Otevřený voucher: Informace a rezervace na tel. č. +48 18 2024 510 nebo na e‑mailu hotel@stamary.pl
Rezervaci doporučujeme řešit v dostatečném časovém předstihu.
Při rezervaci zadejte kód voucheru.
Pomoc při rezervaci: rezervace probíhá v cizím jazyce, pokud máte s rezervací potíže, rádi ji uděláme za vás, zašlete nám název hotelu s preferovaným termínem na pomoc@slevomat.cz
Online termíny: Zakoupením voucheru provedete zároveň závaznou rezervaci. (Není třeba se informovat v hotelu o dostupnosti. Pro definitivní platnost vaší rezervace je třeba voucher uhradit). V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou nebo máte zájem o pokoj vyššího standardu, ověřte si její dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru.
Rezervaci můžete 7 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 7 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý den, masáže se rezervují předem nebo se stačí domluvit
na místě?
Slevomat.cz
Dobrý den, Terri :) Pokud chcete mít jistotu masáže při pobytu, je
určitě lepší domluvit se na rezervaci předem. Krásný den, Míša :)
Adéla Hrubá
Dobrý den. Jakým jazykem se u Vás v hotelu domluvíme? Pouze Polsky?
Grandhotel Stamary****
Witam.
po polsku i angielsku.
Kamila Bartova
Dobrý den,prosím o informací,máme koupené 2vouchery v termínu
1.-3.11.je možné dodatečně doplatit a rezervovat přistýlku na jeden
voucher pro dítě 14let s polopenzÍ a wellness?Popřípadě jaká bude cena a
jak postupovat s platbou.děkují Bártová
Grandhotel Stamary****
Witam,
jest taka możliwość, dopłata do pobytu dziecka z kolacją 169 zł/noc
Zuzana Lampartova
Dobrý den, bylo by možné rezervovat pokoj od 8.11.-10.11. nebo od
23.11.-25.11.?
Mám to jako dárek pro manžela.
Děkuji Vám, Hezký den,
Z.Gottesman
Grandhotel Stamary****
dzień dobry,
mamy wolny termin 23–25.11
Kamila Bartova
Dobrý den,chtěla bych si koupit 2 vouchery pro 4 osoby v terminu
1.-3.11.2019,měli byste prosím 2 volné pokoje?Děkuji
Grandhotel Stamary****
dzień dobry,
mamy jeszcze wolne pokoje.
Zapraszam do zakupu pobytu.
Iveta Ramsová
Dobrý den, neměli byste volný pokoj od 10.9.-13.9.2019? Dekuji
Grandhotel Stamary****
Dzień dobry,
mamy wolny pokój.
Katerina Caskova
Dobrý den. Je na pokoji balkon?
Grandhotel Stamary****
Dzień dobry.
Nie wszystkie pokoje posiadają balkony.
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, masáže se rezervují předem nebo se stačí domluvit na místě?
Dobrý den, Terri :) Pokud chcete mít jistotu masáže při pobytu, je určitě lepší domluvit se na rezervaci předem. Krásný den, Míša :)