Parádní 3chodové menu z kvalitních surovin pro 2
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Dobrý den,
právě jsem se vrátil a mohu všem sdělit, že předchozí návštěvníci
měli asi smůlu. Kachna luxusní , losos také, o čokodortíku nemá cenu ani
psát. Co se týče obsluhy: taková jako má být. ne vlezlá, ale když byla
zapotřebí byla u stolu (i když byla zaneprázdněna akcí v salonku)
Dobrý den,
velice děkujeme za Vaši zkušenost a tyto řádky určitě velmi potěší
všechny v Restaurantu ne-SMYSL.
omlouvám se za překlep – MONIKO.....
Mojiko, chápu! Také se mi stalo nedávno, že jsem uplatňovala slevu v jiném podniku na Praze 1 – jídlo a pití bylo výborné, ale obsluha nepříjemná, neochotná, protivná…což celý zážitek naprosto zkazilo a více bych do stejného podniku nešla, i kdyby tam měli super lákavou nabídku....., zde u restaurace ne-SMYSL mne velmi láká tato nabídka, ráda využiju, a tak věřím, že personál bude dělat maximum pro spokojenost zákazníků…pevně v to doufám a jdu kupovat vouchery :-)
Dobrý den,
garantuji Vám, že personál bude dělat maximum, dnes sem bohužel musel
udělat personální změny a věřím, že bude vše jak má být. Rozhodně
tato akce není pro náš podnik životně důležitá ale opravdu plní formu
doplnění hostů navíc a pochopitelně reklamnu. Rozhodně neuznávám a
nepreferuji že hosté ze slevomatu jsou podřadní… Klidně mi po vaší
návštěvě napište a pokud se Vám i ostatním bude u nás líbit věnuji
naší vip zákaznickou kartu. Děkuji velice. mail: radim@certgastro.cz
Bohužel musím s Monikou souhlasit. Podnik jsem navštívil v tomto týdnu a ač byl poloprázdný, byli jsme tam jak u suchánků… nikdo si nás moc nevšímal. Bohužel musím poznamenat že ani jídlo nijak neoslnilo zářivou gastronomií, jak se snaží tento podnik prezentovat.
Dobrý den,
prosím kdy jste nás navštívil a také co jste si dal k jídlu,
prosím napište mi mail. radim@certgastro.cz
Jinak slečna servírka o které je zmínka v předešlé diskuzi byla
ukončena…
Děkuji
restauraci jsem nedávno navštívila, jídlo mohu vřele doporučit, ale obsluhu nikoliv…možná jsem náročná, ale očekávala jsem od personálu alespoň jeden úsměv a nepředpokládala jsem, že když je restaurace téměř prázdná a číšník i jeho kolegyně stojí se založenýma rukama opřeni za barem, budu muset čekat na nápoje více jak 10 minut…ale jak říkám, jsem nejspíše náročná a čekám od služeb trochu jiný zážitek
Chtěl bych se zeptat, výběr jídla můžu provést na místě, nebo nějak předem, popř. telefonicky.? Děkuji za odpověd..
Dobrý den,
pár dotazů nad vámi je odpovědˇ ale rezervaci budˇmail nebo telefon a
výběr až dle chuti na místě…
Dobry den, mohu se zeptat na gramaze jednotlivych chodu? Kolik je predkrmu a predevsim hlavniho jidla, 200g zrejme ne? Dekuji za odpoved
Dobrý den,
tohle menu není degustační a proto gramáže jsou klasické u verze kuřecí
bez přílohy je 200g u kachny 270–300g pochopitelně opět bez přílohy a
zelí… Asi nemusím uvádět váha v syrovém stavu…
Je možné si každý vybrat jiný předkrm? Můj přítel ryby nejí, ale já bych norským lososem nepohrdla:)
Dobrý den, pochopitelně po tel. do restaurace či mail pouze učiníte rezervaci a na místě si u číšníka sestavíte dle chuti. Např. každý jiný předkrm, hlavní stejné či desert každý jiný, pochopitelně i vše stejné, prostě sestava je dle chuti pouze na Vás…
Škoda…nezdá se mi to jako problém…ale jak myslíte.
Dobrý den, škoda…? Bohužel zelí každý den připravujeme dle počtu rezervací a neděláme jen jednu porci a naše receptůra je s rozinkami…
Jak se k vám dostaneme, je v blízkosti metro nebo parkoviště?
Dobrý den,
restaurant je pouze 80 metrů od stanice metra a autobusové zastávky
Kačerov – pro naše hosty je samozřejmě k dispozici
i parkoviště.
Budeme se na Vás těšit.
Dobrý den,
bylo by možné červené zelí připravit bez rozinek?
Moc nás to láká, tohle je jediná věc proti
Dobrý den,
je mi líto ale ne. Pouze s rozinkami…
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Musím souhlasit s Tomášem, byli jsme spokojení a můžu doporučit!
Dobrý den,
velice děkujeme za Vaši zkušenost a tyto řádky určitě velmi potěší všechny v Restaurantu ne-SMYSL.