Založte si účet v ZUNO a získejte 900 Kč
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Dobrý den,
jak je to s ukončením a převodem příkazů, inkas apod. ze
stávající banky?
Dobrý den,
s přenesením vašich plateb do ZUNO rádi pomůžeme. Díky kodexu mobility
vše můžeme zařídit za vás. Více informací o přenosu účtu do ZUNO
najdete na našem webu: http://www.zuno.cz/produkty/bankovni-ucet-zadarmo/
Přenos účtu ovšem není podmínkou pro zapojení se do akce a pro získání
bonusu.
Dobrý den,
jak mám chápat pojem POS terminál v podmínkách akce?
V popisu celé slevy je uvedena podmínka 3 plateb. Za platbu považuji
i platbu na internetu, ale v podrobných podmínkách je uvedeno, že musí
jít o transakce v POS terminálech.
Děkuji
Dobrý den,
je potřeba vykonat alespoň 3 platby v POS terminálu u obchodníka, tak jak
je uvedené v Podmínkách akce. Platby přes internet se v tomto případě
nezapočítávají.
Mobilni aplikace pro Windows Phone8?
Máte ji nebo plánujete?
Dobrý den,
na verzi mobilní aplikace pro Windows Phone už pracujeme a počítáme
s jejím zveřejněním na podzim.
Ahoj,
mám Účet Plus už 4. měsícem a také naprostá spokojenost. Mobilní
aplikace nejvíc vymakaná, ale hlavně píší číslo účtu rovnou na kartu,
což je pecka. Žádná jiná banka to neumí a je to opravdu praktické a
skvělé! Chválím! :)
Také mohu pouze doporučit, zvláště těm, kteří jsou u bank, u kterých se platí poplatky za poslané příkazy apod. Neváhejte. Já využil cca rok zpátky přes Slevomat založení účtu a již bych neměnil. Využívám účet plus (3 000 měs. kartou jsou dvě plné nádrže nafty :-)) a neřeším výběry z bankomatů apod. Super přehledný účet, peníze se přičítají do druhého dne i skrze jiné banky, se vším vám v případě potřeby poradí. Osobně mám i půjčku a jsem velmi spokojen (úroky, rychlost vyřízení apod.). Dobré věci je třeba chválit…
Dobrý den,
píšete, že akci může využít klient, který účet před spuštěním akce
účet nezrušil, pokud účet zrušila výpovědí ZUNO (pro nesouhlas se
zhoršením podmínek), je možné promo využít?
A pokud klient nyní účet zruší a založí si nový, může též promo
využít?
Děkuji
Dobrý den,
kupon můžete využít, pokud váš účet nebyl zrušený až po vyhlášení
této akce. V opačném případě není možné se do akce zapojit a
získat bonus.
Také mam účet v ZUNO a po 2 roky spokojenost, určitě všem doporučuji.
Dobry den kdysi sem byl vaš klient ale už nejsem , mohu se vratit a dostanu taky ten bonus ?
Dobrý den,
pokud jste si nezrušil svůj existující účet v ZUNO až po vyhlášení
této akce, můžete využít slevový kupon a stát se znovu
klientem ZUNO.
Pro Ty, co váhají, jsem chtěla napsat, že jsem se stala klientkou také přes Slevomat cca před 2 roky a vše co slíbili splnili.Pokud se cokoli potřebuji zeptat, vždy mi hned odpověděli na chatu, vše zatím pořád funguje jak má.Domácí platba poslaná do 10:30 dopoledne i do jiné banky se připisuje týž den.Lidé mají tendenci se ozvat jen když si stěžují, ale pokud je člověk spokojen je fajn, když to dá jiným vědět (nejsem zaměstnanec banky, pouze spokojený klient :). Jediná výtka-neustále se snižují úroky na spořícím účtu, ale v tom není ZUNO sama, to se děje na trhu obecně.Jinak snad služby vydrží i nadále na velmi kvalitní úrovni.
RE: „V Podmínkách akce v části 1.2, v bodu f) se píše, že každá
osoba může mít v ZUNO otevřený jen jeden účet.“
No to není tak úplně pravda. Ve zmíněném bodě se píše, ža každá
osoba může mít otevřený jen jeden ÚČET PLUS. A ten třeba já založený
nemám
když už zuno gratis mám mohu tuto nabídku využít?
Dobrý den,
bohužel ne, tahle akce je určená jedině pro nové klienty ZUNO.
Akce je opravdu jen pro nové klienty? V podmínkách akce (které jsou už dostupné) jsem to nenašel. Pokud tedy už mám v ZUNO účet (ne plus), akce se mě netýká?
Dobrý den,
ano, akce je určená jen pro nové klienty ZUNO. V Podmínkách akce
v části 1.2, v bodu f) se píše, že každá osoba může mít v ZUNO
otevřený jen jeden účet.
Jak dlouho je treba ucet drzet, resp. muzu ho po 3. mesici zrusit zdarma?
Dobrý den,
zrušení účtu je bez poplatku a požádat o něj můžete kdykoliv
prostřednictvím zprávy ze svého online bankingu, nebo přes kontaktní
centrum. Pokud ale zrušíte svůj účet hned po uplynutí 3 měsíců,
nebudeme vám moci připsat bonusy za tuto akci, jelikož se připisují právě
na účet v ZUNO.
Píšete že je potřeba si přečíst podmínky akce ale když na to kliknu tak to píše že stránka neexistuje
Dobrý den, chybka je již napravena. Děkujeme.
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, účet v ZUNO jsem již měl, ale zrušil jsem ho cca v březnu, tudíž pčed spuštěním této akce. V podmínkách, konrétně 1e) se píše: „před spuštěním Akce si nezrušila svůj předtím již existující ÚČET/ÚČET PLUS v ZUNO BANK“. Tudíž jsem z akce vyloučen? Já svůj účet zrušil dávno před spuštěním této akce. Nemělo by být v podmínkách spíše PO spuštění akce si nezrušil účet? Děkuji za odpověď
Dobrý den,
kupon můžete samozřejmě využít, pokud váš účet nebyl zrušený až po vyhlášení této akce.