Otevřené vouchery: Před zakoupením voucheru si můžete ověřit dostupnost volného termínu na e‑mailu sales@hotelklik.cz nebo telefonicky na 731 139 595. Následně s kódem voucheru proveďte rezervaci termínu.
Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Pobyt s domácím mazlíčkem si předem domluvte s recepcí.
Online termíny: Voucher na konkrétní termín nelze stornovat. Je možná pouze změna rezervace, a to nejpozději 8 dní předem. Při pozdější změně nebo nedostavení se na pobyt voucher bez náhrady propadá. Takový voucher nelze ani refundovat. Změna je možná maximálně jednou nebo po domluvě s recepcí. Pro změnu prosím kontaktujte zákaznické oddělení Slevomat.cz na e-mailu podpora@slevomat.cz či telefonu +420 222 745 354.
Otevřené vouchery: Voucher lze v rámci 14denní zákonné lhůty od zakoupení stornovat. Při zrušení rezervace či změně nejpozději 8 dní před domluveným termínem voucher zůstává v plné platnosti. Při zrušení rezervace či změně v kratší lhůtě voucher propadá v plné výši, takový voucher nelze refundovat. Změna je možná pouze jednou nebo po domluvě s recepcí.
Dobrý den,
měla bych zájem o bytování pro 2 osoby na 2 noci 21.6. – 23.6. nebo
28.6. – 30.6.
Prosím, byl by alespoň jeden termín volný?
Hotel Tři růže***+
Dobrý den, vážená paní Šilhánková
Velmi nás těší Váš zájem o naše služby.
V poptávaném termínu 28. 6. – 30. 6. 2019 v hotelu Tři růže volnou
kapacitu ještě máme. Přejete-li si vytvořit předběžnou rezervaci,
kontaktujte mě, prosím, na: sales@hotelklik.cz
Dobrý den ráda bych provedla platbu přímo na účet. Bohužel nabízíte
pouze varianty kartou. Najdu někde číslo účtu kam se dá platba poslat.
Děkuju Lenka
Hotel Tři růže***+
Dobrý den, vážená paní Pačesová
Velmi nás těší Váš zájem o naše služby.
Kontaktujte mě, prosím, na: sales@hotelklik.cz. Prosím
o zaslání poptávaného termínu. Vytvořím Vám předběžnou rezervaci.
Následně si zakoupíte beztermínovou variantu, kde je možná platba
bankovním převodem.
Dobrý den, prosím o informaci, zda máte volný pokoj pro 2 dospělé a
1 dítě ve věku 7 let v termínu 9.5.-12.5. 2019. Děkuji Karásek.
Slevomat.cz
Dobrý den, Vladimíre, je nám líto, že se nám nepodařilo získat
odpověď od partnera včas. Věříme, že příště bude schopni obratem
zajistit veškeré informace o dostupných termínech.
Hezký den, David :)
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den,
měla bych zájem o bytování pro 2 osoby na 2 noci 21.6. – 23.6. nebo 28.6. – 30.6.
Prosím, byl by alespoň jeden termín volný?
Dobrý den, vážená paní Šilhánková
Velmi nás těší Váš zájem o naše služby.
V poptávaném termínu 28. 6. – 30. 6. 2019 v hotelu Tři růže volnou kapacitu ještě máme. Přejete-li si vytvořit předběžnou rezervaci, kontaktujte mě, prosím, na: sales@hotelklik.cz
S pozdravem
Žaneta Klampflová
Sales manager
sales@hotelklik.cz