Proč jít na tenhle kurz? Aby se vám auto nevy(s)mykalo kontrole.
Za volantem můžete odřídit stovky kilometrů, jenže ani to není
záruka, že svůj vůz dokonale zvládnete v krizových situacích. Stačí
námraza nebo nepřehledná situace na silnici – a průšvih je otázkou
sekundy. Doplňte si zkušenosti při nácviku krizových
situací se Školou smyku na moderním polygonu v Brně!
Polygon Brno v areálu Masarykova
okruhu je nejmodernějším centrem bezpečné jízdy
v Evropě. A spolupráce se společností SuperDRIVE – největší a nejstarší školou bezpečné
jízdy na Slovensku – je zárukou, že se opravdu něco naučíte. Od roku
2007 místní lektoři proškolili více než 37 tisíc řidičů.
„Výborná organizace a komunikace ohledně průběhu. Jako dárek je
to pecka.“ – Lucie, 09/2018
Řidičů už tu proškolili spoustu – mrkněte na jejich skvělá hodnocení.
Většina cviků probíhá na mokrém povrchu, ale cvičení
nijak nepoškozuje pneumatiky ani auto samotné. Trénink je absolutně
bezpečný pro řidiče, spolujezdce i vozidlo, a získáte tak
základní sebejistotu za volantem v běžném provozu.
Co vám trénink přinese
- Naučíte se správně posadit za volantem.
- Dokážete efektivněji držet a ovládat volant.
- Zjistíte, jak zastavuje auto na různých typech povrchů.
- Pochopíte, proč je důležité mít správné pneumatiky.
- Dokážete správně a efektivně v krizové situaci zastavit.
- Naučíte se krizově vyhnout překážce při plném brzdění.
- Vysvětlí vám, jak fungují základní a povinné bezpečnostní
systémy.
Jak
probíhá teoretická část
Teoretická příprava se věnuje základům správného sezení, řízení,
základní fyzice vozidla a vysvětluje již roky povinné bezpečnostní
systémy vozidla – airbagy, ABS a kontrolu trakce. Podrobně rozebírá
problematiku krizového brzdění, hybnosti vozidla a souvislosti mezi rychlostí, reakční a brzdnou dráhou aut na různých typech povrchů. |
Jak
probíhá praktická část
V praktické části si nacvičíte, jak zvládnout základní krizové
situace za volantem. Instruktor je s účastníky v neustálém spojení
prostřednictvím vysílačky. Tak dokáže přesněji a efektivněji
identifikovat zlozvyky a nesprávné postupy řidičů v průběhu
jednotlivých cviků. Ve vozidle může při praktické části sedět i jedna
doprovodná osoba, ale pouze na předním sedadle.
|