Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.

Nekonečný relax a hýčkání v Lázních Evženie

4,3 / 5 Lázeňský Dům Evženie Severní Čechy (mapa) 516 prodejů

Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce

Často se ptáte

Jak uplatnit
Děti
Příplatky
Benefity
FKSP
Iveta Zentková

Dobrý den, chtěla jsem se zeptat , když je poukaz jen pro 2 osoby a chtěli bychom jet 3 dospělí, je toto možné? Nebo si koupíme jen poukaz pro 2 osoby a pro třetí osobu musíme objednat pobyt přímo na recpci?

Monika Volfová

Dobrý den, potřebuji vystavit fakturu na úhradu za pobyt. Je to možné? Objednávku jsem učinila.

Recepce

Dobrý den,

pokud si pobyt zakoupíte u společnosti slevomat, musíte požádat přímo je. My pouze zprostřdkováváme ubytování. Pokud Vám fakturu nevystaví, tak ja pořadujete, můžete si pobyt zakoupit u nás, v tom případě nás kontaktujte na tel. čísle 474 698 770

Milena Linhartova

Dobry den, chtěli bychom pobyt pro jednu osobu. Je tam rozdíl v ceně?

Recepce

Dobrý den,

tento pobyt je pouze pro 2 osoby, pokud budete chtít pobyt pro jednu osobu, obraťte se prosím na tel. číslo 474 698 770.

N Nováková

Dobry den.Mate volny termin od 27.12 do 29.12.2014 za cenu 2 490kc? Dekuji

recepce

Dobrý den,

v tomto termínu máme ještě volný pokoj. Pro informaci jen upozorňuji, pokud nenastoupíte v úterý, nebudete moci podstoupit lékařskou prohlídku na základě které sestra plánuje procedury a dobu pobytu.

Irena

Dobrý den,
v případě,že by nebylo možné nastoupit v úterý, je možné aby mi procedury předepsal můj lékař aby mi nepropadly?
 Děkuji

recepce

Dobrý den,

obraťte se prosím na recepci na tel. číslo 474 698 770

Marie Votrubová

Dobrý den, můžete mi vysvětlit v čem spočívá sleva 27%, když dle hotelového ceníku ubytování pro 2 osoby vč. snídaně v Lázeňském penzionu stojí 2.200,–, s voucherem 2.490,– a navíc je pouze 1× večeře?

recepce

Dobrý den,

ve voucheru není pouze večeře jak uvádíte, ale také bazén s whirpoolem na 1,5h a prohlídka zámku.

Alena Knappová

Dobrý den,když nastoupím v úterý,mohu tam být jen ty tři dny?

recepce

Dobrý den,

můžete si připlatit za noc a samozřejmě zůstat déle.

Kateřina Bílková

Dobrý den , pro pojištěnce ZP/111a 205/ předepisuje lékař procedury dle potřeby nad rámec zaplacených procedur/na FT nebo K poukaz/?

recepce

Dobrý den,

máme slouvu s těmito pojišťovnami, tudíž se nemusíte bát, že nebudete mít žádné procedury. O počtu procedur rozhoduje lékař, sestra poté plánuje předepsané procedury.

Martin Klufa

Dobrý den,
chápu tedy správně, že pokud se klient neubytuje v uterý a nebude mít tedy prohlídku, nemůže čerpat procedury v ceně voucheru? Děkuji

recepce

Dobrý den,
ano je to přesně tak. Pokud bude nástup v jiný den než v úterý a neabsolvuje se lékařská prohlídka, zaniká možnost čerpat procedury hrazené zdravotní pojišťovnou.
Přeji hezký den.

Kamila

Dobrý den,
také mě zajímají procedury při pobytu na dvě noci . V případě, že je nepředepíše lékař a nepodstoupí se toto vyšetření, jaké to jsou potom procedury a kolik jich bude ?snídaně a večeře je v budově ubytování a nebo se musí někam docházet ? děkuji

recepce

Dobrý den,

v případě, že nepodstoupíte lékařkou prohlídku s nástupem v úterý, nepředepíše Vám lékař žádné procedury a nárok na ně odpadá. Pokud chcete nastoupit jiný den než v úterý, můžete si nějaké procedury objednat, ale ty si musíte hradit sama s 20% slevou. Snídaně jsou v areálu lázní. Večeře, která je ve voucheru je v Hotelu Bohemia Excellent a nechází se nedaleko lázní.

Přeji hezký den

Přeji hezký den

Roman Novák

dobrý den ,když zakoupim voucher pro dvě osoby na 6 dní,tak těch 8 procedur,co jeve voucheru, je pro každého?Roman

recepce

Dobrý den,

o počtu a druhu procedur rozhoduje lékař. Sestra poté plánuje procedury a většinou to vychází 2 na den pro každého.

Přeji hezký den

Eva

Dobrý den, chci se optat ohledně stravování. V ceně je snídaně a 1× večeře. Na stránkách lázní jsem ale již nenašla jídelní lístek s cenami jídel na oběd či večeři.Můžete prosím zaslat? Děkuji

recepce

Dobrý den,

v areálu máme k dispozici Restauraci Peřeje, kde se můžete podívat na internetu na jejich nabídku jídel. My jako lázně neprovozujeme kuchyni.

Přeji hezký den

Eva

Dobrý den, píšete že při zakoupení voucheru na 6 nocí je v ceně až 8 procedur.Jaké to jsou? Případně můžeme si je samy zvolit nebo jsou to procedury které předepíše lékař po prohlídce?Ale procedury od lékaře jdou na úhradu od ZP.

r



Dobrý den,

o procedurách rozhoduje lékař, většinou předepisuje měkké techniky, bazén, elektroléčbu, parafín, vodoléčbu. Nemohu však říci co předepíše právě Vám.

Přeji hezký den

Pavel

Dobrý den,
proč je večeře v hotelu Bohemia když v areálu lázní máte restauraci? Kde jsou tedy snídaně?
 Děkuji

recepce

Dobrý den,

snídaně jsou v areálu lázní v kavárně.

Večeře je v Hotelu Bohemia Excelent pro spestření pobytu.

Přeji hezký den

Karel Å ikula

Dobrý den,
jaké procedury jsou v ceně při pobytu na 3 dny?
Děkuji
 Karel

recepce



Dobrý den,

o procedurách rozhoduje lékař, většinou předepisuje měkké techniky, bazén, elektroléčbu, parafín, vodoléčbu. Nemohu však říci co předepíše právě Vám.

Přeji hezký den

Karel Å ikula

Dobrý den,
nástup na pobyt lze prosím i např. v pátek?
Děkuji
Karel

recepce

Dobrý den,

lze natoupit i v jiný den než úterý, ale přijdete tak o lékařskou prohlídku a možnost čerpat procedury, které předepisuje.

Přeji hezký den

Zdena

Dobrý den, jaké procedury jsou v ceně při pobytu na 2 noci?

recepce

Dobrý den,

o procedurách rozhoduje lékař, většinou předepisuje měkké techniky, bazén, elektroléčbu, parafín, vodoléčbu. Nemohu však říci co předepíše právě Vám.

Přeji hezký den

Tereza Doležalová-Skopova

Dobry den, je volny termín od soboty 15.11. Do pondeli 17.11.? Dekuji

recepce

Dobrý den,
v tomto termínu je volno v Lázeňském penzionu. V případě rezervace nás, prosím, kontaktujte na tel. 474 698 770.

Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.

Nahoru