Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.

Luxusní Harrachov: Wellness a polopenze s krkonošskými specialitami i nápoji

4,4 / 5 Resident Harrachov**** Harrachov (mapa) 1 080 prodejů

Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce

Často se ptáte

Jak uplatnit
Děti
Příplatky
Storno podmínky
Benefity
FKSP
Leňa Kišová

Dobrý den,
chtěla jsem se zeptat na rezervaci na termín 6–8.4. Při dokončení objednávky mi vyskočilo toto: Jen nám líto, ale nepodařilo se nám ověřit dostupnost termínu u akce „Spa & wellness pobyt v Harrachově s polopenzí“. Zkuste to prosím za chvíli. Jak mám v tomto případě postupovat. Děkuji.

Slevomat.cz

Krásný den, Leňo. :) Nevím, kde nastala chybička. V současné době tam stále volný termín svítí, takže by měl jít zakoupit. Vidím ale, že už jste si zakoupila pobyt bez termínu, tak v tomto případě stačí kontaktovat přímo hotel a Vámi chtěný termín nahlásit buď přes e-mail info@residentharrachov.cz nebo telefonicky na čísle +420 737 737 7­37. Zdraví Janča :)

Aneta Hánová

Dobrý den, chci se zeptat, zda máte volný termín 30.3.-1.4.Děkuji.

Resident Harrachov****

Dobrý den, bohužel tento termín je již zcela obsazen. S pozdravem recepce hotelu Resident****

Nikola Hlavenková

Dobrý den,
díváme se na termín 28.3. – 1.4.2018 a zajímalo by nás, zda by byl volný pokoj pro 2 dospělé a 7m dítě, je možné vyžádat postýlku, nebo si můžeme vzít svou cestovní?
Děkuji za odpověď a přeji hezký den.

Resident Harrachov****

Dobrý den, bohužel tento termín je již plně obsazený. Pokud Vám můžeme nabídnout jiný termín, neváhejte nás kontaktovat na e-mailu: info@residentharrachov.cz. S pozdravem recepce hotelu Resident****

Romana Krupičková

Dobrý den,
chtěli bychom využít nabídky na Slevomatu , budeme 4 dospělé osoby a zajímá nás termín 7.-9.9.2018.V nabídce je studio pro 2 osoby, když zakoupíme dva vouchery je možné využít i jiné ubytování , bude to dámská jízda :-)

Děkuji Romana

Resident Harrachov****

Dobrý den,

termín od 7.9.-9.9. je volný.Rezervace je možná na emailu info@residentharrachov.cz.Je možné si doplatit příplatkem 700,–Kč na noc ubytování v Apartmánu de Luxe,který obsahuje dvě místnosti. S pozdravem recepce hotelu Resident****

Blanka Pálková

Dobrý den,

Je potřeba volat předem aby jsme si zamluvili časy na procedury které jsou uvedené ve voucheru?

Děkuji za odpověď.

Resident Harrachov****

Dobrý den,

procedury je možné rezervovat po příjezdu na hotel nebo předem přes email info@residentharrachov.cz.
Děkujeme.S poz­dravem recepce hotelu Resident****

Veronika

Dobrý den..Chtěla bych se jen doptat na poslední dotaz v této konverzaci…3. osoba je příplatek 990 ,– na noc a je to tedy i se všemi procedurami a jídlem? :) Děkuji za odpověd :)

Resident Harrachov****

Dobrý den, další osoba starší 12 let v doprovodu 2 ubytovaných osob má pobyt za 990 Kč/noc na přistýlce se snídaní, večeří a vstupem do solné jeskyně. S pozdravem, Hotel Resident****.

Veronika

Dobry vecer, nabizite triluzkove pokoje? Jaky je priplatek za 3.dospelou osobu?
Dekuji!

Resident Harrachov****

Dobrý den, nabízíme možnost přistýlky, doplatek za 3. dospělou osobu činí 990,–K/noc. S pozdravem hotel Resident****

Kristýna

Dobrý den, lze tento pobyt zaplatit přes Benefit-plus ?? Děkuji za info

Resident Harrachov****

Dobrý den,


bohužel nelze.S pozdravem hotel Resident

Pavel Šrámek

Dobrý den, máte volné pokoje v termínu 22.3 – 25.3.2018?

Resident Harrachov****

Dobrý den, tento termín je volný. Pro více informací, prosím, kontaktujte recepci hotelu. S pozdravem recepce hotelu Resident****.

Patricie

Dobrý den mám v plánu tento voucher zakoupit. Chci se jen zeptat zda pes středního plemena opravdu není problém , když nebude chodit po společných prostorách ale pouze bude na pokoji či s námi na túrách.
Také mě zajímá jestli pokoj s předzahrádkou je zabezpečen třeba plotem .
Moc děkuji za odpověď a budu se těšit až si u Vás odpočineme :-)

Resident Harrachov****

Dobrý den, domácí mazlíček je v našem hotelu povolen za příplatek 350,–Kč/noc. Bohužel předzahrádka nemá plot. S pozdravem recepce hotelu Resident****.

Petr Franz

Dobrý den,
nabízíte toto nebo podobné ubytování pro rodinu? Dva dospělí a dvě děti 3 a 9 let.
Děkuji za odpověď.
S pozdravem
Petr Franz

Resident Harrachov****

Dobrý den,

děti lze ubytovat na přistýlce za příplatek 690,–Kč na noc za dítě-cena obsahuje stejné služby uvedené ve voucheru.Více informací Vám rádi poskytneme na emailu info@residentharrachov.cz.Děkujeme,S podravem recepce hotelu Resident****

Petr Franz

Dobrý den,
zaujala mě vaše nabídka. Hledám v kategorii pobyty s dětmi a máte to pouze pro 2 osoby. Jsme rodina dva dospělí a děti 3 a 9 let.
Máte tuto nebo podobnou nabídku pro rodinu?
Děkuji za odpověď.
S pozdravem
Petr Franz

Resident Harrachov****

Dobrý den,

děti lze ubytovat na přistýlce za příplatek 690,–Kč na noc za dítě-cena obsahuje stejné služby uvedené ve voucheru.Více informací Vám rádi poskytneme na emailu info@residentharrachov.cz.Děkujeme,S podravem recepce hotelu Resident****

Miloš Jón

Dobrý den,máte prosím volný termín od 16–18.3?2× dospělí+1× dítě 13 let.
děkuji
s pozdravem
 M.J.

Resident Harrachov****

Dobrý den,

je nám líto,ale termín od 16.3.-18.3. je již obsazený.Ohledně volných termínů Vám rádi poradíme na emailu info@residentharrachov.cz.Děkujeme.S pozdravem recepce hotelu Resident****

Marie Valentová

Dobrý den. Prijeli bychom 2 rodiny. 1× 2 dospele a jedno dide 3 roky. Druha rodina 2 dospele e deti 3 a pet let. Kdybychom objednali apartman kolik by nas to celkem stalo od patku do nedele?
A bazen je primo v hotelu v cene voucheru ci za vstupne? Dekuji

Resident Harrachov****

Dobrý den, pro více informací ohledně cen a termínů kontaktujte hotelovou recepci na emailu info@residentharrachov.cz. Děkuji, Aneta – recepce

Tomáš Vesecký

Dobrý den,prosím měli bychom zájem o pobyt u Vás 2.5–4.5 ,máte volný termín??Děkuji

Resident Harrachov****

Dobrý den,
ano, tento termín je stále volný. Pro rezervaci prosím kontaktujte recepci hotelu. Děkuji. S pozdravem Aneta – recepce

Iveta Čejková

Dobrý den poukaz je na ubytování ve studiu. Je možné si doplatit ubytování v apartmánu se dvěma oddelenymi pokoji a pokud ano jaká je cena. Dekuji

Resident Harrachov****

Dobrý den,


ano,za příplatek 700,–Kč na noc je možná rezervace Apartmánu.S poz­dravem recepce hotelu Resident****

Sarka

Dobrý den,
voucher je pro dvě dospělé osoby. Pokud bych chtěla sama pro sebe s dvěma dětma 5 a 7, šlo by zahrnout tyto děti jako jednu dospělou osobu bez nároku přistýlky?
 Děkuji

Resident Harrachov****

Dobrý den,

ano,tato varianta je možná.Ohledně rezervace nás můžete kontaktovat na info@residentharrachov.cz.Děkujeme.S pozdravem recepce hotelu Resident****

Denisa

Dobry den, je nutnosti se ubytovat až od 16:00? Nebo je možné přijet dříve?
Moc dekuji 😊

Resident Harrachov****

Dobrý den,

check in probíhá od 16:00,pokud bude v případě dřívějšího příjezdu již pokoj připraven,ubytujeme Vás dříve.S pozdravem recepce hotelu Resident****

Denisa

Dobrý den,

mám zájem o koupi tohoto voucheru. Chci se pouze optat, jak to vypadá s termíny na léto? máte již plno nebo se stále dá vybírat? – mimo víkend.

Děkuji mockrát!

Slevomat.cz

Dobrý den, Deniso, volných termínů na měsíce červen, červenec a srpen je prozatím dost ;). Pokud máte zájem o nějaký přesný datum, doporučuji zakoupit tento voucher přímo na termín (Online rezervace). Hezký den Jana

petra

Dobrý den, mám zájem o koupi vouchru, na termím od 7.-10.5.2018 pro dvě osoby. Máte tam na tento datum volno? Děkuji Petra

Resident Harrachov****

Dobrý den,

termín je volný.Ohledně rezervace nás můžete kontaktovat na emailu info@residentharrachov.cz.Děkujeme.Recepce hotelu Resident****

Jitka Tuhá

Dobrý den,
Je možné na pobyt vystavit fakturu, aby mi wellnes mohl uhradit zaměstnavatel v rámci benefit?
Děkuji.
 Jitka

Slevomat.cz

Dobrý den, Jitko, pokud potřebujete proforma fakturu pro svého zaměstnavatele, například pokud nakupujete přes FKSP, vytvořte objednávku na bankovní převod. Poté se na obraťte na daného poskytovatele slevy (například hotel či CK). Pošlete mu platební údaje, tedy číslo účtu, částku a variabilní symbol dané objednávky spolu s fakturačními údaji vaší firmy. Kontaktní údaje na poskytovatele najdete vždy u dané nabídky v sekci „Kde uplatnit“."

V případě platby přes proforma fakturu dojde k úpravě doby splatnosti, není tak třeba uhradit do 2 pracovních dní, jak standardně píšeme. Samozřejmě chápeme, že vyřizování proforma faktury může zabrat trochu času a proto vám na připsaní platby výjimečně počkáme týden. Hezký den, David. :-)

Vlasta

Dobrý den, prosím o informaci zda máte volný termín 25.2. neděle do 27.2. úterý pro dvě osoby na voucher a na ten jeden pokoj přistýlku pro dospělého a kolik je doplatek. Děkuji Vám S pozdravem Vlasta.

Resident Harrachov****

Dobrý den, termín od 25.2. – 27.2. 2018 je volný. Pro rezervaci prosím kontaktujte hotelovou recepci na e-mailu info@residentharrachov.cz. Aneta, Recepce

Bordys

Dobrý den, je možné u vás platit kartou Gallery Beta?
Děkuji za odpověď.

Slevomat.cz

Dobrý den, platit zde na slevomatu touto kartou můžete. Níže Vám vkládám odkaz, kde zjistíte více informací. Hezký den Jana

 https://www.slevomat.cz/gallery-beta?utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=benefity_galerybeta_search

Barbora Jaškowská

Dobry den,kolik by byl prosim doplatek za dite 8 let a dite 2 roky? A je mozne v teto sestave mit studio nebo je treba si doplatit za vetsi pokoj? Predem dekuji.

Resident Harrachov****

Dobrý den, příplatek za dítě 8 let činí 690,–Kč/noc, dítě do 2,9 let má pobyt zdarma bez nároku na přistýlku a rádi Vám zajistíme dětskou postýlku. Studio je určitě dostačující. Pro více informací nás, prosím, kontaktujte na e-mailu: info@residetharrachov.cz. Děkuji. S pozdravem Recepce hotelu Resident****

Jitka Jenikovska

Dobry vecer,rady by jsme si rezerv.welnes pobyt od 18.6.2018 na 3 noci.Jsme 3 kolegyne ktere si potrebuji odpocinot od rodin.Muzete nam prosim dat nejakou nabidku,jak cenove tak s ubytovanim.Muze byt popripade i od 15.6.2018.Dekujeme za brzkou odpoved,abychom si mohly zavcasu zaridit dovolenou.Dekuji moc Jenikovska.

Resident Harrachov****

Dobrý den, ohledně volných termínů nás kontaktujte, prosím, na e-mailu: info@residentharrachov.cz. Děkuji.

S pozdravem Recepce hotelu Resident****

Lenka Špiříková

Dobrý večer! Ráda bych přijela v čase Velikonoc. Je to možné? Máte ještě volné kapacity?
Děkuji.

Resident Harrachov****

Dobrý večer,
ohledně volných termínů nás kontaktujte, prosím, na e-mailu: info@residentharrachov.cz.
Děkuji.

S pozdravem
Recepce hotelu Resident****

Jakub Hošek

Dobry den , ze studia se musi prechazet na jidlo a do sauny atd.. venkem? nebo je to nejak spojene? dekuji za odpoved Hošek

Resident Harrachov****

Dobrý den, je možné si rezervovat pokoj Studio či apartmán s příplatkem ,které se nacházejí přímo v hlavní budově s restaurací a tureckými lázněmi.S pozdravem recepce hotelu Resident****

Lýdie

Dobrý den,
je nutné si procedury v rámci voucheru předem rezervovat na danou hodinu? Děkuji za odpověď

Resident Harrachov****

Dobrý den,procedury se rezervují po příjezdu na hotel na určitou hodinu.
Ohledně rezervace a dalších informací nás můžete kontaktovat na emailu info@residentharrachov.cz.Děkujeme.S pozdravem recepce hotelu Resident****

Milena

Jako dárek jsme dostali terminovany pobyt.Z pracovnich důvodů manžela v roce 2018 bychom však tento pobyt chtěli zrušit.Jake jsou podminky.Dĕkuji

Slevomat.cz

Dobrý den, Mileno, pokud je to déle než 14 dní, tak není možné termínovanou variantu stornovat. Změna rezervace/termínu je možná nejpozději 21 dní předem, tuto změnu proveďte na
emailu vip.podpora@slevomat.cz či telefonu 222 745 354. Krásný den a kouzelný rok 2018 :-)

Resident Harrachov****

Dobrý den,můžete nás kontaktovat na emailu info@residentharrachov.cz.Děkujeme

Renata Mlezivova

Dobry den,dostali jsme od deti pobyt u Vas na 3dny(2noci)pro dva.s polopen­zi.Bylo by mozne dokoupit jeste jeden den s polopenzi?kolik by to stalo?dekuji Mlezivova

Resident Harrachov****

Dobrý den,

dokoupit si jeden den pobytu je možné.Ohledně rezervace nás kontaktujte na emailu info@residentharrachov.cz.Děkujeme.Recepce hotelu Resident****

jarda pour

A kde je bazén? Takto zaiteresovaný hotel,samá sauna a vířivka.Tu mají téměř všude.

Resident Harrachov****

Dobrý den,kde je bazén Vám rádi napíšeme na našem emailu info@residentharrachov.cz.S pozdravem recepce

Iva Václavíková

Dobrý den, máte prosím k dispozici dětský koutek? Děkuji

Resident Harrachov****

Dobrý den,ano,dětský koutek je součástí hotelu.S pozdravem recepce

Marie PETRÁŇOVÁ

Dobrý den ! Nabízené studio má jednu místnost ??? Pokud mne obrázky klamou, a jed to tak, KDE a za jaký příplatek se mohou (z důvodů chrápání) starší partneři na noc „zavřít/oddělit“ dveřmi.Děkuji předem za odpověď Marie , Praha

Resident Harrachov****

Dobrý den,je možné si za příplatek zarezervovat apartmán,který obsahuje dvě místnosti.Veškeré dotazy Vám rádí zodpovíme na emailu info@residentharrachov.cz.S pozdravem recepce

Věra

Dobrý den,
je možné pro dítě do 3 let polopenze? V nabídce je uvedena pouze snídaně..
 Děkuji

Resident Harrachov****

Dobrý den,

pro dtě do 3 let je možné se polopenzi doplatit.S poz­dravem recepce

Petr Kubíček

Dobrý den,
rád bych zakoupil pobyt pro prarodiče. 

  1. Je možné získat dárkový poukaz?
  2. Je možné uplatnit platbu prostřednictvím Benefit plus?
Resident Harrachov****

Dobrý den,dárkový poukaz Vám rádi vystavíme,platba prostřednictvím Benefit plus není,bohužel,mož­ná.S pozdravem recepce hotelu Resident.

Monika

Dobrý den, máme zájem o tento pobyt… ale jsem obě vegetariánky. je možné se dohodnout na jiném jídelníčku :)

Resident Harrachov****

Dobrý den,

vegetariánský jídelníček Vám rádi zajistíme.S poz­dravem recepce hotelu Resident****

Tereza P.

Dobrý den, pokud bychom chtěli využít tento voucher, lze i s dětmi? Např. s jedním do 2 let a s jedním do 5 let? A jaká by byla případně cena pobytu i s nimi (ubytování – přistýlky a polopenze?). Děkuji. Tereza

Resident Harrachov****

Dobrý den,

ohledně rezervace a cen nás můžete kontaktovat na emailu info@residentharrachov.cz,děkujeme.Pobyt s dětmi je možný.S pozdravem recepce hotelu Resudent****

Petr

Dobrý den,
chtěli bychom se zeptat, zda nabízené procedury v rámci tohoto balíčku jsou privátní nebo musíme sdílet např. saunu či vířivku s jinými hosty? Děkuji

Resident Harrachov****

Dobrý den,

procedury privátní nejsou,dají se však rezervovat u jednotlivých procedur méně frekventované časy vstupů.S pozdravem recepce hotelu Resident****

Marek Rufert

Hezký den, Před chvílí jsem zakoupil tento pobyt, ale možná jsem při on line nákupu udělal nějakou chybu a pobyt zakoupen není. Nedostal jsem ani žádný potvrzující email. Můžete mi dát vědět, jak je to s mým nákupem? Abych nezopakoval pokus o nákup a nekoupil pobyt 2 x :-) Děkuji. MR

Slevomat.cz

Krásný den, Marku. Objednávka se Vám zadařila v pořádku. :) Pro jistotu jsem Vám zaslala kód voucheru ještě jednou do e-mailu, tak mrkněte i do složky spam nebo hromadné. Zároveň dárkový voucher už k Vám také míří. :)) Také se mohlo stát, že koukáte na jinou svou e-mailovou adresu. Kdybyste teda voucher nemohl stále nalézt, konktaktujte nás na podpora@slevomat.cz nebo na tel. 222 745 354 (Po–Pá 8:00–21:00). :) Janča

Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.

Nahoru