Původní nabídka už vypršela, ale nevadí. Tahle je totiž skoro stejná.
Božský odpočinek na polské straně Sněžky: pobyt s polopenzí a wellness
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat.
- Otevřené vouchery: Rezervace provádějte e‑mailem na rezerwacja@green-mountain.pl nebo na tel. +48 75 612 60 44. Při objednávce uveďte kód voucheru a kontaktní telefon. Doporučujeme provést rezervaci co nejdříve po obdržení voucheru.
- Pomoc při rezervaci: Rezervace probíhá v cizím jazyce, pokud máte s rezervací potíže, rádi ji uděláme za vás, zašlete nám název hotelu s preferovaným termínem na e‑mail pomoc@slevomat.cz
- Pobyt s domácím mazlíčkem prosím uveďte k rezervaci.
- Dítě do 4,9 let zdarma s polopenzí
- Dítě 5–12,9 let na přistýlce s polopenzí: 150 PLN/noc
- Dítě 13–17,9 let na přistýlce s polopenzí: 200 PLN/noc
- V apartmánu Standard i Standard plus jsou k dispozici 2 přistýlky.
- Domácí mazlíčci: do 15 kg – 30 PLN/noc; nad 15 kg – 70 PLN/noc
- Wi-Fi zdarma
- Parkování: Podzemní parkoviště: 60 PLN/auto/den. Nadzemní nehlídané parkoviště: 30 PLN/auto/den (Parkovací místo je nutné uvést do poznámky k rezervaci.)
- Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
- Benefitka – převést body
- LemonPay – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobrý den.
Typ nabízeného ubytování Apartmán Standard odpovídá jakému ubytování
z oficiálních stránek hotelu? Zde jsou uvedeny pouze pokoje (classic,
deluxe, ..) a nikoliv apartmány.
Děkuji
Dear Sir, offered apartments are available at https://green-apartments.pl/
Sincerely
Natalia Frydrych
Dobrý den,
cena od 5 999,00 Kč je jakou dobu? 2 osoby/den a noc?
Co je v ceně všechno zahrnuto?
Děkuji. Jirka
Szanowna Pani,
cena 5999kc jest za cały pobyt dla 2 osób. W cenie jest wyżywienie,
korzystanie z basenów, saun i minibiblioteki.
Z poważaniem
Natalia Frydrych
Dobrý den,
Chtel jsem si koupit voucher v akci do 31.5.2019 je 31.5. ale akce už není
k dispozici. Proč?
Dobrý den, Karle, doba nabídky vypršela, jelikož se blížil datum 31.5. :) Pěkný den
Dobrý den, chci se zeptat ohledně balíčku Apartmán standart plus s privátní saunou. V úvodu je napsáno „akce pouze do 31.5.: Letní prázdniny (apartmán s privátní saunou)“, tak by mě zajímalo, jestli tuto nabídku musím objednat a zaplatit do 31.5. a můžu si vybrat termín v létě. Nebo toto ubytování platí jen do 31. 5.? Děkuji za odpověď Němcová
Dobrý den, Michaelo, pobyt si můžete koupit do konce Května, nabídka
poté vyprší. Uvedené varianty jsou buď s termíny na jaro a podzim nebo ve
Vašem případě na léto. Jakmile máte koupený pobyt, přesný termín si
můžete rezervovat kdykoliv, samozřejmě ale platí pravidlo čím
dříve – tím lépe.
Hezký den, David :)
Dobrý den, prosim je volný termin 31.5.? Pro 4 osoby a 3 deti? Potrebovala bych fakturaci na fksp v češtině , a přímo s recepcí se nelze domluvit. Děkuji
Dobrý den, ohledně dostupnosti pokojů je nejlepší komunikovat přímo s hotelem. Pokud máte s komunikací problém neváhejte se obrátit na nás email pomoc@slevomat.cz a my Vám rádi pomůžeme. Vystavení FKSP se týká pouze českých hotelů, v případě, že stojíte o vystavení FKSP u zahraničního hotelu, je nutné nejprve se domluvit přímo s hotelem, zda vůbec tuto službu poskytují. V případě, že ano, vytvořte objednávku na bankovní převod. Poté se obraťte na daného poskytovatele slevy (například hotel či CK). Pošlete mu platební údaje, tedy číslo účtu, částku a variabilní symbol dané objednávky spolu s fakturačními údaji vaší firmy. Částka musí být na faktuře uvedena v českých korunách. Kontaktní údaje na poskytovatele najdete vždy u dané nabídky v sekci „Jak uplatnit“. Pěkný den, Simča :)
Dobrý den, je parkováni u hotelu zdarma??díky Petr
Dobrý den, Petře, děkujeme za Váš dotaz. Parkování je standardně za
příplatek, zde zasílám ceník:
podzemní parkoviště: 40 PLN/auto/den
nadzemní nehlídané parkoviště: 30 PLN/auto/den
Hezký den, David :)
Dobrý den, chtěla jsem se zeptat jestli je možnost si z části zakoupit voucher z karty Benefit Plus a zbytek doplatit?
Dobrý den, Lucie, ano pobyt se dá z části zaplatit kartou Benefit Plus. Veškeré informace jak na to naleznete zde: https://www.slevomat.cz/cafeteria. Hezký den, Simča :)
Dobrý den, mohou malé děti do wellness?
Dobrý den, Jiří, právě jsem hovořil s naším partnerem a zjistil
jsem, že děti do 12 let nemohou používat jen saunu. Dále Vás mohu
ujistit, že bazénové části je prý i dětský bazének pro ty nejmladší.
:)
Hezký den, David
Dobrý den. Je možné vypsat fakturu na zaměstnavatele abych mohla uplatnit FKSP?
Dobrý den, Adélo, pokud potřebujete proforma fakturu pro svého zaměstnavatele, například pokud nakupujete přes FKSP, vytvořte objednávku voucheru bez rezervace termínu a zvolte způsob platby na bankovní převod. Twisto není možné použít pro způsob platby bankovním převodem. Poté se na obraťte na daného poskytovatele slevy (například hotel či CK). Kontaktní údaje na poskytovatele najdete vždy u dané nabídky v sekci „Jak uplatnit“. Pěkný den, Honza
Když tady čtu samé špatné recenze, proč je tento hotel na čelné stránce slevomatu…
Dobrý den, Petro, hotel má hodnocení 4,2 z 5. To není tak špatné, každému ovšem vyhovuje něco jiného, je přirozené, že hotel má jak kladné, tak i záporné hodnocení. Pokud se Vám však hotel nelíbí, nikdo Vás přeci nenutí si pobyt zde koupit :) Přejeme Vám spoustu pozitivních zážitků v hotelech, které vyhovují Vašim požadavkům. Pěkný den, Simča :)
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Hello,
is the offer available for the dates 12th-16th of September?
Thank you! Alexandra
Dear Sir,
We have one available apartments z privat sauna from 11 to 15.08.2019