Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail nebo objevte další.
Ruční mytí vozu, tepování, impregnace kůže a další péče v Time Wash Cars
Hodnocení podniku Time Wash Cars s.r.o.
Interier byl cisty
Nelibi se mi, ze jsme priplaceli dalsich 300 kc. Udajne proto , ze auto bylo silne znecistene-coz bylo samozrejme az potom, co partner vytahl poukaz ze Slevomatu! Lituji, ze jsem si interier predem nenafotila! Protoze to nebylo ani omylem. Jelikoz tam jel partner penize priplatil. Ja bych si nechala zavolat nejradsi majitele! Jako , kompenzaci' dostal voucher 50% slevu na dalsi cisteni…tak to ani omylem! U teto firmy jiz nenechame ani korunu a o poznatek jsem se podelila i na socialni siti, mezi prateli. Stejnou zkusenost k memu prekvapeni mel i muj kamarad. Takze za me uz nikdy vic
Jsme rádi, že po službě byla práce vykonána dobře a výsledek je našim cílem. Příplatky si nevymýšlíme, to opravdu nemáme zapotřebí. Pokud však je potřeba více času či chemie, logicky to nebudou za Vás platit zaměstnanci nebo dokonce majitel. Vždycky nebude 100% zákazníků šťastných jako v jakékoliv jiné firmě, vždy se najde někdo, kdo bude mít dojem, že jinde to má levnější nebo dokonce lepší. Jediným argumentem, který mluví v číslech a je dohádatelným konkrétně např. zde jsou tyto čísla: za 12 měsíců prodáno 1.724 poukazů, 334 klientů tuto službu hodnotilo a nespokojených zákazníku bylo 42 = (ve většině případů jsou klienti nespokojeni za příplatek za znečištění vozu) Ukazování na druhé je jednoduché ale nemohla by být chyba třeba i na druhé straně?! Bylo o vůz staráno, byla mu poskytnuta i ta nejmenší základní péče typu (občas vyluxuji, nejezdím ve voze v plavkách, jednou ročně nechám vyčistit mokrou cestou nejen kvůli čistotě ale taky kvůli zdravotním problémům, atd.) Každý si musí sám odpovědět jak se k vozu stará a dle toho jsou příplatkové služby, které jsou na poukazu, na webu a dokonce se o nich dozvíte i při předání vozu. Nikdy klienty nenutíme využít poukaz nebo podstoupit službu, klient má právo službu odmítnout. PS: Kompenzaci jste nedostali žádnou, obdrželi jste pouze kartičku, která Vám poskytuje po dobu jednoho roku mytí s 50% slevou, jak je uvedeno na poukazu.
Kvalita provedené služby, přístup personálu
Bohužel neumíme odpovědět, když není více specifikovaný problém :-(
Super přístup personálu, měl jsem špatný den a přijel o 2 hodiny později. Ochotný a chapavy personál a práce na jedničku!
Příplatky, které jsou sice psané na webu, ale člověk s nimi tolik nepočítá
poplatky navic za vsechno.. nedosledne cistenie..
Osobni pristup, ochota udelat neco vic, rychlost, peclivost
Misto se spatne hleda, i kdyz vite, kam mate jet. Clovek neceka misto velikost garaze.
Děkujeme za komentář. Naše provozovna má 100 metrů, tak to už je hezká garáž a brzo budeme rozšiřovat na 300 metrů a to jen díky našim spokojených klientům jako jste vy. TAKŽE VELKÉ DÍKY.
Auto dobře umyté a navoskované, avšak k dokonalosti daleko. Na určitých místech zbytky hmyzu, skleněná střecha neosušená = zůstaly skvrny od vody a navíc nebylo úplně dosušené. Takže po rozjetí se z některých skrytých skulin (např. „pod zrcátky“) vyvalila špinavá voda a auto ušpinila.
Děkujeme za upozornění. Prověříme postup práce a vylepšíme postup u takto velkých aut. Při dalším mytí nás upozorněte co se vám u nás stalo a budete mít u nás kompenzaci.
dodržení sjednaného času, kvalita provedení, nabídka dalších služeb na expresní mytí