Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.
Pobyt v srdci Plzně pro 2: neomezený wellness, polopenze i návštěva pivovaru
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Otevřené vouchery: Rezervaci provádějte v dostatečném předstihu na mailu: info@hotelcentral.cz nebo tel: +420 377 226 757. Při rezervaci uvádějte kód voucheru.
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru.
- Parkovací místo rezervujte při objednání pobytu.
- Děti do 5,9 let bez nároku na lůžko a stravu: zdarma
- Děti od 6 do 14,9 let: 500 Kč / noc se snídaní
- Starší osoby na přistýlce: 600 Kč / noc se snídaní
- Domácí mazlíčci: 250 Kč/den
- Wi-Fi zdarma
- Parkování: 200 Kč/den (omezená kapacita, nutná rezervace předem)
- Rezervaci můžete 7 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 7 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
- Benefitka – převést body
- LemonPay – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobry den,je mozna pristylka,popr. pobyt pro tri osoby?
Dekuji
Dobrý den, Jitko :) Osoby starší 15 let připlácí (na přistýlce): 600 Kč / noc se snídaní :) Určitě je potřeba si před zakoupením voucheru ověřit u hotelu dostupné kapacity pokojů s přistýlkou :) Pěkný den, Týna
Dobrý den, měli by jste volno víkend 25–27/10
Dekuji za odpoved L.Klinderova
Dobrý den, Lucie, pro informace o volných termínech prosím kontaktujte přímo hotel na mailu info@hotelcentral.cz nebo telefonním čísle +420 377 226 757. Krásný den, Míša :)
Dobrý den, dříve v nabídce na 1 noc (2 dny) byla možnost nástupu pouze v neděli, nyní je ve všechní den, je tedy nyní možnost přijet kdykoliv od od pondělí do pátku? Pokud ano, měli by jste volný nějaký termín od 19.8. do 28.8. pro 2 dospělé a 2 děti na 1 noc? Děkuji
Dobrý den, v tuto chvíli nabízíme variantu pobytu ve všední dny (od neděle do pátku) a variantu kdykoliv (možnost ubytování i o víkendu). Ohledně volných termínů kontaktujte přímo hotel na mailu info@hotelcentral.cz nebo tel: +420 377 226 757. Krásný den, Míša :)
Dobrý den, prohlídka pivovaru je i ve variantě 3-denního pobytu?
Dobrý den, Lucie, ano, jakmile zakoupíte variantu o nejméně třech dnech, je v ceně voucheru prohlídka Plzeňského Prazdroje pro oba. Krásný den, Míša :)
Dobrý den,pokud budeme ubytovaný na 5 nocí,tak máme nárok na 5 snídaní a 5 večeří?Vždy se objeví na voucheru jen 1 snídaně a 1 večeře jako u pobytu na 1 noc(2 dny).Děkuji za odpověď.
Dobrý den, Blanko, ano, polopenzi budete mít po celou dobu pobytu. Krásný den, Míša :)
Dobrý den, je možný nástup i v jiný den než neděle? Potřeboval bych prosím pobyt od pátku do neděle, nabízíte takovou možnost? Děkuji za info.
Dobrý den, Radku, ve variantě „Kdykoli“ je možný nástup v den, který Vám vyhovuje. :) Ohledně termínů se spojte přímo s hotelem na mailu: info@hotelcentral.cz nebo tel: +420 377 226 757. Krásný den, Míša :)
Vážení, chtěla bych se zeptat, zda je možné rezervovat termín pobytu
ve všední dny i v termínu: 27–29.10.2019
Děkuji za odpověď
Dobrý den, Terezo, pokud má hotel volné kapacity na tento termín, tak to možné je. Dostupné kapacity si prosím ověřte u hotelu přímo na mailu: info@hotelcentral.cz nebo tel: +420 377 226 757. Krásný den, Míša :)
DOBRÝ DEN,MÁM ZÁJEM O POBYT NA 3 DNY,ZA 4690,–.CHTĚLA JSEM SE ZEPTAT,ZDA JE POLOPENZE PO CELOU DOBU POBYTU.DĚKUJI MAZOUROVÁ
Dobrý den, Kateřino, samozřejmě je polopenze poskytována po celou dobu Vašeho pobytu. Krásný den, Míša :)
Dobrý den, jak je to s parkováním u tohoto pobytu.
Dobrý den, Petře, parkovat se dá ve dvoře hotelu za poplatek 200 Kč/den. Parkoviště má omezenou kapacitu a je nutná rezervace místa předem. Krásný den, Míša :)
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, prohlídka pivovaru je zahrnuta od 3-denního pobytu. Myslí se opravdu 3 dny a tím pádem 2 noci nebo 3 noci. není to jednoznačné. Díky
Dobrý den, Dášo :) prohlídka pivovaru je zahrnuta u varianty od 2 nocí tedy 3 dní. Pěkný den Lukáš :)