Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.

Parádní 3chodové menu z kvalitních surovin pro 2

4,1 / 5 Restaurant ne-SMYSL Praha - Michle  (mapa) 241 prodejů

Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce

Často se ptáte

Jak uplatnit
Benefity
Katka

Musím souhlasit s Tomášem, byli jsme spokojení a můžu doporučit!

Slevomat.cz

Dobrý den,

velice děkujeme za Vaši zkušenost a tyto řádky určitě velmi potěší všechny v Restaurantu ne-SMYSL.

Tomáš

Dobrý den,


právě jsem se vrátil a mohu všem sdělit, že předchozí návštěvníci měli asi smůlu. Kachna luxusní , losos také, o čokodortíku nemá cenu ani psát. Co se týče obsluhy: taková jako má být. ne vlezlá, ale když byla zapotřebí byla u stolu (i když byla zaneprázdněna akcí v salonku) 


Slevomat.cz

Dobrý den,

velice děkujeme za Vaši zkušenost a tyto řádky určitě velmi potěší všechny v Restaurantu ne-SMYSL.

Dagmar

omlouvám se za překlep – MONIKO.....

Dagmar

Mojiko, chápu! Také se mi stalo nedávno, že jsem uplatňovala slevu v jiném podniku na Praze 1 – jídlo a pití bylo výborné, ale obsluha nepříjemná, neochotná, protivná…což celý zážitek naprosto zkazilo a více bych do stejného podniku nešla, i kdyby tam měli super lákavou nabídku....., zde u restaurace ne-SMYSL mne velmi láká tato nabídka, ráda využiju, a tak věřím, že personál bude dělat maximum pro spokojenost zákazníků…pevně v to doufám a jdu kupovat vouchery :-)

Radim Dohnal ne-Smysl restaurant

Dobrý den,
garantuji Vám, že personál bude dělat maximum, dnes sem bohužel musel udělat personální změny a věřím, že bude vše jak má být. Rozhodně tato akce není pro náš podnik životně důležitá ale opravdu plní formu doplnění hostů navíc a pochopitelně reklamnu. Rozhodně neuznávám a nepreferuji že hosté ze slevomatu jsou podřadní… Klidně mi po vaší návštěvě napište a pokud se Vám i ostatním bude u nás líbit věnuji naší vip zákaznickou kartu. Děkuji velice. mail: radim@certgastro.cz

Pavel

Bohužel musím s Monikou souhlasit. Podnik jsem navštívil v tomto týdnu a ač byl poloprázdný, byli jsme tam jak u suchánků… nikdo si nás moc nevšímal. Bohužel musím poznamenat že ani jídlo nijak neoslnilo zářivou gastronomií, jak se snaží tento podnik prezentovat.

Radim Dohnal ne-Smysl restaurant

Dobrý den,
prosím kdy jste nás navštívil a také co jste si dal k jídlu,
prosím napište mi mail. radim@certgastro.cz
Jinak slečna servírka o které je zmínka v předešlé diskuzi byla ukončena…
 Děkuji

Monika

restauraci jsem nedávno navštívila, jídlo mohu vřele doporučit, ale obsluhu nikoliv…možná jsem náročná, ale očekávala jsem od personálu alespoň jeden úsměv a nepředpokládala jsem, že když je restaurace téměř prázdná a číšník i jeho kolegyně stojí se založenýma rukama opřeni za barem, budu muset čekat na nápoje více jak 10 minut…ale jak říkám, jsem nejspíše náročná a čekám od služeb trochu jiný zážitek

Petr

Chtěl bych se zeptat, výběr jídla můžu provést na místě, nebo nějak předem, popř. telefonicky.? Děkuji za odpověd..

Radim Dohnal ne-Smysl restaurant

Dobrý den,
pár dotazů nad vámi je odpovědˇ ale rezervaci budˇmail nebo telefon a výběr až dle chuti na místě…

Dagmar

Dobry den, mohu se zeptat na gramaze jednotlivych chodu? Kolik je predkrmu a predevsim hlavniho jidla, 200g zrejme ne? Dekuji za odpoved

Radim Dohnal ne-Smysl restaurant

Dobrý den,
tohle menu není degustační a proto gramáže jsou klasické u verze kuřecí bez přílohy je 200g u kachny 270–300g pochopitelně opět bez přílohy a zelí… Asi nemusím uvádět váha v syrovém stavu…

Zuzana Jaklinová

Je možné si každý vybrat jiný předkrm? Můj přítel ryby nejí, ale já bych norským lososem nepohrdla:)

Radim Dohnal ne-Smysl restaurant

Dobrý den, pochopitelně po tel. do restaurace či mail pouze učiníte rezervaci a na místě si u číšníka sestavíte dle chuti. Např. každý jiný předkrm, hlavní stejné či desert každý jiný, pochopitelně i vše stejné, prostě sestava je dle chuti pouze na Vás…

Lucka

Škoda…nezdá se mi to jako problém…ale jak myslíte.

Radim Dohnal ne-Smysl restaurant

Dobrý den, škoda…? Bohužel zelí každý den připravujeme dle počtu rezervací a neděláme jen jednu porci a naše receptůra je s rozinkami…

Mgr. Jolana Khunová

Jak se k vám dostaneme, je v blízkosti metro nebo parkoviště?

Slevomat.cz

Dobrý den,


restaurant je pouze 80 metrů od stanice metra a autobusové zastávky Kačerov – pro naše hosty je samozřejmě k dispozici i parkoviště. 


Budeme se na Vás těšit.
Lucka

Dobrý den,
bylo by možné červené zelí připravit bez rozinek?
Moc nás to láká, tohle je jediná věc proti

Radim Dohnal ne-Smysl restaurant

Dobrý den,

je mi líto ale ne. Pouze s rozinkami…

Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.

Nahoru