Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.
Dovolená v Demänovské dolině: snídaně, polopenze, slevová karta i sauna
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Otevřené vouchery: Rezervace na čísle +421 908 679 913 nebo na e‑mailu hotelski.info@gmail.com
- Při rezervaci uveďte kód voucheru
- Online termíny: Zakoupením voucheru provedete zároveň závaznou rezervaci. (Není třeba se informovat v hotelu o dostupnosti. Pro definitivní platnost vaší rezervace je třeba voucher uhradit).
- V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si její dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru.
- Check-in: od 15:30, check-out: do 10:00
- Při online rezervaci uveďte do poznámky věk a počet dětí
- Dítě do 0,9 let má pobyt zdarma (bez nároku na lůžko a stravu)
- 1 dítě do 11,9 let má pobyt na přistýlce s polopenzí zdarma
- Další dítě do 11,99 let: 15 €/noc s polopenzí (potřeba nahlásit na recepci)
- Osoba na přistýlce nad 12 let: 50% z ceny voucheru (potřeba nahlásit na recepci)
- V případě nejasností se před zakoupením voucheru obraťte na recepci hotelu (tel. č. +421 908 679 913 nebo e-mailem na hotelski.info@gmail.com)
- Při online rezervaci uveďte do poznámky věk a počet dětí
- Nedostavení se k pobytu jedné nebo více nahlášených osob nelze v den nástupu finančně refundovat.
- Domácí mazlíčci: (po dohodě s recepcí) malá plemena nebo jiná menší zvířata: 5 €/noc, velká plemena: 10 €/noc
- Wi-Fi zdarma
- Parkování zdarma
- Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
- Benefitka – převést body
- LemonPay – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobrý den, máme zájem o ubytování 21. –24.8., 2 dvoulůžkové
pokoje, máte volno?
Děkuji Zdenka Petulová
Dobrý deň,
Daný termín je momentálne k dispozícii . Rezerváciu si môžete vytvoriť
na adrese hotelski.info@gmail.com.
S pozdravom Recepcia
Mám ještě jede dotaz: jak lze daný pobyt přes fksp koupit? Děkuji Kleibert
To Vám neviem povedať, u nás na Slovensku si zákazník zakúpi pobyt
sám, kde my na požiadanie zákazníka vytvoríme faktúru ako daňový doklad
pre zamestnávatela a potom zamestnávateľ následne zákazníkovi pobyt
prepláca na základe vystavenej faktúry.
Recep. Lukáš
Dobrý den, je možné vystavit fakturu pro zaměstnavatele? Chtěli by jsme pobyt čerpat z fondu FKSP. Děkuji Kleibert
Dobrý deň. Áno je to možné. Recep. Lukáš
Pokud bychom chtěli přijet vlakem z Prahy, jak bychom se k vám dostali? Děkuji. Ema
Zdravím. Treba sa vlakom dostať na vlakovú stanicu Liptovský Mikuláš.
Priamo na vlakovej stanici v Mikuláši sa nachádza aj autobusová stanica
odkial ide autobus č. 3 priamo do Demanovskej Doliny k nášmu hotelu.
Recep. Lukáš
Dobrý den, lze někde v okolí zajít na bazén či koupaliště (nejlépe pěšky z hotelu)?
Dobrý deň. V našom okolí nie je žiadne kúpalisko, najbližsie je možnosť sa okúpať / doprava autom, busom/ do aquaparkou a to Bešeňová, Tatralania, alebo využite čaro Liptovskej Mary a jej okolia. V Nízskych Tatrách sa nachádzajú skôr hotelové wellnesy. Recep., Nataša.
Dobrý den, chci se zeptat ohledně platby. Nejde mi zaplatit Visa kartou. Nevím proč. Jinde s tím nemám problém. Je možné zaplatit převodem z účtu? Nebo jiné možnosti?
Dobrý deň, ohľadom platby sa treba obrátiť priamo na Slevomat
zákaznícke centrum.
My ako hotel platby neriešime.
S pozdravom, recepcia.
Dobrý den, ráda bych si objednala pobyt v termínu 6.7.-13.7.2019. V případě, že bych cestovala s dětmi, které v den odjezdu mají 14 a 11 let, je možno koupit voucher pro 2 dospělé osoby (já a 14-ti leté dítě) a další dítě bude mít pobyt včetně polopenze zdarma? Máte prosím v tomto termínu volný termín? Cena by byla 9690Kč podle online rezervace. Pokud počítám správně, mohu požádat o rezevaci rermínu? Následně bych si zakoupila voucher. Děkuji za info a přeji příjemný den.
Dobrý deň, píšete v diskusii na zľavovom portály. Pobyty sa rezervujú
priamo u nás na recepcii-treba napísať na hotelski.info@gmail.com
alebo ak si zakúpite online voucher-príde nám automatická rezervácia.
Všetko ohľadom doplatkov máte v kolónke DETI a PRÍPLATKY pri každom
vouchery.
Ďakujeme za pochopenie.
S pozdravom, recepcia.
Dobrý den, chci se optat, když pojedem 4 členná rodina, 2 dosp.osoby,
1 dítě 9 a druhé 16 kolik by stál pobyt na týden?děkuji za sdělení ve
woucheru je jedno dítě do 12 let zdarma, takže bych doplácela jen
dceru?
děkuji
Dobrý deň, všetko ohľadom doplatkov máte v kolónke DETI a PRÍPLATKY
pri každom vouchery.
Čo sa týka doplatku za 16 ročné dieťa, platí 50% z ceny voucheru.
S pozdravom, recepcia.
Dobrý den,chceme přijet 3.dospělí a 2. děti,jedno 11.let a druhé 5.let mám koupit 2.vouchery?
K dispozícii máme izby rodinné- 2 lôžka +pristelky/ poschodová posteľ. Ďalej dvojlôžkové s možnosťou prístelky. Max počet ludí na izbe sú štyri osoby. Nevieme ako chcete byť rozdelení na izbach, tak Vám neviem poradiť. Prosím kontaktujte nás na recepčný telefón +421908679913. Recep., Nataša.
Ďekuji
Dobrý den. Mám zájem o 8 denní pobyt od 13.7.2019–20.7.2019 a mám dotaz zda má každý pokoj vlastní WC a koupelnu (sprchový kout). U nabídky voucheru jsem informací nenašel. Děkuji
Dobrý deň, áno, izby majú vlastné sociálne zariadenie (sprcha, WC).
S pozdravom, Henrieta.
Dobrý den,
mám dotaz na ubytování. Máme vážný zájem si u Vás přes slevomat
objednat pobyt v termínu 14–18.07. 2019 ( 4 noci ). Byli bysme tři
dospělí a tříleté dítě. Dítěti chceme vzít cestovní postýlku. Mám
tedy dotaz, zda máte pokoj s přistýlkou pro třetí dospělou osobu a zda se
do tohoto pokoje vejde i cestovní postýlka pro dítě? Dále se chci zeptat
jak postupovat ohledně doplacení přistýlky v podobě třetího dospělého?
A co případně nabízí možnost, když si připlatím apartmán? A kolik by
stála polopenze pro třetího dospělého?
Předem děkuji, za kladnou a rychlou odpověď.
S pozdravem,
Jana
Dobrý deň, práve sme Vám poslali mail. Ohľadom príplatkov a doplatkov
máte všetko vypísané pri každom vouchery.
S pozdravom, Henrieta.
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den chtěl jsem se zeptat na cenu dětí 13 a 16 let, píšete že dítě nad 12 let platí 50 procent s voucheru kdy cena celého voucheru pro dvě dospělé osoby je na tři dny 3190,–. Cena jednoho dítěte bude teda 50 procent z částky 3190 nebo jak to mám počítat. Děkuji za odpověď.
Dobrý večer. Obe, 13 a 16 ročné budú platiť polovičku voucheru. Teda za predpokladu, že ste dve dospelé osoby a dve deti a máte zaujem o rodinnú izbu. Vo vašom prípade si radšej zakúpte dva vouchery a budete mať rezervované dve dvojlôžkové izby.
Recep., Nataša.