Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.
Letní pobyt v Krkonoších: polopenze a neomezený relax ve wellness pro dva
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Pobyt s domácím mazlíčkem si předem domluvte s recepcí.
- Otevřené vouchery: Před zakoupením voucheru si ověřte volnou kapacitu ve vybraném termínu. Rezervaci proveďte co nejdříve po zakoupení voucheru na e‑mailu info@spindl-hotelpraha.cz nebo na telefonu +420 499 523 516.
- Při rezervaci vždy uvádějte kód voucheru.
- Vouchery můžete libovolně sčítat, a tím pobyt prodloužit.
Varianta na 2 noci:
- 1 dítě do 5,9 let zdarma (s rodiči na lůžku + polopenze)
- 1. dítě do 11,9 let za 1 025 Kč (ubytování + polopenze)
- 2. dítě do 11,9 let za 1 350 Kč (ubytování + polopenze)
- Osoba starší 12 let za 50 % z ceny voucheru
Varianta na 3 noci:
- 1. dítě do 5,9 let zdarma (s rodiči na lůžku + polopenze)
- 1. dítě do 11,9 let za 1 540 Kč (ubytování + polopenze)
- 2. dítě do 11,9 let za 2 050 Kč (ubytování + polopenze)
- Osoba starší 12 let za 50 % z ceny voucheru
Varianta na 5 nocí:
- 1 dítě do 5,9 let zdarma nebo 1 dítě 6 – 12 let za 3 200 Kč (ubytování + polopenze)
- 2. dítě do 11,9 let za 3375 Kč (ubytování + polopenze)
- Osoba starší 12 let za 50 % z ceny voucheru
- Domácí mazlíčci: 500 Kč/noc
- Wi-Fi zdarma
- Parkování zdarma
- Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobrý den, chtěla bych si zakoupit voucher na kdykoliv 6 dní(5 nocí)
pro 2. Je ještě volný termín od 19.8?
Děkuji za případnou odpověď.
Dobrý den,
v tomto termínu Vám mohu nabídnout poslední volný dvoulůžkový
pokoj.
V případě zájmu o rezervaci neváhejte obratem kontaktovat recepci.
S pozdravem Broňa Ilenčíková.
Dobrý den,
ráda bych koupila voucher na kdykoliv 6 dní(5 nocí) pro 2.
Máme ještě 7 letého syna a 7 měsíční miminko.
Chci se zeptat zda by jste měli volný termín od 3.9.-8.9. 2019.
Bohužel v jiný termín jet nemůžeme.
Chtěla jsem se zeptat jaký by byl příplatek za děti a také zda půjčujete
dětskou postýlku s peřinkou.
Děkuji
Dobrý den,
mohu Vám nabídnout termín 1. – 6.9.2019.
Postýlku s peřinkou Vám půjčíme, cenu za 7leté dítě naleznete na
stránkách Slevomatu u příslušného balíčku.
V případě zájmu o rezervaci neváhejte kontaktovat recepci.
S pozdravem Broňa Ilenčíková.
Dobrý den, jaký cena by byla ty děti 4 roky a 12 let, děkuji
Dobrý den,
příplatky za děti naleznete vždy u konkrétního balíčku na www.slevomat.cz.
S pozdravem B. Ilenčíková.
Dobrý den, chtěl bych se zeptat zda máte volný termín k datu 6–8.8.2019 pro dvě osoby. Děkuji. Přehnálek
Dobrý den,
v termínu 6.-8.8.2019 bohužel nemáme volné pokoje.Mohu nabídnout termín
12.-14.8.2019.
S pozdravem Lucie Schiefertová
Dobrý den přeji,chtěl bych se zeptat,jestli.mate volný pokoj v termínu..29.7.2019 až 2.8.2019 děkujibza odpověď.
Dobrý den,
v poptávaném termínu máme volný poslední volný pokoj. V případě
zájmu o rezervaci neváhejte kontaktovat recepci.
S pozdravem Broňa Ilenčíková.
Dobrý den , chci se zeptat na možnost ubytování se psem . Díky
Kleveta
Dobrý den,
ubytování se psem je možné pouze na standardních pokojích.
Doplatek za psa je 500,–Kč/noc.
S pozdravem
Eliška Poláková
Dobrý den. Jak daleko se nachází hotel Praha od zastávky autobusu či
železnice? Jestliže je daleko, je možné zajistit taxi k hotelu.
Děkuji, K. Sudíková
Dobrý den,
hotel se nachází cca 5–10 minut od autobusového nádraží ve Špindlerově
mlýně.
Nejbližší železniční stanice je ve Vrchlabí (cca 15 km).
Telefonní číslo na taxi ve Šindlerově Mlýně je 774 800 006.
S pozdravem
Eliška Poláková
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den ,je možné zaplatit pobyt FKSP fakturou?Pobyt je přes Slevomat.Děkuji předem
Dobrý den,
je to možné, jen prosíme, abyste to následně uvedla v e-mailu při vytváření rezervace, abychom mohli vše vyfakturovat.
Rovněž prosím uveďte fakturační údaje zaměstnavatele.
S pozdravem
Eliška Poláková