Vyberte ten nejlepší burger a vyhrajte kredity v hodnotě 5 000 Kč. Více

Velký okruh po Skotsku: ubytování, transfer přes La Manche i zastávka v Londýně

4 zákazníci
už jen 21 ks

Je nám to líto, ale nabídka už vypršela. Její detail si můžete prohlédnout níže.

Podobné nabídky, ze kterých si určitě vyberete

Podobné nabídky, ze kterých si určitě vyberete

Zobrazit více podobných nabídek

Zobrazit více podobných nabídek

Zobrazit původní nabídku
Destinace:
Skotsko
Pořádá:
CK Wisnar
Štefánikova 58, Kopřivnice
Více o cestovní kanceláři
1 osoba, 7 dní (3 noci)

Termín

Po 6. 8. – Ne 12. 8. 2018

V ceně balíčku

  • Doprava autokarem
  • Transfer přes La Manche
  • 3× ubytování ve 2lůžkovém pokoji v 3* hotelu
  • Průvodce
  • Zákonné pojištění CK 

Doprava

Autobusem

Nástupní místa:

  • Brno
  • Jihlava
  • Humpolec
  • Praha
  • Beroun
  • Plzeň
  • Rozvadov
  • Olomouc - příplatek 100 Kč
  • Prostějov - příplatek 100 Kč
  • Vyškov - příplatek 100 Kč
  • Ostrava - příplatek 200 Kč
  • Frýdek-Místek - příplatek 200 Kč
  • Kopřivnice - příplatek 200 Kč
  • Nový Jičín - příplatek 200 Kč
  • Hranice - příplatek 200 Kč
  • Lipník nad Bečvou - příplatek 200 Kč
  • Přerov - příplatek 200 Kč
  • Opava - příplatek 300 Kč
  • Zlín - příplatek 300 Kč
  • Uherské Hradiště - příplatek 300 Kč
  • Žďár nad Sázavou - příplatek 300 Kč
  • Hradec Králové - příplatek 300 Kč
  • Pardubice - příplatek 300 Kč

Omezení

Cena platí při obsazenosti pokoje 2 osobami, tzn. při koupi 2 voucherů. CK si vyhrazuje právo na určení nástupního místa podle počtu osob (bez příplatku min. 8 osob / příplatková místa min. 15 osob). V případě malého zájmu bude svoz proveden linkovými autokary nebo jinými spoji.

Uplatněte voucher do 1. 2. 2018.
  • Do 24 hodin od obdržení voucheru kontaktujte CK na mailu booking@wisnar.cz nebo tel. 739 367 502. Nahlaste jména, data narození, adresu, telefon a kódy voucherů. 
  • CK vám pošle smlouvu,  tu podepište a zašlete obratem zpět. 
  • Při nesplnění výše uvedených podmínek voucher propadá.
  • Dítě za cenu voucheru.
  • Vstupy do objektů
  • Místní taxy: 8 £
  •  Ubytování na třetím lůžku, přistýlce, je možné pouze na vyžádání pro dítě do věku 12 let.
  • Voucher lze stornovat přes zákaznickou podporu Slevomatu ve lhůtě maximálně 14 dní od zakoupení a pouze před uzavřením smlouvy s CK/potvrzením rezervace/vyplněním a odesláním formuláře. Po aktivacivoucheruse storno řídíVOP CK Wisnar.

10 192 Kč 9 890 Kč
Ukončeno 10 192 Kč 9 890 Kč
Ukončeno

Věděli jste, že Skotové vymysleli golf? A takový výlet do Skotska, to je trefa do jamky!

Nekonečné zelené kopce, tajuplné hrady, křišťálová jezera a whisky s chutí, ze které je cítit dlouhá tradice. To je Skotsko. Zakroužkujte si v kalendáři datum od 6. do 12. srpna 2018 a vydejte se tuhle krásnou zemi s CK Wisnar prozkoumat. Čekají vás zážitky, o kterých budete chtít vyprávět. 

Uvidíte majestátní Edinburg, Stirling, středověká opatství Jedburgh a Melorese Abbey i legendární jezero Loch Ness. Schválně, jestli bude Nessie doma! Spatříte také horu Ben Nevis a zavítáte do palírny whisky. Ochutnávka vás nemine.

V ceně zájezdu máte autokarovou dopravu i poplatek za trajekt přes kanál La Manche, ubytování na 3 noci a služby průvodce. Cestou do Skotska i zpět si uděláte zastávku v Londýně, projdete se po nejvýznamnějších místech a budete mít volno k toulkám po městě.

Podrobný program zájezdu: Na co se můžete těšit?

Destinace:

Skotsko

Zobrazit na mapě

Pořádá:

CK Wisnar

Štefánikova 58, Kopřivnice

Dnes zavřeno
Zobrazit na mapě
Vybavení a služby
Internet zdarma
Bereme karty
U nás se nekouří
Jak uplatnit
  • Do 24 hodin od obdržení voucheru kontaktujte CK na mailu booking@wisnar.cz nebo tel. 739 367 502. Nahlaste jména, data narození, adresu, telefon a kódy voucherů. 
  • CK vám pošle smlouvu,  tu podepište a zašlete obratem zpět. 
  • Při nesplnění výše uvedených podmínek voucher propadá.
Děti
  • Dítě za cenu voucheru.
Příplatky
  • Vstupy do objektů
  • Místní taxy: 8 £
  •  Ubytování na třetím lůžku, přistýlce, je možné pouze na vyžádání pro dítě do věku 12 let.
Storno podmínky
  • Voucher lze stornovat přes zákaznickou podporu Slevomatu ve lhůtě maximálně 14 dní od zakoupení a pouze před uzavřením smlouvy s CK/potvrzením rezervace/vyplněním a odesláním formuláře. Po aktivaci voucheru se storno řídí VOP CK Wisnar.

Chybí vám nějaké další informace?

4 Zeptejte se nás na cokoliv
Kalkulace ceny

Hodnocení podniku CK Wisnar

Hodnocení podniku CK Wisnar

4,5/5 (387 hodnocení)
Pouze ověřená hodnocení
Všechna hodnocení pochází od zákazníků, kteří zakoupili a využili službu podniku na Slevomat.cz
Jiřka

Jsme nadšení!!! Naprosto skvělá slečna průvodkyně, ukázala nám Barcelonu a spoustu dalších věci tak, abychom ji poznali všemi smysly :-)
Určitě se sem vrátíme a s ní pojedeme velmi rádi na další zájezd :-)))

Vyjádření partnera
CK Wisnar Před 16 dny

Díky moc za pochvalu 👍. Jsme také nadšeni, že jste byli spokojeni 😊, a jsme moc rádi, že naše průvodkyně Jana podala opět skvělý výkon 👍.

4. 6. 2018
Zdenka

Vynikající služby cestovní kanceláře. Průvodkyně Katka, úžasná po profesionální i po lidské stránce, řidiči perfektní, počasí krásné. Za 4 dny jsme prochodili ty nejvýznamnější památky, poznali italskou kuchyni. Vřele doporučuji i přes fyzickou náročnost m

Vyjádření partnera
CK Wisnar Před 16 dny

Ďekujeme za krásná slova, jsme moc rádi, že jste byli se zájezdem spokojeni a také, že vám naše skvělá průvodkyně Katka představila Řím a oblast Neapolského zálivu ve své plné kráse se vším všudy. 👍👍👍

20. 5. 2018
Karel

Skvělý řidiči a úžasný průvodce, který toho spoustu věděl o historii Francie a ukázal nám ji z mnoha pohledů. Ubytování v Campanille OK a snídaně také…croisanty👍

Vyjádření partnera
CK Wisnar Před 16 dny

Merci 👍😊👍.

11. 5. 2018
jitka

Líbilose nám s manželem vše!! Zvláštní a velké poděkování patří průvodci Petrovi, je to znalý a příjemný člověk. Budeme tento zájezd všem doporučovat. Friedlovi

Vyjádření partnera
CK Wisnar Před 16 dny

Děkujeme za pochvalu, vždy nás těši číst taková krásná hodnocení 👍👍👍. Díky i za Petra 😊.

8. 5. 2018
Anonym

Průvodce nám po dobu zájezdu dával hodně osobního volna skoro jsme ho neviděli cestovní kancelář neuvedla ze si musíme připlatit za zavazadlo do letadla i když obdržela od letecké společnosti e-mail průvodce se s námi smluvil na sobotu na půl 6 vecer a na sraz nepřišel zkrátil poznávací zájezd o program nikdy jsem si na žádnou cestovku nestezovala toto je poprvé kdybych jela sama tak by to asi vyšlo na stejno jen cenově by to bylo podstatne levnější

Vyjádření partnera
CK Wisnar Před 24 dny

Vážená paní anonymní pisatelko,
nedá nám nereagovat na Vaše lži a nepravdivé pomluvy. To, že jste neuvedla své jméno, svědčí o tom, že sama dobře víte, že se z Vaší strany jedná pouze o projev hrubé nekorektnosti a křivá obvinění. Jelikož známe Vaše jméno, zvážíme podání trestního oznámení za šíření nepravdivých pomluv naší CK.

Za anonym se schovává pouze slaboch a ten co nemá čisté svědomí.

1. Při koupi zájezdu jste si jistě prostudovala, co zahrnovala jeho cena tj.cena zájezdu, kromě jiných služeb zahrnovala 2 kabinová zavazadla dle specifikací letecké společnosti.
- Všichni účastníci uvedeného leteckého zájezdu obdrželi podrobné informace k zájezdu v dostatečném časovém předstihu, součástí kterých byla také podrobná informace ohledně zavazadel, včetně názorného obrázku s popisem rozměrů velkého zavazadla.

- Takže pokud tvrdite opak, jedná se o křivou pomluvu, což je trestný čin. Vy prasprostě lžete‼️
A uvádíte další nesmysly ohledně e-mailu...

✔️To, že se z Vaší strany jedná o lež, sama dobře víte, protože při odletu z Prahy, jste si na palubu letadla vzala všechna svá zavazadla.
✔️K problému došlo až při letu zpět, když jste odmítala pochopit rozdíl mezi kabinovým a odbavovaným zavazadlem, a to kvůli láhvi vína, kterou jste chtěla přepravit. Přímo na letišti jste konfrontovala tento váš incident s našim průvodcem, a tak vážená paní anonymní pisatelko známe velmi dobře vaši identitu

✔️Pracovníci bezpečností kontroly na letišti v Římě při cestě zpět, našli v jednom z vašich zavazadel láhev vína a v souladu z bezpečnostními předpisy vám nebylo dovoleno víno vzít na palubu letadla. ✔️Přeprava tekutin v kabinových zavazadlech se řídí přísnými bezpečnostními předpisy, které jste neakceptovala, když jste si chtěla na palubu letadla vzít tekutinu ve větším objemu než je povoleno. ✔️Tímto jste předpisy pro přepravu tekutin porušila.
✔️Pracovníkem letiště vám bylo sděleno, že pokud chcete víno přepravit, musíte si zavazadlo, do kterého víno umístíte ODBAVIT jako ZAVAZADLO ODBAVOVANÉ - TAKOVÁ ZAVAZADLA NEJSOU V CENĚ LETENKY a jsou přepravována mimo kabinu letadla (v nákladovém prostoru letadla) a za tuto službu letecké společnosti vybírají poplatky.
✔️TATO INFORMACE BYLA UVEDENA V POKYNECH K ODLETU viz níže:

-----------------------------------------------------
Citujeme z pokynů, které všichni klienti obdrželi:

„Jaká zavazadla si mohu vzít ?
• ZAVAZADLA V CENĚ LETENKY: kabinové zavazadlo (toto zavazadlo si lze vzít na palubu letadla)
• jedno zavazadlo o max.rozměrech do 55 (d) x 40 (v) x 20 (h) cm, max. hmotnost do 10 kg (taška, batoh nebo kufr)
• druhé malé zavazadlo o max. rozměrech do 35x20x20 cm a max. hmotnost do 5 kg (kabelka, taška s notebookem, batůžek)
OBĚ ZAVAZADLA JSOU V CENĚ JEDNÉ LETENKY

• Další zavazadla – odbavovaná (nejsou v ceně zájezdu). Tyto se odbavují do úložného prostoru dle sazeb jednotlivých leteckých společností.

• Podmínky pro přepravu zavazadel letecké společnosti RYANAIR: podrobné informace na: www.ryanair.com

• Předměty, kterých přeprava je v kabinových zavazadlech zakázána:

• Na palubu letadla je zakázáno brát předměty, které by mohly ohrožovat cestující na palubě. V kabinovém zavazadle nesmí být zbraně, ostré předměty - nože, nožíky, pilníky a jiné ostré předměty, chemické a toxické látky.

• TEKUTINY v kabinových zavazadlech: je zakázáno na palubu vnášet kapaliny v jiných než předepsaných obalech – každá nádobka na kapalinu může mít maximální objem 100 ml, a všechny lahvičky se musí vejít do jediného obalu o maximálním objemu 1 litr. Znamená to, že každý cestující může mít na palubě letadla maximálně jeden igelitový sáček s 1 litrem kapalin – tj. šampónu, sprchového gelu, ústní vod, pasty, aerosoly, gely atd. Tento plastový sáček je třeba předložit při bezpečností prohlídce odděleně. Pokud tekutiny nesplňují uvedené předpisy, budete vyzváni o odevzdání těchto tekutin.

• Nápoje na palubu letadla si můžete vzít pouze ty, které budou zakoupeny po odbavení v dute free zóně… „
-----------------------------------------------------

2. Osobní volno bylo během programu klientům poskytováno průběžně na návštěvu interiérů památek tj. muzeí a placených areálů, také různých zajimavých míst, aby si vše klienti mohli pohodlně prohlédnout bez stresu, v pohodě a časového presu. Časové intervaly máme zkušenostmi ověřené a z praxe přesně víme, kde je na co potřeba kolik času. Pokud jste však nenavštívila to co bylo v plánu, mohlo se stát, že jste měla pocity jiné. Věřte, že naši průvodci pracují dle pečlivě připravených itinerářů, sestavených dlouholetou praxí, které přizpůsobují aktuálním okolnostem na místě ( ovlivněno např. dlouhými frontami, množství návstěvníků a pod.)

✔️Naše CK nepřipravuje zájezdy typu pochodové cvičení.
✔️Při přípravě zájezdů dbáme na to, aby měli klienti dostatek osobního volna, aby si mohli vychutnat nejen památky, ale také atmosféru dané oblasti. PROTO JSOU NAŠE ZÁJEZDY OBLÍBENÉ A VYHLEDÁVANÉ.
✔️Do prohlídek záměrně včleňujeme, pokud to je možné, čas na to, aby naši klienti měli čas vnímat poznávání všemi smysly. Tedy jako jako to bylo na tomto zájezdu, což klienti vítali. Opravdu by bylo hříchem proletět vše bez zastavení s vyplazeným jazykem a potem na čele, bez času na cokoliv.... . Vám by se takový zájezd líbil? Určitě ne! Měla byste důvod na stížnost, že nebyl na nic čas...
✔️Naši klienti vždy oceňují, že mají čas nejen na památky, ale také třeba na degustaci, občerstvení, čas na vychutnáni si dobré kávy, zmrzliny, specialit, projít se místním trhem s regionálními produkty a nasát jeho atmosféru , koupit si suvenýry... a vše s osobním doporučením průvodce.

✔️Trváme na tom, že program zájezdu byl splněn a naopak, klientům byla představena místa i nad rámec obsahu programu.
✔️Ke srazu posledního dne večer uvádíme, že všichni klienti předem potvrdili, že se zde nedostavi a na hotel přijdou sami, jelikož se hotel od místa srazu nacházel v pěším dosahu, protože všichni chtěli využít individuální volno. Ačkoli průvodce na sraz dorazil, žádný z klientů zde nebyl a Vy také ne!

3. Co se týče práce průvodce uvádíme:
✔️ Jednalo se o zkušeného a oblíbeného průvodce, který se věnoval klientům s plným nasazením a veškerou svou energií s cílem obohatit jejich poznání a ukázat jim Řím v plné své kráse.
✔️Klienty seznámil nejenom s historií a zajímavými příběhy vztažným k jednotlivým navštíveným místům, ale také o spoustu zajímavostí ze současného života města a celé italské společnosti.
✔️Klienti byli vtaženi dynamikou průvodce přímo do života a temperamentu Říma, a byli nadšeni širokým spektrem informaci, které se od něho dozvěděli.

✔️Trváme na tom, že průvodce program nezkrátil, vše co bylo v programu klienti viděli. Pokud jste vy osobně vážená anonymní pisatelko průvodce "skoro neviděla" bude pro Vás vhodné zajít na vyšetřeni zraku, protože jste se všech prohlídek zůčastnila a tak jste jistě průvodce přehlédnout nikterak nemohla 😉.
✔️Během prohlídek poskytoval průvodce nadstandartní informace, což klienti na místě sami velmi oceňovali.
✔️Při cestě zpět na letišti jste byla sama svědkem, že klienti poděkovali průvodci velkým potleskem a jevili zájem o další zájezdy.

Vážená paní anonymní pisatelko, pokud Vám něco na zájezdu překáželo, měla jste vznést připomínky na místě průvodci.

Vy jste se naopak celou dobu zájezdu tvářila spokojeně, dokud nedošlo k výše popsané situaci na letišti, když jste porušila bezpečnostní předpisy, byť jste byla podrobně písemně informována, co lze v kabinových zavazadlech přepravit, tak jako všichni účastníci tohoto zájezdu - kteří mohou vše potvrdit.

Opět se tak projevil podlý charakter malého českého človíčka, který než aby přiznal svou neznalost a chybu, že si nepřečetl pořádně informace a chtěl obejít bezpečnostní předpisy, radši křivě obviní a očerní ostatní. Bravo! Za svůj charakter se milá anonymní pisatelko styďte!
Veřte, že o takové bezcharakterní klietny jako jste vy nemáme rozhodně zájem.

Věříme, že pravda vždy zvítězí a každý si udělá názor sám.

Jsme moc rádi a velmi nás těší, že většina našich klientů jsou seriózní lidé 😊😊😊 a své osobní problémy neřeší takovým podlým způsobem jako Vy.

Team CK WISNAR

17. 4. 2018
Kristýna

Krásný zájezd. Dobře zorganizovaný, skvělý průvodce i řidiči. Ubytování taky moc hezké. Určitě doporučuji!

Vyjádření partnera
CK Wisnar Před 3 měsíci

Také děkujeme za krásné hodnocení, které nás velmi těší 😊👍.

Team CK WISNAR

2. 4. 2018
Vlasta

Měli jsme štěstí na velmi příjemnou a vstřícnou paní průvodkyni,
která měla skvělé vědomosti a dobře se o nás starala.

Snídaně byly ubohé. Také nás mrzelo, že jsme nestihli navštívit
Svatopetrský chrám ve Vatikánu…

Vyjádření partnera
CK Wisnar Před 3 měsíci

Dobrý den,

děkujeme za Vaše hodnocení leteckého zájezdu do Říma.
Velice nás těší, že oceňujete vysoké kvality naší průvodkyně 👍.

Co se týče snídaní - jednalo se o klasické kontinentální stnídaně, které jsou pro Itálii obvyklé, podávané byly volným výběrem, takže si každý mohl vzít kolik chtěl. Kromě sladkého pečiva, které vesměs Italové snídají zde byla k dispozici také šunka a sýr.

Na oblast Vatikánu jste měli vymezen časový prostor 5 hodin osobního volna, není to málo a mrzí nás, že jste chrám Sv. Petra nenavštívili. Každopádně na dalších zájezdech do Říma poskytne průvodce v oblasti Vatikánu větší časový prostor 😊.

Srdečně zdraví team CK WISNAR

28. 3. 2018
Michaela

Vše v Paříži bylo skvélé. Ani nevadilo, že nám pršelo. My i tak užívali a s úsměvem.

Bohužel nás mrzelo, že nybyla možnost s průvodcem zajít na oběd, večeři a díky němu vyzkoušet jejich meny. Bohužel každý neumí Francouzsky a nebo domluvit anglicky.
A ještě ta šílená cesta autobusem.

Vyjádření partnera
CK Wisnar Před 5 měsíci

Děkujeme za Vaše hodnocení. Jsme rádi, že se Vám v Paříži líbilo. V programu zájezdu nebyla organizovaná večeře ani oběd společně s průvodcem. Avšak na místě jste průvodce mohli požádat o tuto nestandardní "službičku", jistě by s Vámi rád zašel a doporučil něco dobrého 😊. Pokud Vám cesta autobusem přišla náročná, doporučujeme příště využít letadlo. Máme v nabídce také letecké zájezdy nejen v Evropě ale také za oceán - můžete s námi poznat New York nebo také slunnou Floridu.

28. 1. 2018
Lukáš

Informace pana průvodce kterých bylo opravdu hodně, nejen co se týče samotné Paříže a Versailles, ale i praktické rady a tipy.
Krásné památky a s tím bohužel spojené i dlouhé fronty, ale to se dalo čekat. Rozchody byly dostatečně dlouhé takže se nám nestalo že bychom nějakou památku nestihly. Hotel (Campanille***) byl v pořádku a vypadal jako na uvedených fotkách. Takže spokojenost.

A teď bych se rád vyjádřil k nespokojeným hodnocením jiných účastníků zájezdu z mého pohledu.

-Žádost řidičů o pomoc s kufry jsem zaznamenal pouze 2× a to při delší hygienické pauze na benzínce kdy byla lidem dána možnost vzít si nějaké potřebné věci ze svých zavazadel. A nedivím se pokud byl pan řidič později nějak nevrlý když i po několika opakovaných žádostech se našli pouze 3 lidé kteří byly ochotni se zavazadly pomoct a logicky tím urychlit celý proces vyložení/hygieny/naložení zavazadel a pokračování v cestě.
Podruhé při příjezdu k hotelu.

-„14-ti hodinová cesta a 12-ti hodinová tour de Paris“
S přítelkyní jsme vyjížděli z nejvzdálenějšího místa zájezdu tedy z Ostravy a nás čekala cesta dlouhá 21 hodin(8 hodin z Ostravy do Plzně a následně 13 hodin směř Paříž), ale ani tak si nestěžuji. Ano bylo to náročné, ale každý účastník dostal rozpis odjezdů takže nechápu překvapení či nespokojenost. Pokud se někomu nechce trávit tolik času cestou autobusem, může zvolit leteckou dopravu. Program nebyl nijak náročný, takže opět nechápu nespokojenost některých lidí. Pokud si někdo zaplatí poznávací zájezd autobusem a pak se mu nelíbí že byl dlouho na cestě a ještě musel absolvovat prohlídku Paříže tak ať příště nikam nejezdí a jak už zde psal někdo z CK Wisnar program s naší skupinou byl dobrovolný, pan průvodce několikrát opakoval že nikoho nenutí a pokud se chce někdo od skupiny odpoutat tak není problém.

-“ v osm prijezd na ubytovani a hodinu cekani na kartu od pokoje, protoze ho dava sam pan pruvodce, recepce asi nepracuje"
Příjezd na hotel byl o něco dříve než píše pán, myslím cca v 19 hodin. Čekání na kartu od pokoje skutečně zabralo nějakou dobu, ale vzhledem k počtu účastníku se není čemu divit. Při vydávání karty byla zárověň možnost si zakoupit lístky na mrakodrap Tour Montparnasse(15 euro), plavbu lodí po Seine (12 euro) a platila se turistická taxa(12 euro) za vjezd autobusu do centra Paříže.
Jak píše CK Wisnar vydávání karet průvodcem bylo ku prospěchu všech vzhledem k jazykové bariéře. S tím nelze než souhlasit. Osobně jsem byl několikrát svědkem toho jak se něktěří i mladí lidé z naší skupiny nebyly schopni domluvit nejen francouzsky (což se dá pochopit) či anglicky, ale ani žádným jiným jazykem a ještě se cítili ublíženě že jim nikdo nerozumí. Ani já nedosahuji žádných velkých jazykových znalostí, ale stačilo zdvořile francouzsky pozdravit a i s mou velice chabou angličtinou jsem byl schopen se domluvit, ale pokud někdo neumí v angličtině ani základní čísla od 1 do 20 a uráží personál restaurace nebo muzea tak je to k pláči.

-Snídani komentovat nemohu tu jsem neměl zakoupenou. Raději jsem při rozchodu ve městě využil různých stánků s občerstvením a výběr byl opravdu bohatý.

- „Stejne se ale nevyspite, protoze se vyjizdi nesmyslne v 8:40 a pak vas ceka zabijeni casu nicim, jako vsechny dny nesmyslne dlouhe rozchody.“

-Opět mě napadá otázka zda si pan stěžovatel všimnul že zakoupil POZNÁVACÍ ZÁJEZD.Odjezd v 8:40 mi přišel v pořádku. Nevím v kolik by chtěl dotyčný z hotelu vyjíždět aby byl spokojený, třeba v 11?Vždy bylo mnoho možností jak strávit volný čas, znovu opakuji že nikdo nebyl nucen se držet skupiny a mohl si udělat vlastní program takže opět nechápu stížnost na „zabíjení času ničím“.Co se rozchodů týče, pokud dám jako příklad muzeum Louvre (kde jste schopni strávit klidně celý den vzhledem k velikosti muzea a počtu exponátů) kde byla čekací doba ve frontě i přes 2 hodiny tak logicky tomu byla přizpůsobena i doba rozchodu třeba na 4–5 hodin.

-„Posledni den tresnicka na dortu, odjezd opet 8:40, cili jsme jak bezdomovci 16 hodin venku. Odjezd v 1 v noci.“

Poslední den byla naplánována návštěva zámku ve Versailles a později Eiffelovy věže kde bylo bohužel kvůli silnému větru uzavřeno nejvyžší patro. V okolí opět spousta obchůdků ať už se suvenýry, jídlem, oblečením a vším možným. Možnost projít se po Champs-Elysées plné luxusních obchodů světových značek. Takže pokud pan stěžovatel nenavštívil žádnou památku, nebo to proletěl za 15 minut a pak neměl 4 hodiny co dělat tak se nedivím že tady píše takové plky o zabíjení času ničím. Chápu že ne každému se chce dávat cca 10–20 euro za vstupné na jednotlivých památkách, ale i tak byla možnost některé místa navštívit zdarma. Nemluvě o tom že občané EU do 26 let mají vstup do státních muzeí a památek zdarma pouze je nutné si vystát frontu. Od 17 hodin byla v Paříži MHD zdarma takže nebyl problém se někde vydat metrem nebo autobusem.

-Hloupé narážky na adresu řidičů od některých účastníků snad ani komentovat nebudu. Možná až oni budou mít v autobuse zodpovědnost za 60 lidí tak někde pojedou „jen“ 80 km/h, nebo kupříkladu se opravdu velice špatně najíždí s autobusem přes bránu když máte na jedné straně velký kámen a za vámi zaparkuje kamion a nemáte žádný manipulační prostor, ale pochybuji že někdo z těchto chytrolínů někdy řídil něco většího než osobní automobil.

Zájezd stál 4290 Kč + 200 Kč příplatek za nastupní místo v Ostravě. Dohromady tedy 8980 Kč za 2 osoby na 2 noci bez snídaně, jestli je to hodně nebo málo ponechám na vás.
Já i přítelkyně jsme byli spokojeni a určitě služeb CK Wisnar využijeme znovu. Máme spousty fotek, videí a hlavně zážitků z krásné Paříže.
Závěrem chci tedy poděkovat celému teamu CK Wisnar a hlavně panu průvodci Petrovi za spoustu informací a celkově vydařený zájezd.

Počasí, ale to se ovlivnit nedá :-)

Vyjádření partnera
CK Wisnar Před 6 měsíci

Dobrý den,
děkujeme moc za Vaše vyjádření a hodnocení celého zájezdu tak jak ve skutečnosti probíhal. Velmi si vážíme,že jste si našel čas vše podrobně rozepsat a postavil jste se za pravdu😊👍 .
Spokojenost našich klientů nám vždy dává novou sílu a chuť do práce při přípravě dalších zájezdů 😊.

Ještě jednou děkujeme a těšíme se na setkání s Vámi na některém z našich zájezdů.

Zdraví celý team CK WISNAR

4. 1. 2018
Zlata

Kvalita služeb, průvodce.

Vyjádření partnera
CK Wisnar Před 6 měsíci

Děkujeme 😊👍.

4. 1. 2018
Tomáš

Naprosto perfektní zážitek

Vyjádření partnera
CK Wisnar Před 6 měsíci

Děkujeme 😊 a vážíme si Vaše hodnocení.
Team CK WISNAR

1. 1. 2018
Petr

Eiffelovka

Autobus nas vyzvedl na opacne strane, nez mel. Nebo se aspoň podivejte na Google mapy kde je budova skansky. Ridic autobusu automaticky ocekava od ucastniku zajezdu pomoc s kufry, prosim nebo dekuji neexistuje. Po ctrnactihodinove ceste na misto na vas ceka dvanactihodinova tour de Paris. Takze v osm prijezd na ubytovani a hodinu cekani na kartu od pokoje, protoze ho dava sam pan pruvodce, recepce asi nepracuje. Snidane, kdyz mate smulu, tak v 7:15. Kapacita restaurace hodne mala. Listky na snidani pani uklizecka rada vyhazuje do kose, takze nenechavat na stole. Stejne se ale nevyspite, protoze se vyjizdi nesmyslne v 8:40 a pak vas ceka zabijeni casu nicim, jako vsechny dny nesmyslne dlouhe rozchody. Posledni den tresnicka na dortu, odjezd opet 8:40, cili jsme jak bezdomovci 16 hodin venku. Odjezd v 1 v noci.

Vyjádření partnera
CK Wisnar Před 6 měsíci

Vážení;

patrně si neuvědomujete, že jste si zakoupili POZNÁVACÍ ZÁJEZD s předem stanoveným programem. Program jste si pravděpodobně nepřečetli, protože jinak byste zde nemohli napsat takové nesmysly!!!
Poznávací - je přídavné jméno odvozené od slova POZNÁVAT - toto slovo je však pro vás velkou neznámou....


K vašim připomínkám uvádíme:
✔️1. Autobus z Prahy odjíždí vždy ze stejného nástupního místa již řadu let. To, že jste čekali jinde, je jedině Váš problém. Pokud jste si nebyli jisti, zda stojíte na správném místě, mohli jste nám zavolat a vše si ověřit.

Kufry do autobusu nakládali řidiči, poté co jim je klienti předali k naložení. Elementární slušnost praví, že poděkování by mělo přijít naopak z vaší strany a to za to, že vám řidiči kufry uložili.

✔️2. Do Paříže jste přijeli v 8.15 minut. Následně pokračovala prohlídka města s průvodcem, dle přesně stanoveného a předem oznámeného programu.

Nejednalo se o žádnou “ 12 hodinovou tour” jak lživě uvádíte !!!!‼️ Nejednalo se ani o žádný náročný “pochod” !!!

Jednalo se o procházku, během které průvodce poskytoval zajímavé informace. Na nejzajímavějších místech bylo poskytnuto osobní volno k prohlídkám památek i k občerstvení.

Od 14 hodin pak probíhalo odpolední osobní volno, přesně dle programu určené především na návštěvu muzea Louvre, případně muzea Orsay, nebo k jiným zájmům.

⚠️ Podstatné a důležité je, že TEN, KDO NEMĚL ZÁJEM, NEMUSEL a NEBYL POVINEN PROCHÁZKU s průvodcem ABSOLVOVAT. Mohli jste se od skupiny kdykoli odpojit a věnovat se svým zájmům a realizovat tak vlastní program.

Všichni klienti obdrželi informaci, kde a v kolik hodin bude sraz k odchodu k autobusu.

Prohlídka s průvodcem včetně dílčích přestávek trvala cca 5 hodin, nebyla však kontinuální - během této procházky zaměřené na poznávání bylo poskytnuto celkem asi 2,5 hodiny volno a to u takových významných památek jako Luxemburské zahrady a palác, katedrály Notre Dame či centrum G.Pompidour. Odjezd na ubytování byl v 18.00

Z uvedeného vyplývá, že bohužel neumíte počítat!🤔

První den v Paříži jste včetně osobního volna trávili od 8.15 do 18.00. To je Celkem 9 hodin 45 minut což je doba potřebná k tomu, aby řidiči mohli vykonat povinnou bezpečnostní přestávku dle evropských předpisů AETR.

✔️3. Ubytováni všech klientů včetně nutných formalit spojených s ubytováním a zakoupením vstupenek na 2 atrakce proběhlo za přibližně 45 minut.

Opět musíme uvést na pravou míru vaše lži a křivá obvinění ohledně recepce - ta fungovala na obou hotelech. Jak jste si mohli všimnout průběžně ubytovávali na jedné i druhé recepci individuální klienty, kteří zde přijeli.

Z důvodu rychlejšího odbavení při ubytování a jazykové bariéry většiny našich klientů, karty od pokojů rozdal náš průvodce. Na tom nevidíme nic špatného. Bylo to jen a jen z důvodu úspory času a ke prospěchu všech!

✔️4. Vážení, co se týče snídaní, tak opět lžete, protože vaše vouchery na snídani byly vystaveny na čas 7.30h.

Čtvrtý den jste oznámili průvodci, že jste tyto vouchery ztratili. Průvodce vám ochotně na recepci vše vyřídil, zajistil vstup na snídaně a vše domluvil k vaší spokojenosti. O snídaně jste nepřišli!
Dokonce jste zneužili situace a posnídali v restauraci hotelu Campanilla, kde snídaně stály dvojnásobek, než které jste si vy původně objednali.

Z váší strany se však průvodce ani personál recepce žádného vděku nedočkal, i když by bylo přinejmenším slušností tak učinit. Triviální slova, jako ‘prosím zajistětete nám”, či “děkujeme za ochotu a vyřízení” však nikdo neslyšel. Projevili jste tak svůj charakter - hezky česky - “Za dobrotu na žebrotu”.

✔️5. Odjezdy ráno v 8.40 ráno od hotelu rozhodně nebyly brzkým odjezdem!!!
Ostatní účastníci zájezdu nepřijeli do Paříže proto, aby půl dne prospali na hotelu a nezbýval jim pak čas na poznávání”

✔️6. Poslední den byla dopoledne v programu zájezdu návštěva zámku ve Versailles.

Od cca 14.40 byla v programu návštěva Eiffelovy věže. V podvečernich hodinách pak následovalo osobní volno, které vyvrcholilo silvestrovskými oslavami na Champs-Elysées s unikátní laserovou show na Vítězném oblouku a velkolepým ohňostrojem.

Předpokládáme, že všichni, kteří si termín silvestrovskeho zájezdu koupili, zde prijeli zažít tuto úžasnou atmosféru a přivítat Nový rok 2018 tak, jako desetitisíce návštěvníků z celého světa, kteří do Paříže v tomto období zavítali.

✔️Vážení, během zájezdu jste nevzesli žádné připomínky, tvářili jste se spokojeně. Nic vám nebránilo zorganizovat si program v Paříźi dle svých představ, pokud program, který připravila cestovní kancelář neodpovídal vašim představám. Mohli jste zůstat v hotelu, dopravit se do centra po vlastní ose a obletět pak památky s vrtulí v zadku, aby jste vše stihli. Vy jste tak neučinili i když jste tuto možnost měli ❗️Proto o to více považujeme VAŠE HODNOCENÍ za zcela NEOBJEKTIVNÍ A ÚČELOVÉ ❗️ ZA LŽI , KTERÉ JSTE ZDE NAPSALI SE STYĎTE ❗️
Opravdu žasneme, kde se ve vás vzalo tolik zla, které vás vedlo k napsání takových křivých pomluv!
Nicméně je nám vás opravdu líto, pokud jste v Paříži "zabíjeli čas ničím". To snad ani nejde, pokud by vašim cílem bylo nejen poznávání pamětihodností, ale také užívání si zdejší atmosféry. Nechápeme proč jste vůbec jezdili na tento zájezd, když vás nic nezajímalo!!!

Jsme velmi rádi, že ne všichni jsou jako vy. Během zájezdu mnozí vyjádřili svou spokojenost a děkovali průvodci za výklad a zajímavé informace, které se během zájezdu dozvěděli. Informovali se také na další zájezdy, které by chtěli s naší CK realizovat, což nás velmi těší 😊👍.

Team CK WISNAR

31. 12. 2017
Pavla

Nesympaticka cestovni kancelář
Za ty penize ne..

Vyjádření partnera
CK Wisnar Před 6 měsíci

Vážená paní,

den před odjezdem zájezdu jste kontaktovala naši CK, oznámila, že se zájezdu nemůžete zůčastnit a požadovala jste vrácení všech finančních prostředků, které jste za zájezd uhradila.

Jelikož za Vás CK vše zaplatila, informovali jsme Vás, že Váš požadavek je nereálný. CK musí postupovat dle všeobecných podmínek, kterých přijetí jste potvrdila svým podpisem na smlouvě o zájezdu a řídit se příslušnými stornopoplatky.

Uplatňení náhrady za zájezd jste mohla využít přes pojišťovnu, kde jste si zřídila pojištění.

Jelikož si své KLIENTY SI VÁŽÍME, chtěli jsme Vám vyjít vstříc a proto jsme Vám NABÍDLI MOŽNOST BEZPLATNÉ VÝMĚNY vašich míst za náhradníky a to bez jakýchkoliv poplatků.

Vy jste tuto možnost využila a obratem ruky zájezd prodala jiným cizím osobám.

Tito byli se zájezdem velmi spokojeni a svou spokojenost několikrát projevili. Vše mohou osobně dosvědčit!

Co nás však nemile překvapuje je to, že aniž by jste se zájezdu zůčastnila, napsala jste zde zmíňené hodnocení‼️ To jste zveřejnila ještě před tím, než vůbec autobus dojel do Paříže!

Je nám líto, že nesdílíme Vaše sympatie, ale nejsme si vědomi jakéhokoliv nemilého jednání s Vámi. Naopak, SNAŽILI JSME SE UDĚLAT VŠE K VAŠÍ SPOKOJENOSTI.
Vaše antipatie k nám je odměnou za ochotu naší CK a maximální vstřicnost k Vám ⁉️ JE TO OPRAVDU LIDSKY UBOHÉ, takhle se zachovat.

Píšete, že “za ty peníze” - chtěla jste napsat za tak nízkou cenu? Zájezd jste opravdu koupila za nejnižší možnou cenu, jaká kdy byla dosažena! A to za neuvěřitelných 3490 Kč včetně snídaně a poplatku za vjezd do Paříže! Tato cena se opravdu již nebude opakovat, protože nezahrnuje potřebné náklady spojené se zájezdem.

Poděkování za změnu a vyřízení všech formalit jsme se od Vás nedočkali. Místo poděkování jste nám napsala toto hodnocení! Taková skvělá odměna pro nás!

Vše co jste napsala napovídá hodně o Vašem bezostyšném a podlém charakteru! STYĎTE SE se! Postrádáte jakoukoli morálku. Každý si názor udělá sám. Je to pro Vás dokonalá ostuda!!!!

Team CK WISNAR

29. 12. 2017
Daniela
26. 12. 2017
Nina

New York byl ohromující. Stejně jako znalosti pana průvodce, který znal perfektně nejen New York samotný ale i jeho historii. Mnohokrát děkuji, bylo to opravdu úžasné.

Možná někdy prodloužit rozchody na některých stěžejních místech New Yorku.

Vyjádření partnera
CK Wisnar Před 6 měsíci

Děkujeme, těsí nás, že jste byli spokojeni.
Team CK WISNAR

8. 12. 2017
Stanislava

BYLO TO VELKOLEPÉ, ÚŽASNÉ A NEZAPOMENUTELNÉ. PRŮVODCE PETR BYL SKVĚLEJ A PROSTĚ NEMĚLO TO CHYBU. URČITĚ BYCHOM SI TO RÁDI ZOPAKOVALI, DĚKUJEME

VŠECHNO OK

Vyjádření partnera
CK Wisnar Před 6 měsíci

Děkujeme a moc si vážíme Vaše slova. Je pro nás ctí, že jste byli spokojeni.

team CK WISNAR

7. 12. 2017
Anonym
5. 12. 2017
J

Pan průvodce – o Římu historickém i současném toho věděl opravdu hodně, program byl velmi dobře sestavený, na druhou stranu nijak neomezoval, a každý mohl upřednostnit, co jej zajímalo, ubytování téměř v centru umožnilo trávit čas ve městě dle vlastních představ i ve večerních hodinách

Vyjádření partnera
CK Wisnar Před 7 měsíci

Děkujeme Vám za krásné hodnocení, které je pro nás velkou poctou a velmi si jej vážíme 😊😊😊.

Budeme nadšeni pokud nám zachováte přizeň při poznáváni dalších Vámi nepoznaných míst.

Team CK WISNAR

20. 11. 2017
Šárka

Organizace zájezdu, zkušený průvodce s vynikajícími znalostmi Říma.

Ubytování 😟

Vyjádření partnera
CK Wisnar Před 7 měsíci

Dobrý den, děkujeme Vám za hodnocení leteckého zájezdu do Říma.

• 👍😊 Velmi si vážíme, že oceňujete organizaci tohoto zájezdu
• 👍😊 také, že oceňujete kvality našeho zkušeného průvodce a jeho vynikající znalosti, na základě kterých poskytoval klientům po celou dobu zájezdu informace a zajímavosti nejen o navštívených místech a památkách, ale také zmínil praktické rady a tipy, aby si všichni naši klienti mohli užít Řím tak, jako praví Římané.

Mrzí nás však Vaše hodnocení hotelu, protože jsme se snažili vybrat hotel v rušném centru historického Říma a v pěším dosahu všech významných památek, tedy s velmi dobrou pozicí.

• 👍 Hotel, ve kterém jste byli ubytování je vzálen necelých 20 minut pěšky od Colosea, 20 minut pěšky od Fontány di Trevi, necelých 5 minut od baziliky St. Maria Magiore, a v blízkosti dalších památek
• 👍 V okolí tohoto hotelu se nalézá spousta restaurací, barů i obchodů
• 👍 Zájemci o nakupování měli cca 3 minuty chůze na dlouhou obchodní ulici se všemi možnými značkovými obchody
• 👍 Jednalo se o hotel kategorie *** , kterého poloha je opravdu strategická. Nalézá se v historické budově a v tomto duchu je stylizován i jeho samotný interiér a zařízení.
• 👍 Personál hotelu byl velmi milý, vstřícný a přátelský.
Po příchodu naší skupiny na hotel cca kolem 11.00 dopoledne ubytovali všechny naše klienty a tito tak nemuseli čekat na obvyklou odpolední dobu, kdy se ubytování provádí 👍😊.
Snídaně byli realizovány formou bufetu.

Na místě jste k ubytování nevznesla sebemenší připomínku a průvodci nesdělila žádné informace o tom, že by snad bylo něco v nepořádku ve vašem hotelovém pokoji či jinde.


Team CK WISNAR

17. 11. 2017
Ivana

Vše skvělé!

Trošku nepohodlné sezení, ale to je asi po tak moc hodinách cesty normální.

Vyjádření partnera
CK Wisnar Před 8 měsíci

Díky moc, že hodnotíte vše jako skvělé 👍👍👍.

Od našeho teamu jen malé doporučení - vyzkoušejte příště nějaký letecký zájezd z naši nabídky a uvidíte, že rychlou přepravu letadlem si zamilujete 😊. Budete plni síly a o to více pak budou zážitky z poznávání nových míst intenzivnější 😊.

5. 11. 2017