4999 Kč za 5denní zájezd do italských Dolomit – Rocca Pietore. Polopenze, 3denní skipas a skvělé sjezdařské kopečky se slevou 37 %!
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Dobrý den. Chtěl bych se zeptat, jaké jsou ještě volné termíny. Byli by jsme 2 – 3 zájemci. Děkuji a přeji hezký den.
Mate uvedeno, ze v cene je 2× vecere, v programu jsem vsak nasel veceri jen jednou (3.den). Jak to tedy je, ktery den je druha vecere?
Hezký den,
večeře je v ceně dvakrát a to první den po příjezdu na hotel a
druhý den.
Dobrý den,
jsou v blízkosti ubytování nějaké potraviny?
Hezký den,
zjišťovala jsem tuto informaci, je to turistické středisko, takže by jste
tam určitě měl najít potraviny.
Hezký den
Dobrý den,chtěli bychom využít 2 přistýlky na pokoj pro děti. Máme tedy koupit 4 vouchery nebo jen 2 a přistýlku doobjednat s cestovní kanceláří? Děkuji.
Hezký den,
je to jeden voucher za osobu. Přistýlku pak nahlásíte, když nám budete
posílat údaje na smlouvu.
Přeji hezký den
Má autobus lehátkovou úpravu? V kolik je předpokládaný příjezd do lyžařského střediska?
Dobrý den, ne nemá – předpokládaný příjezd kolem 8,00 hod.
Dobrý den,
zajímalo by mě, zda je ve středisku možnost převléci se po příjezdu do
lyžařské výstroje a především z výstroje před odjezdem po posledním
lyžování. Představa, že budeme všichni sedět v autobuse celou cestu
v propoceném oblečení mě trochu děsí.
Děkuji
Dobrý den, převléci je možné v buse.
Dobrý den, chtěla jsem se zeptat na rezervaci pro 3 osoby v termínu od 23.3. odjezd Praha – jsou volné místa? Autobus je s „lehátkovou úpravou“? V kolik hodin je předpokládaný příjezd do hotelu a také odjezd? Z kolika variant je výběr večeře, kolik má chodů? Děkuji za odpovědi.
Dobrý den, termín od 23.03. je již plně obsazen.Bus nemá lehátkovu úpravu.Večeře – menu + salátový bufet.
Dobrý den, zahrnuje cena i závěrečný úklid apartmánu?
Děkuji.
Ubytování není v apartmánech ,ale v pokojích – cena zahrnuje i úklid.
Dobrý den, chtěla bych se zeptat, jak je to konkrétněji s časovým harmonogramem, jestli je příjezd do střediska už v brzkých ranních hodinách a odjezd až večer, jestli se tedy ty tři lyžařské dny dají plně využít. Dále by mě zajímalo, zda je možné si na místě půjčit lyže, četla jsem, že je půjčovna přímo v hotelu, ale z organizačního hlediska mě zajímá, jestli se ráno po příjezdu člověk do hotelu dostane nebo zda je půjčovna například přímo u lanovky. Díky.
Hezký den,
příjezd by měl být mezi 8:00–9:00 ráno. A odjezd v odpoledních
hodinách po lyžování.
Zde najdete informace o půjčení lyží:
http://www.alpinresorts.com/it/noleggio-ski/italia/venezien/arabba?gclid=CKyMrdmpza0CFQe-3godgxqrpA
Přeji hezký den
Dobrý den, ráda bych se zeptala do jaké míry je možno zaručit, že ještě v dubnu zde budou dobré sněhové podmínky. Děkuji.
Dobrý den, v měsícu březnu a dubnu se zde lyžuje- záleží na povětrnostních podmínkách, garanci sněhu nezajišťujeme.
Dobrý den,
chtěla bych se zeptat zda je v ceně i služba delegáta, nebo alespoň
průvodce.
Děkuji
Hezký den,
v ceně je i cena delegáta.
S pozdravem
Dobrý den.
Rýda bych se zeptala, jaké se dají na Marmoladě očekávat sněhové
podmínky v uvedených termínech.
Moc děkuji
Hezký den, se sněhovými podmínkami nebývá v těchto termínech
problém. Více se můžete dozvědět na stránkách www.snow.cz. Kde si zadáte středisko, Itálie a
Marmolada.
Hezký den
Silvie Fridrichová
Dobrý den, ten příplatek je 790 za den nebo celkem? Koupím-li si voucher-mám tedy rezervovat jednolůžák na uvedeném mailu v cestovce, počkat až přijde cestovní smlouva, pak vyplnit, poslat a doplatit doplatek? Mohu se spolehnout že bude (v 1.termínu zájezdu)stoprocentně?
Hezký den paní Pašková,
to je celkový příplatek za jednolůžkový pokoj. Nejlepší bude, když už
víte, ve který termín chcete jet, aby jste mi zavolala a udělala si
předrezervaci termínu, aby jste měla jistotu. Co se týče doplatku za
jednolůžkový pokoj, tak na ten Vám naše cestovní kancelář vystaví
fakturu. Přeji hezký den
Nebo případně za nějaký příplatek…
Hezký den paní Tatarová,
určitě je to možné, pokud si zakoupíte turnusy přímo po sobě. Je to už
bez poplatku.
Přeji hezký den
Dobrý den, je možné koupením více voucherů prodloužit pobyt?
Zájezd je prodáván jako balíček včetně dopravy- pak záleží na tom zda je volné místo v druhém turnusu. Toto se musí řešit individuelně
Dobrý den, je možný jednolůžkový pokoj? A kolik by byl případně příplatek? Děkuji
Hezký den,
příplatek za jednolůžkový pokoj je 790 Kč.
Přeji hezký den
Dobrý deň,
možno trošku blbý dotaz, ale aký je rozdiel medzi ski pasom, ktorý
ponúkate v cene voucheru a Skipasom Dolomity Superski za poplatok?
Ďakujem za odpoveď.
Hezký den,
skipass, který nabízíme je pouze pro oblast Arabba/Mermolada. Skipass
Dolomiti Superski se vztahuje také na další okolní střediska. Přeji
hezký den
a kdybychom nechteli dopravu busem,da se neco udelat s cenou ?vyuzili bychom
vlastni dopravy
bylo by nas 6
Tato akční cena je za celý balíček. Můžete využít vlastní dopravy,
ale cena zůstane stejná.
Přeji hezký den
A ještě bych se chtěl zeptat, jaká je kapacita tohoto hotelu? Nebo pro
kolik lidí celkem je ten bazén a whirpool najednou k dispozici. Jestli je
reálná šance se tam dostat, nebo jestli je tam moc zájemců a tedy se do
něj stejně nejspíš nedostaneme a nebo jen do přeplněného.
Děkuji za odpověď.
Hezký den pane Zbyňku,
kapacitu celého hotelu je okolo 150 lidí, ale opravdu nevím, jaká bude
celková obsazenost v určitém termínu. Od naši cestovní kanceláře tam
určitě pojede okolo 50 lidí.
Přeji hezký den
a vlastně když bych chtěla vzít dítě 10 tiletý mělo by to za tu samou cenu a se všemi službami jak nabízíte?
Hezký den,
cena je za osobu vždy stejná, nezáleží na věku a podmínky jsou také
vždy stejné. Přeji hezký den
Dobry den, jezdite i ze severni Moravy, konkretne Frydku-Mistku nebo Ostravy?
Pouze nástupní místa, která jsou uvedená.
Brno, Jihlava, Praha, Plzeň.
dobrý den.chci se zeptat kde jsou ty další pobočky?teda spíš jestli je nějaká i v praze…Děkuji
Hezký den,
CK najdete v Brně nebo v Hranicích na Moravě. Není ovšem nutné přímo
na pobočku docházet, pokud máte zájem o zájezd, vše se řeší emailovou
formou. Přeji hezký den
Dobrý den,
co přesně znamená že se Skipas Dolomity Superski musí řešit až na
místě?
Děkuji
Hezký den, momentálně zjišťuji, jestli je možnost zakoupit Skipas Dolomity Superski také přes naši cestovní kancelář s doplatkem nebo zda se to bude dát řešit pouze na místě. V průběhu zítřejšího dne Vám odpovím. Přeji hezký den
Hezký den,
z důvodu, že naše skipassy jsou za zvýhodněnou cenu, není nám umožněno
k nim přikupovat další možnosti. Takže pokud chce někdo Skipas Dolomity
Superski musí si ho koupit na místě, kde si může vybrat na jak dlouho, je
tam k dispozici už od 1/2 dne.
Přeji hezký den
Dobrý den,
chci se zeptat, zda není možné za nějaký doplatek dostat skipas Dolomity
Superski.
Dále jestli je i možnost ubytování v pokojích pro více lidí.
Děkuji
Dobrý den,
máme k dispozici pouze dvoulůžkové pokoje se dvěma přistýlkami.
Skipas Dolomity Superski se musí řešit až na místě.
Přeji krásný den
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den,
chtěla bych se zeptat, jak je to s obsazením zájezdu? Navyšujtete kapacitu, ale v cestovce mi řekli, že místa volná nejsou, že max bylo 49 míst na jeden termín?
Hezký den,
kapacita se včera navýšila. Bylo to včerejší rozhodnutí, takže pokud máte zájem ještě o nějaký termín, zavolejte mi.
Přeji hezký den