Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.

Romantika v Hluboké nad Vltavou: 4* zámecký hotel, wellness i večeře

4,6 / 5 Hotel Štekl Hluboká nad Vltavou (mapa) 1 045 prodejů

Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce

Často se ptáte

Jak uplatnit
Děti
Příplatky
Storno podmínky
Benefity
FKSP
Jirka

Dobry den chci se zeptat zdali by bylo mozne si rezervovat u vas 3 dny wellnesu bud posledni tyden v dubnu nebo prvni tyden kvetnovy dekuji

Hotel Štekl

Dobrý den Jirko, akce platí do 15.3., nyní je prodloužena do 29.3.2018. Pro ty, kteří si nestihnout udělat včas rezervaci bude možné prodloužení na duben s příplatkem. V květnu už bohužel ne, hotel je plně obsazen.

Dagmar Steinhauselova

Chci se zeptat kdyz vstup do wellness je na 2dny a nastup ubytovani je od 14h1.dne a ukoceni v 10h.druheho dne,kde je mozne si v mezidobi nechat zavazadla a od kolika do kolika hod.je tedy v tech 2dnech mozny vstup do wellness.Deku­ji.Steinhause­lova

Hotel Štekl

Dobrý den Dagmar, provozní dobu wellness naleznete na ww.hotelstekl.cz. Zavazadla si samozřejmě můžete nechat v recepci, pokud přijedete dřív a pokoj nebude ještě připraven. Těšíme se na Vaši návštěvu! Vedení hotelu

Dominik Celuch

Dobry den, nemame radi s pritelkyni kulajdu, dala by se tato polozka v trichodovem menu upravit? Dekuji

Hotel Štekl

Dobrý den Dominiku, samozřejmě Vám rádi polévku vyměníme. Stačí jen připomenout při příjezdu. Těšíme se na Vaši návštěvu! Vedení hotelu

Zdeněk

Dobrý den,
chtěl bych se zeptat jestli mohu u vás koupit pobyt a termín vybrat později. (mám to jako dárek nevím kdy by se to hodilo rodičům)
S přáním hezkého dne
 Zdeněk

Slevomat.cz

Dobrý den, Zdeňku, ano, můžete zakoupit i bez udání termínu. Přeji hezký den! :)

Astrid Novotná

Nejde mi zaplatiť 3 dňový pobyt cez víkend. Ani termínovaný ani bez termínu.

Slevomat.cz

Dobrý den, paní Novotná,

u víkendové varianty je potřeba již výběr konkrétního termínu a platba online kartou.

Přeji hezký den, Monika, Slevomat

Jitka

dobrý den, rádi bychom s sebou vzali 2 děti (2 roky a 5 let), pro dítě 2 roky nepotřebujeme ani postýlku, spí s námi ve velké posteli, ale z některých fotek pokojů mi přijde, že se jedná o dvě jednolůžka sražené k sobě? nebo je k dispozici i dvojlůžková postel (jedna velká matrace)? Se dvěmi oodělenými postelemi sražeými k sobě máme špatné zkušenosti. Dále se zeptám, v případě zájmu pronájmu provátní sauny pro 2 osoby, můžeme tam do prostoru vzít bez dalšího příplatku obě děti? děkuji

Hotel Štekl

Dobrý den paní Jitko, napište si do požadavku u rezervace, že máte s sebou 2 děti do 5-ti let a že požadujete dvoulůžko a dětskou postýlku. Toto vše je zdarma. I do privátní sauny můžete vzít obě děti bez příplatku. Těšíme se na Vaši návštěvu! Vedení hotelu

Věra Dvořáková

Dobrý den,obdrželi jsme od ježíška pobyt ve vašem hotelu,teprve si s vámi budeme sjednávat v lednu 2018 termín nástupu pro 2 osoby ve všední den.,jen se chci zeptat co znamenáKneippův chodník?Děkuji za vysvětlení

Hotel Štekl

Dobrý den paní Věro, prosím zarezervujte si co nejdříve na stekl@hotelstekl.cz. Termíny se plní každým dnem. Kneippův chodník se skládá se ze 4 menších bazénků (teplá a studená voda) s oblázky na dně. Díky tomu dochází k masírování chodidel zespoda a vlivem střídání teplé a studené vody k prokrvení nohou. Těšíme se na Vaši návštěvu! Vedení hotelu

Adéla Oliberiusová

Dobrý den.
Chtěla bych se informovat na způsob platby. Bohužel nemám žádné zkušenosti s platební kartou online, ani platbou peněženkou masterpass. Nevím jak se to dělá.
Není možnost poslat platbu z internetového bankovnictví na účet?
Moc prosím o radu a děkuji za pochopení.

Slevomat.cz

Dobrý den, Adélo, tuto nabídku můžete platit z pohodlí domova přes internetové bankovnictví. Při výběru způsobu platby vyberete „Bankovním převodem“ a zaplatíte tímto způsobem :-) přeji hezký den

Kata

Dobry den,

Rada by som zakupila tento pobyt ako darcek pre znamych.
(2 dny (1 noc), 2 osoby · Víkendový pobyt)

A vsak neviem aky datum by im vyhovoval a preto by som tuto poukazku chcela zakupit s tym ze si oni mozu vybrat datum pobytu neskor. Mohli by ste mi pomoct?

Dakujem krasne a prajem pekny den.

Slevomat.cz

Dobrý den, Kato, víkendové pobyty bohužel bez termínu koupit nelze, pouze pobyty ve všední den. U termínové varianty lze 1× změnit termín (nejdéle 7 dní před příjezdem). Tudíž je možnost koupit nějaký termín s tím, že by si ho mohli změnit. Krásné Vánoce :-)

Petra Zezulová

Dobrý den,

prosím chtěla bych si koupit Váš pobyt a mám dotaz, jestli lze vystavit fakturu na mého zaměstnavatele, máme příspěvek jako benefit od zam. Děkuji moc Petra

Hotel Štekl

Dobrý den Petro, na zaměstnavatele lze vystavit fakturu až po odjezdu, kdy hotel v hlavičce účtu změní odběratele z Vašeho jména na Vašeho zaměstnavatele.

Jiří Petrusek

Dobrý den je při pobytu na tři dny pouze jedna večeře.

Slevomat.cz

Dobrý den, Jiří, přesně tak. V ceně je 1× 3 chodová večeře. Krásný den :-)

Lenka

Dobrý deň, mali by sme záujem o pobyt, ale potrebovali by sme na 3 noci (5.-8.12.) Bola by taká možnosť? Ďakujem.

Hotel Štekl

Dobrý den Lenko, další noc si můžete přikoupit v hotelu. Těšíme se na Vaši návštěvu! Vedení hotelu

Jakub

Dobry den, chtěl bych si objednat pobyt v termínu od 26.16–28.12 ale je možnost v tomto období jen na 2 dny(1 noc), je tedy ještě možnost objednat na 3 dny (2 noci) v tomto termínu?

Hotel Štekl

Dobrý den Jakube, další noc si můžete přikoupit v hotelu. Těšíme se na Vaši návštěvu! Vedení hotelu

Schepmannová Marta

Dobrý večer, chtěla bych pobyt darovat k vánocům. Vím,že je to nekuřácké prostředí,ale je možnost nebo vyhrazené místo pro kuřáky?
Děkuji předem za odpověď 😉

Hotel Štekl

Dobrý den Marto, vzhledem k novému zákonu je ve vnitřních prostorách zákaz kouření. Před hotelem je ale zastřešený prostor pro kuřáky.

Petr Fládr

Dobrý den. Je ještě volný pobyt na Silvestra? Děkuji za odpověď.

Hotel Štekl

Dobrý den Petře, akce Slevomat není v době od 24.12. do 2.1., kdy je hotel plně obsazen. Děkujeme za pochopení. Vedení hotelu

Katka Tuháčková

dobrý den, na bookingu jsou téměř vechny víkendové pobyty vyprodány. voucher chci darovat k Vánocům bez termínu, gaarntajete vždy možnost vybrat si termín? Např. i v dubnu či poději, pokud do konce března nebude žádný vhodný termín volý? Děkuji za info,

 KT

Hotel Štekl

Dobrý den Katko, rozhodně nemůžeme garantovat termín, ale po svátcích je momentálně ještě dostatek volných termínů. Děkujeme za pochopení. Vedení hotelu

Ondřej

Dobrý den, je možno tento pobyt zarezervovat i v době od 28.12 2017 do 2.1.2018 tudíž v době Silvestra? Scháníme nějaký pobyt na silvestra ale skoro vše je vyprodané nebo zarezervovane.

Hotel Štekl

Dobrý den Ondřeji, pobyt je možný bohužel jen do 23.12. Děkujeme za pochopení

Dominik Zouhar

Dobry den, pisete ze deti do 3 let to maji zdarma a osoby nad 4 roky s pristylkou to maj za 750/noc, ale nasemu ditku je 3.5roku tak jak to tam je? Klidne bez pristylky

Hotel Štekl

Dobrý den Dominiku, děti do 3 let bez nároku na lůžko jsou zdarma. Pokud Vašemu dítěti ještě nejsou 4 roky a nepožaduje zvláštní lůžko, bude také zdarma. Těšíme se na Vaši návštěvu! Vedení hotelu

Pavel Hafenrichter

Dobry den, lze zvolit jiny zpusob platby?

Slevomat.cz

Dobrý den, pane Hafenrichtere,

pokud zvolíte konkrétní termín pobytu v online rezervačním systému, je možné tuto termínovou variantu uhradit pouze kartou online či službou Twisto. V případě, že si přejete zvolit způsob platby bankovním převodem či hotově na Moneta Bank, je třeba vybrat možnost „Koupit bez termínu“. V tomto případě však doporučuji si v hotelu vytvořit předběžnou rezervaci Vámi vybraného termínu pobytu, pokud je to u daného hotelu možné :)

Přeji hezký den, Monika, Slevomat

Eliška

Dobrý den, chtěla bych dát pobyt jako dárek, ale nevím, jestli osoby budou moci v týdnu, je možné případně po objednání pobytu v týdnu doplatit pobyt na víkend?
Děkuji předem, hezký den.

Hotel Štekl

Dobrý den Eliško, v nabídce máte přece víkendové pobyty.

Jiří

Dobrý den, chtěl jsem se zeptat zda by nebyl volný termín z 17.11.2017–18.11.2017, v nabídkách (koupit s termínem) tato nabídka není. Tak se chci jen zeptat, zda u Vás není nějaká změna a tento termín se uvolnil. Děkuji za odpověď

Hotel Štekl

Bohužel Jiří, žádná změna nenastala…Zkuste to jindy. Těšíme se na Vaši návštěvu! Vedení hotelu

Adam

Dobrý den ještě bych měl jeden dotaz v kolik hodin nejpozději je možno v pátek nastupovat na pobyt ?

Hotel Štekl

Dobrý den Adame, check in je od 14.00, check out do 11.00. Těšíme se na Vaši návštěvu! Vedení hotelu

Milena Machova

Dobrý večer,bylo by možné ubytovat v pokoji De luxe 2 dospělé a 2 děti ( 2 +5 let) na dvě noci? Jaká by byla cena?
Děkuji za odpověď!

Hotel Štekl

Dobrý den Mileno, ano, v některých De luxe pokojích je možné udělat 2 přistýlky, nebo pokud se 2 roky staré dítě vejde do dětské postýlky, tak 1 postýlku a 1 přistýlku. Kontaktujte prosím recepci hotelu- stekl@hotelstekl.cz. Těšíme se na Vaši návštěvu! Vedení hotelu

Nikol

Dobrý den, mohu se zeptat na volne termíny ? A zda je možnost vlastního výběru jídla nebo je to pro vouchery danne ? Take me zajímají masáže, zda li u Vas jsou. Dekuji

Hotel Štekl

Dobrý den Nikol, termíny si snadno zjistíte při on-line rezervaci na stránkách Slevomatu. Večeře je daná, jen v případě, že jste vegetarián, můžeme udělat změnu. Ano, masáže je možné si předem objednat, kontaktujte prosím recepci hotelu- stekl@hotelstekl.cz. Nabídku masáží vč.ceníku najdete na našich webových stránkách www.hotelstekl.cz. Těšíme se na Vaši návštěvu! Vedení hotelu

Adam

Dobrý den chtěl bych se zeptat zda je ještě volný pokoj na víkend 16–17.12. Předem děkuji za odpověď

Hotel Štekl

Dobrý den Adame, termín 16–17.12. je v tuto chvíli ještě volný. Kontaktujte prosím recepci hotelu- stekl@hotelstekl.cz, nebo si rezervaci udělejte přes on-line na stránce Slevomatu. Těšíme se na Vaši návštěvu! Vedení hotelu

Soňa

Dobry den,mate volny pokoj pro dva v terminu od 8.-10.12.2017? Dekuji.

Hotel Štekl

Dobrý den Soňo, termín 8–10.12. je v tuto chvíli ještě volný. Kontaktujte prosím recepci hotelu- stekl@hotelstekl.cz, nebo si rezervaci udělejte přes on-line na stránce Slevomatu. Těšíme se na Vaši návštěvu! Vedení hotelu

Zuzana K.

Dobrý den,chtěla bych pobyt darovat rodičům k Vánocům jako dárek,takže budou rezervovat termin az po Novém roce,nebude s tim problem,aby jeste ještě měli volne termin na leden-únor? Děkuji za odpověď

Hotel Štekl

Dobrý den Zuzano, po Novém roce určitě najdeme ještě nějaký vhodný termín. Těšíme se na Vaši návštěvu! Vedení hotelu

Petra

Dobrý den, chtěla bych se zeptat, jestli pronajímáte apartmá i přes Silvestr? Děkuji

Hotel Štekl

Dobrý den Petro, akce Slevomat není v době od 24.12. do 2.1., kdy je hotel plně obsazen. Děkujeme za pochopení. Vedení hotelu

Jan Mejsnar

Dobrý den

Lze přiobjednat masáže a cvičení pro těhotné? ☺

Přeji hezký den

Hotel Štekl

Dobrý den Jane, ano, můžete si pro Vaší partnerku objednat těhotenskou thajskou masáž, je mezi budoucími maminkami velmi oblíbená. Prosím jen rezervujte si ji s předstihem, jsou stále plně obsazené. Kontaktujte prosím recepci hotelu- stekl@hotelstekl.cz. Těšíme se na Vaši návštěvu! Vedení hotelu

Anita Watierová

Dobrý den, bylo by možné hlavní jídlo grilovaný stehenní kuřecí steak vyměnit za jiné jídlo? Děkuji

Hotel Štekl

Dobrý den Anito, toto menu je neměnné a hlavní chod měníme pouze v případě vegetariána na zeleninový salát. Těšíme se na Vaši návštěvu! Vedení hotelu

Jitka Klečanská

Dobrý den,prosim,byl by mozny pobyt nekdy v terminu od 15.11.-23.11.?zakoupili bychom 2 vouchery,jak jste na tom s obsazenosti?dale pak bylo by možné hradit pobyt pres FKSP,byli bychom asi 3,je mozna pristylka,případně pokoj,o kterém jste psali v minulých dotazech.
Děkuji,Jitka.

Hotel Štekl

Dobrý den Jitko, kromě 17 a 18.11. máme ještě volné pokoje. Kontaktujte prosím recepci hotelu- stekl@hotelstekl.cz, při objednávce uveďte, že požadujete třílůžkový pokoj. Doplatek za třetí lůžko bude proveden přímo v hotelu. Informaci o možné platbě přes FKSP Vám zašle Slevomat. Těšíme se na Vaši návštěvu! Vedení hotelu

Nika

Takže v té ceně 800kc na 1,5h je cela ta místnost ? Bazén,výřivka a sauna ? Privátně . . .

Hotel Štekl

Ne, soukromě pronajmout lze jen privátní whirlpool, nebo privátní saunu. Veřejnou zónu(bazén, klasický whirlpool, Kneipův chodník a parní kabinu) nelze soukromě pronajmout, je neomezeně k dispozici pro všechny ubytované hosty.

Andrea Strapoňova

Dobrý den,
máte ještě volný pokoj na 3 dny v termínu 17.11.-19.11.?Děkuji.

Hotel Štekl

Dobrý den Andreo, je nám velmi líto, ale 17.11. je už obsazeno. Od 18–20.11. je momentálně volných posledních 5 pokojů. Kontaktujte prosím recepci hotelu- stekl@hotelstekl.cz, nebo si rezervaci udělejte přes on-line na stránce Slevomatu. Těšíme se na Vaši návštěvu! Vedení hotelu

Nika

Dobrý den.Chci se zeptat . . . Chci koupit pro přítele jako překvapení na oddych . . . Ale zeptám se na ten Wellnes,zda by šlo jenom pro dva třeba na dvě hodiny privátně ? Se svíčkami a tak jak máte na fotce ? Celou tu místnost jen pro dva ? Děkuji.

Hotel Štekl

Dobrý den Niko, privátní whirlpool, nebo privátní saunu je možné si dokoupit v hotelu. V případě přihlášení do Štekl exclusive je za 800,–Kč v ceně 1,5 hodiny pobytu v krásné velké místnosti s okny s výhledem na celé Jižní Čechy, ve whirlpoolu se sezením, sklenkou sektu pro každého. V privátní sauně pak s dvoulůžkem, sezením, stejným výhledem a navíc ovocnou mísou. Kontaktujte prosím hotelovou recepci na stekl@hotelstekl.cz. Těšíme se na Vaši návštěvu! Vedení hotelu

Ruzena Krizakova

Dobrý den,chtěla by jsem welnes pobyt darovat k narozeninám pro dvě osoby,ale chci se zeptat zda by jsem nemohla už přímo doplatit i druhou večeři. Druhy dotaz mam zda neděláte primo Dárkové poukazy.Pokud ano jak mám postupovat.Děkuji za odpověď. Krizakova

Hotel Štekl

Dobrý den paní Růženo, poukaz vč.druhé večeře není bohužel možné udělat na 1 voucher. Druhou večeři je možné si dokoupit v hotelu a hotel Vám na druhou večeři vystaví jiný dárkový poukaz. Na primo dárkových poukazech právě pracujeme a budou v prodeji začátkem prosince. Těšíme se na Vaši návštěvu! Vedení hotelu

Andrea

Dobrý den, uvažuji o zakoupení voucheru na 1 noc v termínu 1. – 2.12.2017. Máte v tomto termínu volný dvoulůžkový pokoj?

Hotel Štekl

Dobrý den Andreo, ano, v tuto chvíli je ještě pokoj volný. Rezervaci můžete provést on-line přes stránky Slevomatu, nebo kontaktujte hotelovou recepci na stekl@hotelstekl.cz. Těšíme se na Vaši návštěvu! Vedení hotelu

Petra Vorlíčková

Dobrý den, ráda bych pobyt zakoupila pro manžela k narozeninám a chtěla bych se zeptat jak a kdy se žádá o výběr pokoje DE LUXE? Jestli už při objednávce.

Hotel Štekl

Dobrý den Petro, stačí napsat při rezervaci a pokud bude pokoj v tomto termínu disponibilní, rádi Vám vyhovíme. Těšíme se na Vaši návštěvu! Vedení hotelu

Věra Vejnarová

Jsme poměrně daleko a tak vy nám vyhovovaly 4 dny a 3 noci. 2+2 osoby

Hotel Štekl

Dobrý den Věro, pobyt je možno si prodloužit přímo v hotelu. kontaktujte prosím recepci na : stekl@hotelstekl.cz . Těšíme se na Vaši návštěvu! Vedení hotelu

Pavla Spielmannová

Dobrý den ,
s kamarádkou bychom rádi využili voucher na 2 dny a to 23.11.-24.11. , můžu se poptat jako je to s příjezdem a odjezdem cca v kolik hodin .
Děkuju Pavla Spielmannová.

Hotel Štekl

Dobrý den Pavlo, standartní check in je od 14.00 a check out nejpozději do 11.00. Těšíme se na Vaši návštěvu! Vedení hotelu

Martina 14

Dobry den chtěla bych ubytovani darovat rodicum k Vanocům, zajimalo by me ale jestli si za stravu musí samy platit?

Slevomat.cz

Dobrý den, Martino.

V ceně budou mít rodiče snídani a večeři. Vše co budou chtít navíc je na jejich rozhodnutí a platit pak budou na místě.

Jindřich Hašek

Dobrý den, je možno si objednat rezervaci pro jednu osobu?

Hotel Štekl

Dobrý den Jindřichu, pobyt je možný bohužel pro min.2 osoby. Zkusíte vzít někoho s sebou ? Těšíme se na Vaši návštěvu! Vedení hotelu

Martin Mudra

Dobrý den,zakoupeno,za­placeno a můžu poprosit pokoj DE LUXE,mockrát vám děkuji

Hotel Štekl

Dobrý den Martine, pokoj De luxe je pro Vás zarezervován. Těšíme se na Vaši návštěvu! Vedení hotelu

Gabriela

Dobry vecer, chtela bych se zeptat jestli jeste mate k dispozici De Luxe pokoj na termin 15–17/ prosince??, anebo pokoj Standard s jednou velkou postelí (a ne dve male). Dekuji moc krat a preji hezky vecer. Gabriela

Hotel Štekl

Dobrý den Gabrielo, ano, v tomto termínu máme momentálně ještě volné kapacity. Kontaktujte prosím recepci hotelu- stekl@hotelstekl.cz, nebo si rezervaci udělejte přes on-line na stránce Slevomatu. Do poznámky pak uveďte, že požadujete dvoulůžko. Pokud bude pokoj v tomto termínu disponibilní, rádi Vám vyhovíme. Těšíme se na Vaši návštěvu! Vedení hotelu

Martin Mudra

Koupeno,zaplaceno a pokud to půjde pokoj de LUXE,děkuji

Martin

Děkuji,koupeno,za­placeno a prosim pokoj de luxe,pokud to bude možné

Martin Mudra

Dobry den,je u vsech balíčků ta polopenze?

Hotel Štekl

Dobrý den Martine, ano, vždy je večeře pro 2 os. 1× za pobyt. Těšíme se na Vaši návštěvu! Vedení hotelu

Kristyna

Dobrý den,
Chtěla bych se zeptat jestli je možnost jet ve 3? Plánujeme to jako damskou akci a zůstaly jsme 3. Jestli je 3luzkovy pokoj, nebo možnost pristýlky a jak je to s nabídkami atd? :) díky

Hotel Štekl

Dobrý den Kristýno, ano, máme i třílužkové pokoje s 3 pevným lůžkem, aniž by musela třetí dáma spát na přistýlce. Pokud si zakoupíte voucher pro 2, třetí osoba si může dokoupit 1 lůžko a večeři v hotelu. Příplatek za bowling není žádný, v ceně pro 2 je celá bowlingová dráha. Kontaktujte prosím hotelovou recepci. Těšíme se na Vaši návštěvu! Vedení hotelu

Veronika

Dobrý večer, chtěla bych se zeptat jestli je cenový rozdíl a pokud ano jaký za pokoj De Luxe a Standart. Děkuji Veronika

Hotel Štekl

Dobrý den Veroniko, De luxe pokoj je trochu větší, než standartní dvoulůžkový. Cenový rozdíl v balíčku Slevomat není žádný.
Hezký den z hotelu Štekl.

Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.

Nahoru