Stáhněte si naši vylepšenou mobilní aplikaci. Ukáže vám aktuální nabídky v okolí a zážitky, které vás zajímají.  Stáhnout

Užívejte si ve 4* hotelu ve Varech: skvělé jídlo, wellness i vlastní kinosál

24 zákazníků
Online rezervace
Hotel Dvorana****
Karlovy Vary, Západní Čechy
Více o podniku
Špičkové služby vč. kina, kadeřnictví a kosmetiky
Špičkové služby vč. kina, kadeřnictví a kosmetiky
Vynikající hodnocení od zákazníků
Vynikající hodnocení od zákazníků
Vstup do sauny, game zóny a kinosálu
Vstup do sauny, game zóny a kinosálu
2 osoby, 3 dny (2 noci)

Termín

V období do 30. 11. 2018 podle dostupných kapacit. Termín si rezervujete sami telefonicky nebo online.

V ceně balíčku

  • 2× ubytování v moderním dvoulůžkovém pokoji pro dvě osoby
  • 2× bohatá snídaně
  • 2× 3chodová večeře pro oba
  • 1× klasická částečná masáž na 30 minut pro oba 
  • 1× vstup do privátní parní nebo suché sauny na 90 minut pro oba (chlazený nápoj, prostěradlo a osuška)
  • zapůjčení turistických nordic walking holí (neomezeně)
  • mapa Karlových Varů
  • 1× lahev vína, 0,7 l
  • 1× využití kinosálu na 2 hodiny pro oba
  • 1× vstup do games klubu neomezeně pro oba (poker, kulečník, elektronické šipky) 

Strava

Polopenze

Omezení

Voucher nemůžete využít v termínu od 29. 6. do 8. 7. 2018.

  • Otevřené vouchery: Rezervace provádějte e-mailem na info@hoteldvorana.cz nebo na tel. 355 311 311, případně 778 000 888. Recepce je k dispozici celý týden 24 hod. denně.
  • Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e-mailem před zakoupením voucheru. 
  • Osoby na přistýlce bez rozdílu věku hradí 980 Kč/osoba/noc se snídaní.
  • Dětská postýlka je k zapůjčení zdarma.
  • Lázeňský poplatek 15 Kč/osoba/den – hradí se na místě
  • Domácí mazlíčci nejsou povoleni
  • Parkování zdarma u hotelu
  • Wi-Fi zdarma

Online termíny: Voucher na konkrétní termín nelze stornovat. Je možná pouze změna rezervace, a to nejpozději 7 dní předem. Při pozdější změně nebo nedostavení se na pobyt voucher bez náhrady propadá. Takový voucher nelze ani refundovat. Změna je možná maximálně jednou nebo po domluvě s recepcí. Pro změnu prosím kontaktujte zákaznické oddělení Slevomat.cz na e-mailu podpora@slevomat.cz či telefonu 222 745 354.

Otevřené vouchery: Voucher lze v rámci 14denní zákonné lhůty od zakoupení stornovat. Při zrušení rezervace či změně nejpozději 7 dní před domluveným termínem voucher zůstává v plné platnosti. Při zrušení rezervace či změně v kratší lhůtě voucher propadá v plné výši, takový voucher nelze refundovat. Změna je možná pouze jednou nebo po domluvě s recepcí.

9 870 Kč 5 999 Kč
Online rezervace
9 870 Kč 5 999 Kč
Vyberte termín
Už žádné telefonování. Kupte si pobyt rovnou s rezervací!
PoÚtStČtSoNe
Vyberte termín
Termín:
2 osoby, 4 dny (3 noci)

Termín

V období do 30. 11. 2018 podle dostupných kapacit. Termín si rezervujete sami telefonicky nebo online.

V ceně balíčku

  • 3× ubytování v moderním dvoulůžkovém pokoji pro dvě osoby
  • 3× bohatá snídaně pro oba
  • 3× 3chodová večeře pro oba
  • 1× klasická celková masáž na 55 minut pro oba
  • 2× vstup do privátní parní nebo suché sauny na 90 minut pro oba nebo 1× vstup do obou saun (chlazený nápoj, prostěradlo a osuška)
  • zapůjčení turistických nordic walking holí (neomezeně)
  • mapa Karlových Varů
  • 2× využití kinosálu na 2 hodiny pro oba
  • 1× lahev vína, 0,7 l
  • 1× vstup do games klubu neomezeně (poker, kulečník, elektronické šipky) 

Strava

Polopenze

Omezení

Voucher nemůžete využít v termínu od 29. 6. do 8. 7. 2018.

  • Otevřené vouchery: Rezervace provádějte e-mailem na info@hoteldvorana.cz nebo na tel. 355 311 311, případně 778 000 888. Recepce je k dispozici celý týden 24 hod. denně.
  • Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e-mailem před zakoupením voucheru. 
  • Osoby na přistýlce bez rozdílu věku hradí 980 Kč/osoba/noc se snídaní.
  • Dětská postýlka je k zapůjčení zdarma.
  • Lázeňský poplatek 15 Kč/osoba/den – hradí se na místě
  • Domácí mazlíčci nejsou povoleni
  • Parkování zdarma u hotelu
  • Wi-Fi zdarma

Online termíny: Voucher na konkrétní termín nelze stornovat. Je možná pouze změna rezervace, a to nejpozději 7 dní předem. Při pozdější změně nebo nedostavení se na pobyt voucher bez náhrady propadá. Takový voucher nelze ani refundovat. Změna je možná maximálně jednou nebo po domluvě s recepcí. Pro změnu prosím kontaktujte zákaznické oddělení Slevomat.cz na e-mailu podpora@slevomat.cz či telefonu 222 745 354.

Otevřené vouchery: Voucher lze v rámci 14denní zákonné lhůty od zakoupení stornovat. Při zrušení rezervace či změně nejpozději 7 dní před domluveným termínem voucher zůstává v plné platnosti. Při zrušení rezervace či změně v kratší lhůtě voucher propadá v plné výši, takový voucher nelze refundovat. Změna je možná pouze jednou nebo po domluvě s recepcí.

15 180 Kč 8 999 Kč
Online rezervace
15 180 Kč 8 999 Kč
Vyberte termín
Už žádné telefonování. Kupte si pobyt rovnou s rezervací!
PoÚtStČtSoNe
Vyberte termín
Termín:

Jsou věci, které člověk prostě musí zažít. Třeba pobyt v hotelu Dvorana v Karlových Varech.

Tahle dovolená bude pecka! Nepřeháníme, sami zákazníci pějí na 4* hotel Dvorana samou chválu. Třeba Veronika: „V celém hotelu je skvělý personál, byli jsme nadmíru spokojeni! Večeře na jedničku, snídaně jak pro prezidenta. No prostě SUPER!! Doporučuji!!“

A čím je hotel tak jedinečný? Výborným jídlem, ochotným personálem a špičkovými službami. Řekněte sami, už vám nějaký jiný hotel nabídl i vlastní kinosál?

Volné termíny až do konce listopadu 2018 

Na výběr máte pobytové balíčky na dvě nebo tři noci v termínu od 18. června 2018 až do 30. listopadu 2018

Tip na dárek: Nevíte, co dát svým nejbližším k narozeninám či jiným významným událostem? Věnujte jim parádní zážitky v Karlových Varech a předejte jim obálku s voucherem na pobyt v hotelu Dvorana. Sami si vyberou termín a pak vás budou jen a jen chválit za to, jak skvělý dárek jste jim dali.

Ubytování s puncem originality a luxusu

Představte si, že jste celebrita a všichni vám podstrojují na každém kroku. Nejde to? V Hotelu Dvorana si nic představovat nemusíte, nadstandardně vybavený pokoj z vás hvězdu prostě udělá. Budova hotelu má navíc industriální původ, a tím pádem je ubytování zde opravdu nevšedním zážitkem.

V klimatizovaném pokoji najdete:

  • prostornou koupelnu s vanou nebo sprchou, toaletou a bidetem,
  • telefon,  
  • televizi,
  • minibar,
  • trezor.

V celém hotelu je dostupné Wi-Fi připojení, surfovat můžete bez omezení.

Budete tady zkrátka opravdu v těch nejlepších rukách. Svědčí o tom i ocenění Czech Hotel Awards – hotel Dvorana**** se stal regionálním vítězem v kategorii Nejlepší kongresový hotel roku 2014. 

Když je čas na jídlo…

… tak se vypravíte do hotelové restaurace. Ráno odstartujete bohatou snídaní, kterou si poskládáte podle svých chutí. Nechybí vajíčka, párky, ale ani zdravé müsli a ovoce. Večer vám personál naservíruje 3chodovou večeři, kterou si vyberete z menu restaurace

Jako celý hotel je i restaurace zařízena luxusně, přesto si tu můžete dát polední menu za velmi příznivé ceny.

Zábava pro požitkáře i intelektuály

Když se zrovna nebudete procházet po kolonádě a usrkávat léčivé prameny, můžete navštívit hotelovou knihovnu a nad šálkem kávy se začíst do odborné literatury. Pro hravé hosty je připravena herní místnost s barem, biliárem, pokerovým stolem a elektronickými šipkami.Milovníci relaxu zase zamíří do wellness, kde se oddají relaxaci v sauně nebo na masáži. Večer můžete strávit zabořeni v koženém křesle místního kinosálu a sledovat film. Sál se otvírá už pro dva návštěvníky.

Také okolí hotelu a Karlových Varů má co nabídnout. Při nástupu na pobyt dostanete turistický program včetně mapek a popisu tras. Vyrazte na výlet a přivezte si z něj spoustu zážitků.

Tipy, co dělat v okolí

Všechny tipy (29) Zobrazit tipy na mapě

Tipy, co dělat v okolí

Zobrazit tipy na mapě

Hotel Dvorana****
Chebská 394/44, Karlovy Vary, 36006

Hotel Dvorana****

Chebská 394/44, Karlovy Vary

Check in od 14:00 – Check out do 11:00
Bezbariérový pokoj 1x. Na jeho dostupnost se informujte předem.
Zobrazit na mapě
Vybavení a služby
Parkování zdarma
Bezbariérový přístup
Internet zdarma
Bereme karty
U nás se nekouří
Wellness
Vlastní restaurace
Tomáš

Největší pecka!

Hynek

Ochotný personál, čistota, dobré jídlo, pěkné a nově vybavené pokoje

Veronika

V celém hotelu je skvělý personál, byli jsme nad míru spokojeni ! :-) Večeře na jedničku, snídaně jak pro prezidenta :-D no prostě SUPER!! Doporučuji!! :))

Jak uplatnit
  • Otevřené vouchery: Rezervace provádějte e-mailem na info@hoteldvorana.cz nebo na tel. 355 311 311, případně 778 000 888. Recepce je k dispozici celý týden 24 hod. denně.
  • Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e-mailem před zakoupením voucheru. 
Děti
  • Osoby na přistýlce bez rozdílu věku hradí 980 Kč/osoba/noc se snídaní.
  • Dětská postýlka je k zapůjčení zdarma.
Příplatky
  • Lázeňský poplatek 15 Kč/osoba/den – hradí se na místě
  • Domácí mazlíčci nejsou povoleni
  • Parkování zdarma u hotelu
  • Wi-Fi zdarma
Storno podmínky

Online termíny: Voucher na konkrétní termín nelze stornovat. Je možná pouze změna rezervace, a to nejpozději 7 dní předem. Při pozdější změně nebo nedostavení se na pobyt voucher bez náhrady propadá. Takový voucher nelze ani refundovat. Změna je možná maximálně jednou nebo po domluvě s recepcí. Pro změnu prosím kontaktujte zákaznické oddělení Slevomat.cz na e-mailu podpora@slevomat.cz či telefonu 222 745 354.

Otevřené vouchery: Voucher lze v rámci 14denní zákonné lhůty od zakoupení stornovat. Při zrušení rezervace či změně nejpozději 7 dní před domluveným termínem voucher zůstává v plné platnosti. Při zrušení rezervace či změně v kratší lhůtě voucher propadá v plné výši, takový voucher nelze refundovat. Změna je možná pouze jednou nebo po domluvě s recepcí.

Chybí vám nějaké další informace?

4 Zeptejte se nás na cokoliv
Kalkulace ceny

Hodnocení podniku Hotel Dvorana****

Hodnocení podniku Hotel Dvorana****

4,8/5 (133 hodnocení)
Pouze ověřená hodnocení
Všechna hodnocení pochází od zákazníků, kteří zakoupili a využili službu podniku na Slevomat.cz
Tomáš

Vše co bylo napsáno, bylo splněno. Vřele doporučuji :).

Včera
Lukyn

Moc milý personál
Výborná kuchyně
Luxusni pokoj, všude čisto
Kino super
Opravdu jsme byli spokojení

15. 7. 2018
Jiří

Apartmán, obsluha, servis, kino, wellnes, jidlo – vše skvělé. Doporučujeme!

28. 6. 2018
Roman

Krásný hotel, příjemný a ochotný personál, nadstandardní služby. V klidné části města s možností MHD, která staví blízko kolonády. Rádi zase přijedeme :-)

21. 6. 2018
Csongor

Prostředí, personál, pokoj – prostě vše :) Určitě se ještě vrátíme

19. 6. 2018
Tomáš

Všechno.

19. 6. 2018
Jana

Vse dle informaci. Vyborny a mily personal.

9. 6. 2018
Mirka

Čistota, skvělé jídlo, služby

Docela daleko do města, ale naštěstí to vyřeší MHD

28. 5. 2018
Michal

Hotel je moc hezký, pokoje jsou velmi dobře vybavené. Wellness zóna je také pěkná. Personál byl ochotný a příjemný.

Výběr ze snídaňového bufetu je veliký, ale první den nebyl skoro vůbec doplněný hodinu před koncem snídaní, to nás trošku zklamalo. Taktéž bychom uvítali širší výběr hlavních chodů, přece jen jsme čekali trošku více než salát caprese (každý den), jedno bezmasé jídlo (těstoviny, rizoto) a jedno jídlo masité.

22. 5. 2018
Adam

Luxusní pobyt, vše bylo na jedničku. Už teď přemýšlím, kdy se vrátíme a pobyt si zopakujeme.

Dvě samostatné postele místo manželské.

18. 5. 2018
Lukáš

Luxusní pokoj, výborné jídlo, vstřícnost personálu, lokalita v klidnější části města, skvělá masáž, soukromá sauna, kinosál a film na přání, velké parkoviště

skleněné pohárky v koupelně nebyly oplachnuté, lokalita dál od lázeňského centra

Vyjádření partnera
Hotel Dvorana**** Před 2 měsíci

Vážený pane Lukáši,
Děkujeme Vám za recenzi a upozornění na nedostatky úklidu. Na perfektní čistotě ve všech prostorách našeho hotelu si zakládáme, proto byl za tuto skutečnost úklidový personál již potrestán.
S přáním pěkného dne,
Daniela Karásková, DiS. - Sales Manager

9. 5. 2018
Martin

Nadherný hotel a skvely wellness

Slabší jídlo (kontrastujici s kvalitou ubytovani), recepcni bych ocekaval usmevavejsi a milejsi

Vyjádření partnera
Hotel Dvorana**** Před 2 měsíci

Vážený pane Martine,
děkujeme Vám za komentář. Mrzí nás, že Vám jídlo připadalo slabšího charakteru, jelikož naší silnou stránkou je fakt, že si zakládáme na vaření z čerstvých surovin, což oceňují naši spokojení zákazníci. Věříme, že při další návštěvě u nás budete spokojenější.
Krásný den,
Daniela Karásková, DiS. - Sales Manager

9. 5. 2018
Leoš

Příjemné prostředí hotelu, personál ochotný a vstřícný, recepce sama týden před pobytem kontaktovala za účelem naplánování nabízených aktivit, masáže na velmi dobré úrovni, sauna perfektně připravena, zážitek z filmového představení, kdy máte sál jen pro sebe, je nezapomenutelný.
Snídaně formou švédských stolů nás plně uspokojil jak výběrem tak kvalitou.

8. 5. 2018
Lucie

Hotel a služby byly naprosto perfektní. Neskutečný interiér! Slečny Kateřina a Lucie v restauraci profesionální a velmi přátelský přístup. Vše na top úrovni. Děkujeme!

21. 4. 2018
Martin

Ochota personálu, služby vše OK

18. 4. 2018
Tereza

Krásně zařízený apartmán, prostředí hotelu, příjemné soukromé wellness, příjemné slečny masérky. Obsluha restaurace první večer byla příjemná.

Již při příjezdu jsme na recepci zjistili, že naše rezervace na kinosál nebyla zapsána do systému a již nabídnuta jiným hostům v den příjezdu. Ačkoliv jsme měli kinosál rezervovaný dříve (jen paní recepční špatně předala informace) než klienti kteří si jej rezervovali po nás, byli upřednostněni oni a my jsme museli vybírat v již v tu dobu nevýhodných termínů (odpoledne – což se nehodí, když se chystáte na výlet, či od půlnoci – které také nejsou vhodné, pokud chcete druhý den brzy vstávat nebo jste z celého dne unaveni). Museli jsme si tedy zvolit termín od půlnoci. Technika nefungovala a film, který jsme měli vybraný z nabídky, k dispozici nebyl. Recepční spravovala systém téměř půl hodiny. Celá tato záležitost byla velmi nepříjemná a nebyla nám za tyto komplikace nabídnuta žádná kompenzace ani přiměřená omluva.
Prostředí koupelny bylo v některých částech velice špinavé, zašpiněné žaluzie, zaprášená stropní světla.
Poslední noc jsme si vyhradili na hernu, která byla v ceně po celou dobu pobytu. Recepční nás do herny nasměrovala, když jsme tam však přišli byli jsme vyhozeni servírkou s tím, že zde probíhá soukromá akce. Nebylo nám příjemné jednak to, jakým způsobem nás poslala pryč a už vůbec ne to, že jsme na tuto skutečnost nebyli upozorněni, takže jsme přišli o jeden z benefitů pobytu.
Co se týče občerstvení hotelu, některé bylo na dobré úrovni, ale některé spíše podprůměrné. Obsluha byla velice neochotná a nepříjemná. Slečna (pravděpodobně vedoucí dané směny) se chovala neochotně a nebyla schopna v ničem vyhovět našim požadavkům. Na jídlo jsme čekali velmi dlouhou dobu. Jako zákusek byl na meny mangový sorbet. Přítel požádal, zda by si mohl zákusek po nějakém příplatku zaměnit, na což mu bylo řečeno, že takto to nelze, že si musí zaplatit celý desert zvlášť. V tomto případě tedy požádal o čokoládový fondant navíc (k našim dvou sorbetům). Fondant nám byl donesen, avšak jsme nedostali ani jeden sorbet (dalo by se pochopit, že slečna pochopila přítele tak, že chce zákusek zaměnit, ale nebyl důvod nedonést zákusek mě – ačkoliv když si musel zákusek zaplatit, tak jsme nepochopili z jakého důvodu nám nepřinesli oba sorbety, které v ceně byly). Když jsem se na toto servírky zeptala, proč já nedostala dezert, odvětila, že přeci máme sorbet bez jediné omluvy. Správně by se v takovéto situaci měla obsluha zeptat, zda si tedy k tomu dezertu navíc (který musíme celý zaplatit) tedy přejeme i oba dva dezerty v ceně. Mimochodem byl čokoládový fondant příliš propečený, několikrát prošla servírka kolem a viděla, že jsme dojedli (nezeptala se zda je vše v pořádku když jsme fondant nedojedli). Nakonec jsem se musela zvednout a jít na bar a poprosit o nápravu. První servírka mi neochotně řekla že se mám obrátit na vedoucí, které jsem vysvětlila, že fondant by měl být vevnitř tekutý a ne propečený jako buchta. Ta mi na to neřekla žádné slovo a šla někoho kasírovat. Po 5 minutách čekání u baru na odpověď, kterou jsem nedostala, jsem se šla posadit. Servírka nám donesla nový fondant bez jediné omluvy ani úsměvu a nepříjemně položila na stůl. Při odchodu z restaurace jsme zaslechli jak na nás nadávaly a nebyly schopny ani říci nashledanou a hezký večer, který jsme jim popřáli my.

Na to, že pobyt stál takovouto částku i po slevě, jsme byli opravdu zklamaní. Takovouto nepříjemnou obluhu bychom v takovémto zařízení opravdu nečekali. I co se týče řešení problémů (viz kino – při kterém jsme i přes chybu recepční byli postaveni před danou věc, že máme smůlu a nebyla ani snaha říci hostům co si rezervovali po nás, že se stala chyba a termín musejí přesunout naopak jim), bylo velmi neprofesionální. Například i herní sál, do kterého nám byl bez omluvy a předchozího varování zakázán vstup a dokonce i nepříjemné řešení problémů s jídlem ze stran obsluhy restaurace.

Toto ubytování, minimálně při momentálním obsazení personálu, nedoporučila nikomu.

Vyjádření partnera
Hotel Dvorana**** Před 2 měsíci

Vážená paní Terezo,
děkujeme Vám za recenzi. Velice nás mrzí, že jste si pobyt u nás neužili, jak se patří. Přesto je pro nás Váš názor důležitý, abychom provedli patřičná opatření a předešli tak dalším nespokojeným zákazníkům.
Každý den vedeme náš personál k tomu, aby se empaticky naučili jednat se zákazníky a správně vyhodnotili danou nepříjemnou situaci, pokud nastane. A to jak na recepci, tak v restauraci. Během Vašeho pobytu měli směnu brigádníci, kteří se stále zaučují, a proto mohou dělat chyby, což ale neomlouvá neschopnost nabídnout Vám veškerý servis.
Za nefunkčnost techniky v kinosále se velmi omlouváme, je to však záležitost, kterou nelze předpokládat dopředu. Veškerá technika prochází pravidelným servisem. Nabídnutí kompenzace za nemožnost poskytnutí služby je součástí výchovy personálu a opět schopnosti správně vyhodnotit situaci. Za toto pochybení byl náš personál již potrestán a můžeme slíbit, že se nebude opakovat.
Jsme moc rádi, že jste byli spokojeni s ubytováním a wellness procedurami a věříme, že nám někdy dáte druhou šanci, abyste mohli ověřit naší snahu nabídnout všem klientům vždy plný servis a příjemné jednání, což dokazují hodnocení ostatních zákazníků, kteří nás v 97% doporučují.
Daniela Karásková, DiS. - Sales Manager

30. 3. 2018
Pavla

Krásné prostředí, výborné jídlo a milý personál hotelu. Vše perfektní.

26. 2. 2018
Barbora

Velmi milý a ochotný personál. Krásně vybavené pokoje. Bohatá snídaně i večeře.

16. 2. 2018
Marek

STRAŠNÉ!Pořádat oslavu v salonu, který je hned vedle pokojů a nechat běhat ožralé lidi po chodbách a řvát tam za dveřmi je opravdu husté! Ale nejhustší je odpověď personálu druhý den na recepci! že jsem to měl jít řešit hned a ne až druhý den, že s tím druhý den nic neudělají…Chápu, že když někdo vysolí peníze za pronájem salonku, chce se bavit.ale když jsem zaplatil 3000 za noc, chci se zase já vyspat. Takže bych čekal alespoň slevu za noc, nebo voucher na nějaké služby. Manažerka se ani neobtěžovala mě volat, pouze vzkázala, že nám posílá lahev vína. Celý hotel je jinak velmi hezký, ale mají tam spoustu nedotažených věcí a úroveň služeb rozhodně není na 4 hvězdy. Personálu málo a velmi, ale velmi průměrná kuchyně, vzhledem k designu hotelu bych čekal daleko lepší. Byla to zkouška před březnovou návštěvou, ale teď už vím, že sem se vracet rozhodně nebudu!

Vyjádření partnera
Hotel Dvorana**** Před 5 měsíci

Dobrý den pane Růžičko,

děkujeme za Vaši recenzi. Velice nás mrzí, že berete návštěvu u nás v hotelu jako negativní zkušenost, jelikož míra oblíbenosti naších hostů je velice vysoká, o čemž vypovídá i hodnocení zde na Slevomatu.

Co se týče Vaší stížnosti, musím Vám oponovat ohledně polohy Vašeho pokoje. Váš pokoj nebyl umístěn vedle terasy, jak zmiňujete, nýbrž Vás dělila od terasy dlouhá chodba a navíc byly zavřené dveře do této části hotelu. Vaše sousedící pokoje, které byly stejně vzdálené, si na hluk ani nic jiného nestěžovaly. Také není možné, aby se jakýkoliv hosté z terasy pohybovali před Vašimi dveřmi.

Jak zmiňujete v recenzi, v případě, že nás host neinformuje v danou chvíli o problému, což byl ve vašem případě hluk, nejsme schopni situaci řešit. Abychom našim zákazníkům zajistili 100% servis a příjemný požitek z pobytu, máme recepci v provozu nonstop. Noční recepční daný den také hotel několikrát procházela a nepřiměřený hluk nezaregistrovala a to ani obsluha, která se daným zákazníkům věnovala. V případě, že byste na recepci zavolal a nebo informoval obsluhu, že Vás tito zákazníci ruší, můžu Vás ubezpečit, že by to bylo okamžitě vyřešeno.

Chtěla bych podotknout, že se náš personál snažil vyjít Vám i Vaší rodině ve všem vstříc. Váš pokoj byl obsazen třetí osobou, a to aniž by byla nahlášena dopředu. V restauraci pro Vašeho syna připravovali speciální menu, které nebylo v nabídce, aby to malému vyhovovalo. O to více nás mrzí, že i přes veškerou snahu personálu jste v recenzi nic pozitivního nezmínil​.
S přáním hezkého dne , Andrea Divišová, Sales Manager.

13. 2. 2018
Ecaterina

Vše super

12. 2. 2018