Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.
Zámecký relax na Hrubé Skále: wellness pobyt spojený s degustací vína a sýrů
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Rezervace: Termín si zamluvte co nejdříve po zakoupení voucheru na e‑mailu hrubaskala@eahotels.cz nebo na telefonu +420 481 659 111. Při rezervaci uveďte kód voucheru.
- Děti do 4,9 let: zdarma ubytování se snídaní, bez dalších služeb
- Děti od 5 do 14,9 let:
- 2 noci 450 Kč/ubytování se snídaní, bez dalších služeb
- 3 noci 675 Kč/ubytování se snídaní, bez dalších služeb
- Osoba starší 15 let: 50% sleva z celkové ceny balíčku
- Domácí mazlíčci: 350 Kč/noc (pouze po předchozí domluvě)
- Wi-Fi zdarma
- Parkování: 90–150 Kč/noc (90 Kč/noc - před zámkem na centrálním parkovišti, 150 Kč/noc -na prvním nádvoří zámku (nutná rezervace předem z důvodu omezeného počtu parkovacích míst))
- Při zrušení rezervace nejpozději 7 dní před domluveným termínem voucher zůstává v plné platnosti. Při zrušení rezervace v kratší lhůtě voucher propadá v plné výši, takový voucher nelze refundovat. Změna je možná pouze jednou nebo po domluvě s recepcí.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
- Benefitka – převést body
- LemonPay – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobrý den,
prosím o sdělení zda je možno zakoupit balíčky na rok 2018.
Jedná se mi o 2 noci, tedy 3 dny, víkend. Termín
1.1.2018–30.6.2018. Mám zájem o dva pokazy jako dárky k vánocům.Pokud
zakoupím 2, mám možnost získat slevu?
Děkuji
Dobrý den,
voucher se bohužel musí vyčerpat do 10.12.2017. Pro více informací prosím
kontaktujte naší recepci na tel. 481659111.
Děkujeme a přejeme hezký den.
Dobrý den,
je ještě volný termín pro 2 osoby v termínech 17–19.11 nebo 24–26.11
?
Děkuji
Dobrý den,
bohužel máme všechny víkendové termíny do 10.12.2017 plně obsazené.
Děkuji.
Dobrý den,
je ještě volný termín pro 2 osoby v termínech 17–19.11 nebo 24–26.11
?
Děkuji
Dobrý den,
bohužel máme všechny víkendové termíny do 10.12.2017 plně obsazené.
Děkuji.
Dobrý den, chtěl bych vědět jestli máte ještě volno na dny od 17. do 19. listopadu. Díky
Dobrý den,
bohužel máme všechny víkendové termíny do 10.12.2017 plně obsazené.
Děkuji.
Dobrý den, chtěla bych se zeptat, jestli máte volný termín ve dnech 23.11.-25.11. jako třídenní pobyt? Pro dvě osoby. Děkuji moc
Dobrý den,
bohužel v tomto termínu máme plně obsazený hotel.
Děkuji.
dobrý den chci se zeptat na volný termín 18–20.11 pro 4 lidi dva dvoulužkové pokoje.Děkuji Krausová
Dobrý den,
bohužel v tomto termínu volno už nemáme.
Volno bychom měli pouze od neděle do středy.
Děkuji za pochopení.
Dobrý den, chtěl bych se zeptat jestli máte ještě volné termíny od
16.11–21.11.17.
Děkuji za odpověď
Hezký den.
Dobrý den,
volno bychom měli pouze od 19.–21.11.2017.
Děkuji.
Dobrý den,chtěl bych se zeptat jestli servírujete k večeři jednotné jídlo? nebo jestli je možné vybrat i něco jiného má přítelkyně je vegetariánka.
Dobrý den, ve večeřích je vždy jedno jídlo vegetariánské.
Přejeme hezký den
Dobry den, chtela bych se zeptat, zda mate i ubytovani pro jednoho, kdyz je nekdo solo. Nabidky jsou pouze pro 2. Dekuji
Dobrý den, ano je to možné. Pro více informací prosím kontaktujte
naší recepci na tel. 481659111.
Děkujeme a přejeme hezký den
Dobrý den byl by ještě volný termín 8 až 10.11? Děkuji za odpověď
Dobrý den. V tomto termínu máme bohužel plně obsazeno. Pro zjištění
dostupných termínů prosím kontaktujte naší recepci na tel. 481659111.
Děkujeme a přejeme hezký den
Dobrý den. V tomto termínu máme bohužel plně obsazeno. Pro zjištění
dostupných termínů prosím kontaktujte naší recepci na tel. 481659111.
Děkujeme a přejeme hezký den
Dobrý den.chci se zeptat zda máte volný termín v týdnu od 20.11 do 27.11 pro dva. Na tři dny.Děkuji
Dobrý den, máme volný termín 20.-22.11.2017 . Pro rezervaci a další informace prosím kontaktujte naší recepci na tel. 481659111. Děkujeme a přejeme hezký den.
Dobrý den , chtěl bych se zeptat,jestli máte nějaké volné víkendové
termíny v měsíci listopad či prosinec pro 2 osoby .
Děkuji .
Dobrý den,
bohužel máme všechny víkendy plně obsazené.
Děkuji.
Dobrý den, je možnost si zamluvit pobyt již teď na březen 2018 (od
12.3. – do 16.3.) a koupit voucher, jako dárek pod stromeček?
Děkuji
Dobrý den, pane Jirásku, je mi to moc líto, ale v nabídce vidím, že by voucher šel využít pouze v období do 10. 12. 2017
Dobrý den,máte prosím volný termín 16–19.11 pobyt na 3noci pro dva. DĚKUJI KOUTNÁ .
Dobrý den, paní Koutná,
bohužel v tomto termínu volno nemáme.
Můžeme Vám nabídnout jiný termín?
Děkuji.
Dobrý den, chtěla by sem se zeptat jestli by se nedalo ojednat a zaplatit si pobyt na leden?
Dobrý den, Světlano. Bohužel, tento voucher platí opravdu jen do prosince. Ale máme jiné nabídky, kde je platnost delší. :-) Určitě vyberete. Mirka- Slevomat
Dobrý den,
máte volný pokoj v terminu 3–5.11.?Pokud ne, jaký pozdější víkend
volno máte? Děkuji
Dobrý den,
bohužel máma opravdu všechny víkendy obsazené.
Volné termíny jsou bohužel už jen v týdnu.
Děkuji.
Dobrý den, chtěla jsem se zeptat zda máte volný termín 24.-26.11.
Děkuji a přeji hezký den
Dobrý den,
ano, v tomto termínu máme stále volné pokoje.
Děkuji.
Dobrý den,
bylo by možné využít voucher v termínu 15.10.-17.10.?
Děkuji za Vaši odpověd
Dobrý den,
ano, v tomto termínu máme volné pokoje.
Pokud budete mít další dotazy, pište na e-mail: reception@hrubaskala.eahotels.cz
Dobrý den, máte volný termín 1.-3. prosince ? Děkuji za odpověď.
Dobrý den,
bohužel v tento termín máme obsazeno. Můžeme Vám nabídnout nějaký
jiný termín?
Děkujeme a přejeme hezký den.
Dobry den. Chtěl bych se zeptat zda je mozne si zamluvit termin od 26.10 do
28.10.
Diky za odpověď.
Dobrý den,
bohužel všechny víkendy v říjnu jsou již obsazené.
Můžeme Vám nabídnout jiný termín? Děkujeme a přejeme hezký den
Dobrý den,snažím se Vám dovolat na recepci,ale bez uspěchu.Chtěl bych se domluvit ohledně termínu.Je to možné jinou cestou než přez telefon?Nebo můžete zavolat vy mě?Díky
Dobrý den, moc se omlouváme.
Můžete nás prosím kontaktovat na emailu hrubaskala@eahotels.cz
či nám tu prosím zanechte tel. kontakt a my Vám rádi zavoláme.
Děkujme a přejeme hezký den.
Dobrý den, chtěla bych se zeptat, zda máte volné dvojlůžkové pokoje
v termínu od 20.11–22.11.
Děkuji.
Dobrý den,
v tomto termínu bohužel nemáme volné pokoje. Pro vybrání jiného termínu
prosím kontaktujte naší recepci na tel. 481659111. Hezký den
Dobrý den, je možno pobyt uhradit z FKSP?
Dobrý den,
děkujeme za váš zájem! Pokud potřebujete proforma fakturu pro svého
zaměstnavatele, například pokud nakupujete přes FKSP, vytvořte objednávku
na bankovní převod. Poté se na obraťte na daného poskytovatele slevy
(například hotel či CK). Pošlete mu platební údaje, tedy číslo účtu,
částku a variabilní symbol dané objednávky spolu s fakturačními údaji
vaší firmy. Kontaktní údaje na poskytovatele najdete vždy u dané nabídky
v sekci „Kde uplatnit“."
V případě platby přes proforma fakturu dojde k úpravě doby splatnosti,
není tak třeba uhradit do 2 pracovních dní, jak standardně píšeme.
Samozřejmě chápeme, že vyřizování proforma faktury může zabrat trochu
času a proto vám na připsaní platby výjimečně počkáme týden. Hezký
den, Tereza.
Zdravím.Je možné si přikoupit procedury až budu u Vás na welnes.Děkuji Klimpelle.
Dobrý den, ano na místě je možné si přikoupit procedury dle Vašeho výběru. Přeji hezký den
Dobrý den , chtěla bych se zeptat jestli máte volno v termínu od 25–27.10 na třídenní pobyt . Děkuji
Dobrý den, v tomto termínu máme volné pokoje.
Pro rezervaci prosím kontaktujte naší recepci na tel. 481659111. Děkujeme a
přejeme hezký den
Dobrý den, chtěla jsem se zeptat zda máte v terminu od 30.10 do 2.11 volny dvoulůžkový pokoj.Děkuji
Dobrý den, v tomto termínu máme plně obsazeno. Můžeme Vám nabídnou
jiný termín? Případně prosím kontaktujte naší recepci na tel.
481659111.
Děkuji a přeji hezký den
Dobry den.termin 13.10–15.10 dvouluzko ,mate volne?
Dobrý den, všechny říjnové a listopadové víkendy jsou obsazené. Jediný volný víkendový termín je až 8.-10.12.2017. Děkuji.
Prosím je volný pokoj v termínu 3.-5.11. na 3 dny pro dvě osoby. Dekuji
Dobrý den,
všechny říjnové a listopadové víkendy jsou obsazené. Jediný volný
víkendový termín je až 8.-10.12.2017.
Děkuji.
Dobrý den, byl by možný pobyt pro dva dospělé v termínu
16–18.11.2017?
Děkuji Blanka
Dobrý den,
tento termín je bohužel plně obsazen.
Můžeme Vám nabídnout jiný termín?Děkujeme.
Dobrý den, volné termíny máte tedy již pouze v prosinci? Děkuji za odpověď.
Dobrý den,
volné víkendové termíny jsou bohužel už jen v prosinci.
Jinak mimo víkendy bychom měli volné pokoje od: 8.-12.10., 15.-19.10.,
22.-26.10., 5.-7.11., 12.-15.11., 19.-25.11., 1.-10.12.2017.
Děkujeme.
Dobrý den, chtěla bych se zeptat zdali máte volný pokoj pro 2 osoby v termínu od 17.11. do 19.11.2017. Děkuji
Dobrý den,
v tomto termínu volno bohužel nemáme.
Všechny říjnové a listopadové termíny jsou plně obsazené.
Děkuji.
Dobrý den,
v tomto termínu volno bohužel nemáme.
Všechny říjnové a listopadové termíny jsou plně obsazené.
Děkuji.
Chtěl bych se zeptat jestli máte volný termín 15.10. – 17.10. Děkuji za odpověď. Sochor
Dobrý den, ano v tomto termínu máme volné pokoje. Po zakoupení voucheru
kontaktujte prosím recepci na e-mailu reception@hrubaskala.euroagentur.cz
a my Vám vytvoříme rezervaci.
Děkuji a hezký den, Zajícová Lenka.
Dobrý den, mohu se zeptat zda máte ještě volné termíny na 3 denní pobytový balíček od 8.10.-10.10. pro 2 osoby? Děkuji a přeji hezký den.
Dobrý den,
v tomto termínu volno bohužel nemáme.
Nevyhovoval by Vám jiný termín?
Děkuji.
Dobry den.Jestli bych jsme vzali baliček na 3 noci,tak mohli bych to
uplatnin v terminu od 27.10.2017 na 3 noci.A hens to zarezervovat.To je
duležita podminka pro me.
Dekuji
Dobrý den,
v tomto termínu volno bohužel nemáme.
Děkujeme za pochopení.
Hello, is it possible to come with public transportation from Prague? thank you
Hello,
yes. You can take a bus from Černý Most, or a train from main train station tu
Turnov.
From Turnov you can take a train to Hrubá Skála or a bus to
Karlovice/Radvánovice.
Thank you.
Best regards.
Reception Hrubá Skála
Dobry den,
koupilii jsme jako darek 4denni pobyt. Je napsano co balicek obsahuje. nekde je
napsano pro dva, ale u nektere procedury je psano 1×. Znamena to, ze každý
ma tuto proceduru 1×, nebo ze je to jen pro jednoho. V druhem pripade, ze je
to jen pro jednoho, da se přikoupit to co je jen 1× i pro druhého tak aby
obdarovany nemusel nic doplácet?
Dekuji
Alena
Dobrý den,
procedury jsou pro oba. Nic nemusíte doplácet.
Děkuji.
Dobrý den,při platbě v Money bank jsem opomněla uvést specifický symbol,co mohu udělat pro nápravu? Děkuji za odpověd´
Dobrý den,
prosím, kontaktujte Slevomat a svojí banku.
Děkujeme.
Dobry den mate jeste volnej termin 29 az 30.9 pro dve osoby dekuji
Dobrý den,
voucher je platný až od 1.10.2017.
Děkujeme za pochopení.
Dobrý den,
máte volný termín pobytu na 28–30.9. , nebo 29.9.-1.10. ?
A měla bych dotaz, je možné na slevomatu tento pobyt zaplatit sodexo poukazy
z Cafetetia Moje benefity. ?
děkuji za odpověď Petrová
Dobrý den,
voucher je platný až od 1.10.2017.
Ohledně platby Sodexo poukazy, obraťte se prosím na Slevomat.
Děkuji.
Dobrý den, chci se zeptat jestli máte volný termín od 26.10 do
29. 10. 2017
( čtyřdenní pobyt – 3 noci )
Mám zájem o dvoulůžkový pokoj. Děkuji za odpověď. Přeji
hezký den!
Dobrý den,
v tomto termínu máme volné pokoje. Po zakoupení voucheru nám napište
číslo voucheru na e-mail reception@hrubaskala.euroagentur.cz.
Děkuji,
Zajícová Lenka
Dobry den,
Shanim volny termin od 27.9–30.9.17 pro 2 osoby.
Mate jeste tento termin volny?
Dekuji
Sramkova
Dobrý den,
voucher lze využít od 1.10.
Děkuji,
Zajícová Lenka
Zdravím.Nemohu si vytisknout procedůry na velnes balíčku 4 dny 3 noci.Proč to nejde.Děkuji Klimpelle.
Dobrý den,
pokud Vám voucher nejde vytisknout, můžete nám ho zaslat na e-mail, abyste
nemusel voucher tisknout.
Děkuji,
Zajícová Lenka
Dobrý den ,mám dotaz termín 20.-22.10.2017 je ještě volný a nebo nějaké termíny do konce roku pro dva.Děkuji za odpoveď.
Dobrý den,
bohužel v tomto termínu již volno nemáme. Volný víkend máme od 10. do
12.11.2017. Hodil by se Vám tento termín?
Děkuji a přeji hezký den,
Zajícová Lenka
Zdravím.Máte volný termín od 10.10.-14.10.2017..Děkuji Klimpelle.
Dobrý den. V tomto termínu máme volné pokoje.
Pro rezervaci prosím kontaktujte naší recepci na telefonním čísle
481659111. Přeji hezký den
jaké máte volné termíny? Je nám vcelku jedno jestli víkend bo v týdnu ,napiste mi jich prosím víc at si mohu vybrat.Dekuji
Dobrý den, volné termíny jsou:1.-5.10., 8.-12.10., 15.-19.10., 10.-17.11., 23.-25.11. Pro rezervaci a další informace prosím kontaktujte naší recepci na telefonním čísle 481659111. Přeji hezký den.
Dobrý den,
chci se zeptat, zda je možná přistýlka pro 3,5 leté dítě, asi teda
standardní lůžko. Dále, co znamená u informací o dětech „BEZ
DALŠÍCH SLUŽEB“? Mohou děti do wellnes?
Poslední dotaz ohledně stravy, máme alergii na mléko a výrobky z mléka,
soji a hovězího masa. Bude možné těmto potravinám se vyhnout? Děkuji
Dobrý den, přistýlka je možná. Bez dalších služeb znamená pouze
ubytování se snídaní, nikoliv večeře a wellness procedury.
Tyto služby se pro děti dají připlatit na místě.
Co se týče stravy, dá se těmto potravinám vyhnout. Pro více informací a
rezervaci prosím kontaktujte naší recepci na telefonním číslem
481659111. Přeji hezký den
Dobrý den, v práci máme seznam,kde se všude berou flexy pasy. Tak sem se
chtěl zeptat,zda i tady se dá platit flexypasama a v jaké procentuální
víši pípadně.děkuji za info
Vidourek
Dobrý den,
pokud se jedná o celkové zakoupení zájezdu, tak bohužel Flexy Passy
nepřijímáme. Je zapotřebí je převést do elektronické podoby na
BENEFITY.CZ. Přeji hezký den, Domča :-)
Dobrý den,
do kdy je tato nabídka platná? Potřebuji vědět, zda musím zakoupit voucher
hned nebo bude možné koupit jej i třeba za 2 dny?
Děkuji,
Sablíková
Dobrý den,
do dvou dnů není problém zakoupit. Přeji hezký den, Domča :-)
Dobrý den, ráda bych se zeptala, zda od 17.11. do 19.11. máte stále
volné pokoje? Vím, že na tento termín je již dotaz níže, nicméně se
raději ptám znovu před koupí voucheru.
Mnohokrát děkuji za odpověď.
Dobrý den,
ano, v tomto termínu máme stále volné pokoje.
Děkuji.
Dobrý den, potřebovala bych se ujistit, před koupí voucheru, zda by jste měli 3 dvoulůžkové pokoje v termínu 3.-5.11.2017 nebo od 10.11.-12.11.2017. Děkuji za odpověď. Sittová N.
Dobrý den,
v obou termínech máme volné pokoje.
Děkujeme.
Hezký den.
Dobrý den, je možná přistýlka pro dospělou osobu (jsme tři)? Jaké
jsou podmínky?
Děkuji za odpověď.
Dobrý den,
ano, přistýlka je možná za příplatek ve výši 630 Kč.
Děkujeme.
Hezký den.
Dobrý den chtěla bych koupit balíček na 3 noci,ale potřebuji
s jistotou vědět,že máte volný dvoulůžkový pokoj v termínu od
16.11.-19.11.?
Děkuji.
Dobrý den,
v tomto termínu máme stále volné pokoje.
Děkujeme.
Hezký den.
Dobrý den,
mohla bych požádat o info, zda máte ještě volné pokoje v termínu od
26.-29.10.? Chtěli bychom přijet s dětmi ve věku 4 roky a 15 let.
Děkuji za odpověď.
Dobrý den,
v tomto termínu volno bohužel nemáme.
Nevyhovoval by Vám jiný termín?
Děkujeme.
Přeji hezký den.
Dobry den, rad bych se zeptal zda je mysleno u nabidky : "1× vyrivka, 1× baheni zabal, "-pro dva, ikdyz to neni uvedeno. Dekuji
Dobrý den,
ano tyto procedury jsou pro oba.
Přeji hezký den
Dobrý den, je možné zaplatit poukaz fakturou?
Dobrý den,
o fakturu je zapotřebé požádat přímo hotel. Přeji hezký den,
Domča :-)
Dobrý den, je možné v termínu od 6.1O. –8.10. nebo pak 3.11.-5.,11. rezervovat si dvoulůžkový pokoj? Děkuji
Dobrý den,
v termínu 3.-5.11.2017 máme volné pokoje.
Pokud budete mít další dotazy nebo budete chtít vytvořit rezervaci,
kontaktujte nás prosím na e-mailu: reception@hrubaskala.eahotels.cz
Dobrý den,
chtěla bych se zeptat, zda máte v termínu 17.-19.11. volný dvojlůžkový
pokoj.
Děkuji
Dobrý den,
ano, v tomto termínu máme volný dvojlůžkový pokoj.
Pokud budete mít další dotazy nebo budete chtít vytvořit rezervaci,
kontaktujte nás prosím na e-mailu: reception@hrubaskala.eahotels.cz
Dobrý den, vím, že nabízíte volné termíny až od 1.10.2017, ale přesto se zeptám zda by nebylo možné rezervovat 2 pokoje v termínu 29.9. až 1.10.2017? Děkuji za odpověď. Bílá
Dobrý den,
poukaz je platný od 1.10.
Děkujeme za pochopení.
Hezký den.
Dobrý den, mohu si zarezervovat jakýkoliv pokoj přímo on-line na vašich
stránkách?
A nebo je nutná telefonická domluva? Díky za odpověď.
Dobrý den,
telefonická domluva není nutná.
Můžete nás kontaktovat na našem e-mailu: reception@hrubaskala.euroagentur.cz
Hezký den.
Dobrý den, je možné využít od 28.9. do 1.10.? Děkuji.
Dobrý den,
poukaz nelze využít od 28.9.
Děkujeme za pochopení.
Hezký den.
Prosim je volny pokoj v terminu 26.-29.10. 3 noci. Dekuji
Dobrý den,
volno v tomto termínu máme.
Pro více informací kontaktujte recepci na tel. čísle:
481 659 111. Hezký den.
Dobrý den máte volné pokoje (5 x dvojlůžkové) v termínu od
3.11.-5.11.?
Děkuji.
Dobrý den, ano v tomto termínu máme volné pokoje.
Pro více informací či rezervaci prosím kontaktujte naší recepci na tel
481659111.
Hezký den
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den.
Je ještě volno 29.11.-1.12.? Je příplatek za 1lůžkový pokoj? Děkuji
Dobrý den, v tomto termínu máme bohužel plně obsazeno. Pro zjištění dostupných kapacit prosím kontaktujte naší recepci na tel. 481659111.
Děkujeme a přejeme hezký den