Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu na: podpora@slevomat.cz či na telefonu: +420 222 745 354. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý den,
prosím jakou formou jsou podávané snídaně.
Děkuji
Slevomat.cz
Dobrý den, pro Vaše pohodlí se s tímto dotazem můžete obrátit přímo
na hotel na e-mailu hotel-diana@hotel-diana.cz
nebo tel.: 481 582 101.
Rádi Vám odpoví na vešeré nejasnosti ohledně pobytu. :)
Hezký den, David
andrea
Komunikuje nějak hotel?… Potřebujem se s ním domluvit od pátku a nikdo
nezveda tel. Ani neodepisuje na meil…?
Slevomat.cz
Dobrý den, Andreo, velice se omlouvám za pozdní odpověď, ale partner má
již číslo aktivní. Dovolat se mu můžete na: na tel.
602 387 381. Pěkný den, Honza
SV
Dobrý den,
kolik platí dítě staré 5m?
Děkuji SV
Slevomat.cz
Dobrý den, dítě do 2,9 let platí 170 Kč za noc se snídaní. Hezký
den, Simča :)
Jaromír Míra Červenka
Přeji dobrý den,
chtěl bych se zeptat na tuto situaci: Zvažujeme letní pobyt na tři až
čtyři noci. Jsme dva dospělí a máme dvě děti (10 a 16 let).
V takovýchto případech lze využít dva samostatné pokoje (1. pokoj –
dospělí, viz cena inzerovaná na Slevomatu + 2. „tzv. dětský“ pokoj za
500+320 á jedna noc vč. snídaně)…? Díky za odpověď a zdravím –
J.Červenka
Slevomat.cz
Dobrý den, Jaromíre, příplatek za děti hradí pouze přistýlku
v pokoji, který je koupený v rámci voucheru. Snídaně je samozřejmě
v ceně také. Pokud chcete pro děti samostatný pokoj, je nutné se na
dalších příplatcích domluvit přímo s hotelem. Hezký den, Simča :)
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den,
prosím jakou formou jsou podávané snídaně.
Děkuji
Dobrý den, pro Vaše pohodlí se s tímto dotazem můžete obrátit přímo na hotel na e-mailu hotel-diana@hotel-diana.cz nebo tel.: 481 582 101.
Rádi Vám odpoví na vešeré nejasnosti ohledně pobytu. :)
Hezký den, David