Sportovní elastické pouzdro pro telefony a drobnosti Se dvěma kapsami

Varianta: Podívejte se na další 3 varianty
Černá s modrým pruhem
121 zákazníků
do konce

V ceně varianty:

Sportovní elastické voděodolné pouzdro:

  • Materiál: voděodolný elastický
  • Pro pas obvodu: 60 – 110 cm
  • Velikost pouzdra: vhodné pro typy telefonů až do velikosti 6 palců. Větší kapsa pro telefon do 6", menší do 5,5"
  • Barva: černá 

Doručení:

Česká pošta
37 Kč (6 prac. dní)

Doručuje obchod:

Petra Blahníková
www.all4mobiles.cz
info@all4mobiles.cz
+420 702 074 666

Dostupné varianty:

Rádi běháte nebo se věnujete jiným sportovním aktivitám a potřebujete mít u sebe neustále 2 telefony, klíče, peněženku?

Pak je toto pouzdro pro Vás tím správným řešením.

Sportovní elastické voděodolné pouzdro s uchycením kolem pasu, které se hodí na všechny typy telefonů až do velikosti 6 palců. Dvě velké kapsy. Větší pro telefon do 6", menší do 5,5".

Druhou kapsu lze také využít pro umístění dokladů, klíčů, peněženky a jiných věcí.

Vhodné na kolo, běh a jiné sportovní aktivity. 

Adresa pro případné vrácení zboží:

Petra Blahníková, Jana Zajíce 2877/7, 40011 Ústí nad Labem

Obchodní podmínky prodejce

Kalkulace ceny

Hodnocení podniku

Mirka

Super vychytávka, telefon se vleze v pohodě, zapínání drží dobře, jsem spokojená.

Renáta

Kvalitní výrobek, krásný design i barvy, perfektní domluva s obchodem. Věřím, že dárek potěší ;-)

Kateřina

Rychlé dodání, už se těším až po nemoci vyběhnu ven a pás vyzkouším :)

Rostislav

lehké, pružné, při běhu o něm ani nevím

Markéta

Vše v pořádku

Hodnocení podniku all4mobiles

Hodnocení podniku all4mobiles

4,4/5 (1 557 hodnocení)
Pouze ověřená hodnocení
Všechna hodnocení pochází od zákazníků, kteří zakoupili a využili službu podniku na Slevomat.cz
Simona

Sklo pevné tvrzené..

Nesedí přes celý display.

Včera
Tereza

Bohužel sklo na telefon úplně neprilnulo k povrchu.

Včera
Marcela

Super

---

19. 4. 2018
Marcela

Máme přes rok a super

18. 4. 2018
Jan

Již nikdy nebudu ze slevomatu nic platit předem.....balíček s tvrzenými skly mi vůbec nedorazil.....několikrát jsem se byl ptát na poště a nic jsem tam neměl…a potom zjistím, že uz to bylo dávno převzato a přitom já nic nemám.....to jako vážně ???

18. 4. 2018
Kateřina

ochota, vstřícnost, rychlá komunikace

16. 4. 2018
Jaroslava

Sklo bylo prasklé.

Vyjádření partnera
all4mobiles Před 3 dny

Dobrý den, to nás mrzí, ovšem v takovém případě stačí na náš email zaslat fotografii prasklého skla a my zasíláme automaticky nové!!! Děkujeme za pochopení.

16. 4. 2018
Aneta

Rychlost dodání

16. 4. 2018
Marcela
14. 4. 2018
Kamila

Ochota prodávajícího – přišla nám špatná objednávka, po zavolání ihned doposlali chybějící.

13. 4. 2018
Martina

Sklo vůbec nesedi, nedá se použít.

Vyjádření partnera
all4mobiles Před 7 dny

Dobrý den, to nás mrzí můžete prosím zaslat fotografii skla a telefonu na náš email, abychom mohli prověřit Vaši objednávku, kde se stala chyba?
Moc děkujeme.

12. 4. 2018
Petr

Rychlost.

Nevím proč (možná je to telefonem), ale sklo v krajích nedoléhá na šířku cca 5mm.

12. 4. 2018
Jana

Výborný výrobek, dodání rychlé, vše bez problémů.

11. 4. 2018
Martina

Ochota a snaha o rychlou nápravu chyb.

Prodleva a chaos s doručením

11. 4. 2018
Anonym

musím vyzdvihnout profesionální přístup k zákazníkovi , jelikož jsem špatně zvolil typ mobilu – jednalo se o dárek, okamžitě zjednali nápravu a hned mne informovali , že je vše podle mé představy. Dostat dárek na produkt se slevou je také velice dobrá obchodní strategie. Pokud budu potřebovat produk z nabídky společnosti all4mobiles , nebudu se rozpakovat a s důvěrou se na ně obrátím a doporučím svým známým

11. 4. 2018
Barbora

Tvrzené sklo nesedi na typ telefonu

Vyjádření partnera
all4mobiles Před 9 dny

Dobrý den, to nás mrzí, ovšem je potřeba se nás vždy obrátit a my Vám sklo vyměníme za správné, pokud dojde k chybě! Děkujeme za pochopení.

11. 4. 2018
Marcela

bohužel na J5 2016 to sklo není, budu vracet.

11. 4. 2018
Josef

dokonale drží, konektory a ovládací tlačítka jsou volné-zkrátka pasuje na daný typ, takže dobrý, svůj účel splňuje

11. 4. 2018
Kecalka32

neni funkční. Počítala jsem s tím na cestu, a musela být nakonec bez mobilu. Zkoušeno na dvou mobilnich telefonech s dvěmi různými kabely a dokonce i ve dvou jinak funkčních vstupech pro zapalovač. Opravdu škoda peněz.

Vyjádření partnera
all4mobiles Před 11 dny

Dobrý den, to nás velice mrzí, kontaktovala jste nás na náš email?:-( V případě, že je výrobek vadný, zasíláme automaticky nový 100% funkční. Děkujeme za pochopení.

10. 4. 2018
Jiří

Sklo nedosedne po celé ploše na display. Po vnějšku rovnoměrna mezera.

9. 4. 2018