Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.
Pronájem jachty na Orlíku až pro 5 osob na 1 až 5 dnů, i bez průkazu VMP
Hodnocení podniku Lodě Orlík, kemp Podskalí
Přehrada Orlík je překrásná … navíc, když je možnost spát na lodi – to je prostě velká romantika … Měli jsme zapůjčeno na 2 dny a 2 noci a bylo to tak akorát … vykoupali jsme se, na spaní vybrali opuštěné zálivy, na ohništích jsme si dělali masíčko a ve dne navštívili zámky Orlík a Zvíkov .. pojedeme zase za rok …
… naučit se nastoupit na lod a přirazit ke břehu – byl docela „oříšek“, ale na celkovém krásném zážitku to nic neměnilo …
Hodnocená nabídka: Pronájem jachty na Orlíku až pro 5 osob
super zážitet, švagr byl s kamarádem a 2 syny a říkal, že z toho udělají tradici
Velice ochotný personál.
Loď byla pěkná
Přístaviště lodě Orlík
Dobrý den,
děkujeme za hodnocení a jsme rádi, že se vám loď líbila. S přístavištěm toho moc nenaděláme, momentálně je 6 metrů podstav a to bohužel ovlivnit nemůžeme, i nám to dělá dost starostí...
Martina a Petr - LODĚ ORLÍK
z více než 100 nákupů na slevomatu, první zklamání a to obrovské.
Voucher jsem koupil jako dárek svým rodičům, když si naplánovali dovolenou včetně ubytování v jiných hotelech, snažili se zde udělat rezervaci cca týden, na telefoní číslo se nedalo dovolat, na email neodpovídali, v online systému se jevila jako rezervace v procesu, termín byl potvrzen na pondělí, a v pátek stále nebyla rezervace platná.
plánovat 400 km výlet když ani nevíte že můžete přijet a nemáte se s kým domluvit je v celku nepříjemné, 2000 Kč nakonec propadli protože voucher potvrdili v sobotu večer, když rodiče už byli dávno pryč takže zklamaní, peníze nevráceny, pokud si chcete ušetřit nervy a x počet telefonu se slevomatem a dalších starosti tady od té firmy opravdu nic nekupujte.
Dobrý den,
děkuji za recenzi, ale vlastně jí nerozumím. Rezervace se provádí výhradně online v rezervačním kalendáři, to jste v červenci nakonec udělal, před nástupem byla potvrzena a odeslány informace o místě a čase nástupu na loď. Poté jste dva dny před nástupem napsal mail, že celou akci rušíte... Řekl bych, že dva dny je dostatečně dlouhá doba na ujetí 400 km a převzetí lodě. Protože jste nedorazil, voucher samozřejmě propadl. Přesto mě prosím kontaktujte a můžeme dohodnout nějaké řešení, náhradní termín...
Petr - LODĚ ORLÍK
Skvělý servis, ochotný a velice příjemný přístup
Moc děkujeme za hezké hodnocení :-)
Martina a Petr - LODĚ ORLÍK
Naprosto úžasný zážitek. Vše nám bylo parádně vysvětleno a převedeno. Plachtění bylo super. Moc děkujeme a doporučujeme
Moc děkujeme za krásné hodnocení... :-)
Martina a Petr - LODĚ ORLÍK
Zakoupil jsem tento voucher a na webu poskytovatele jsem si zarezervoval konkretni lod JEANNEAU FLIRT. potreboval jsem velkou, protoze jsem jel s celou rodinou. Musel jsem 2 mesice dopredu rezervovat, abych u ni mel volny termin. Po prijezdu mi bylo oznameno, ze tato lod neni (pry je v servisu) a byla mi nabidnuta jedina varianta – lod RA Cruiser, mensi, asi 50 let stara. Kdyz jsem nesouhlasil a chtel slevu, byl jsem odmitnut a odkazan na obchodni podminky, kde si vyhrazuji v pripade potreby zmenit lod. Tudiz jestlize si zarezervujete konkretni lod na netu, prijedete na misto a majitel vam pujci pramici bez vesel, je to podle nich ok. Durazne nedoporucuji tuto firmu komukoliv.
Dobrý den, děkujeme za opravdu objektivní hodnocení. Pravdou je, že jste zakoupil voucher na půjčení plachetnice bez VMP a rezervoval jednu z našich lodí, konkrétně JEANNEAU FLIRT. Ovšem jako velký znalec plachetnic se mýlíte jak ve stáří plachetnice (jen pro zajímavost, FLIRT je 4 roky starší loď jak RA CRUISER), tak v její prostornosti a hlavně v jízdních vlastnostech. Opravdu nás netěší odvolávat se na obchodní podmínky, ale jsme půjčovna a na našich lodích jezdí z 80% začátečníci. Bohužel občas se přihodí nehoda a loď musí být po dobu opravy odstavena a věřte, že nás to opravdu netěší. Právě pro tyto případy máme v záloze náhradní loď (ujišťuji vás, že náhradní loď není v půjčovnách standard) která PLNĚ nahradí loď rozbitou (předpokládal jsem, že loď do které zatéká by jste nechtěl), proto také nevidím důvod k poskytnutí požadované 50% slevy. Také si nejsem vědom, že bychom vám nabídli pramici bez vesel… a hlavně, k pramici máme vesla i motor.
Závěrem bych přidal hodnocení vaší maličkosti jako zákazníka. Ani já vás bohužel nemohu doporučit jako zákazníka žádné firmě, hlavně kvůli vašemu pocitu nadřazenosti.
Petr - LODĚ ORLÍK
kvalita lodi, ochota personalu
fima nema v miste kotviste vlastni molo, pristup na lod je jedine brodenim vodou cca po pas
Děkujeme za hodnocení. Molo naše společnost nepoužívá a nemáme to ani v plánu, protože začátečníci tento manévr neumí, 90% škod na našich lodích je právě od pokusu u něj někde přistát. O nepřítomnosti mola také informujeme vždy u každé akce -
,,K nástupu na loď se nevyužívá molo a v závislosti na kolísání hladiny v přehradní nádrži může společnost upravit místo nástupu,,
Martina a Petr - LODĚ ORLÍK