Původní nabídka už vypršela, ale nevadí. Tahle je totiž skoro stejná.
4* romantika pod Tatrami: polopenze, neomezený wellness i vstup na zámek
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Otevřené vouchery: Termín si rezervujte na tel. č. +421 527 887 575 či e‑mailem na info@hotelhviezdoslav.sk nebo recepcia@hotelhviezdoslav.sk
- Online termíny: Zakoupením voucheru provedete zároveň závaznou rezervaci. (Není třeba se informovat v hotelu o dostupnosti, pro definitivní platnost vaší rezervace je třeba voucher uhradit). V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si její dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Recepci třeba zároveň předem informovat, pokud se na pobyt chystáte se svým domácím mazlíčkem.
- Prodloužení pobytu: Je možné zakoupit více voucherů a prodloužit si tak pobyt
- Děti do 3,9 let zdarma bez nároku na lůžko.
- Děti od 4 do 11,9 let v pokojích kategorie Deluxe (možná 1 přistýlka) - 15 € / noc / dítě včetně všech služeb a bonusů, které mají rodiče.
- Děti nad 12 let nebo třetí dospělá osoba na přistýlce - 50% z celkové ceny pobytu v pokojích Deluxe
- Další osobu nebo dítě je nutné nahlásit předem.
- Domácí mazlíčci nejsou povoleni
- Wi-Fi zdarma
- Parkování zdarma (na nehlídaném parkovišti, adresa Kostolné Námestie 24 - rezervace parkovacího místa není možná)
- Rezervaci můžete 7 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 7 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
- Benefitka – převést body
- LemonPay – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobrý den
Chtěl bych se u vás ubytovat od pondělí do pátku z důvodu že jedu
z daleka .z Čech
Bylo by to možné?a popřípadě za kolik
Děkuji za odpověď Štěpánek
je mozne zakupit si viac poukazov v po sebe nasledujucich datumoch v rovnakom type izby alebo kontaktujte priamo recepciu kvoli kalkulacii doplatku a prevereniu dostupnosti izieb v zelanom termine
Dobrý den, ráda bych pro platbu uplatnila body z programu Benefit-Plus, ale nemám jich na celou platbu. Dá se platba kombinovat s platbou převodem či kartou?
bohuzial nie
Dobrý den.
Je možné objednat pobyt na 4–5 nocí v srpnu 2019?? Případně prosím
o cenu.
Děkuji
Jana
pokial mate zaujem o pobyt cez SM, je potrebne nakombinovat poukazy
Ak mate zaujem o pobyt priamo cez hotel, napiste poziadavku na info@hotelhviezdoslav.sk
tato diskuzia je urcena pre otazky ku ponukam na zlavomate
Pardon, nevšimla jsem si při prohlížení, Že malé plemeno psa je dovoleno.. Máme 1. ročního amstafa, 25kg, takže předpokládám, že to už nás asi neubytujete?😔😢
ubytujeme, IBA v izbe typu Standard
Dobrý den,
Chtěla jsem se zeptat, zda je možné k Vám do hotelu se psem? Měli bychom
zájem o termín cca od 27.2 do 2.3. 2019
Dekuji Stanovská
vid predch
Dobrý den, s ohledem na blízkost Popradu se mi jeví hotel jako vhodný na cestu vlakem. Je v okolí hotelu dostupná doprava do okolí – taxi, autobusy, vlaky ve směru do Tater, Lominckému štítu, Popradu, apod.? Děkuji
Dobrý deň,
taxi je možné objednať, autobusová zastávka ako i vlaková stanica je od
hotela cca 15 minút chôdze.
Spoje nájdete na www.cp.sk
Dobrý den,
je možné vystavit na pobyt fakturu pro zaměstnavatele? Popř. je možné
připlatit si noc navíc? Děkuji za odpověď.
priplatiť noc naviac nie je problém, kontaktujte recepciu
daňový doklad k pobytu je možné vystaviť do 15ich dní od posledného dňa
v nesiaci, v ktorom sa pobyt uskutočnil-je potrebné o to písomne
požiadať recepciu
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, chtěl bych se zeptat zde nemáte ještě jeden volný pokoj pro 2 osoby na 2 noci během 5–11.8.2019?
Děkuji.
kontaktujte recepciu