Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.
Aktivní pobyt ve Vysokých Tatrách: rodinný penzion, slevy do aquaparků
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Otevřené vouchery: Ověření dostupných kapacit a rezervace předem na čísle +421 524 467 715 nebo +421 903 605 780 nebo mailem pazicky@pazicky.com
- Při rezervaci je nutné nahlásit kód voucheru
- Online termíny: Zakoupením voucheru provedete zároveň závaznou rezervaci. (Není třeba se informovat v hotelu o dostupnosti. Pro definitivní platnost vaší rezervace je třeba voucher uhradit).
- V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si její dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru.
- Recepci je třeba zároveň předem informovat, pokud se na pobyt chystáte se svým domácím mazlíčkem.
- V případě, že budete potřebovat vystavit doklad, tak je potřeba hotelu poskytnout fakturační údaje dopředu. U online termínů napište požadavek s údaji do poznámky a v případě otevřeného voucheru je sdělte při e‑mailové či telefonické komunikaci.
- Všechny děti do 1,9 let na dětské postýlce zdarma
- 4. nebo další osoba do 11,9 let:
- 10 € / osoba / noc se snídaní
- 4. osoba nebo další osoby na přistýlce starší 12 let:
- 13 € / osoba / noc se snídaní
- Maximální počet přistýlek na pokoji jsou 2
- Jakékoliv přistýlky nebo dětské postýlky jsou na vyžádání a musí být potvrzeny předem recepcí.
- Domácí mazlíčci: 5-10 €/noc (po dohodě s recepcí, závisí na velikosti pejska)
- Wi-Fi zdarma
- Parkování zdarma
- Rezervaci můžete 5 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 5 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobrý den,
je cena pobytu včetně snídaně nebo jen pobyt? Chtěla bych ubytování od
22.9. – 28.9. pro 2 osoby a pejska. Je součástí pokoje i kuchynka?
lDěkuji
Dobry vecer, ano pobyt je s ranajkami. Kuchynka je iba na 6-lozkovej izbe. Akeho psika mate\?
Dobrý den, máte volný termín od 26. do 30. 8. pro dvě osoby? Děkuji.
Dobry vecer, mame este volnu dvojlozkovu izbu bez balkona......malo by Vam to ist aj cez termino…s pozdravom Pazicka
Dobrý den, chtěli bychom se u Vás ubytovat v termínu 13.9–15.9., je to možné? Tato varianta mi nejde vybrat. Děkuji.
Ano je to mozne, nerozumiem preco Vam to nejde…skuste oslovit zlavovy portal, mi mame v tom termine volne…s pozdravom Pazicka Dagmar
Chteli bychom prijet na 4 noci od 27.7 do 31.7.2019.
Kristek
Dobrý den, Petře, Vámi vybraný termín je v tuto chvíli ještě volný ve variantě „Letní pobyt v pokoji s balkónem + 3. osoba na přistýlce“. :) Stačí kliknout na vybranou variantu, poté na kolonku „Vybrat termín“. Před Vámi se zobrazí volné kapacity penzionu, zvolte požadovaný termín a pak už jen dokončete objednávku. Čím dříve zakoupíte, tím lépe :) Pěkný den, Míša
Ano este je volna izba c.4.....s pozdravom Pazicka
Dobry den,chteli bychom se u Vas ubytovat na 4 noci
i s pejskem-labradorsky retrivr.Kolik by stal poplatek za pejska za cely
pobyt? Dekuji a preji hezky den.
Kristek
Poplatok by bol 10,00 EUR......kedy by ste chceli prist? S pozdravom Pazicka Dagmar
Dobrý den, do kdy je prosím možné se ubytovat? Chtěli bychom vyrážet až po práci, takže bychom mohli dorazit nejdříve okolo půlnoci. Je možné se ubytovat až po půlnoci? Děkuji
Dobry den, mate uz utvorenu rezervaciu? ano, po predchadzajucom dohovore sa mozete ubytovat kedykolvek, ako sa Vam bude hodit. S pozdravom Pazicka
Dobry vecer,rada bych si rezervovala rodinny pokoj na 3 noci pro 2 dospele a dve deti (10 a 14 let). Jaka bude celkova cena pobytu?Z popisu voucheru mi to neni jasne.Dekuji Vam.
Dobry den, potrebujete si zakupit 3lozkovu izbu s ranajkami na 4 dni 3 noci. Na mieste budete doplacat miestny poplatok a 1× detske ranajky…stvrta osoba ma ubytovanie zdarma…
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, chteli bychom přijet 26. – 30.10 2019 . Je tento termín možny? Jsme 2 dospelí a 3 děti (13, 10 ,10) Jakou variantu bychom měli nejlépe vybrat?
Předem děkuji za odpověď.
Asi sestlozkovu izbu.....ale tento variant je bez ranajok.....resp.sa doplacaju, alebo si chystate sami- mate na izbe kuchynku......
alebo trojlozkovu izbu ,tagto bvarianta je s ranajkami, stvrta osoba je zdarma, doplaca iba ranajky a piata doplaca10 eur za 1 noc s ranajkami......s pozdravom Pazicka