Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.
Svíčky Yankee Candle s dlouhou dobou hoření v mnoha vůních
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
koupili jsme trekkingové hůlky a svíčku s osobním vyzvednutím. Dále ještě jedny hůlky s poštovným a jelikož není v objednávce žádné pole pro vepsání poznámky, ihned po objednávce jsme Vám poslali email s požadavkem na posečkání s odesláním, že budeme dokupovat další zboží, aby se odeslalo dohromady a poprosili o rychlou odpověď. Na žádný z emailů nikdo neodpověděl, a namísto toho byla odeslána zásilka s jedněmi hůlkami. Jak tuto situaci vyřešíme?
Dobrý den, dohledal jsem Vaši komunikaci s kolegou, který Vám nabídl řešení nastalé situace, ale bohužel stále čeká na Vaše vyjádření, ohledně toho, zdali Vám nabízená možnost vyhovuje. Kolega s Vámi situaci vyřeší a proto se prosím obracejte výhradně na něj. Pěkný den, Honza
Dobry vecer. Slevomatu dekuji, ale email byl minen prodejci, slevomatu byl
odeslan pouze omylem. Nevim jak by muj problem mohl vyresit vas kolega, jelikoz
zde jde o 3polozky ktere nebyly odeslany a ubehl tyden od prvniho emailu a
odpoved zadna.
Prosim prodejce o kontrolu emailu.
Prosíme o znovupřeposlání emailu či zavolání. Žádnou zprávu jsme o sloučení objednávek neobdrželi. Samozřejmě Vám objednávky sjednotíme, ale prosíme o zaslání čísel objednávek. Děkujeme High Life
z jakeho emailu to posilate prosim o info
Muzete mi rict proc neodpovidate na emaily?
Nerozumim jaký e-mail a od koho ?
Děkuji.
Vazeni, trochu respektu k zakaznikum. Objednala jsme si svicku a vcera jela vyzvednout. Ve 13hod dostala SMS „zbozi pripraveno k vyzvednuti“, ve Ct otevreno do 18, takze vse OK ??? Na miste v 16 hod objevena cedulka na dverich „dnes od 15 do 17 zavreno, dekujeme za pochopeni“. NEDEKUJTE, pro tohle pochopeni NEMAM. Prodejna na okraji Prahy, musite vedet, ze zakaznik vazi hodne dlouhou cestu se k vam dostat – a vy zavrete behem normalni otviraci doby a date vedet jenom cedulkou na dvere ? Na webu nic, v SMS zakaznikovi se neobtezujete varovat, ze bude dnes zavreno? Hodne unfair.
Dobrý den, Evo, mrzí nás situace, která nastala podle Vašeho popisu. Napište nám na podpora@slevomat.cz a zkusíme se podívat na možnost jak Vám udělat nějak radost. Pěkný den
Dobrý den, objednala jsem si svíčku pro kamarádku jako dárek a teď nevím, jestli mi přijde jen voucher nebo svíčka poštou.? Děkuji Stránská
přijdou vám svičky poštou
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobry vecer
Mohu poprosit o jiny email spolecnosti? Info highlife ocividne nefunguje
Dobrý den, partnera můžete informovat na emailu petra@highlife.cz. :) Pěkný den, Honza