Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.
Pobyt ve Velké Fatře: klidné prostředí, polopenze a ubytovaní pro dítě zdarma
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Otevřené vouchery: Po zakoupení voucheru si musíte pobyt zarezervovat pomocí e‑mailu hotelgader@hotelgader.eu nebo na tel. čísle +421 907 525 976 nebo +421 919 365 828.
- Online termíny: Zakoupením voucheru provedete zároveň závaznou rezervaci. Není třeba se informovat v hotelu o dostupnosti, pro definitivní platnost vaší rezervace musíte voucher uhradit.
- V případě zájmu o pokoj s přistýlkou je třeba si dopředu ověřit dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru.
- Pokud se na pobyt chystáte se svým domácím mazlíčkem, je důležité informovat o tom recepci předem.
- V případě, že budete potřebovat vystavit doklad, tak je potřeba hotelu poskytnout fakturační údaje dopředu. U online termínů napište požadavek s údaji do poznámky a v případě otevřeného voucheru je sdělte při e‑mailové či telefonické komunikaci.
- Jedno dítě do 11,9 let na přistýlce nebo pevném lůžku: zdarma
- Polopenze: 12 €/noc
- Druhé dítě do 11,9 let na přistýlce nebo pevném lůžku a s polopenzí: 20 €/noc
- Dětská postýlka: 7 €/noc
- Přistýlka: 12 €/noc
- Domácí mazlíčci zdarma
- Wi-Fi zdarma
- Parkování zdarma
- Rezervaci můžete 7 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu na: podpora@slevomat.cz či na telefonu: +420 222 745 354. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 7 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
D. Den je možno v blízkosti nějaká cyklotrasa pro jízdu na kolečkových bruslích?
Dobrú deň sa praje ,
Od nás dva kilometre je možnosť 8km trate v doline nového asfaltu takže
áno dá sa kľudne
Dobry den. Byl by jeste v druhe polovine srpna pobyt pro 2 osoby na cca 5 dni?
Dobrý den, paní Doležalová, poradím Vám, že dostupné kapacity si můžete ověřit přímo v nabídce, kde stačí kliknout na vybranou variantu, poté na kolonku Vybrat termín a před Vámi se zobrazí volné kapacity hotelu. Zkuste se tedy podívat a třeba najdete termín, který Vám bude vyhovovat :) Pěkný den, Míša :)
Dobrý den,
chci se zeptat ohledně příplatku za děti. Máme dítě 4 a 1 rok. Ohledně
polopenze bychom doplaceli i za dítě, které má jeden rok?
Děkuji za info
Dobrý den, Ivano, roční dítě má pobyt zdarma. :) Za druhé dítě na přistýlce nebo pevném lůžku s polopenzí se doplácí 20 €/noc. Krásný den, Míša :)
Dobrý den, chtěla bych se zeptat zda je každý pes zdarma, nebo jen malí. Máme středně velkého psa. Děkuji
Dobrý den, Adélo, veškeří pejsci jsou v hotelu zdarma. Krásný den, Míša :)
Dobrý den, máme dvě děti ve věku 11 a 15 let. Jak by to bylo s cenou u toho staršího dítěte? Děkuji za odpověď a přeji hezký den. Jana Slezáková
Dobrý den, Jano, další přistýlka je za 12 €/noc. Krásný den, Míša :)
Dobrý den, v nabídce je zmíněno, že je možné při domluvě zažádat za příplatek o apartmán. O jakou částku se jedná a byl by volný od soboty 17.8. do soboty 24.8. nebo v přibližném termínu? Děkuji.
Dobrý deň sa praje ,
Doplatok by sme riešili na mieste ak tak 10€/noc
Len bolo by lepšie si prezistit voľnú kapacitu v danom termíne ak by sa
dalo môžete mi kľudne zavolať +421907525976 Lettrich Martin
Dobry den delal jsem rezervaci online ne prislo mi potvrzeni na e-mail?. Dekuji… ILčík
Dobrý den, Miroslave, rezervace a platba zřejmě neproběhla, na Vaše profilu žádnou objednávku nevidím. Hezký den, Simča :)
Dobrý den, mohu platit po zakoupení voucheru primo na účet hotelu? Nemam online platebni kartu.
Dobrý den, Veroniko, taková varianta není možná v případě výběru pobytu na termín. Pokud chcete využít možnost platby převodem je třeba vybrat variantu bez termínu a následně vytvořit rezervaci pomocí e‑mailu hotelgader@hotelgader.eu nebo na tel. čísle +421 907 525 976 nebo +421 919 365 828. Pěkný den, Honza
Dobrý den, chtěla bych se zeptat, zda by byl volný termín od 18.7. na 3 nebo 4 dny ? Nebo by byl možný od 20.7 do 23.7. ? Jedná se o 2 dospělé a 1 dítě do 6 let. Děkuji, Zapletalová
Dobrý den, Marto, o dostupnosti termínů se můžete informovat přímo u partnera pomocí e‑mailu hotelgader@hotelgader.eu nebo na tel. čísle +421 907 525 976 nebo +421 919 365 828. Nebo při výběru možnosti Online rezervace si Vámi preferovaný termín můžete rovnou rezervovat v rezervačním kalendáři. :) Pěkný den, Honza
Dobrý den, již týden se snažím zkontaktovat hotel ohledně možnosti platby na fakturu. Nereaguji na e-mail ani dotaz přes jejich webové stránky. Dostanu odpověď tady? Děkuji
Dobrý den, Veroniko, platba přes fakturu je možná, před chvílí jsem osobně prověřil přímo u partnera. :) Stačí hotel kontaktovat na tel. čísle: +421 434 948 106 a partner Vám dá instrukce, jak v tomto případě postupovat. Pěkný den, Honza
Dobrý den, mohu se zeptat, kolik by jsme zaplatili za dite 12 let, když by jsme jeli 2 dospělý a 2 děti ( 6 let a právě to druhé 12 let ) ? Děkuji předem za odpověď
Dobrý den, Šárko, přistýlka stojí 12 €/noc. Hezký den, Simča :)
Dobrý den, chci se zeptat, je volný termín od 14.- 19.7. ? na 6 dní a
5 nocí je cena 5 719,– ? mám dvě děti, 5 a 12 let, za 5 letou dcerku
bych platila 12 euro za polopenzi a kolik bych platila za syna 12 let pobyt
s polopenzí?
Děkuji za odpovědi. S pozdravem Pončová
Dobrý den, Ireno, pokud jedete s dětmi sama starší dítě se Vám započítá jako další osoba. :) O dostupnosti termínů se můžete informovat přímo u partnera na e‑mailu hotelgader@hotelgader.eu nebo na tel. čísle +421 907 525 976 nebo +421 919 365 828. Nebo při výběru možnosti Online rezervace si Vámi preferovaný termín můžete rovnou rezervovat v rezervačním kalendáři. :) Pěkný den, Pěkný den, Honza
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, chtěla jsem se zeptat, když bychom jeli dva dospělí a tříleté dítě – celková cena je za všechny (tím že dítě je zdarma) za ubytování i polopenzi, nebo polopenze je v ceně pouze za dítě nikoliv za dospělého?
Dobrý den, Michaelo, v ceně voucheru je polopenze pro dva dospělé. :) Jedno dítě do 11,9 let je na přistýlce nebo pevném lůžku zdarma a polopenze pro něj je za 12 €/noc. Krásný den, Míša :)