Otevřené vouchery: Rezervace provádějte v co největším předstihu, ideálně ihned po zakoupení voucheru na telefonu 517 444 500 (10–20 hod.) nebo prostřednictvím online formuláře. Je nutné uvést kód voucheru.
Otevírací doba pro ubytování je do 18:00 hod.
Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Pobyt s domácím mazlíčkem si předem domluvte s recepcí.
Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu na: podpora@slevomat.cz či na telefonu: +420 222 745 354. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Mám dotaz,zda Slevomat někdy prověřuje to,co je dané ve voucheru –
nabídce,zda to klient může využít.My byli v Nem. Mlýně také,krásné
okolí,úprava venkovního prostoru,vyžití pro děti,fakt nádhera.Co ale bylo
zoufalé,to byla strava.Snídaně opravdu ubohé,doplňovali je
omezeně,žádný velký výběr,pokud si někdo přispal,téměř si neměl co
vybrat.Večeře výběr z několika jídel,ale bud došel knedlík a rajská
byla s rýží,nebo jídlo upravili jinak,než jsme si objednali,ale nabídka
byla celý pobyt stejná,žádná obměna.Personál neochotný,recepční
protivná,zmatkařka,bez směvu.Pokoje nevím dle jakého pravidla se
rozdělují.My měli krcálek s výhledem do vlhké zdi –
svahu,tmavý,nedalo se tam téměř hnout.Uklid se neprováděl.K hostům od
Slevomatu se chovají nevhodně,neustále člověk cítil,že je jak
povl.existuje nějaká dohoda mezi hotelem a Slevomatem ?Rozhodně na stravu
nedoporučuji malým dětem.Personál kuchyně nevyjde vstříc.Jezdíme
pravidelně na pobyty,ale toto jsem ještě nezažila,co se jídla týče.
Děkuji Jana
Slevomat.cz
Dobrý den, Jano, ano, prověřujeme naše partnery a nabídky, máme od toho
šikovného Richarda, který nabídky testuje a dělá z nich videa, na která
se můžete podívat např. na našem youtube kanále. Nabídek je však tolik,
že není v našich silách všechny ozkoušet. V případě nespokojenosti
s nějakou službou je ideální řešit situaci na místě, ale pokud
řešení nedopadlo podle vašich představ, můžete uplatnit garanci
spokojenosti. Jednoduše nám zavolejte na +420 222 745 354 nebo napište
na podpora@slevomat.cz
a popište, kde nastal problém. Prosím, ozvěte se nám do 7 dnů od doby,
kdy došlo k problému, a maximálně do 7 dnů od konce platnosti voucheru.
Vše vyřešíme, jsme tu pro Vás. Pěkný den :)
Hotel Nemojanský mlýn
Dobrý den paní Jano,
děkuji za Váš dotaz. Nabídka služeb je přesně specifikovaná ve voucheru.
Snídaně se doplňují dle obsazenosti hotelu a pokud si přeje něco
zákazník navíc, připravujeme operativně. (pečená šunka s vejci,
vaječná omeleta apod). Co se týká večeří, pokud jste dostali něco co
jste si neobjednali nebo nebylo předem dohodnuto s personálem, není nic
jednoduššího než jídlo hned reklamovat. Ostatní Vaše poznámky mě
opravdu mrzí. Určitě nepřistupujeme k hostům od Slevomatu jako k
„povlu“. Mohl bych Vás prosím poprosit o sdělení, kdy jste v našem
hotelu byli? Rád bych si vše prověřil a zjednal patřičnou nápravu. To co
píšete se neslučuje s filosofií hotelu. V případě potřeby připojuji
svůj email. s pozdravem Pavel Loupal, manager hotelu. loupal@hotelnemojany.cz
Marketa Sattlerova
Dobry den,chci se zeptat,mam darkovy poukaz od slevomatu na 500kc,kte je
napsane,ze ho mam uplatnit do 16.5. 19.to znamena ze kdyz pobyt u vas koupim
ted,bude platit i kdyz rezervaci budu mit na cerven?Dekuji za odpoved
Sattkerova Marketa
Slevomat.cz
Dobrý den, Markéto, je to jak píšete. Důležité je voucher uplatnit do
Vámi uvedeného data :) Termín si zvolíte poté podle dostupných kapacit.
Krásný den
Kateřina Krůpová
Dobrý den,
máme zájem o dovolenou u vas. Máme 2 deti (3 roky a necelý rok). Prosím
poraďte, kterou variantu koupit. Je možné zapůjčit cestovní postýlku?
Předem děkuji za odpověď.
Krůpová
Slevomat.cz
Dobrý den, Kateřino, doporučuji Vám první variantu, kde budete mít
mladší dítě zdarma a za druhé se doplácí 400 Kč / noc
s polopenzí.
Další otázky můžete směřovat přímo na hotel na telefonním čísle:
517 444 500, kde Vám rádi pomohou. :)
Hezký den, David
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Mám dotaz,zda Slevomat někdy prověřuje to,co je dané ve voucheru – nabídce,zda to klient může využít.My byli v Nem. Mlýně také,krásné okolí,úprava venkovního prostoru,vyžití pro děti,fakt nádhera.Co ale bylo zoufalé,to byla strava.Snídaně opravdu ubohé,doplňovali je omezeně,žádný velký výběr,pokud si někdo přispal,téměř si neměl co vybrat.Večeře výběr z několika jídel,ale bud došel knedlík a rajská byla s rýží,nebo jídlo upravili jinak,než jsme si objednali,ale nabídka byla celý pobyt stejná,žádná obměna.Personál neochotný,recepční protivná,zmatkařka,bez směvu.Pokoje nevím dle jakého pravidla se rozdělují.My měli krcálek s výhledem do vlhké zdi – svahu,tmavý,nedalo se tam téměř hnout.Uklid se neprováděl.K hostům od Slevomatu se chovají nevhodně,neustále člověk cítil,že je jak povl.existuje nějaká dohoda mezi hotelem a Slevomatem ?Rozhodně na stravu nedoporučuji malým dětem.Personál kuchyně nevyjde vstříc.Jezdíme pravidelně na pobyty,ale toto jsem ještě nezažila,co se jídla týče.
Děkuji Jana
Dobrý den, Jano, ano, prověřujeme naše partnery a nabídky, máme od toho šikovného Richarda, který nabídky testuje a dělá z nich videa, na která se můžete podívat např. na našem youtube kanále. Nabídek je však tolik, že není v našich silách všechny ozkoušet. V případě nespokojenosti s nějakou službou je ideální řešit situaci na místě, ale pokud řešení nedopadlo podle vašich představ, můžete uplatnit garanci spokojenosti. Jednoduše nám zavolejte na +420 222 745 354 nebo napište na podpora@slevomat.cz a popište, kde nastal problém. Prosím, ozvěte se nám do 7 dnů od doby, kdy došlo k problému, a maximálně do 7 dnů od konce platnosti voucheru. Vše vyřešíme, jsme tu pro Vás. Pěkný den :)
Dobrý den paní Jano,
děkuji za Váš dotaz. Nabídka služeb je přesně specifikovaná ve voucheru. Snídaně se doplňují dle obsazenosti hotelu a pokud si přeje něco zákazník navíc, připravujeme operativně. (pečená šunka s vejci, vaječná omeleta apod). Co se týká večeří, pokud jste dostali něco co jste si neobjednali nebo nebylo předem dohodnuto s personálem, není nic jednoduššího než jídlo hned reklamovat. Ostatní Vaše poznámky mě opravdu mrzí. Určitě nepřistupujeme k hostům od Slevomatu jako k „povlu“. Mohl bych Vás prosím poprosit o sdělení, kdy jste v našem hotelu byli? Rád bych si vše prověřil a zjednal patřičnou nápravu. To co píšete se neslučuje s filosofií hotelu. V případě potřeby připojuji svůj email. s pozdravem Pavel Loupal, manager hotelu. loupal@hotelnemojany.cz