Původní nabídka už vypršela, ale nevadí. Omrkněte tuhle od stejného podniku.

Francouzská romance: 1–3 noci se snídaní v hotelu Apogia v Paříži

4,3 / 5 Linde Personalservice GmbH Francie (mapa) 203 prodejů

Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce

Často se ptáte

Jak uplatnit
Děti
Příplatky
Storno podmínky
Benefity
FKSP
Monika Kučerová

Dobrý den, kdybychom jeli busem, kde přesně vystoupíme a jak je hotel daleko?
Voucher je pro dva a my jsme tři. Já dospělá a dvě děti 11 a 12 let. Kolik budu doplácet za druhé dítě. A je možné již rezervovat na konec června?
 Děkuji

Linde Personalservice GmbH

Kontaktujte prosím naši zákaznickou podporu: pomoc@slevomat.cz

Vážený zákazníku, dopravní spojení do hotelu je velmi dobré. Metro je asi 1,9 km daleko. Autobusem se dostanete na metro do 8 minut. Autobusové číslo: 180. Centrum je asi 25 metrů daleko.


Dobrý den, v blízkosti hotelu je mnoho parkovacích garáží. Hotel vám pomůže na místě. Parkování v hotelu je zdarma, ale závisí na dostupnosti. Během rezervace si můžete rezervovat pokoj a parkovací místo na recepci. To by byla nejlepší věc!

Odlet: Praha / letiště → Přílet: Paříž / letiště Doporučujeme: Letiště: Paříž-Charles-de-Gaulle Letecká společnost: České aerolinie

Martina

Dobrý den, v případě, že díky dnešní situaci nevyužiju voucher, Propadne mi?

Slevomat.cz

Dobrý den, Martino :) Na hlavní stránce si můžete nyní po pravé straně na speciálním odkazu ověřit aktuální platnost Vašeho voucheru, zdali nedošlo k prodloužení. Dále v našem magazínu informujeme zákazníky, jak řešit současnou situaci. Viz zde: https://www.slevomat.cz/magazin/1366-co-v-soucasne-situaci-delat-kdyz-mate-voucher-ze-slevomatu
Pěkný den, Lukáš :)

Natálie

Dobrý den, chtěla bych se zeptat, zda mi vzhledem k situaci vrátíte peníze, pokud stát zakáže vycestovat, či prodloužíte platnost poukazu. Děkuji

Linde Personalservice GmbH

Vážený zákazníku, dokážeme spravovat pouze poukázku!

Adam

Dobrý den,
prosím o informaci, zda je poukaz platný i ve všední dny. U všech variant je v závorce napsáno „vikend“.

 Děkuji

Slevomat.cz

Dobrý den, Adame :) všechny vouchery jsou platné pouze o víkendech. Samozřejmě s přesahem do všedních dnů u delších pobytů. Pěkný den, Lukáš :)

Zuzana Černá

Dobrý den, je nabídka stále aktivní? Pokud ano v jakém termínu prosím? Děkuji

Linde Personalservice GmbH
Martina

Dobrý den, vstupenky do ZOO se musí rezervovat dopředu?

Slevomat.cz

Dobrý den, Martino. Vstup není nutné předem rezervovat. Pěkný den, Kristýna

Martina

Dobrý den, je možné si přikoupit průvodce?

Linde Personalservice GmbH

Vážený zákazníku, doporučujeme tyto knihy:

https://www.knihydobrovsky.cz/pariz-646119

https://www.knihydobrovsky.cz/pariz-pruvodce-na-spirale-s-mapou-md-649634

Prohlídku města si můžete také rezervovat přímo v hotelu.

Shiva

Hello could you please share the price for 4 year old without extra bed? Thank you.

Linde Personalservice GmbH

Hello, Please ask the hotel directlyl: paris@apogiahotels.com

Filip

Dobrý den chci se zeptat nikde jsem se nemohl dočíst jak se do Paříže a naopak dostaneme??

Linde Personalservice GmbH

Odlet: Praha / letiště → Přílet: Paříž / letiště
Doporučujeme: Letiště: Paříž-Charles-de-Gaulle Letecká společnost: České aerolinie

Adéla Jelínková

Dobrý den,
z jakého letiště je nejlepší dostupnost ?

Linde Personalservice GmbH

Doporučujeme:
Letiště: Paříž-Charles-de-Gaulle
Letecká společnost: České aerolinie

Eva Lauermannová

Dobry den, cena za 3 lete a12 lete dítě prosím?

Linde Personalservice GmbH

Kontaktujte prosím naši zákaznickou podporu: pomoc@slevomat.cz

Filip

Dobrý den chci se zeptat,ubytování je ve Francii,nebo v Německu?
Ptám se z toho důvodu že pokud kliknu na kontak hodí mi to adrsesu do Bremenu v Německu a tam se fakt ubytovat nechci.
Pokud je to tedy Francouzská romance se snídaní v hotelu v Paříži
 Děkuji

Slevomat.cz

Dobrý den, Filipe :) ubytování je samozřejmě v Paříži v hotelu Apogia. V kontaktu je adresa společnosti, která ubytování zprostředkuje. Pěkný den Lukáš :)

Michaela

Dobry den, je cena konecna nebo je nutne hradit jeste turisticke poplatky ci jina taxa? Dekuji.

Linde Personalservice GmbH

Dobry den, Turistická daň: v současné době 1,65 € za osobu / den. Nemusíte platit žádné další daně!

Anzhelika Fisher

Dobry den,

Musim nahlasit cislo voucheru pri rezervaci pokoje?
Jak musi postupovat kdyz mi hotel odsouhlasi termin?
 Dekuji

Linde Personalservice GmbH

Dobrý den, recepce přijímá pouze rezervaci s kódem! Můžete si rezervovat pouze pokoj s kódem. Nemusíte dělat nic jiného.

David šmejkal

Dobrý den, je v ceně i parkování ? popřípadě, je možnost poblíž u hotelu nebo v hotelu zaparkovat ?

Linde Personalservice GmbH

Dobrý den,
v blízkosti hotelu je mnoho parkovacích garáží. Hotel vám pomůže na místě. Parkování v hotelu je zdarma, ale závisí na dostupnosti. Během rezervace si můžete rezervovat pokoj a parkovací místo na recepci. To by byla nejlepší věc!

Kateřina Svobodová

Dobrý den, chtěla bych se zeptat na platnost voucheru, někde uvádíte, že možnost uplatnění voucheru je do listopadu 2019, někde je uveden listopad 2020. Jak to tedy je? Děkuji za odpověď.

Slevomat.cz

Dobrý den Kateřino, ta to akce má platnost do 30.11.2020. S přá­ním krásného dne Janča :)

Jakub Sidorjak

Dobrý den, chtěl bych se zeptat, jestli víte ,jaká je dopravní dostupnost do centra ? Je v blízkosti hotelu metro?Děkuji

Linde Personalservice GmbH

Vážený zákazníku, dopravní spojení do hotelu je velmi dobré. Metro je asi 1,9 km daleko. Autobusem se dostanete na metro do 8 minut. Autobusové číslo: 180. Centrum je asi 25 metrů daleko.

Petr konya

Jak daleko je od hotelu eifelova vez

Slevomat.cz

Dobrý den Petře,
jedná se o vzdálenost necelých 10 km.
Hezký den, Gabča. :)

Jarda M.

Dobrý den,
mohu se zeptat pokud doprava není v ceně je možné ji nějak připlatit?
 Děkuji

Slevomat.cz

Dobrý den, Jardo, tato nabídka je bohužel bez dopravy, tudíž ji nelze ani připlatit. Je tedy nutné si dopravu zajistit samostatně. Pěkný den Lukáš :)

Michaela

Je cena včetně dopravy tam i zpět dekuji

Linde Personalservice GmbH

Cena je bez dopravy!

Michaela

Dobrý den měla bych dotaz zda se musí připlácet na 3 leté dítě popřípadě kam se má příplatek zaplatit děkuji

Linde Personalservice GmbH

Kontaktujte prosím naši zákaznickou podporu: pomoc@slevomat.cz

Jitka Peterkova

Dobrý den jsme 2 dospělé osoby a 1 dítě 11 let . Lze dítě dokoupit?

Linde Personalservice GmbH

To je možné. Musíte zaplatit za přistýlku. Peníze byste museli zaplatit na recepci.

Kristýna

Dobrý den, je v ceně i cesta? Nebo jen ubytování?

Linde Personalservice GmbH

Bez výletu.

Tomas siska

Dobry den je cena za 2 osoby nebo ja 1 osobu dekuji naschledanou

Linde Personalservice GmbH

Cena je pro 2 osoby!

Tomáš

Dobrý den chtěl bych vyjet 30.8 do 1.9 je možno vycestovat takto? A cena je za 2 osoby na jednom voucheru? Děkuji

Linde Personalservice GmbH

Kontaktujte prosím naši zákaznickou podporu: pomoc@slevomat.cz

Leona Holubová

Dobry den, chtěla bych se zeptat chci si to zarezervovat na 23.8 – 25.3 a když mám napsat ten e-mail kvůli rezervaci mám ho napsat v angličtině ? Dekuji predem

Linde Personalservice GmbH

Kontaktujte prosím naši zákaznickou podporu: pomoc@slevomat.cz

Hana Brossmannová

Dobrý den, dal by se voucher uplatnit v termínu od 2. 9. do 5.9.2019? Předem děkujeme za odpověď.

Slevomat.cz

Dobrý den, Hano, ohledně volných termínů se informujte přímo u hotelu na e‑mailu paris@apogiahotels.com. Krásný den, Míša :)

Hanka

Dobrý den chtěla bych se zeptat od kut se jede jaký jsou termíny a čím se jede ?děkuji za odpověď jsme z Teplic píšu ohledně vykendu v parizi

Linde Personalservice GmbH

Kontaktujte prosím naši zákaznickou podporu: pomoc@slevomat.cz

Jan

Dobrý den, máme 2 děti 4 a 6 let, chápu tedy že bych v této nabídce musel zakoupit 4× voucher. Tedy jakoby 4× dospělý?
Děkuji moc za odpověď.

Linde Personalservice GmbH

Kontaktujte prosím naši zákaznickou podporu: pomoc@slevomat.cz

Petr

Dobrý den,
měli bychom zájem o Pobyt na 3 noci (víkend). Je možné se ubytovat od soboty do úterý, nebo je umožněn pobyt jen od pátku?
Děkuji.

Slevomat.cz

Dobrý den, Petře, dostupnost termínů si můžete ověřit přímo v hotelu na e-mailu paris@apogiahotels.com. Na recepci mluví anglicky a italsky. Pokud máte s ověřením či rezervací potíže, rádi vám pomůžeme. Zašlete nám název hotelu s preferovaným termínem na pomoc@slevomat.cz. Hezký den, Simča :)

Michaela

Dobrý den, chtěla bych se zeptat, tento zájezd je bez průvodce, chápu to dobře? Předem děkuji za odpověď.

Linde Personalservice GmbH

Ano, správně

Ivo Móro

Dobrý den, poptávám dva vouchery na termín 3.10–6.10 2019 děkuji za odpověď

Slevomat.cz

Dobrý den, dostupnost termínů si můžete ověřit přímo v hotelu na e-mailu paris@apogiahotels.com. Na recepci mluví anglicky a italsky. Pokud máte s ověřením či rezervací potíže, rádi vám pomůžeme. Zašlete nám název hotelu s preferovaným termínem na pomoc@slevomat.cz.
Hezký den, David :-)

Nada

Dobrý den,
Máte ještě volný termín od 5.7.-7.7. ?

Slevomat.cz

Dobrý den, dostupnost termínů si můžete ověřit přímo v hotelu na e-mailu paris@apogiahotels.com. Na recepci mluví anglicky a italsky. Pokud máte s ověřením či rezervací potíže, rádi vám pomůžeme. Zašlete nám název hotelu s preferovaným termínem na pomoc@slevomat.cz.
Hezký den, David :-)

Markéta Ščuryová

Dobrý den, je na pokoji klimatizace?

Děkuji

Linde Personalservice GmbH

Kontaktujte prosím naši zákaznickou podporu: pomoc@slevomat.cz

Milan

dobrý den,je možné přistýlka na pokoji pro dceru(12let) ?a snídaně+večeře?
 děkuji

Linde Personalservice GmbH

Kontaktujte prosím naši zákaznickou podporu: pomoc@slevomat.cz

Kristee Gold

Dobrý den, je v ceně zahrnuta doprava? Děkuji

Slevomat.cz

Dobrý den, v rámci této nabídky ne, zde je doprava ve vlastní režii :) Pěkný den

Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.

Nahoru