Týden na Makarské riviéře vč. autobusové dopravy: apartmány s kuchyňkou
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Před zakoupením voucheru: Pokud si chcete být jistí dostupností termínu, ověřte si ho na e‑mailu usti2@ckkalousek.cz nebo na tel. 603 584 851.
- Do 24 hod. od obdržení voucheru: Kontaktujte CK na e‑mailu usti2@ckkalousek.cz nebo na tel. 603 584 851. Nahlaste jména, data narození, adresu, telefon a kódy voucherů.
- CK vám pošle smlouvu, kterou je nutné podepsat a poslat obratem zpátky.
- Při nesplnění výše uvedených podmínek voucher propadá.
- Voucher lze stornovat přes zákaznickou podporu Slevomatu ve lhůtě maximálně 14 dní od zakoupení a pouze před uzavřením smlouvy s CK/potvrzením rezervace/vyplněním a odesláním formuláře. Po aktivaci voucheru se storno řídí VOP CK Kalousek & Williams a.s.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
- Benefitka – převést body
- LemonPay – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
dobry den.mela bych zajem o tento zajez ja a dcera 11let.autobusem z nachoda?ty ceny tam mate uvedene vc.vsech poplatku?pokud se to zakoupi takto prez internet prijdou vouchery ci jak je to?diky za info do imailu.
Dobrý den,
v ceně voucheru je zahrnuto následující: autobusová doprava, 7×
ubytování v jednoduše zařízeném apartmánu, spotřeby vody a elektrické
energie, povlečení a ručníky, pobytová taxa, služby delegáta. Náchod
patří mezi naše základní nástupní místa. Před zakoupením voucherů je
potřeba ověřit si dostupnost na e-mailu usti2@ckkalousek.cz nebo
tel. 603 584 851. Hezký den
Dobrý den,chtěla jsem se zeptat jestli je k dispozici Wi-Fi?
Dobrý den, děkujeme za Váš zájem o tento zájezd. Ve vile je wi-fi k dispozici, ale většinou doporučujeme všem klientům, aby si u svých operátorů zajistili balíček s daty do zahraničí, neboť připojení k internetu je v Chorvatsku velmi nestabilní. V případě Vašeho zájmu nás kontaktujte na tel. 603 584 851 nebo na e-mailu usti2@ckkalousek.cz. Hezký den.
Dobrý den,
Chci se zeptat, zda je volný termín v září pro 2 osoby
Děkuji broncová
Dobrý den, děkujeme za Váš zájem o tento zájezd. Termín v září máme jen jeden a prozatím máme volnou kapacitu, která je na vyžádání. V případě Vašeho zájmu nás kontaktujte na tel. 603 584 851 nebo na e-mailu usti2@ckkalousek.cz. Hezký den.
Dobrý den chtěla bych se zeptat zda je možné zakoupit polopenzí k zájezdu? A jestli ano tak za kolik? Dekuji
Dobrý den,
ano, dokoupení polopenze je možné. Cena polopenze pro dospělou osobu je
2 699 Kč/týden, pro dítě do 10 let 2 199 Kč/týden. V případě
dalších dotazů nás neváhejte kontaktovat na tel.
603 584 851. Hezký den
Dobrý den, Ilono, ano, doobjednat polopenzi lze a to za 2 699 Kč/týden/dospělý a za 2 199 Kč/týden/dítě do 10 let. :) Polopenzi je nutné objednat ještě před odjezdem přímo u cestovní kanceláře. Krásný den, Míša :)
Dobry den chtela jsem se zeptat jestli je volny termin 22.7.-31.7.dospela osoba a dite 14.let.tyden na makarske riviere vc.autobusove dopravy od slevomatu.dekuji lasova
Dobrý den, děkujeme za Vášzájem o tento zájezd. Bohužel tento termín je pro 2 osoby již zcela vyprodán. Můžeme nabíhnout jiný termín. V případě Vašeho zájmu nás kontaktujte na tel. 603 584 851 nebo na e-mailu usti2@ckkalousek.cz. Hezký den.
Dobry den, jak muyeme skutecne uplatnit? A spocitejte pro dve dospele osoby, uplene vsechny poplatky , kolik to bude, dekuji s pozdravem Eljanova
Dobrý den, záleží o jaký termín máte zájem a jaké další služby navíc si přejete dokoupit. Děkujeme za upřesnění. Hezký den. CK KALOUSEK & WILLIAMS.
Dobrý den.
Chtěla bych se zeptat, jak je to s Wifi připojením v apartmánech.
S pozdravem
Sovková Jana
Dobrý den, děkujeme za Váš zájem o tento zájezd. Ve vile Danica nemáme žádnou informaci ohledně Wi-Fi připojení. Za toto se omlouváme. I kdybychom měli informaci, že připojení je, upozorňujeme všechny klienty, že v Chorvatsku je připojení velmi nestabilní a doporučujeme našim klientům, aby si zřídili u svých operátorů zahraniční datové balíčky. Více informací, případnou rezervaci nebo prověření dostupnosti Vám poskytneme na tel. 603 584 851 nebo na e-mailu usti2@ckkalousek.cz. Hezký den.
Ck Kalousek… Za mně určitě doporučuji co slíbí to dodrží ne jako Ck Metal
Dobrý den,
velmi děkujeme za pochvalu.
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, máte ještě volný termín toho 19.srpna? Jsme 2 dospělí a jeden junior
Dobrý den, děkujeme za Váš zájem o tento zájezd. Máme zde poslední volný apartmán k dispozci. V případě Vašeho zájmu nás kontaktujte na tel. 603 584 851 nebo na e-mailu usti2@ckkalousek.cz. Hezký den.