Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat.
Otevřené vouchery: Rezervace provádějte e‑mailem na fom@goldentulipmagnus.com nebo na tel. +48798802050. Při objednávce uveďte kód voucheru a kontaktní telefon. Doporučujeme provést rezervaci co nejdříve po obdržení voucheru.
Pomoc při rezervaci: Rezervace probíhá v cizím jazyce, pokud máte s rezervací potíže, rádi ji uděláme za vás, zašlete nám název hotelu s preferovaným termínem na e‑mail pomoc@slevomat.cz
Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý den, máte prosím volný pokoj pro 2osoby v termínu od 19.8.do
22.8. děkuji
Slevomat.cz
Dobrý den, Yveto, Vámi vybraný termín bohužel není k dispozici.
Poradím Vám, že dostupné kapacity si můžete ověřit přímo v nabídce,
kde stačí kliknout na vybranou variantu, poté na kolonku Vybrat termín a
před Vámi se zobrazí volné kapacity hotelu. Zkuste se tedy podívat a třeba
najdete termín, který Vám bude vyhovovat :) Pěkný den, Míša :)
Krzyžanková Simona
Dobrý den, večeře opravdu od 16.00 do 18.00hodin? Děkuji,
hezký večer
Golden Tulip Magnus
Dinner time : from 16:00 to 18:00
Best regards,
Patrycja
lukas
Dobrý den , mám objednány pobyt od 28.7–31.7 2 dospělý a dítě
10měsíců. Je možnost zapůjčení cestovní postýlky s matrací na pokoj ?
děkuji.
Golden Tulip Magnus
We will add baby-coat to the room for you.
Klobásová
Dobrý večer,
k voucheru máme i parkování. Je nutná předem rezervace nebo je to
automaticky k online objednávce?
Děkuji,Klobásová.
Golden Tulip Magnus
Good evening, it is not necessary to reserve a parking space.
Aleš
Dobrý den, prosím chtěl jsem se zeptat zda máte volný termín od
20.7. na 7 dní /popřípadě, jiné termíny do 10.8.2019/pro rodinu se
3 dospělými a 1 dítě ve věku 16 let s polopenzí. Děkuji Aleš
Golden Tulip Magnus
We are sorry but we do not have vacancies at the time you are interested in,
are you interested in staying at another date?
Jitka Zábranská
Dobrý den, jsou na pokoji osusky a župany?
Golden Tulip Magnus
Good afternoon, we have towels for swimming pool and dressing -gown in our
SPA, and you can take it to your room. In rooms are towels for washing.
Radka
Dobrý den.. chtěla jsem se zeptat jestli máte 21.7.2019 volné 2 pobyty
pro 4 dospele a 2 děti aspoň na 2 nebo 3 dny?Děkuji
Golden Tulip Magnus
Good afternoon, We have free rooms from 21.07 –26.07, if you give us
information in which term you are interested in we could give you an offer with
prices.
Best regards
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, máte prosím volný pokoj pro 2osoby v termínu od 19.8.do 22.8. děkuji
Dobrý den, Yveto, Vámi vybraný termín bohužel není k dispozici. Poradím Vám, že dostupné kapacity si můžete ověřit přímo v nabídce, kde stačí kliknout na vybranou variantu, poté na kolonku Vybrat termín a před Vámi se zobrazí volné kapacity hotelu. Zkuste se tedy podívat a třeba najdete termín, který Vám bude vyhovovat :) Pěkný den, Míša :)