Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.
Kompletní servis, kontrola a dolplnění klimatizace
Hodnocení podniku KBK Company
Typičtí podvodníci! Místo původních 449kč si ještě doúčtovali dalších 2920kč!!! Za náhradní díl, který normálně stojí polovinu si naúčtovali dvojnásobek a za hodinu práce navíc si zaúčtovali i první hodinu práce, která byla v ceně voucheru!!!
Vážený pane, jelikož nikdo z nás nemohl tušit ,že máte špatné čidlo , které se v obchodě prodává za cenu co jsme účtovaly se vám plnění prodražilo. Když jste byl přítomen všeho co se s vaším vozem dělalo mohl jste říct ,že to nechcete a tak by jste přišel o pouhých 499,-kč a klíma by nefungovala . Jelikož jste si nechal vůz opravit a nic jste nenamítal tak se to prodražilo. Je vidět , že vozu a jeho opravám nerozumíte tak nás nenezývejte podvodníky bylo by to stejné jako bych vás nazvala lhářem.
Rychlost provedení úkonu odpovídala avizované hodině. Příjemné vystupování personálu.
Přístup zaměstnanců k zákazníkovi v servise, který opravdu vypadal jako SERVIS, . Rychlost a kvalita odvedené práce, klimatizace opět funguje tak jak má.
Přístup vše lidí v servisu.
Tuto kontrolu nikomu nedoporucuji.
Super, velice milí a ochotní lidé, rychlé jednání. Naprostá spokojenost,
Domluva na termínu – OK,
Domluva s odvozem – trošku problém, ale nakonec dořešen ke spokojenosti zákazníka až po upozornění (viz negativa).
Snaha a ochota možná až nad rámec možností, kdy pro ně nebyl problém zanechat vaše vozidlo na benzínové pumpě včetně klíčů (trošku zvláštní), byť termín předávky byl opožděn ne vaší vinou a domluven cca 3–4 týdny předem.
Prostředí i lokalita a některý personál vzbuzoval dojem, jako bychom tam dávali vozidlo na poslední štaci (skoro jsem se až bál, že odjedu s jiným autem, jestli vůbec)
profesionální přístup, ochota, rychlost vyřízení objednávky
Děkujeme
Vše bylo OK.
Děkujeme.
Skvělé jednání, poctivě udělaná práce.
Dobrá a rychlá domluva, příjemný personál.
doplácela jsem 50,– za žárovky, OK, ale proč 200 za práci??
Nad mieru spokojeny.
kontrola vyborná, předražený filtr klimatizace a práce.
Naprosto nepřesné a velmi zavádějící informace. Jsem velmi nespokojený a můžu Vás ujistit, že už nebudu Váš portál využívat!!!!!!
Myslím, že firma využila této možnosti jen jako reklamu, kterou si na místě nechá zákazníkem zaplatit. Při domluvení termínu v telefonu se paní zeptala, zda budu chtít vyměnit s kabinový (pilový) filtr. Automaticky jsme se ptal po ceně. To mi po nadiktování typu vozu a jeho parametrů zpětně volala a nabídla dvě varianty, běžný za 300kč, nebo uhlíkový za 400Kč. Vzhledem k tomu, že déle již nebyl měněn, rozhodl jsem se že si ho tedy objednám. Při potvrzení termínu jsem se paní, která tuto firmičku zjevně řídí znova zeptal, co mě to tedy bude stát. Paní řekla: že kromě filtru budu platit i čištění interiéru.. což mi připadlo zvláštní, ale říkal jsme si, že to nebudu řešit po telefonu, čištění bylo součástí voucheru a tak uvidím co mi to vlastně nabízí.
Po dojezdu na místo( soukromý objekt typu rodinného domu s větší garáží a dvěma zvedáky na auta) vyšla paní z terasy, aniž by se představila, jsem se jen ujistil, zda jsme správně a paní zadala mechanikům, aby se mě ujali. ( mimochodem jeden zkušenější technik a jeden mladík v zácviku). Paní předala filtr, ujistila se zda je to správný uhlíkový, zeptala se mě zda si přeji to čištění (podotknu, že nás stále dělilo jedno patro, já dole u auta, ona na terase objektu) a na to jsem namítl, že nevím, co to obnáší, což mi technik tedy vysvětlil, že do auta dají nějaké zařízení uzavřou jej a to z prostoru kabiny a ventilace, klimatizace odsaje nečistoty.
Vzhledem k výměně filtru jsme si řekl, že by to asi mělo proběhnout a souhlasil jsem s vírou, že se kromě placeného voucheru tedy náklady rozrostou i dalších 900Kč. Byl jsem upozorněn, až tady na místě, že to bude chvilku déle trvat, výměna náplně v klimatizaci asi 30 minut a dezinfekce asi 60 minut. Co se dalo dělat, jiná možnost už nebyla, nicméně technici rozhodně neděla vše proto, aby mi ten čas zkrátili, spíše naopak, každou chvilku si odběhli k jinému auto, co zrovna měli na zvedáku, takže celkově jsem na auto čekal zhruba 130 minut. Když se vše už blížilo ke konci, rozhodl jsme se teda jít za paní nahoru a zaplatit jí náklady navíc. K mému údivu vypsala papírová paragon na částku 1100Kč, kde bylo rozepsáno ještě nezmíněných 200Kč za výměnu filtru. Závěrem mé překvapení, když celou částku nebylo možné zaplatit kartou, ale paní po mě žádala hotovost, na kterou jsem předem nebyl upozorněný. Jedinou pochvalu tedy mohu dát za přístup, kdy mě tedy zaměstnanec naložil do auta a zavezl k nejbližšímu bankomatu, abych si mohl vybrat. No jiná možnost v tu chvíli asi ani nebyla.
Celkový dojem tedy asi už máte podobný jako já, zklamání, neprofesionální přístup hlavně ze strany managementu, jestli se tomu takto dá říct.
Celkové náklady na čištění vzduchotechniky auta s manuální klimatizací mě vzrotly i s voucherem na 1600Kč a vzhledem k tomu, že mi před rokem kontrolovali klimatizaci ve značkovém servise, měnili náplň, jen zrovna měli pokaženou parní dezinfenci ty náklady nepovažuji za příliš adekvátní k službě.
Já se zde již jistě nevrátím. Ještě dodám, že to čištění „interiéru“ proběhla jakousi krabičkou umístenou do prostoru pedálů u řidiče a vyvedenou hadičkou přes přivřené okénko ven, to cele se spuštěným motorem a klimatizací po dobu zmíněných 60 minut, takže si k nákladům musím přičíst ještě spotřebovaný benzín. Nejsem odborník, ale na toto mě taky nikdo neupozornil, jinak to ale asi nejde.
Super rodinna atmosfera