Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že si budete chtít pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru.
Otevřené vouchery: Rezervace provádějte e‑mailem na info@hotelniemcza.pl nebo na tel. +48 603 400 373. Při objednávce uveďte kód voucheru a kontaktní telefon.
Pobyt s domácím mazlíčkem prosím uveďte k rezervaci.
Pomoc při rezervaci: Rezervace probíhá v cizím jazyce, pokud máte s rezervací potíže, rádi ji uděláme za vás, zašlete nám kód voucheru, název hotelu s preferovaným termínem na e‑mail pomoc@slevomat.cz
Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý den,
Je prosím možné objednat dva pokoje a plus do jednoho pokoje dítě na
přistýlce? (8 let)
Termín by byl od 28.2. Do 3.3. Dekuji
monika stropková
Je možno objednat na Velikonoční víkend(3dny). Děkuji
Slevomat.cz
Dobrý den, Moniko, možnosti volných termínů můžete zjistit přímo
v nabídce, stačí kliknout na Vámi vybranou variantu, poté na kolonku
Vybrat termín a před Vámi se zobrazí volné termíny hotelu. Pokud by jste
měli problémy s rezervací, můžete nám zaslat email na: pomoc@slevomat.cz s kódem
voucheru, názvem hotelu a preferovaným termínem, rádi Vám pomůžeme.
Hezký den :)
Jana Lánská
Dobrý den,
mohu se zeptat, zda je možné k našemu již zakoupenému jarnímu balíčku
doobjednat večeře? Máme variantu 4 dny – 3 noci přes Velikonoce. Je
možné si vyžádat od hotelu nabídku na cenu večeří? Jsme 4 páry (
8 lidí) a máme pobyt na termín od 19.4. – 22.4.2019. Děkuji za
odpověď.
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Je možno objednat na Velikonoční víkend(3dny). Děkuji
Dobrý den, Moniko, možnosti volných termínů můžete zjistit přímo v nabídce, stačí kliknout na Vámi vybranou variantu, poté na kolonku Vybrat termín a před Vámi se zobrazí volné termíny hotelu. Pokud by jste měli problémy s rezervací, můžete nám zaslat email na: pomoc@slevomat.cz s kódem voucheru, názvem hotelu a preferovaným termínem, rádi Vám pomůžeme. Hezký den :)