Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.
Aktivní pobyt v Ramzové v srdci Jeseníků: polopenze, vířivka, sauna i kola
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Otevřené vouchery: Rezervaci proveďte s předstihem na telefonu +420 728 571 971 či na e‑mailu recepce@hotel-andromeda.cz a uveďte kód voucheru.
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Pobyt s domácím mazlíčkem si předem domluvte s recepcí.
- Po domluvě je možné vouchery sčítat a pobyt si tak prodloužit
- Děti do 2,9 let mají pobyt zdarma bez nároku na vlastní lůžko a stravu.
- možnost zapůjčení dětské postýlky za 100 Kč – nutno domluvit předem
- Děti od 3 do 5,9 let: 349 Kč/noc s polopenzí
- Děti od 6 do 11,9 let: 510 Kč/noc s polopenzí
- Děti od 12 let a starší osoby hradí 50 % z ceny zakoupeného voucheru.
- Domácí mazlíčci: 100–200 Kč/noc (dle velikosti)
- Wi-Fi zdarma
- Parkování zdarma
- Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobry den, chtela bych se zeptat zda mate volny termin 15.9. – 22.9. nebo 22.9. – 29.9. dekuji Rakosnikova
Dobrý den, Lido, nejrychlejší způsob jak si ověřit dostupné kapacity je, když se zeptáte přímo partnera buď na telefonu +420 728 571 971 či na e‑mailu recepce@hotel-andromeda.cz. Krásný den, Míša :)
Dobrý den,máte volný termím od 16.8–19.8 nebo 23.8–26.8.2019.Jsme 4 dospělí a 3 děti(11,8,2 let)+pes.Brali bychom dva pokoje pokud možno vedle sebe,napište celkovou cenu,děkuji
Dobrý den,
bohužel termíny jsou už obsazená do 25.8.2019
Dobrý den,beru na vědomí,že mnou požadovaný termín je již obsazený…zeptám se termín 13.9–15.9.2noci nebo termín 20.9–22.9. též 2 noci 2 dospělí+ 1 dítě.Děkuji,Kombercová
Dobrý den,
máme volný třílůžkový pokoj pouze v termínu 20.9.-22.9. Hotel
Andromeda ***
Dobrý den,chtěla bych se zeptat,zda je ještě volný pokoj pro 2 dospělé+1dítě/7let/ v termínu 5.9–8.9 2019 tj.3noci.Děkuji za odpověd,hezký den Kombercová.
Dobrý den,
v tomto termínu jsme již bohužel plně obsazeni. Můžeme Vám nabídnout
termín pobytu od 8.9. dále.
Dobrý den, máte prosím volný termín 1.-4.8.2019 ( 2dospělí + 1 dítě 3 roky)?Děkuji za odpověď, Chmelíková
Dobrý den,
bohužel termíny jsou už obsazená do 25.8.2019
Dobrý večer. Je prosím možnost ubytovat 3 dospělé, jedno miminko v postýlce a chlapečka 3 roky? V termínu 26.8.-29.8. na dvě nebo tři noci? Děkuji
Dobrý den,
tento termín máme zatím volný.
dobrý den,je možné voucher hradit benefity od zaměstnavatele? děkuji mnohokrát
Dobrý den,
to se musíte obrátit přímo na Slevomat, kterému ten voucher platíte.
Dobrý den, chtěl bychom se ubytovat dva dospělí, dvě děti 10 a 15 let
v půlce srpna na týden s polopenzí. Je to možné a za jakou cenu?
Děkuji Krejčí
Dobrý den,
vše naleznete na těchto stránkách. Pokud máte zájem o konkrétní
termín, můžete si ho objednat přímo jako termínovanou rezervaci přes
Slevomat.
https://www.slevomat.cz/akce/1456658-ramzova-v-jesenikach-s-polopenzi-i-relaxem
S pozdravem
Hotel Andromeda ***
Dobrý den. Pobyt od 30.6–2.7. 2 osoby je za 2490 nebo za 2790.
děkuji Gajdůšek
Dobrý den,
cena za dvě noci pro dvě osoby je v tomto termínu za 2.790 Kč.
S pozdravem
Hotel Andromeda ***
V době menší obsazenosti hotelu nabízíme kontinentální snídaně,
které si můžete vybrat ze snídaňových lístků přímo u stolu. Cituji
z vašich webovek.
Zde ale máte napsané švédské stoly, tak aby nedošlo k nedorozumění
kdybychom v říjnu či listopadu je měli, děkuji.
Dobrý den,
v době menší obsazenosti hotelu jsou kontinentální snídaně, ale formou
spíše mini rautů. Tzn. výběr ze studené snídaně je stejný jako
u švédských stolů s možností výběru teplé snídaně na
objednávku.
S pozdravem
Hotel Andromeda ***
Před měsícem jste odpovídali paní Jiřině takto .
Cituji: vždy kontaktujte 1.recepci hotelu......
Jenom pro upřesnění mého dotazu
Dobrý den,
toto jsme bohužel v naší e-mailové konverzaci nedohledali, ale velmi
děkujeme za zpětnou vazbu.
U zakupování voucherů záleží, zda jej kupujete jako termínovou rezervaci
a nebo klasický voucher bez termínu. U voucherů bez termínu se samozřejmě
doporučuje zkontrolovat si dopředu volné termíny. U termínových
rezervací toto potřeba není, ale určitě tento postup doporučujeme také
z důvodu, který jsme již uvedly. Může docházet k prodlevě uzavírání
pokojů a následném zobrazování volných pokojů.
Děkujeme za pochopení a v případě dalších dotazů či připomínek nás
neváhejte kontaktovat.
S pozdravem Hotel Andromeda ***
Opravdu je nutné jak píšete při objednání na termín se ještě dotazovat zda je termín volný ? To mi připadá dost nelogické . Pak nevím proč ty termíny tam máte. I přesto jsem to před několika dny udělala ovšem odpověd mi i po několika dnech stále bohužel nepřišla.
Dobrý den, Gabrielo, děkujeme za upozornění, ale v nabídce je to
podáno správně. V sekci „Jak uplatnit“ píšeme naopak to, že hotel
již není potřeba kontaktovat.
Cituji:
„Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu,
hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat
pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem
před zakoupením voucheru. Pobyt s domácím mazlíčkem si předem domluvte
s recepcí.“
Chybnou informaci nikde jinde nevidím, ale pokud někde v nabídce je (nebo
dokonce přímo na voucheru), určitě ještě napište a vše opravíme.
Hezký den, David :-)
Dobrý den, pokud se stalo, že jsme Vám včas neodpověděli na požadavek,
velmi se omlouváme. Je totiž možné, že Váš e-mail spadl do nevyžádané
pošty. Jelikož si slevomat bere volné termíny přes portál Previo, může
být prodleva mezi uzavíráním pokojů z naší strany a následném
zobrazování volných pokojů.
Děkujeme za pochopení. S pozdravem Hotel Andromeda ***
Dobrý den, máte prosím pokoje pro 5 lidí? Nebo se musí rezervovat pokoje dva? Děkuji.
Dobrý den,
máme pouze čtyřlůžkové pokoje s možností přistýlky.
S pozdravem
Hotel Andromeda ***
Dobrý den, bylo by možné na tuto akci objednat 3lůžkový pokoj (3 osoby)? Jaký by byl příplatek? Děkuji
Dobrý den,
třílůžkový pokoj je možné objednat. Pokud by bylo třetí lůžko
neobsazeno, poplatek je 250 Kč za noc.
S pozdravem
Hotel Andromeda ***
Dobrý den,
nebyly by někde k prohlédnutí fotky pokoje standart? A kdybych si chtěla
připlatit za pokoj superior, kolik by to stálo. Jednalo by se o dvě osoby na
pět nocí. Děkuji
Vážená paní Musilová,
po již dokončené rekonstrukci máme k dispozici pouze pokoje Superior,
které jsou bez příplatku.
S pozdravem
Hotel Andromeda ***
+420 728 571 971
Z nabídky není zřejmé, kolik by stál pobyt na 4 dny ´3 noci.
Děkuji Koupelka
Dobrý den,
cena za voucher + 1200,–/noc /2 osoby s polopenzí. Vše je zde napsáno.
Je možno si u Vás zakoupit pobyt pro l osobu ?
Dobrý den,
na našem hotelu nemáme jednolůžkové pokoje, tak cena za 1 osobu je stejná
jako za 2 osoby.
Dobrý večer, na volný termín si mám přímo zavolat nebo se můžu
zeptat přímo zde? Měli bychom zájem o tento víkend 3.-5.5.2019.
Děkuji Davídková Jana
Dobrý den,
lepší a rychlejší je kontaktovat přímo hotel, jinak tento termín
máme volný.
Dobry den je mozne zapujceni kol
Dobrý den,
v tomto akčním balíčku máme 1× během pobytu zapůjčení horského kola
na půl dne pro dva.
S pozdravem
Hotel Andromeda ***
Dobrý den chci se zeptat,když si koupím pobyt s termínem musím si ještě pobyt rezervovat na hotelu? Pobyt bych chtěla od 21.7–27.7.2019 Děkuji za odpověd
Dobrý den,
vždy kontaktujte 1. recepci hotelu, jestli máme v daném termínu volno a
rezervace se potvrdí až po zaslání kódu voucheru. Váš termín zatím
volný máme.
Dobrý den, pokoj Standart má vlastní sociální zařízení? Děkuji.
Dobrý den,
všechny naše pokoje mají vybavení pokojů superior se sociálním
zařízením.
S pozdravem
Hotel Andromeda***
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den
je volný termín 13.-15.9.
děkuji
Dobrý den, bohužel tento termín máme obsazený. Volné termíny jsou od 24.9.
Hotel Andromeda***