Původní nabídka už vypršela, ale nevadí. Tahle je totiž skoro stejná.
Luxusní odpočinek v Jeseníkách pro dva: wellness, polopenze a masáž
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Otevřené vouchery: Termín si zamluvte co nejdříve po koupi voucheru výhradně na mailu helios@heliosjeseniky.cz a při objednávce uveďte kód zakoupeného voucheru.
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Pobyt s domácím mazlíčkem není možný.
- Check in od 15:00 do 20:00, check out do 10:00.
- U privátní balneo zóny je nutné dopředu zarezervovat termín.
- Děti do 2,9 let s rodiči na lůžku a bez stravy zdarma
- K dispozici jsou dvou-, tří- až čtyřlůžkové pokoje nebo si můžete připlatit za velký apartmán až pro 8 osob – pro dostupnost a doplatek pokojů kontaktujte přímo hotel.
- Do balneo centra mohou děti od 10 let za poplatek viz ceník, do wellness centra mohou za poplatek viz ceník.
- Domácí mazlíčci nejsou povoleni
- Wi-Fi zdarma
- Parkování zdarma
- Rezervaci můžete 7 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 7 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobrý den, máme zájem se u vás ubytovat termín 25.- 28.10. pro 3 osoby,máte volný pokoj kolik bude cena,děkuji za odpověď
Dobrý den, Hano, Vámi vybraný termín je v tuto chvíli k dispozici. Poradím Vám, že dostupné kapacity si můžete ověřit přímo v nabídce, kde stačí kliknout na vybranou variantu, poté na kolonku Vybrat termín a před Vámi se zobrazí volné kapacity hotelu. Cena voucheru pro dvě osoby je 7 780 Kč. Pro dostupnost třílůžkového pokoje a doplatek za dítě kontaktujte přímo hotel na e-mailu helios@heliosjeseniky.cz nebo telefonním čísle +420 775 775 942. Krásný den, Míša :)
Dobrý den, máme skoro roční border colii. Můžeme se u Vas ubytovat i s ní?
Dobrý den, Jakube, bohužel, pejska budete muset nechat doma, v tomto hotelu nejsou domácí mazlíčci povoleni. Pěkný den, Míša :)
Dobrý den, je možné za příplatek změnit typ pokoje? Děkuji.
Dobrý den, Zuzano, o možnosti změnit typ pokoje v konkrétní termín se informujte přímo u hotelu na telefonním čísle +420 775 775 942. Krásný den, Míša :)
Dobrý den,
rádi bychom využili vaši nabídku (Pobyt ve všední dny
2 osoby, 3 až 6 dní (2 až 5 nocí) – Platnost do 31. 10. 2019),
konkrétně na 4 noci 9. – 13. 9. Termín je zatím volný, ale zajímalo
by mě, zda je možné (např. v případě nepříznivého počasí) dokoupit
masáž nebo pobyt v sauně či wirpool.
Děkuji za informaci a přeji hezký den.
Ludmila
Dobrý den, Ludmilo, v případě, že bude mít hotel na masáž, či saunu a whirpool volné kapacity, jistě si služby můžete přikoupit i na místě. Krásný den, Míša :)
Dobrý den , chtěla jsem se zeptat na ubytovaní cca na 3 dny v termínech
od 5.8–10.8 2019 Děkuji za odpovědˇ
S pozdravem Mária Bugyiová
Rychlá odpověď
Dobrý den, Mário, v tuto chvíli má hotel volný termín od 6.8. do 8.8. :) Poradíme Vám, že dostupné kapacity si můžete ověřit přímo v nabídce, kde stačí kliknout na vybranou variantu, poté na kolonku Vybrat termín a před Vámi se zobrazí volné kapacity hotelu. Vyberte termín, klikněte na koupit a poté dokončete objednávku platbou. Krásný den, Míša :)
Dobrý den.Mame zájem o pobyt v termínu 15.8.-18.8. s dětmi ve věku 13 a2 roky.V nabídce nám to ale nabízí pouze dvě noci a nelze přidat děti.Jak malé,prosím,postupovat v objednávce.Dekuji za odpověď,Minarčík
Dobrý den, Jiří, děti do 2,9 let s rodiči na lůžku a bez stravy jsou zcela zdarma. K dispozici jsou dvou-, tří- až čtyřlůžkové pokoje, pro dostupnost a doplatek pokojů kontaktujte přímo hotel na e-mailu helios@heliosjeseniky.cz nebo telefonním čísle +420 775 775 942. Krásný den, Míša :)
Dobrý den, pobyt bych ráda využila, ale pouze pro jednu osobu. Jaká by byla cena a nabídka wellnessu? Děkuji. Pavlína
Dobrý den, Pavlíno, v rámci voucheru na Slevomatu není možná varianta jedné osoby, lze zakoupit pouze voucher pro dvě osoby. Pěkný den, Honza
Dobrý den, ráda bych, aby mi tento pobyt zakoupil zaměstnavatel z fondu FKSP. Musí ale vystavit objednávku, kterou zašle přímo hotelu a hotel pak zašle fakturu zaměstnavateli k proplacení. Jak mám prosím postupovat? Můžu už si pobyt nějak rezervovat než tyto akce proběhnou? Děkuji za odpověď.
Dobrý den,
z naší strany bohužel není možné proforma fakturu zajistit. :-(
Pokud máte možnost čerpat příspěvek od zaměstnavatele, postupujte prosím
takto:
Vyberte si nabídku a objednejte si voucher bez termínu. Voucher bez termínu
je první důležitý krok, který je potřeba pro získání proforma faktury
udělat.
Voucher si vložte do košíku a pokračujte až ke způsobu platby, kde si
zvolte bankovní převod. Od nás vám na e-mail přijdou platební údaje,
které spolu s fakturačními pošlete na hotel. Hotel vám vytvoří proforma
fakturu a váš zaměstnavatel ji uhradí.
U platebních údajů bude informace, že je potřeba zaplatit do
2 pracovních dnů. Tento termín může být občas krátký, proto mi
určitě napište, pokud by bylo potřeba datum splatnosti prodloužit. :-)
Bohužel ne všechny hotely proforma fakturu vystaví, proto doporučuji nejprve
kontaktovat daný hotel.
Hezký den, David :-)
chtěla bych se zeptat zda-li máte volný termín 26.7–29.7 a zda-li je možné na místě dokoupit pobyt ve wellness centru a za kolik.Děkuji za odpověď Čepcová
Dobrý den, Evo, o dostupnosti termínů se můžete informovat přímo
u partnera na e-mailu helios@heliosjeseniky.cz
nebo tel. čísle
+420 775 775 942. Nebo při výběru možnosti Online rezervace si Vámi
preferovaný termín můžete rovnou rezervovat v rezervačním kalendáři. :)
Wellness je možné dokoupit na místě. Pěkný den, Honza
Dobrý den, jen sem se chtela zeptat, jestli nemáte volný termín od 28.6. do 30.6. Dekuji, Nashledanou
Dobrý den, Markéto, tento termín je bohužel v kalendáři již obsazen.
:-(
Dostupné kapacity si však můžete ověřit přímo v nabídce, kde stačí
kliknout na vybranou variantu, poté na kolonku Koupit na termín a před Vámi
se zobrazí volné kapacity hotelu. Zkuste se tedy podívat a třeba najdete
termín, který Vám bude vyhovovat. :)
Hezký den, David
Dobrý den,
rozumím tomu dobře, že je v ceně 80 minut balneo (sauny) a 120 minut
welnes (rovněž sauny a jiné)? Lze těch 120 minut rozdělit na 2×60?¨
Děkuji za odpověď.
Dobrý den, Ludmilo, v ceně je 1× 120minutový vstup do wellness centra
Helios (v čase 10:00–20:00/22:00) pro oba
(vyhřívaný krytý bazén, saunový svět se 3 typy saun, 2× whirlpool,
Kneippův masážní chodník, odpočinková místnost, venkovní terasa,
wellness bar) a 1× 80min. vstup do privátní balneo zóny pro oba (možný
vstup dětí od 10 let). Vstup 120 minut není rozdělen na 2× 60 minut jde
o 120minut pro oba. Hezký den, Simča :)
Děkuji za odpověď Ludmile.
Jen poznámka, je to velká škoda, že 120 minut nelze rozdělit na 2×, pobyt
mě lákal, ale nevím, co bych 2 hodiny ve welnes dělala (saunovat se
nesmím, ale whirlpool i Kneippův masážní chodník mám ráda). Tak snad
někdy příště.
Ludmila
v nabídce pro hotel Helios je dvojí členění termínů 1)Pobyt pro všední dny a 2) Pobyt včetně víkendů. U obou je ale „Omezení“ Voucher můžete využít pouze od neděle do pátku. To se ale u varianty, co mně zajímá, tedy s víkendem, nedá splnit. Jak tomu mám rozumět? Děkuji za odpověď.
Dobrý den, Milane, u víkendové variant se již nachází pouze omezení: Voucher můžete využít s nástupem ve čtvrtek nebo pátek. Chyba byla opravena. Budeme rádi, když této nabídky využijete. :) Pěkný den, Honza
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, bylo by místo prosím pro 2 osoby v termínu (26) 27.9. – 29.9. ? Dekuji Valášek
Dobrý den, Davide :) Vámi vybraný termín bohužel není k dispozici. Poradím Vám, že dostupné kapacity si můžete ověřit přímo v nabídce, kde stačí kliknout na vybranou variantu, poté na kolonku Vybrat termín a před Vámi se zobrazí volné kapacity penzionu. Zkuste se tedy podívat a třeba najdete termín, který Vám bude vyhovovat :) Pěkný den, Týna :)