Otevřené vouchery: Ověření dostupných kapacit a rezervace předem na tel. čísle +420 731 682 395 nebo +420 607 066 772 nebo e‑mailem na info@martinak.cz Při rezervaci je potřeba uvést kód voucheru.
Online termíny: Zakoupením voucheru provedete zároveň závaznou rezervaci. (Není třeba se informovat v hotelu o dostupnosti. Pro definitivní platnost vaší rezervace je třeba voucher uhradit).
Recepci třeba předem informovat, pokud se na pobyt chystáte se svým domácím mazlíčkem.
V případě, že budete potřebovat vystavit doklad, je nutné hotelu poskytnout fakturační údaje dopředu. U online termínů napište požadavek s údaji do poznámky a v případě otevřeného voucheru je sdělte při emailové či telefonické komunikaci.
Rezervaci můžete 7 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu na: podpora@slevomat.cz či na telefonu: +420 222 745 354. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 7 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý den, snažil jsem se opakovaně koupit pobyt od 24.8.2019 –
28.8.2019, ale napsalo mi to, že se platba nezdařila. Prosím o radu jak
postupovat.
S pozdravem,
Kučera
Slevomat.cz
Dobrý den, Pavle, prosím, zkuste pobyt zakoupit znovu. Bohužel jsme měli
malé komplikace a platby byly nefunkční. V tuto chvíli je již ale vše
v pořádku. :) Jako omluvu od nás přijměte malou pozornost, kterou uvidíte
ve svém profilu. Krásný den, Míša :)
Alena Vodvářková
Vážení,
nabídka na pobyt ve vašem zařízení je pro nás 2 seniory velice
příznivá. Zejména nás zaujaly reakce účastníků pobytu u vás, t.j.
čistota a dobrá kuchyně. Chtěla bych se zeptat, zda byste v našem
případě nemohli poskytnout slevu za ubytování našich dvou mini pejsků,
dobře vychovaných, zvyklých na pobyty v podobných zařízeních. Vaše
nabídka 600,– Kč/2pejsci neodpovídá ceně obvyklé za tyto služby
v jiných hotelech, které jsme již s pejsky
navštívili. Prosím vás proto za přehodnocení této služby. Rádi bychom
u vás poté pobyli.
Děkuji vám za odpověď .- Alena Vodávřková, Příbram
Hotel Martiňák***
Dobrý den,
pokud máte dva malé pejsky, můžeme Vám po emailové komunikaci s recepcí
nechat cenu za jednoho pejska, tudíž 300 Kč/2 pejsky.
V tomto případě ale prosím kontaktujte recepci na emailové adrese: info@martinak.cz
Děkujeme
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, snažil jsem se opakovaně koupit pobyt od 24.8.2019 – 28.8.2019, ale napsalo mi to, že se platba nezdařila. Prosím o radu jak postupovat.
S pozdravem,
Kučera
Dobrý den, Pavle, prosím, zkuste pobyt zakoupit znovu. Bohužel jsme měli malé komplikace a platby byly nefunkční. V tuto chvíli je již ale vše v pořádku. :) Jako omluvu od nás přijměte malou pozornost, kterou uvidíte ve svém profilu. Krásný den, Míša :)