Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.

Relaxační pobyt pro dva nebo rodinu s neomezeným vstupem do wellness

4,5 / 5 Hotel Nemojanský mlýn Jižní Morava (mapa) 25 prodejů

Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce

Často se ptáte

Jak uplatnit
Děti
Příplatky
Storno podmínky
Benefity
FKSP
jana

Mám dotaz,zda Slevomat někdy prověřuje to,co je dané ve voucheru – nabídce,zda to klient může využít.My byli v Nem. Mlýně také,krásné okolí,úprava venkovního prostoru,vyžití pro děti,fakt nádhera.Co ale bylo zoufalé,to byla strava.Snídaně opravdu ubohé,doplňovali je omezeně,žádný velký výběr,pokud si někdo přispal,téměř si neměl co vybrat.Večeře výběr z několika jídel,ale bud došel knedlík a rajská byla s rýží,nebo jídlo upravili jinak,než jsme si objednali,ale nabídka byla celý pobyt stejná,žádná obměna.Personál neochotný,recepční protivná,zmat­kařka,bez směvu.Pokoje nevím dle jakého pravidla se rozdělují.My měli krcálek s výhledem do vlhké zdi – svahu,tmavý,nedalo se tam téměř hnout.Uklid se neprováděl.K hostům od Slevomatu se chovají nevhodně,neustále člověk cítil,že je jak povl.existuje nějaká dohoda mezi hotelem a Slevomatem ?Rozhodně na stravu nedoporučuji malým dětem.Personál kuchyně nevyjde vstříc.Jezdíme pravidelně na pobyty,ale toto jsem ještě nezažila,co se jídla týče.
Děkuji Jana

Slevomat.cz

Dobrý den, Jano, ano, prověřujeme naše partnery a nabídky, máme od toho šikovného Richarda, který nabídky testuje a dělá z nich videa, na která se můžete podívat např. na našem youtube kanále. Nabídek je však tolik, že není v našich silách všechny ozkoušet. V případě nespokojenosti s nějakou službou je ideální řešit situaci na místě, ale pokud řešení nedopadlo podle vašich představ, můžete uplatnit garanci spokojenosti. Jednoduše nám zavolejte na +420 222 745 3­54 nebo napište na podpora@slevomat.cz a popište, kde nastal problém. Prosím, ozvěte se nám do 7 dnů od doby, kdy došlo k problému, a maximálně do 7 dnů od konce platnosti voucheru. Vše vyřešíme, jsme tu pro Vás. Pěkný den :)

Hotel Nemojanský mlýn

Dobrý den paní Jano,
děkuji za Váš dotaz. Nabídka služeb je přesně specifikovaná ve voucheru. Snídaně se doplňují dle obsazenosti hotelu a pokud si přeje něco zákazník navíc, připravujeme operativně. (pečená šunka s vejci, vaječná omeleta apod). Co se týká večeří, pokud jste dostali něco co jste si neobjednali nebo nebylo předem dohodnuto s personálem, není nic jednoduššího než jídlo hned reklamovat. Ostatní Vaše poznámky mě opravdu mrzí. Určitě nepřistupujeme k hostům od Slevomatu jako k „povlu“. Mohl bych Vás prosím poprosit o sdělení, kdy jste v našem hotelu byli? Rád bych si vše prověřil a zjednal patřičnou nápravu. To co píšete se neslučuje s filosofií hotelu. V případě potřeby připojuji svůj email. s pozdravem Pavel Loupal, manager hotelu. loupal@hotelnemojany.cz

Marketa Sattlerova

Dobry den,chci se zeptat,mam darkovy poukaz od slevomatu na 500kc,kte je napsane,ze ho mam uplatnit do 16.5. 19.to znamena ze kdyz pobyt u vas koupim ted,bude platit i kdyz rezervaci budu mit na cerven?Dekuji za odpoved Sattkerova Marketa

Slevomat.cz

Dobrý den, Markéto, je to jak píšete. Důležité je voucher uplatnit do Vámi uvedeného data :) Termín si zvolíte poté podle dostupných kapacit. Krásný den

Kateřina Krůpová

Dobrý den,
máme zájem o dovolenou u vas. Máme 2 deti (3 roky a necelý rok). Prosím poraďte, kterou variantu koupit. Je možné zapůjčit cestovní postýlku?
Předem děkuji za odpověď.
Krůpová

Slevomat.cz

Dobrý den, Kateřino, doporučuji Vám první variantu, kde budete mít mladší dítě zdarma a za druhé se doplácí 400 Kč / noc s polopenzí.
Další otázky můžete směřovat přímo na hotel na telefonním čísle: 517 444 500, kde Vám rádi pomohou. :)
Hezký den, David

Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.

Nahoru