10 let značky Kašmir: Ze studentského projektu je úspěšný podnik

10 let značky Kašmir: Ze studentského projektu je úspěšný podnik

Kateřina Suchanková 29. 3. 2023

Značka Kašmir původně vznikla v roce 2013 jako studentský projekt. Parta zakladatelů chtěla dokázat, že to jde i jinak než sednout k PC a pracovat do úmoru v korporátu. Dali si za cíl vytvořit vlastní, originální a osobitý brand, jenž se bude vymykat zavedeným konvencím. Původně to měla být hlavně zábava a radost. Pro nikoho z nich to nebyla práce a nikdo v té době nečekal, že se tím jednou budou živit.

Ze ztrátového podniku, kterému pomáhaly rodiny zakladatelů, se časem dost překvapivě stal úspěšný podnik se silnou značkou. Má ve znaku jezevčíka, který představuje eleganci a styl – hlavní rys jejich výrobků.

Součástí vzestupu e‑shopu byl také Slevomat, na kterém Kašmír začal nabízet své výrobky od roku 2015. Již po třech letech se prodeje na Slevomatu zvýšily k číslu 6000 kusů brýlí za rok. Hlavní lákadlo značky Kašmír jsou elegantní sluneční brýle v pestré škále typů a barev. Brýle jsou vyráběny kvalitně, pečlivě, ale dbají také na dostupné a přívětivé ceny pro každého.

Po úspěchu s brýlemi začal Kašmir postupně rozšiřovat své portfolio. Sortiment produktů každoročně zpestřují a v nabídce dnes najdete například lyžařské brýle, trika, mikiny, ponožky a další doplňky s jezevčíkem ve znaku.

V roce desetiletého výročí od založení je značka s jezevčíkem v logu oblíbenou a stabilní součástí nabídky Slevomatu a pomalu se připravuje na expanzi na zahraniční trhy. 

Jak se vám článek líbil?

Kateřina Suchanková

Když zrovna není ověšena dětmi, ráda spí. Když zrovna nejí, což je její velmi oblíbená činnost, tak ráda spí. A když zrovna nejí, nespí, nebo nesetřásá (nenatřásá) děti, tak píše, čte nebo peče buchty. Když je dobře vyspaná a najedená, jde si zaběhat a jednou za rok se dostane i k boxovacímu pytli. Kromě své rodiny miluje Itálii, víno a spánek. 

Zaujal vás článek? Tohle se vám bude líbit!

Nahoru