Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu na: podpora@slevomat.cz či na telefonu: +420 222 745 354. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý den.Máte prosím volný termín s Tibetskou péčí 1.8 až 3.8.Děkuji Mikuláštíková
Dobrý den paní Mikuláštíková,
ano – termín by byl možný. Pro rezervaci nás prosím kontaktujte na emailové adrese recepce@roznovskepivnilazne.cz.
Děkujeme a přejeme Vám krásný den.
Renata Miklová – Obchodní oddělení Rožnovských pivních lázní