3chodové podzimní menu pro 2: předkrm i hlavní chod podle výběru, dezert

26 zákazníků
Speciálně pro zákazníky Slevomatu
Welcome drink
Welcome drink
Varianta i s láhví vína
Varianta i s láhví vína
Kousek od zastávky MHD Zborovská
Kousek od zastávky MHD Zborovská
Varianty (2)

V ceně

3chodové podzimní menu

  • 2× welcome drink
    • šumivé víno (à 0,1 l)
  • 2× předkrm podle výběru
    • Grilovaná kachní játra s karamelizovanými jablky, 130 g (1)
      nebo
    • Dýňový krém se zázvorem a chilli vláknem, 180 ml (1,7)
  • 2× hlavní chod podle výběru
    • Hovězí steak sous-vide se šťouchaným bramborem a houbovou omáčkou, 200 g (1,7)
      nebo
    • Kachní prsíčko s pečenými hruškami a batátovým pyré, 200 g (7)
  • Společný dezert
    • Čokoládový fondue s čerstvým ovocem (7) 

Můžete využít do 21. 12. 2018 (platí pro všechny varianty)

Rezervace: restaurace má omezenou kapacitu a zájem je velký – stůl si proto zamluvte raději alespoň den předem na tel. 257 318 320 a zároveň nahlaste kód voucheru. 

Pokud v domluvený termín bez včasné omluvy nedorazíte, voucher propadá.

Obsahuje následující alergeny:

1 7

Zobrazit seznam alergenů

999 Kč
999 Kč

V ceně

3chodové podzimní menu

  • 2× welcome drink
    • šumivé víno (à 0,1 l)
  • 2× předkrm podle výběru
    • Grilovaná kachní játra s karamelizovanými jablky, 130 g (1)
      nebo
    • Dýňový krém se zázvorem a chilli vláknem, 180 ml (1,7)
  • 2× hlavní chod podle výběru
    • Hovězí steak sous-vide se šťouchaným bramborem a houbovou omáčkou, 200 g (1,7)
      nebo
    • Kachní prsíčko s pečenými hruškami a batátovým pyré, 200 g (7)
  • Společný dezert
    • Čokoládový fondue s čerstvým ovocem (7)
  • Láhev vína podle výběru (0,7 l)
    • Červená vína
      • Modrý Portugal, suché víno, Vinařství Dubňany, Česká republika
      • Merlot Trevenezie, polosuché víno, 2017, Cielo Famiglia, Itálie
      • Merlot, polosladké víno, 2017, Sollus Collection, Moldavská republika
    • Bílá vína
      • Müller Thurgau, suché víno, Vinařství Dubňany, Česká republika
      • Chardonnay Trevenezie, polosuché víno, 2017, Cielo Famiglia, Itálie
      • Chardonay, polosladké víno, 2017, Sollus Collection, Moldavská republika 

Můžete využít do 21. 12. 2018 (platí pro všechny varianty)

Rezervace: restaurace má omezenou kapacitu a zájem je velký – stůl si proto zamluvte raději alespoň den předem na tel. 257 318 320 a zároveň nahlaste kód voucheru. 

Pokud v domluvený termín bez včasné omluvy nedorazíte, voucher propadá.

Obsahuje následující alergeny:

1 7

Zobrazit seznam alergenů

1 299 Kč
1 299 Kč

Procvičíme si trochu matematiky: 3 chody + 5 hvězd = skvělý zážitek!

A přesně ten vás čeká v restauraci Hotelu General*****. V nabídce jsou dvě varianty voucheru – smlsnete si jen na podzimním menu, nebo si k němu rovnou dáte i láhev vína? Menu je pro 2, s sebou tedy vezměte někoho blízkého a jídlo si vychutnejte v jeho společnosti. Předkrm a hlavní chod si každý vyberete ze dvou možností, dezert potom bude společný. 

Restaurace je výborně dostupná MHD, najdete ji jen pár kroků od zastávky MHD Zborovská. A když bude počasí přát, můžete jídlo spojit s příjemnou procházkou kolem řeky. Dobrou chuť! 

Solna

Vše perfektní, personál vynikající a jídlo velmi chutné. Určitě zopakujeme

Solna

Vše perfektní, personál vynikající a jídlo velmi chutné. Určitě zopakujeme

Jiří

Celé prostředí bylo úžasné!!

Hotel General*****
Svornosti 1143/10, Praha - Smíchov, 15000

Hotel General

Svornosti 1143/10, Praha - Smíchov

Zobrazit na mapě
Dnes otevřeno 12:00–22:00
Vybavení a služby
Parkování: 20 €/24 hodin
Bezbariérový přístup
Internet zdarma
Bereme karty
U nás se nekouří
Jak uplatnit
Storno podmínky

Chybí vám nějaké další informace?

3 Zeptejte se nás na cokoliv
O podniku
Hotel General*****
Svornosti 1143/10, Praha - Smíchov, 15000
Více o podniku

Dejte zážitkům tvar!

Zdarma

Dárkový vzhled k tisku

Vytvořili jsme pro vás přes 40 dárkových vzhledů. Stačí si vybrat, vytisknout a je to! Navíc všechny se dají doplnit vlastním věnováním či fotkou.

 

Prohlédnout si dárkové vzhledy

69 Kč

Dárkové balení voucheru i s doručením*

Nic neřešíte, luxusní vzhled je už připravený. Jestli chcete, připište věnování a my doručíme voucher v dárkovém balení kamkoli po Česku do 4 pracovních dní.

*Je možné objednat u voucherů s minimální platnosti 1 měsíc.

Prohlédnout si dárkové balení

Nevíte si rady s výběrem dárku?

Nechte obdarovaného, ať si sám vybere, po čem jeho srdce touží. Otevřený dárkový poukaz o velikosti kreditní karty je ideálním způsobem, jak věnovat zážitek. Na zadní straně obdarovaný najde stíratelný kód, který zadá na našem webu a může okamžitě nakupovat.

Dárkové poukazy v hodnotách 500 Kč, 1 000 Kč, 2 000 Kč a 5 000 Kč

Chci dárkový poukaz

Hodnocení podniku Hotel General*****

Hodnocení podniku Hotel General*****

4,5/5 (103 hodnocení)
Pouze ověřená hodnocení
Všechna hodnocení pochází od zákazníků, kteří zakoupili a využili službu podniku na Slevomat.cz
Anonym

Jídlo, prostředí a obsluha

Nevím, ničeho negativního jsem si nevšiml

15. 10. 2018
Josef

Úplně vše. Ochota jídlo.

Vyjádření partnera
Hotel General***** Před 9 dny

Dobrý den, velmi Vám děkujeme za milé hodnocení. Vážíme si Vaší spokojenosti a budeme se těšit na brzkou viděnou při Vaší další návštěvě. S Pozdravem
Hotel General Team

8. 10. 2018
Eva

Krásné prostředí, obsluha, jídlo.. Všechno TOP. Doporučuji!!

Vyjádření partnera
Hotel General***** Před 13 dny

Dobrý den, děkujeme mnohokrát za milé hodnocení. Jsme velmi rádi, že jste u nás byli spokojeni.
S Pozdravem
Tým hotelu General

2. 10. 2018
Lucie

Stoly byly trošku nahňácané u sebe, ale jinak prostředí velmi pěkné, z venku nenápadný hotel stranou od rušného Anděla. Domluva při rezervaci byla v pořádku. Jídlo bylo výborné! Odcházeli jsme s manželem narvaní k prasknutí :-)

Po příchodu bylo v restauraci příšerné vedro. Až později bylo příjemněji.. Jen si myslím, že po odchodu hostů by měly být stoly co nejdříve uklizeny a ne tam nechat nádobí i hodinu po jejich odchodu, i když už po nich nikdo nepřišel.. Stejně tak myslím, že by vždy měl být někdo na „place“ a ne zmizet všichni někam dozadu na cigárko, které navíc bylo cítit až ke stolu..

Vyjádření partnera
Hotel General***** Před měsícem

Dobrý den, děkujeme Vám za hodnocení a čas, který jste nám věnovali. Vzhledem ke stáří domu, ve kterém se nachází hotel není lehké s vysokou teplotou v létě bojovat. Samozřejmě se snažíme dělat maximum. Situaci ohledně kouření jsme celou prověřili, dovolte mi Vás informovat, že ten den měl službu plně nekuřácký personál. Restaurace je situována v mezipatře vedle kuřácké zóny pro hosty. Je tedy možné, že jste při své večeři mohli cítit toto. Ještě jednou se Vám jménem celého týmu restaurace omlouváme a budeme se těšit na Vaší další návštěvu. S pozdravem a přáním pěkného dne. Tým hotelu General

12. 9. 2018
Daniela
10. 9. 2018
Naty

Prostředí i hotel krásné, čisté, elegantní. Uvítání milé. Jídlo dobré, až na vyjímky, hezky naservírované. Přesto celá romantická večeře nenaplnila mé očekávání a celkový dojem PRŮMĚR.

Před třemi dny jsme byli na romantické večeři v hotelu General. Prostředí i hotel krásné, čisté, elegantní. Uvítání milé. V restauraci jsme byli sami. Přestože jsme byli objednáni, na předkrm jsme dlouho čekali. Jídlo bylo vkusně naservírované, ovšem musím projevit zklamání. Tataráček z uzeného lososa byl „nastavovaný“, takže chuť lososa zanikla. Na hlavní chod jsme čekali dalších asi 30 min „na sucho“, neboť při prvním objednání jsme si objednali pití až k hlavnímu chodu, nečekali jsme totiž takovou časovou prodlevu. U pečeného fileta z candáta, kterého měl partner, byla zřejmě použita na ratatouille zmrazená zelenina, což na chuti nepřidalo. Já si dala vepřové medailonky s gratinovaným bramborem. Byly výborné. Chuť mi ovšem zkazila servírka, která těsně před tím, kdy už konečně měli donést jídlo, začala manipulovat s vedlejším stolem, přendávat židle, rozkládat stůl a přestavovat nábytek v těsné mojí blízkosti. Při mém druhém soustu mávla a rozhodila ubrus tak, že mi nadzvedla ubrousek a vzniklý prach jsem vdechla, až mi vlétly slzy do očí. Na manželovu prosbu jsem nechtěla dělat problém a jídlo jsem tedy za dalších úprav u vedlejšího stolu dojedla. Podotýkám, že v restauraci jsme byli sami a po celou dobu se nic nedělo, až při hlavním chodu, pak už zase klid. Tomu tedy říkám „romantická večeře“. Desert byl za dalších 20 min. Byl nejlepší z celé večeře. A to jak malinová panna cotta, tak čokoládový fondant s vanilkovou zmrzlinou. Po konzumaci desertu jsme ještě seděli, ale nikdo nás neoslovil, že bychom si ještě něco objednali nebo podobně. Nakonec jsme se rozhodli zaplatit a odejít. Prostředí fakt hezké, ale prostředí, naleštěné sklenice a příbory nedělají ještě z hotelu pětihvězdičkový hotel. Ten spočívá v něčem jiném. Jinak ještě poznámka, po celou dobu večere na stole zůstal košíček od pečiva a použitá nádoba od předkrmu. A do svícínků na stole by možná nebylo od věci vložit lepší svíčky, a ne ty nejlevnější, kde navíc byl celý hliníkový kalíšek vidět.

Vyjádření partnera
Hotel General***** Před měsícem

Dobrý den, děkujeme Vám za čas, který jste věnovali hodnocení našeho podniku a námi nabízených služeb. Dovolte nám prosím vyjádření k následujícím bodům vaší recenze. na přípravu "lososového tataráčka" není používána žádná spojovací a nastavovací hmota (máslo, pomazánka, pomazánkové máslo sýr), jedná se pouze o čerstvě nasekané kousky lososa dochucené cibulí, bylinkami a kořením. Celou záležitost jsme zpětně několikrát monitorovali a prošetřovali. Ze záznamů kamerového systému je evidentní, že Vám byl donesen hlavní chod po 11 minutách od odnesení předkrmových talířů, ihned po servisu hlavního chodu Vám byla donesena nápojová objednávka. Čerstvost a kvalita je naší největší prioritou. Mraženou zeleninu u nás nepoužíváme. Dovolte nám se jménem celého týmu restaurace omluvit, za vzniklé potíže s přestavováním nábytku, vzhledem k velikosti restaurace je pro nás prostor největším "kamenem úrazu a nepřítelem" zvláště ve dnech, když máme rezervace o větším počtu lidí. Z opětovného prošetření kamerovým záznamem jsme zjistili, že Vám byl dezert donesen do 11 min, což je při přípravě fondantu běžná doba, neboť tento dezert je připravovaný na objednání, tak aby byla zaručena jeho 100% kvalita. Ještě jednou se Vám omlouváme za vzniklé komplikace a budeme velmi potěšeni Vaší budoucí návštěvou. Děkujeme
S pozdravem a přáním pěkného dne.
Tým hotelu General

10. 9. 2018
Jiří

Celé prostředí bylo úžasné!!

Vyjádření partnera
Hotel General***** Před měsícem

Dobrý den, děkujeme za milé hodnocení našeho podniku. Budeme se na Vás těšit při další návštěvě
S pozdravem Tým Hotelu General

29. 8. 2018
Jana

Jídlo nebylo špatné, ale byl to takový průměr… Nejlepší byl dezert ☺ ten byl vynikající.

Studený předkrm, který měl být rozpecený kozí sýr a řepa.

Vyjádření partnera
Hotel General***** Před měsícem

Dobrý den, děkujeme za čas, který jste věnovali hodnocení našeho podniku. Vaše spokojenost je pro nás nejdůležitější, proto doufáme, že při Vaší další návštěvě budete více spokojení. Děkujeme za pochopení a přejeme Vám krásný a ničím nerušený víkend.

S pozdravem a přáním pěkného dne.
Tým hotelu General

24. 8. 2018
Solna

Vše perfektní, personál vynikající a jídlo velmi chutné. Určitě zopakujeme

Vyjádření partnera
Hotel General***** Před měsícem

Dobrý den,
Velmi Vám děkujeme za milé hodnocení a budeme se těšit na Vaší další návštěvu.
S přátelským pozdravem Tým hotelu General

15. 8. 2018
Vojtěch

Vzhledem k tomu, že se jedná o 5* hotel, který má nastavené ceny hodně vysoko, musím být více kritičtější než u levnějších restaurací.

Obsluha: Vynikající! Pan číšník, byl velmi zdvořilý a milý. Velmi hezky nám přichystal stůl a celou dobu se o nás náležitě staral. Tady není co vytknout.

Jídlo: průměr. Vzhledem k tomu jak honosně se restaurace tváří, jsme čekali nějaký wow efekt, ale ten se nedostavil. Jídlo se rovnalo průměrné pražské restauraci. I levnější restaurace dokáží v dnešní době uvařit jídlo na úrovní o několik levlů víc. Za ceny, za které jídlo běžně v této restauraci nabízí jídlo určitě nestojí.

Pro zájkazníky slevomatu mají připravený jidelní lístek s jídly dle voucheru, což je naprosto v pořádku. Ale z druhé strany tohoto lístku mají „vinný lístek“ s nabídkou 3 druhů vín, kdy nejlevnější stojí 650 Kč. Na webových stránkách jde ovšem najít obsáhlejší vinny lístek, kde cena lahve vína začíná na 350 Kč. Tento lístek nám ale nabídnut nebyl. Působí to tedy dojmem, že chtějí z klientů slevomatu vytáhnout více peněz. Rád bych dodal, že nemám problém připlatit si za kvalitní víno, jen mi přijde nefér, podbízet zákazníkům, kteří si koupili voucher dražší vína, než běžným zákazníkům.

Z hlediska poměru cena/kvalita bych tento podnik nedoporučil.

Vyjádření partnera
Hotel General***** Před měsícem

Dobrý den,
v prvé řadě Vám velmi děkujeme za čas, který jste věnovali hodnocení námi nabízené služby. Velmi si vážíme každého hodnocení, neboť je pro nás motivací k lepšímu výkonu, který vede ke spokojenosti našeho klienta. Velmi nás těší Vaše spokojenost s naším servisem, která je pro nás jednou z priorit a mottem naší restaurace. Naším cílem je vždy spokojený zákazník, který je pro nás nejdůležitější, doufáme, že Vás při příští návštěvě naše gastronomie překvapí více a budete spokojenější. Na závěr mi dovolte vysvětlit výše popisovanou událost s vinným lístkem. Nabídka, která pro vás byla připravená byla tzv. speciální nabídka, doporučená k nabízeným pokrmům, běžný vinný lístek je každému hostovi přinesen, host tak má tedy na výběr z celé naší nabídky. Dovolte se mi jménem celého týmu restaurace Viva Victoria omluvit, že Vám nebyl tento lístek donesen. Jednalo se o pochybení pana číšníka. Tato skutečnost pak mohla tedy ve Vás vyvolat výše popisované pocity. Děkujeme za pochopení. S pozdravem a přáním pěkného dne. Hotel General Team

13. 8. 2018
Tereza

Vše bylo perfektní

Vyjádření partnera
Hotel General***** Před 3 měsíci

Dobrý den,
děkujeme za milé hodnocení. Budeme se těšit na Vaší další návštěvu.
S přáním pěkného dne.
Hotel General team.

7. 7. 2018
Bára

Velmi milá obsluha a příjemné prostředí

Vyjádření partnera
Hotel General***** Před 3 měsíci

Dobrý den,
děkujeme za milé hodnocení. Vaše spokojenost je pro nás hnacím motorem k lepším výsledkům. Budeme se těšit na Vaší příští návštěvu.
S pozdravem a přáním pěkného dne.
Tým hotelu General

5. 7. 2018
MartiR.

Prostředí, obsluha, jídlo.
Po předkrm jsme už nemohli, mezi jidlem jsme si dávali pauzy. Je to dost syté, ale výborné. Za výbornou obsluhu jsme dali nějaké dysko. 👌Čisté, útulné a romantické místo.

Vyjádření partnera
Hotel General***** Před 3 měsíci

Dobrý den,
mnohokrát děkujeme za Vaší pozitivní recenzi. Jsme velice rádi, že jste byli se vším spokojeni. Vaše spokojenost je pro nás nejlepším ohodnocením. Budeme se těšit na Vaší další návštěvu.
S přáním pěkného dne.

Tým hotelu General

26. 6. 2018
Roman

Prostředí, jídlo

Vyjádření partnera
Hotel General***** Před 3 měsíci

Dobrý den,
mnohokrát děkujeme za pozitivní recenzi a čas, který jste věnovali hodnocení našeho podniku. Velmi si vážíme Vaší spokojenosti a budeme se těšit na Vaší další návštěvu.
S přáním pěkného dne.
Tým hotelu General

25. 6. 2018
Ales

Kvalita personalu a perfektni jidlo!

Vyjádření partnera
Hotel General***** Před 4 měsíci

Dobrý den,
děkujeme mnohokrát za milé hodnocení. Jsme velice potěšeni, že se Vám u nás líbilo. Taková pochvala je pro nás tím nejlepším ohodnocením. Děkujeme!
S Pozdravem
Tým Hotelu General

10. 6. 2018
Marie

Milé a klidné prostředí, korektní obsluha.

Vyjádření partnera
Hotel General***** Před 4 měsíci

Dobrý den, děkujeme za čas, který jste věnovali hodnocení našich služeb. Vaše pozitivní hodnocení nás velice potěšilo. Děkujeme!
S Pozdravem
Tým Hotelu General

5. 6. 2018
Zuzana

Milý personál, výborné jídlo, příjemné prostředí.

Poměrně drahé víno.

Vyjádření partnera
Hotel General***** Před 5 měsíci

Dobrý den,
děkujeme Vám za milé hodnocení, jsme velmi potěšeni, že jste byli spokojeni s kvalitou našich služeb. Bohužel vína, které nabízíme jsou převážně ze soukromých sbírek a jsou archivována několik let, tento proces se pak musí podepsat na celkové ceně vína za láhev. Děkujeme za pochopení a přejeme krásný den.
S Pozdravem
Tým Hotelu General

2. 6. 2018
Petra

Vše bylo perfektní. Úžasně příjemný personál, nevtíravý, ale přitom vždy na místě, když byl třeba. Nečekali jsme vůbec na nic a přitom jsme měli naprosté soukromí. Krásná malá hotelová restaurace. Stůl připravený jako umělecké dílo s okvětními lístky červených růží, příbory i sklo vzorně naleštěné. Jídlo bylo fantastické a vkusně upravené na nahřátých talířích. Byli jsem nadšení a moc spokojení. Zaběhli jsme po práci na rychlou baštu s voucherem a cítili jsme se zde díky personálu jako ti nejváženější hosté. Odcházeli jsme domů s příjemnými pocity, odpočatí po hektickém dnu i dobře najedení. Takto si představujeme kultivované prostředí na úrovni.

Vyjádření partnera
Hotel General***** Před 5 měsíci

Dobrý den,
především velmi děkujeme za milé a osobní hodnocení. Velmi si vážíme Vaší spokojenosti a budeme rádi pokud nás navštívíte příště. Zároveň nabízíme i pořádání rodinných, pracovních i ostatních akcí u nás v hotelu, pokud tedy budete chtít můžete naše služby využít, či doporučit. Děkujeme
S Pozdravem a přáním pěkného dne
Tým Hotelu General

1. 6. 2018
Jiří

Výborné jídlo a obsluha vzorná ! JV

Vyjádření partnera
Hotel General***** Před 5 měsíci

Dobrý den, děkujeme za čas a úsilí, které jste věnovali hodnocení našeho podniku. Velmi si vážíme Vaší spokojenosti. Náš personál se bude těšit n Vaší další návštěvu.

S Pozdravem

Tým Hotelu General

28. 5. 2018
Monica

Prostředí pěkné, vše hezky nazdobené a připravené, milá obsluha

Jídlo dost průměrné

Vyjádření partnera
Hotel General***** Před 5 měsíci

Dobrý den,
děkujeme za čas, který jste věnovali hodnocení našeho podniku. Velmi nás mrzí, že jste s kvalitou jídla nebyli spokojeni. Budeme velmi rádi pokud Vám budeme moci naše kvality dokázat při Vaší příští návštěvě.

S přáním pěkného dne

Tým Hotelu General

22. 5. 2018

Alergeny

1

Obiloviny obsahující lepek

pšenice, žito, ječmen, oves, špalda, kamut nebo jejich hybridní odrůdy a výrobky z nich

2

Korýši

a výrobky z nich

3

Vejce

a výrobky z nich

4

Ryby

a výrobky z nich

5

Podzemnice olejná (Arašídy)

a výrobky z nich

6

Sójové boby (Sója)

a výrobky z nich

7

Mléko

a výrobky z něj

8

Skořápkové plody

mandle, lískové ořechy, vlašské ořechy, kešu ořechy, pekanové ořechy, para ořechy, pistácie, makadamie a výrobky z nich

9

Celer

a výrobky z něj

10

Hořčice

a výrobky z ní

11

Sezamová semena (Sezam)

a výrobky z nich

12

Oxid siřičitý a siřičitany

v koncentracích vyšších 10 mg, ml/kg, l, vyjádřeno SO2

13

Vlčí bob (Lupina)

a výrobky z něj

14

Měkkýši

a výrobky z nich

Upozornění:

Informace o alergenech jsou poskytovány přímo poskytovatelem této nabídky, nikoliv společností Slevomat.cz, s.r.o.. Poskytovatel nese výlučnou odpovědnost za správnost těchto informací. V případě dalších dotazů na složení či alergeny kontaktujte přímo poskytovatele nabídky.