Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail nebo objevte další.
Vstup do zábavního parku Toboga Fantasy: parádní herna pro malé i velké
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Rezervace není nutná. Kódem voucheru se prokážete u pokladny.
- Aktuální provozní dobu o letních prázdninách si zkontrolujte na webu.
Děti do 0,9 let mají vstup zdarma.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
- Benefitka – převést body
- LemonPay – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Dobry den, nezlobte se, ale situace okolo pizzy jsou jen vymluvy. Pokud tam byl takovy nával na pizzu, tak to obsluha asi vedela dle objednavek. Jaky byl prosim problem, aby mi rekli – pane je pred vami 20 pizz, bude to za dve hodiny. Logicky bych si dal jine jidlo, kde prodlevy nebyly. Nehlede na to, ze jsem tam sedel a videl jak se pizzy vydavaji, tempo bylo maximalne 1 pizza za 10–15 minut. Vase 3 minuty ktere uvadite je naprosta lež, vim co jsem videl. Dalsi vec, je ze pokud majitel Tobogy dostal info, ze tam ma narvano, logicky musel cekat, ze mu vecer bude „krasne cinkat plny mesec“. Kdyby byl zajem na dobre povesti podniku, zaruci dovoz z blizke pizzerky, nebo mohl trosku pridat penez personalu, aby u vydeje zacli pouzivat mozek a lidem oznamovali co je a co neni k dispozici. Proste si objednam pecenou husu a ten chytrolin z obsluhy ji pujde koupit na trznici a uz ho nenapadne rict, ze husa bude az dalsi den? Minimalni slusnost by byla mi neprodlene vratit vstup za pizzy a za vstup.
Dobrý den, nezlobte se, ale pokud chcete situaci dále řešit, napište nám prosím na email info@toboga.cz, oszveme se vám individuálně. Děkuji za pochopení.
Dobrý den,
Omlouvám se, ale mám dotaz „Je možný vstup k Vám do herny s malým
pejskem (vejde se do dlaní)? Ale i tak "Ho“ nosíme v tašce.
Za odpověď předem děkuji.
S pozdravem Evelina Dokoupilová, Litoměřice
Dobrý den, je mi líto, ale s pejskem se do dětské herny bohužel nesmí
(i když je maličký)
Krásný den
Venda
Dobrý den Vendo, moc Vám děkuji za odpověď. Každopádně jsem teď zmatena, protože jsem včera ten samý dotaz položila i na Toboga Fantasy messengeru a tam jsem dostala odpověď, že moje vouchery platí jen ve čtvrtek a v pátek, tak jak je na nich uvedeno. Dotyčný se nepodepsal, nevím tedy, s kým jsem si psala, ale zopakoval mi to dvakrát :-) Čím se mám tedy teď řídit? Tím, co mi tu říkáte veřejně, nebo tím, co mi bylo napsáno soukromě v messengeru? Informace si totiž zjevně protiřečí.
Dobrý den Kateřino, velmi se omlouváme za zmatky, ke kterým došlo kvůli
nedorozumnění z naší strany. Každopádně již se vše vyřešilo a vše
jsme sjednotili.
Všechny vouchery budou skutečně platit každý den – po celou dobu
letních prázdnin (v čase na nich uvedeném)
Krásný den Venda
Dobrý den, v dubnu jsem si u Vás koupila vouchery na dopolední vstupné do Tobogy ve stejné hodnotě jako jsou tyto, které ovšem, ačkoliv mají platnost do 2.9., jsou napsány pouze na čtvrtek a pátek, jelikož taková je ve školním roce ve všední dny otevírací doba. Chtěla bych se zeptat, jestli mohu tyto své vouchery použít i v jiné všední dny. Tedy jestli je mohu využít za stejných podmínek jako nabízíte vouchery teď. Předem děkuji za odpověd.
Ano, i tyto vouchery lze využít o prázdninách každý den. Krásný den Venda
Dobry den, psal jsem negativni recenze na vouchery na pizzu a stale mi nebylo odpovezeno, ani vraceny penize. Na pizzu jsem cekal skoro dve hodiny, aniz by me obsluha na silenou cekaci dobu jakkoliv upozornila. Diky nesmyslnemu cekani byly deti take dost nevrle a z casu na vstup tak vyuzili sotva polovinu. Pokud mi nekdo proda sluzbu, kterou vyuziji jen z pulky a cekam na jidlo jak na smilovani, je pak drzost nechat si za takovou sluzbu penize. Proc to tedy Slevomat neresi? Chapu, ze priorita majitele je mit plnou kapsu penez a priorita obsluhy je pracovat co nejmin, nicmene potom takova nabidka nema co delat na slusnem slevovem portale.. Dekuji za pochopeni
Dobrý den Tomáši, mrzí nás vaše negativní zkušenost. Potíže
bohužel nastaly v důsledku nadprůměrného zájmu o naše vouchery, je to
pro nás ponaučení pro příště a již pracujeme na zavedení rezervačního
systému, aby k podobným situacím nedocházelo. Chápu vaše rozčarování,
ale pochopte prosím i kuchaře – dělali co mohli. Z důvodů stížností
jsme dělali kontrolu objednávek a zjistili jsme, že během 6 hodin bylo
vydáno 120 ks pizz – tj. 3 minuty na jednu pizzu (ve 2 pecích). Bohužel
všechny objednávky přijdou vždy během 2 hodin, proto ty čekací doby…
Věříme, že rezervačním systémem se daná situace vyřeší. Bohužel
nevým kam jste psal negativní recenze, snažíme se dané stížnosti vždy
nějak vyřešit, pokud je to v našich silách.
Krásný den Venda
dobrý den do kdy tu budou vouchery k dispozici děkuji za info
Dobrý den, Andreo, doba vystavení nabídky není pevně stanovena a odvíjí se od více faktorů. Před koncem nabídky se u akce objeví časový odpočet. Čím dříve zakoupíte, tím lépe :) Pěkný den, Simča :)
Dobrý den,
lze zakoupit i voucher na pizzu do Tobogán fantasy?
Dobrý den, akce na pizzy do Toboga Fantasy již byla ukončena
Pěkný den
Dobrý den, lze ještě stornovat nezaplacený voucher? Malá už má rok a to mi došlo až po objednání voucherů. Muži jen nechat propadnout a koupit nový pro dvě děti a ten zaplatím? Děkuji už se k vám moc těšíme
Dobrý den, Iveto, jedná se o objednávku vstupenek do zábavního parku Toboga ze 17.7.? :)
Když teď koupím vstupné ,jak dlouho trva její platnost? Děkuji
Dobrý den, Zdenku, voucher můžete uplatnit do 2.9. 2019. Pěkný den
Dobrý den mohu vstup zaplatit až na místě? Díky Bobyna
Dobrý den, na místě lze zakoupit pouze běžné vstupenky nikoli
slevomatové vouchery.
Krásný den Venda
Dobrý večer, jaká je prosím zastávka? Pojedu od metra Háje. Děkuji
Dobrý den Veroniko. Musíte dojet na zastávku metra „Zličín“ a odtud
autobusem 180 na zastávku „Nákupní centrum Zličín“. Nebo na zastávku
metra „Stodůlky“ a odtud pěšky – směr IKEA Zličín (cca
10 min).
Krásný den Venda
Dobrý den, za jak dlouho od zaplacení benefit kartou obdržím voucher? Děkuji
Dobrý den, Miluše, benefit kartou jde platit pouze na pobočce v Praze Karlíně. :) Pokud si chcete body z karty převést na slevomatí kredity, můžete tak učinit zde: https://www.slevomat.cz/benefity. Když na objednávku uplatníte kredity, voucher Vám dorazí ihned po dokončení objednávky. Krásný den, Míša :)
Dobrý den, do kolika let a kolika cm počítáte děti? Máme dceru 12 let, 158cm, máme ji koupit dětský vstup nebo už pro dospělé? Děkuji za odpověď
Dobrý den, Miluše, dětský lístek je pro děti od 1 do 18 let, takže dceři zakupte tento :) Pěkný den
Dobrý den, jsou atrakce přístupné i dospělým? V nabídce jsem se
dočetl, že děti do 5 let, teenageři i rodiče. Jaká jsou omezení a
limity pro dospělé?
Mám i 15 letého syna, tak by mne zajímalo, do jaké míry jsou atrakce
v tomto parku využívány touto věkovou kategorií. Děkuji za odpověď.
Dobrý den, všechny aktrakce mohou využívat dospělí stejně jako děti.
žádné omezení není, krom koutku pro balolata, kam je dovolen vstup puze
dětewm do 5 let (samozřejmě v doprovodu rodičů).
Krásný den Venda
Cafeteria Sodexo – dají se prosím na tuto nabídku využít body převedené z benefitního systému Cafeteria Sodexo? Děkuji předem za odpověď.
Dobrý den, Františku, ano, na tuto nabídku body z cafeterie Sodexo využít můžete. :) Stačí, když na této stránce: https://www.slevomat.cz/benefity/sodexo své body převedete na slevomatí kredity do kategorie Volný čas. Krásný den, Míša :)
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den. Lze vzít sebou dovnitř kočárek. Popřípadě ho někde uložit? Děkuji za odpověď Gabriela
Dobrý den, kočárek lze zaparkovat nahoře na našem „parkovišti pro kočárky“. V případně nutnosti lze kočárek s návleky na kolečkách vzít i do prostor restaurace. Po kobercích v herně se však s kočárkem pohybovat nelze.
Krásný den Venda