Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail nebo objevte další.
7 nocí na ostrově Vir: krásné apartmány u moře pro 2 či 4 os., bazén i hřiště
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat.
- Případné dotazy směřujte na e‑mailu recepce.ch@gmail.com neboi telefonu +420 739 088 525.
- Dítě do 2,9 let ( v den příjezdu) je zdarma bez nároků na postel či přistýlku.
- Dítě od 3 let ( v den příjezdu) musí mít dítě svou vlastní postel, nebo přistýlku.
- Kvalitní postýlku zapůjčíme za 10 euro / 7 nocí
- Cena přistýlky: nutno se informovat a objednat před zakoupením voucheru, ne všechny apartmány umožňují přidat přistýlku) :
- 6. a 9. měsíc 15 €/ noc
- 7. a 8. měsíc 20 €/ noc
- Domácí mazlíčci nejsou povoleni
- Wi-Fi zdarma
- Parkování zdarma
Online termíny: Voucher na konkrétní termín nelze stornovat. Při nedostavení se na pobyt voucher bez náhrady propadá. Takový voucher nelze ani refundovat. Změna je možná maximálně jednou po domluvě s recepcí. Pro změnu prosím kontaktujte zákaznické oddělení Slevomat.cz na e-mailu vip.podpora@slevomat.cz či telefonu 222 745 354.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobrý den,
Ještě se zeptám jednou prosím. Pro rodinu s dvěmi malým i dětmi
(1,4 roku, 4 roky) zakoupim pouze dva vouchery a postylku pro starší že?
Nelze mi zjistit, zda je volný termín od 15.8.?
Děkuji za odpovědi.
Dobrý den, Klaudio, Vámi vybraný termín bohužel není k dispozici. Je volný termín 11.8. – 18.8. :) Poradím Vám, že dostupné kapacity si můžete ověřit přímo v nabídce, kde stačí kliknout na vybranou variantu, poté na kolonku Vybrat termín a před Vámi se zobrazí volné kapacity penzionu. Zkuste se tedy podívat a třeba najdete termín, který Vám bude vyhovovat :) Voucher je pro dvě osoby. Dítě do tří let je bez nároku na postel zdarma a starší dítě doplácí 20 €/ noc. Je nutno se informovat ohledně přistýlky před zakoupením voucheru, ne všechny apartmány umožňují přidat přistýlku. Pěkný den, Míša :)
Dobrý den, potřebuji poradit prosím? Byl by volný apartman pro dva dospělé+dvě děti(4 a 1,5 roku) a dále ještě jeden apartmán pouze pro dva dospělé od 15.8. ? Pokud ano, jakým způsobem mám zakoupit vouchery pro starší dítě, pro které bych potřebovala pristylku? Předem děkuji za odpovědi.
Dobrý den,
kontaktujte se svou objednávkou recepci resortu mailem … recepce.ch@gmail.com ,
apartmán s přistýlkou je nutno rezervovat před zakoupením voucheru
slevomat.cz
Dobrý den
měla bych dotaz na termín od 25.8. do 1.9.. Jsme tři dospělé osoby a
1díte do 1roku. Jestli máte volný AP kde by byly 2ložnice. Děkuji
Machalíčková
Dobrý den, ve Vašem případě je nutno zakoupit slevomat voucher pro 4 osoby. Aktuálně máme poslední volný apartmán pro 4 osoby/ 2 ložnice, terasa/. Jestliže je v prodeji apartman pro 4 osoby na slevomat.cz , máme ho volný i my. Data sdílíme on-line, Zakoupením voucheru slevomat máte pronájem apartmánu u nás garantovaný.
Dobrý den prosím je možnost 1 dospělá osoba a 2 děti 9 let jsem sama tak že jen my tři
Dobrý den, budete-li 3 osoby, je nutno pro dítě dokoupit přistýlku. Před zakoupením voucheru pro 2 osoby kontaktujte mailem recepci ( česky, recepce.ch@gmail.com ) ,která Vám vytvoří předrezervaci apartmánu pro 2 osoby který umožňuje přidat přistýlku, né všechny apartmány pro 2 osoby jsou pro přidání přistýlky vhodné. Zakoupením voucheru pro 2 osoby nevzniká automaticky nárok na apartmán 2+1 s přistýlkou.
Dobrý den, pokud bychom byli dvě osoby a 1,5 roční dcera s vlastní postylkou? Je to tak možné? Tím pádem by to byli dvě osoby a jinak nic nebo je potřeba zakoupit pristylku? Děkuji :-)
Dobrý den, do 2,99 let / v den příjezdu / je dítě zdarma, bez nároků na postel,či přistýlku. Postačuje Vám tedy zakoupit voucher pro 2 osoby. Rezervační data sdílíme se slevomat.cz on-line, má-li tedy slevomat v prodeji volný termín, zakoupením voucheru máte apartmán u nás garantovaný.
Dobry den prosím o info jaká je u resortu pláž a také kolik bude stát apartmán když jedeme dva dospěli a dvě děti 2 a 5 let. Děkuji
Dobrý den, pláž je s pozvolným vstupem , nebo je vstup z betonovího plata po schodech. je vysypaná drobnými kamínky. pro Vaqši rodinu doporučujeme zakoupt voucher pro 4 osoby.
Dobrý den, bylo by možné, se u Vás objednat i s pejskem? Jsme pár, bez dětí, a s trpasličím jezevčíkrm, děkuji za odpověď, Meszároš
Dobrý den, bohužel, není to možné.
Dobrý den,
zajímalo by mě, jaké jsou pláže a zda je přístup do moře bezproblémový
a vhodný pro dvouleté dítě?
Děkuji a přeji hezký den.
Jana
Dobrý den, pláž je s pozvolným vstupem , nebo je vstup z betonovího plata po schodech. je vysypaná drobnými kamínky.
Dobrý den, máte v termínu od 17. – 24.8. nabídku pro 2×
2dospělé+2děti?
Děkuji.
Dobrý den, v tento termín / neděle 18.8.-neděle 25.8.2019/ prodáváme na slevomat.cz pouze apartmány pro 2 osoby. Apartmány pro 4 osoby / 4+0, 2 ložnice/ je nutno rezervovat minimálně rok dopředu na adrese recepce.ch@gmail.com , evnt.na tel.č. 739 088 525.
Dobrý den, zajímala by mě cena pro 2 dospělé a 2 děti (8 a 11 let) od 11.8. do 18.8. Nejlépe rodinný apartmán. Děkuji.
Dobrý den, v tento termín na Slevomat.cz apartmány pro 4 osoby neprodáváme. V prodeji jsou jen apartmány pro 2 osoby/ musela by jste zakoupit 2× voucher pro 2 osoby/ , doporučujeme ale provést před zakoupením voucherů předrezervaci, aktuálně máme volné již jen 3 apartmány 2+0 , aby jste měli evnt. dva apartmany 2+0 vedle sebe, evnt.máme i s průchozími dveřmi…
Dobrý den,
má prosím apartmán pro 4 osoby 2 samostatné neprůchozí ložnice a
samostatnou kuchyňku s televizí a pohovkou? A ještě bych měl dotaz, zda
mají tyto apartmány terasu nebo balkón s výhledem na moře.
Děkuji
Dobrý den, apartmán pro 4 osoby má 2 samostatné ložnice, plně vybavenou kuchyň / vč.myčky a horkovzdušné trouby/ , na terase je ratanový nábytek s czech Tv . TERASA MÁ VÝHLED NA MOŘE
Dobrý den, chci se zeptat, proč píšete rezort RIVIERA, když se to
jmenuje VANESA PARADISE? Byl jsem tam už v roce 2015 přes Slevomat, dokonce
to byl můj první nákup. Co tam začali jezdit autobusy rodičů s dětmi,
tak to ztratilo svůj půvab a je tam neskutečný hluk. Jinak to tam je
pěkné, ale za tu cenu jsem v Chorvatsku 14 dní.
Děkuji.
Dobrý den, pane Kirchner, v letošním roce došlo k přejmenování resortu a změně vlastníka resortu , proto je zde u akce na slevomatu uvedený správný aktuální název – Riviera Resort Vir – . Autobusy rodičů s dětmi k nám opravdu nejezdí , dopravu si každý host zajišťuje sám a 99,9% hostů k nám jezdí vlastním autem,proto i máme turnusy neděle-neděle ,aby naší hosté nestáli na cestě v kolonách a dojeli k nám bez průtahů a zdržení. Resort je velmi vhodný pro rodinky s dětmi, pro děti máme např.nové dětské hřiště . Resort prošel letos rozsáhlou rekonstrukcí…viz. www.riviera-resort-vir.cz a to se promítlo i do ceny ubytování a nemyslíme si ,že cena je nějak vysoká za resort s bazénem, pool barem, kuchyní , půjčovnou kol a elektrokoloběžek , klimmatizací , wifi, parkingem, lehátky již v ceně pronájmu apartmánu, za resort který je v první řadě od moře …což dokládá i naše obsazenost, kdy již máme obsazené některé termíny na rok 2021…
Dobrý den, Chtěli bychom jet skupina 5 dospělých a 4 dětí (2 děti ve věku 5 let, 2 děti do 3 let). Uvažovali jsme o jednom apartmánu pro 4 a jednom apartmánu pro 2 – jelikož 2 děti nepotřebují vlastní postel. Chtěla bych se zeptat, zda to může být? A také jestli musíme pro jedno dítě požádat o přistýlku, nebo jestli by nevadilo kdybychom si přivezli cestovní postýlku? Děkuji za odpověď.
Dobrý den, máme apartmány 2+0, 2+1, 4+0 , bungalov 4+1, lux 4+2, první číslice v názvu apartmánu označuje počet pevných postelí ( vždy manželská, u čtyřlůžkových apartmánu jsou 2 ložnice ), druhá číslice počet přistýlek. Dítě do 2,99 let ( v den příjezdu ) nemusí mít postel,či přistýlku( pak je zdarma bez nároků na postel,či přistýlku( . Dítě nad 3,00 let ( v den příjezdu) musí mít vlastní postel , či přistýlku. Doporučujeme kontaktovat mailem, nebo telefonicky recepci resortu( recepce.ch@gmail.com , 725 444 444 – česky ,denně 9–21 h.) a vytvořit si předrezervaci potřebných apartmánů , dle termínu. Na slevomatu se prodávají apartmány 2+0 ( 2 osoby) a 4+0( čtyři osoby ). Apartmány s přistýlkou ( 2+1, bungalov 4+1, lux 4+2)je nutno předrezervovat a až následně zakoupit slevomat voucher pro 2 , či 4 osoby. Docenění přistýlek se pak platí dle zálohového listu, který vám zašle recepce na mail ( do 3 prac.dnů převodem na účet v ČR. Kontatujte prosím recepci , která Vám poradí s výběrem vhodných apartmánů.
Dobrý den ,jaké bejva počasí v září ? Teplota vody?
Dobrý den, počasí je stabilní až do konce září. I poslední týden
v září jsou teploty nad 27st.C. Jen v noci není 25 ,ale třeba 18–20st.
K změně počasí dochází až koncem října.
Moře je vyhřáté, září je dle mého názoru nejkrásnější měsíc
u nás, doporučujeme.
dobry den,chtela jsem se zeptat na moznost polopenze?dekuji Denisa
Dobrý večer,
všechny apartmány mají plně vybavenou kuchyňskou linku, apartmány pro
4 osoby vč.myčky nádobí a horkovzdušné trouby.
Na přání našich hostů ( aby si mohli naplánovat program i mimo resort
,výlety atd.) polopenzi, nebo plnou penzi neprodáváme.
U nás si můžete zakoupit od 9 – 10h. ála card snídani vč. room
servisu. 150m.od nás je také velká pekárna s obrovským výběrem.
Od 12:30–13:00 servírujeme obědové menu (nutno objednat večer , na
následující den).
Pak máme v nabídce á la card 13.-14h. .lehčí minutkové jídla ,saláty ,
hamburgery, pjeskavici, čevapi atd.
Večer 18.- 21 h. je otevřený á la card profi gril s nabídkou
chorvatských večeří , od steaků až po fresh ryby,
chobotnice(obj.24h.předem), krevety,tuna steak,mušlí…dokonce nabízíme
„oblíbené jídla“ …"český sm.sýr s hranolkami a tatarkou ". Cena
jídel je v rozmezí 30 – 80kn ,ryba pak stojí 23–32kn/100gr.(dle
kategorie ryby).Krevety dle velikosti 300–350kn./kg. .
Na ostrově Vir je také několik desítek chorvatských restaurací a
kaváren,pekárniček.
Zdravím,
chtěla jsem se zeptat,zda je možný pobyt na více nocí,třeba na 12.
Děkuji za odpovědˇ
Kontaktujte prosím recepci resortu se svým konkrétním požadavkem ( recepce.ch@gmail.com , nebo na tel. 725 444 444 ( česky,denně mezi 9.-22h.) ) . Standartně lze spojit 2 vouchery a vytvořit si rezervaci na 14 nocí. V některých termínech si lze dokoupit k voucheru i + noci ( např.na 10 nocí).
Dobrý den, je možná platba benefit body?
Dobrý den, kontaktujte s dotazem prosím telefonicky zákaznickou linku slevomat .
Dobrý den, chtěli bychom ubytování v termínu 23.6 až 30.6, ale
2 dospělí a 1 dítě (13let).
Zajímalo by mě zda je to s pristylkou za 15 euro a zda je možné si tento
termín zamluvit.
Děkuji předem.
Dobrý den, ano budete-li 3 osoby, je nutno pro dítě dokoupit přistýlku. Před zakoupením voucheru pro 2 osoby kontaktujte mailem recepci ( česky, recepce.ch@gmail.com ) ,která Vám vytvoří předrezervaci apartmánu pro 2 osoby který umožňuje přidat přistýlku, né všechny apartmány pro 2 osoby jsou pro přidání přistýlky vhodné.
Dobrý den. V termínu 16.-23.6. Pro 2 dospělé a děti 1 a 6 let ještě máte volno? Stačil by nám dvoulůžkový pokoj s přistýlkou. Děkuji
Dobrý den, ve Vámi požadovaném termínu jsou již všechny aprtmány pro 2 osoby vyprodány. proto vám rezervační systém neumožňuje zakoupit voucher. Je nutno zvolit jiný termín, nebo si zakoupit pro tento termín větší apartmán pro 4 osoby. Jestliže budete požadovat apartmán pro 2 osoby a přistýlku( dítě do 2,99 let v den příjezdu, bez nároků na postel,či přistýlku je zdarma) , je nutno před zakoupením voucheru pro 2 osoby kontaktovat mailem recepci ( česky, recepce.ch@gmail.com ) a provést předrezervaci apartmánu který umožňuje přidat přistýlku, né všechny apartmány pro 2 osoby jsou pro přidání přistýlky vhodné.
A je poblíž nějaký obchod s jídlem a restaurace? Děkuji
Dobrý den, na ostrově Vir je 5 středně velkých supermarketů a desítky menších obchůdků , také desítky restaurací , kaváren, barů, cukráren , pekáren. U nás v resortu je pool bar a otevřená gril-kuchyň ( snídaně, obědové menu, večeře)
Dobrý den jak daleko je pláž od vily? Děkuji za info
Dobrý den, resort je přímo na pláži , první řada od moře.
Dobrý den, jaká je pláž u moře? Písečná? A vstup do moře je pozvolný? Díky
Dobrý den,
pláž je privátní , každoročně upravená velmi drobným kamínkem. Na
pláži máme ratanové lehátka(zdarma).Vstup je pozvolný. Kontaktujte
prosím recepci na mailu: recepce.ch@gmail.com,
zašlou Vám aktuální fotografie pláže.
Dobry den,
Doprava vlastní?
Dobrý den, Alžběto, ano doprava je vlastní. V ceně voucheru je pouze parkování v objektu. Hezký den, Simča :)
V ceně voucheru je také (mimo již uvedeného parkingu) klimatizace , wifi internet , czech Tv ,závěrečný úklid apartmánu, ratanové lehátka na pláži a u bazénu , slunečníky.
Dobrý den, jaká by byla cena za dítě 5 let v termínu 21.7. – 28.7.2019? Děkuji za odpověď.
Dobrý den, Jindřiško, cena za přistýlku je 20 € na noc. Je nutné se informovat a objednat před zakoupením voucheru, ne všechny apartmány umožňují přidat přistýlku. Obraťte se na e-mail recepce.ch@gmail.com. Hezký den, Simča :)
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den,
v jaké měně u Vás prosím můžeme platit?
Dobrý den, v Chorvatsku se platí HrK / chorvatská kuna/. Na recepci Vám evnt. € a Kč směníme na HrK.