Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.
Tříchodové menu pro dva s filírovanou panenkou nebo kuřecím supreme
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
Rezervace: Stůl si zamluvte dostatečně předem na e‑mailu info@charlesbridge-prague.cz a počkejte na potvrzení rezervace.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
- Benefitka – převést body
- Naše stravenka – převést body
- LemonPay – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Dobrý den,
bylo by dnes na 13 hodinu možno udělat rezervaci s výhledem na most?
Děkuji Frömlová
Dobrý den, Zuzano, stůl si zamluvte dostatečně předem na e-mailu info@charlesbridge-prague.cz a počkejte na potvrzení rezervace. Pro rezervaci na dnes můžete zkusit také telefonní číslo 603 222 379. Hezký den :)
Dobrý den je možno udělat rezervaci pro 4 osoby ale stůl bude pro 6 bude tam dite co si dá něco z jídelního lístku a jedna osoba co také tudis 6 lidí 2 voucher dekuji
Dobrý den prosím o zprávu zda je možná rezervace na utery 12.od
19h.
Dekuji. S pozdravem MichalKellner@seznam.cz
Dobrý večer, jak dlouho se čeká na potvrzení rezervace na mail???
dobrý den ,
v týdnu odpovídáme co nejdříve v neděli máme omezený provoz takže
odpvěd čekejte v pondělí
Dobrý den, cena voucheru 659 Kč je za osobu nebo za 2 osoby?
Děkuji
dobrý den
za dvě osoby
Berete karty?
Samozřejmě
Dobrý den,
chtěla bych se zeptat, zda menu je možné dokoupit ještě pro 1 osobu,
abychom mohli jít ve 3 ? Pokud ano, kolik by to stálo a jak si to
zajistit. Děkuji
určitě můžete ale jen přes slevomat
Dobrý den , chtěla bych se zeptat když si u Vás budu chtít objednat a zamluvit stůl místo v výhledem na Karlův most , koupím voucher na Vaše tří chodové menu od Slevomatu, má být objednávka v jakém rozmezí myslím např 48 hodin dopředu nebo týden. Děkuji moc za odpověď Prokůpková
Dobrý den,
lepší je týden
Dobrý den,
mneli byste volný stůl s výhledem na 9.1.2019 v 18:00hod.
dobrý den
zatím máme
Dobrý den,
17.12.2018 jsem zaplatila voucher převodem pres účet, voucher ani potvrzení
o zaplacení mi nepřišlo. Bylo by možné překontrolovat, zda jste
nezapomněli voucher zaslat? Email: tyna.krejzova@seznam.cz
Tel.: 776097266 děkuji
Krejzová Kristýna
Dobrý den, ohledně voucheru se prosím obraťte na Slevomat. Děkujeme a přejeme Vám šťastný NOVÝ ROK 2019.
Dobry den, voucher mi neprisel na email.Dekuju
Dobrý den, ohledně voucheru se prosím obraťte na Slevomat. Děkujeme a přejeme Vám hezké sváteční dny.
dobry den je v cene i piti? nebo je za priplatek
predem dekuji za odpoved
Dobrý den, nabídka nápoje nezahrnuje. Přejeme Vám hezké sváteční dny.
Dobrý den. 21.12.2018 jsem zakoupil voucher „Tříchodové menu pro dva
s výhledem na Karlův most“ – kód 4746–0515–90A-506 . Mám ale jen
potvrzení o uhrazení, nějakým omylem jsem neibdežel voucher na můj mail.
Mohu přijít jen s potvrzením o zakoupení s vytištěným kódem?
Nemůžete mi neobdržený voucher znovu zaslat ? Mail: sebastian.jenicek@seznam.cz
.
Děkuji. Petr S. Jeníček, tel. 608913990
Dobrý den, Petře, objednávku vidím v pořádku zaplacenou a voucher jsme vám v pořádku zaslali. Pro jistotu Vám jej ale zašlu znovu :-) E-mail dorazí z naší e-mailové adresy hezkyden@slevomat.cz. Určitě prosím zkontrolujte sekci Spam, Hromadné nebo Promo. Pro vaše pohodlí si voucher můžete vždy také stáhnout kdykoliv ze svého uživatelského účtu po přihlášení, kde vložíte e-mail a heslo. Po přihlášení uvidíte vpravo nahoře tlačítko „Mé nákupy“, po kliknutí na něj se vám zobrazí účet se všemi zakoupenými vouchery. Hezké Vánoce, Ivet :)
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den,
je možné s sebou vzít malého vychovaného pejska ( čivava ) v tašce ? Děkuji
můžete není problém