Dobrý den, jak to vypada s mou objednávkou? Platila jsem ji 24.8 a stále
se nic neděje.. Virágová
Slevomat.cz
Barboro, Vaše objednávka je v pořádku zaplacená. Doba doručení
závisí na zvoleném způsobu dopravy. K osobnímu odběru by měla být
objednávka připravena k vyzvednutí po 4 pracovních dnech po připsání
platby. Pokud svou objednávku stále nemáte, prosím, kontaktujte přímo
partnera na emailu vsevyhodne@vsevyhodne.cz
nebo telefonním čísle +420 585 311 666. Krásný den, Míša :)
Jakub
Dobrý den, je možné si nechat do zásilkovny zaslat navíc k této
nabídce i zboží zakoupené mimo slevomat? Platí v tomto případě také
limit 3 ks? Rád bych přiobjednat 10 obyčejných balicku bonbónů. Děkuji
za odpověď.
Vsevyhodne.cz
Dobrý den,
ten limit 3 ks je tam z toho duvodu, že každá zásilka na Zásilkovnu
nesmí překročit 5kg – pokud tuto váhu překročíme třeba jen o 100g
už nám učtují 100% příplatek, je zapotřebí také počítat s tím, že
i obal, krabice výplně atd, něco váží, proto je tam omezení na
3 ks – takže to asi nepujde
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, jak to vypada s mou objednávkou? Platila jsem ji 24.8 a stále se nic neděje.. Virágová
Barboro, Vaše objednávka je v pořádku zaplacená. Doba doručení závisí na zvoleném způsobu dopravy. K osobnímu odběru by měla být objednávka připravena k vyzvednutí po 4 pracovních dnech po připsání platby. Pokud svou objednávku stále nemáte, prosím, kontaktujte přímo partnera na emailu vsevyhodne@vsevyhodne.cz nebo telefonním čísle +420 585 311 666. Krásný den, Míša :)