Otevřený voucher: Po zakoupení voucheru si ověřte dostupnost volného termínu telefonicky na tel. č. +48 182 023 123 nebo e‑mailem na rezerwacja@hotelwersal.pl Rezervaci doporučujeme řešit v dostatečném časovém předstihu. Rezervace probíhá v cizím jazyce, pokud máte s rezervací potíže, rádi ji uděláme za vás. Zašlete nám název hotelu s preferovaným termínem na pomoc@slevomat.cz
Při rezervaci zadejte kód voucheru.
Online termín: Zakoupením voucheru provedete zároveň závaznou rezervaci. (Není třeba se informovat v hotelu o dostupnosti. Pro definitivní platnost vaší rezervace je třeba voucher uhradit.)
V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si její dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Recepci je třeba zároveň předem informovat, pokud se na pobyt chystáte se svým domácím mazlíčkem.
Důležité: V blízkosti hotelu probíhá výstavba nového hotelového objektu, avšak nemá přímý vliv na poskytování služeb.
Rezervaci můžete 7 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu na: podpora@slevomat.cz či na telefonu: +420 222 745 354. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 7 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý den, chtěl bych se zeptat, zda by bylo možné ubytování pro 2 osoby na 3–4 noci v termínu od 19.8. do 23.8. ? Děkuji za odpověď.
Dzień dobry,
niestety w tym terminie nie posiadamy możliwości przyjęcia rezerwacji. Zapraszamy od 25.08.br.
Pozdrawiamy
Hotel Wersal