Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.

Nákup v hodnotě 1300 Kč v e‑shopu Beate Uhse

Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce

Často se ptáte

Jak objednat zboží
Janča

Dobrý den, ještě jednou.
Váš zákaznický servis jsem samozřejmě již kontaktovala na mail, který byl uveden ve faktuře, s přesnějším popisem problému. Nikdo na něj však nereagoval. Jana

Beate Uhse

Dobrý deň Janča,
v tom prípade Vás prosíme ešte o trpezlivosť. Na emaly odpovedáme max. do 2 pracovných dní. (ak ste písali včera, tak Vám bude odpovedané dnes)

Jana

Dobrý den,
kolik stojí we vibe 2 po rozkliknutí http://www.beate-uhse.cz/eroticke-pomucky/we-vibe-2-c13377.html?source=left_category je cena místo 999kč 1499kč?

Beate Uhse

Dobrý deň Jana,

We-Vibe II. stojí 1499,– tak ako je uvedené pri výrobku a doplní sa aj do košíka. Na stránke ktorú ste nám poslali je skutočne starý banner. Daná cena je už neplatná. Dali sme to opraviť. Ďakujeme za info.

Michaela

Dobrý den, objednala jsem zboží, zadala akční kód, ale částka se mi neponížila. Mohl by jste mi to prosím ověřit ? Číslo objednávky 8000441705.

Beate Uhse

Dobrý deň Michaela,
kontrolovali sme to a skutočne ste to odoslali bez zľavy. Viac info nájdete vo Vašej mailovej schránke. (Vybavili sme už aj email, ktorý ste nám zaslali na zákaznícky servis. )

Mirka

Dobrý den, nejde mi vložit kód voucheru i po té, co jsem zaregistrovala, jak jej tedy mám uplatnit? Zboží mám vybrané a nechci čekat, aby pak bylo třeba už vyprodané..

Beate Uhse

Dobrý deň Mirka, skúste ešte raz (neskor), alebo kontaktujte náš zákaznícky servis (uveďte aj čislo vouchera), aby sme to mohli skontrolovať. (treba sa registrovať, potom prihlásiť a potom vkladať voucher)

Zuzana

Dobrý den, bezvadná sleva, ale velká spousta věcí vyprodaná… Chtěla jsem si pořídit dva korzety, ale oba jsou vyprodané ve velikostech S, M i L… takže bohužel.
Nechystáte se během platnosti této nabídky doplňovat zboží?

Beate Uhse

Dobrý deň Zuzana, zásobu neustále doplňujeme a obmieňame. To, či je nejaký tovar doplnený záleží od dopytu a samozrejme od „aktuálnosti“ daného modelu. Ak je nejaký tovar vypredaný, je možné, že sa daná kolekcia už nešije. Veríme, že si vyberiete z našej aktuálne ponuky dostupných modelov.

John

Dobry den. Chcel som zakupit vibracne vajicko ToyJoy „Turn me on“ (1119 Kc), ale kym som k tomu vybral nejake dodatocne veci, tak zmizlo zo stranok. Neviem ani zistit, ci bude naskladnene, ani kedy.
Zaujem som mal o toto konkretne, iny tovar si nevyberiem.
Teda – bude naskladnene? A ak ano, tak kedy?
Dakujem.

Beate Uhse

Dobrý deň John,
ak tovar „zmizol“ zo stránky, tak je skutočne vypredaný a nemame bližšie info. Ak by nám výrobca tovar ešte vedel dodať a potvrdí nám objednávku, tovar bude opať na stránke e bude tam doplnený predpokladaný dátum dodania. Ak však na stránke nieje, nevieme Vám nič potvrdiť a radšej ani zákazníkom neodporúčame na tovar čakať. Ďakujeme za pochopenie

Kateřina

Dobrý den, v obchodě se mi líbí minišaty s krajkou, ale ve velikosti S/M už jsou vyprodané. Píše se tam, že dodávka bude až v červenci. Voucher ale musím uplatnit do konce května. Nejde to nějak udělat? Děkuji

Beate Uhse

Dobrý deň Kateřino,

ak sa na stránke zobrazuje predpokladaný dátum, tak by sa mal dať objednať. Skúste ho jednoducho vložiť do nákupného košíka. Ak sa tam pridá a objednávku odošlete, tovar Vám odošleme. (ešte upozornenie: dátum dodania je orienačný – záleži samozrjeme od dodávky tovaru od výrobcu). Ak by ste chceli poradiť konkrétne, napíšte nám na zákaznícky servis objednávacie čislo tovaru. Ďakujeme za pochopenie.

Jitka

Dobrý den, mám problém s načtením slevového kódu – prostě se nenačte. Nenakupuju u vás poprvé a postupuju naprosto stejně jako vždycky. Přihlášená jsem, ale sleva se mi prostě neodečte. Čím to je a co s tím můžu dělat?

Beate Uhse

Dobrý deň Jitka,
skúste eše raz (neskor), alebo kontaktujte náš zákaznícky servis (uveďte aj čislo vouchera), aby sme to mohli skontrolovať.

Martina

Dobrý den,
je možné v jedné objednávce uplatnit dva vouchery? Ráda bych si objednala We Vibe a vzhledem k vyšší ceně si zakoupila dva vouchery. Děkuji za odpověď.

Slevomat.cz

Dobrý den Martino,

lze koupit pouze jeden voucher na osobu. Jedná se o exkluzivní slevu, kterou chceme nabídnout co nejvíce zákazníkům, proto je nabídka limitována. Hezký den

Marta Urbánková

Dobrý den, včera jsem dostala od Vás zboží a většinu vracím, z důvodu špatné velikosti. Jak mám postupovat a jak to bude s vrácením peněz, jestli je možné si za tu částku objednat znovu nebo dostanu zpět peníze. Popřípadě, jak to bude s poštovným. Děkuji za odpověď.

Beate Uhse

Dobrý deň Marta,
Po vrátení tovaru Vám systém vystaví nový voucher, ktorý bude platný jeden mesiac a možete ho uplantiť v novej objednávke. Poštovné a balné je vrátené automaticky v prípade ak vrátite celú objednávku. (toto poštovné a prípadný doplatok, ktorý ste nadplácali dobierkou bude vrátený složenkou na Vašu adresu) To znamená, na sumu, ktorá bola „platená“ voucherom bude vystavený nový voucher a sumu, ktorú ste platili dobierkou Vám vrátime spať poštovou složenkou. Ak chcete vrátiť len nejakú časť objednávky a chceli by ste konkrétne informácie, napíšte nám do emailu čísla tovaru, ktorý chcete vrátiť a napíšeme Vám presne ako to systém vyrovná. Viac informácii nájdete taktiež na stránke v sekcii „zákaznícky servis/objedná­vaní/akćní kód“ Ďakujeme za pochopenie

Jana

Dobrý den, chtěla bych se zeptat ohledně velikostí topů v sekci móda. Dle Vaší „měřící pásky“ mám velikost XS (popř. S). Topy, které jsem si vybrala, jsou velikosti S/M či S/L. Chtěla jsem se proto zeptat, zda jsou pro mě tedy vhodné (tj. zda budou i přesto přiléhavé). Nevím, jak moc je látka elastická. Děkuji za odpověď.

Beate Uhse

Dobrý deň Jana,
zaleži samozrejme od konkrétneho topu. Material z ktorého sa top skladá uvádzame pri tovare v záložke „špecifikácie“ V každom prípade ak by Vám tovar nesedel, možete ho po vyskúšaní (na spodnom prádle) do 14 dní vrátiť a systém Vám automaticky zašle nový voucher na hodnotu vráteného tovaru, ktorý možete použiť v novej objednávke.

Martina

Dobrý den,
prosím budete mít ještě We Vibe 2 (999 Kč)?
Děkuji.

Beate Uhse

Dobrý deň Martina,
momentálne máme v ponuke We Vibe 3 a 4.
K dvojke žiaĺ nemáme potvrdenú objednávku u výrobcu, takže nemáme bližšie info. Ďakujeme za pochopenie.

Tomas

Dobrý den,
je možné do jedné objednávky zadat více než 9 ks od jednoho zboží – formulář nabízí jen možnost 1–9 kusů. Děkuji, Tomáš

Slevomat.cz

Dobrý den Tomáši,

více kusů bohužel zadat nelze.


Hezký den

Barbara Nepivodová

Jaká je doba platnosti voucheru?

Slevomat.cz

Do konce května.

Lucie

Dobrý den,
dokdy od zakoupení voucheru je třeba zaslat platbu? Děkuji.

Slevomat.cz

Dobrý den, Lucie. Platbu je třeba zaslat do dvou pracovních dnů.

Markéta Studničková

Dobrý den,
dostala jsem slevu 125Kč za přihlášení k registraci. To už k tomu uplatnit nejde?
Děkuji.

Slevomat.cz

Dobrý den Markéto,

tak jak je uvedeno v popisu nabídky, slevové akce není možné kombinovat. Takže nelze,

hezký den

Kateřina

Dobrý den, na Vaši stránkách jsem si přečetla, že když nebudeme se zbožím spokojeni, tak jej můžeme vrátit, ale dopravu platíme MY. Je to pravda??

Beate Uhse

Dobrý deň Kateřina,
ak odstúpite od kúpnej zmluvy do 14 dní a vrátite balík spať, vrátime Vám aj poštovné naklady, ktoré ste zaplatili za doručenie balíka k Vám. Náklady spojené za zaslaním tovaru spať hradí kupujúci. (iný prípad je ak sa jedná o oprávnenú reklamáciu. Vtedy može zákazník požadovať aj vrátenie nákladov spojených so zaslaním tovaru spať k nám.)

Irena

Co když se do konce kvetna nenaskladni zbozi o ktere mam zajem ? Neslo by to objednat i kdyz neni aktualne skladem a dodat proste az prijde?

Beate Uhse

Dobrý deň Irena,
ak na stránke pri danom tovare je uvedené, že je vypredaný a nie je tam uvedený predpokladaný dátum dodania, znamená to, že nemáme potvrdenú objednávku od výrobcu a teda nemáme bližšie informácie. V tomto prípade nedoporučujeme, aby ste na tovar čakali, pretože sa može stať, že ho už nebudeme mať v ponuke a ak sa vypredajú všetky veľkosti, produkt autoamticky „zmizne“ zo stránok. Veríme, že si vyberiete iný, dostupný tovar z našej ponuky. Ďakujeme za pochopenie.

Sabina

Dobrý den,

mám takový problém.

Zakoupila jsem voucher a ráda bych objednala pánské boxerky Diesel – cena 449,– Kč. AVŠAK – když je zboží v košíku, cena je rázem 499,– Kč za kus, což se mi moc nelíbí. :) Jde problém vyřešit? Ráda bych voucher využila, ale 2 různé ceny, to je zvláštní… pokaždé, když jsem se na tyto boxerky dívala, stály 449,– kč. Nerada bych tolik přeplácela.

Díky za váš čas a kladné vyřízení. Hezký večer.

Beate Uhse

Dobrý deň Sabina,

jednotlivé veľkosti toho istého tovaru možu mať rozne ceny. Platí to aj u týchto boxeriek. Veľkosti S, M a L stoja 449,– a od veľkosti XL stoja dané boxerky 499,–. Ak si ich teda objednávate vo veľkosti XL, správna cena ja 499,– Kč.

Petr Červenka

Dobrý den,
lze koupit i více voucherů a využít je v rámci jednoho nákupu? Tedy platit jen jedno poštovné?

Slevomat.cz

Dobrý den Petře, na jeden voucher lze udělat pouze a právě jednu objednávku. Jedná se o exkluzivní slevu, kterou chceme nabídnout co nejvíce zákazníkům, proto je nabídka limitována – jeden voucher na jednu osobu.
Hezký den

Radka

Dobrý den,
chtěla bych se zeptat na rozměry stírací mapy světa v sekci vychytávky.

Děkuji předem za odpověď

Beate Uhse

Dobrý den Radka,

rozmery mapy (obj.číslo 24053) sú 81,9 × 58,2 cm.

sarah smi

Dobrý den,

je možné si zakoupit dva vouchery s tím, že se bude hradit jedno poštovné? Nebo je nutné uhradit dvě.

Děkuji za odpověď a přeji hezký den

Beate Uhse

Dobrý deň,

ide o exkluzívnu zľavu a preto ju chceme ponúknuť čo najviac zákazníkom. Z tohto dovodu je možné na jednu osobu zakúpiť len jeden voucher. V jednej objednávke sa dá taktiež uplatniť len jeden voucher. Ďakujeme za pochopenie.

Nika

Dobrý den,
prosím Vás, máte k dispozici velikostní tabulku oděvů s mírami? Ne každý obchod má stejné velikosti.
Děkuji. S přátelským pozdravem Nika

Beate Uhse

Dobrý deň Nika,

tabuľka je na stránkach v sekcii zákaznícky servis, alebo nám napíšte email a zašleme Vám ju v prílohe.

Slevomat.cz

Dobrý den,
tabulku velikostí můžete nalézt na tomto odkazu: http://www.beate-uhse.cz/product/measure_table
Hezký den

Sabina

Dobrý den,

ráda bych si zakoupila tento voucher, ALE – většinu pánských boxerek DIESEL ve vel. XL máte vyprodanou. Je nějaká šance, že je v brzké době naskladníte? Ráda bych příteli koupila takto dárek, ale jeho velikost nemáte… :-(

Děkuji za odpověď! Hezký večer.

Beate Uhse

Dobrý deň Sabina,
ak na stránke pri danom tovare je uvedené, že je vypredaný a nie je tam uvedený predpokladaný dátum dodania, znamená to, že nemáme potvrdenú objednávku od výrobcu a teda nemáme bližšie informácie. V tomto prípade nedoporučujeme, aby ste na tovar čakali, pretože sa može stať, že ho už nebudeme mať v ponuke a ak sa vypredajú všetky veľkosti, produkt autoamticky „zmizne“ zo stránok. Veríme, že si vyberiete iný, dostupný tovar z našej ponuky. Ďakujeme za pochopenie.

Alena

Dobry den, ma objednavka nedosahuje castky 1300 ale je pouze 1252kc, je treba jeste neco dokoupit nebo bude sleva poskytnuta i na tuto catku? dekuji

Beate Uhse

Dobrý deň Alena,
nemusíte doobjednávať, naúčtuje Vám to v košiku len zľavu 1252,– (zvyšok však prepadne a nie je možné ho už uplatniť. Voucher musí byť uplatený na jeden krát.)

Hanka

Dobrý den, chci se zeptat kde nebo kdy se platí poštovné, zda-li se platí až přijde balík tam dopravci přímo??? děkuji

Beate Uhse

Dobrý deň Hanka,
poštovné + prípadný doplatok (ak si objednáte nad hodnotu vouchera) bude účtované ako dobierka. Zaplatíte teda pri preberaní balíka od pošty.

Šárka

Dobrý den, docela mě mrzí, že většinu velkých velikostí podprsenek máte již dlouhou dobu vyprodané. Cca z dvaceti podprsenek velikosti 80F, jich polovinu nemáte

Beate Uhse

Dobrý deň Šárka,
zásobu neustále doplňujeme a obmieňame. To, či je nejaký tovar doplnený záleží od dopytu a samozrejme od „aktuálnosti“ daného modelu. Ak je nejaký tovar vypredaný, je možné, že sa daná kolekcia už nešije a máme v ponuke nové modely. Aktuálnu ponuku Vašej veľkosti nájdete jednoducho na http://www.beate-uhse.cz/queen-size/spodni-pradlo-c11938.html?page=1&per_page=32&amount=&color_id=&size_id=41 (nastavili sme Vám tam veľkostný filter na 80F. Výredajový tovar, ktorý je zlacnený sa často v daných veľkostiach rýchlo vypredá)

Monika

Dobrý den. Chápu tedy správně, že je možné objednat i zboží, které máte právě v akci? Předem děkuji za odpověď.

Slevomat.cz

Dobrý den Moniko,
ano, můžete nakoupit jakékoliv zboží, za ceny aktuálně platné na stránce v momentě objednání, takže i za ty akční :)
Hezký den

Hanka

Dobrý den,
chtěla bych se zeptat, jak to je v případě, že mi zboží nebude sedět a budu ho muset vrátit?

Slevomat.cz

Dobrý den Hanko,
zboží vrátíte zpět dle podmínek e-shopu: https://www.beate-uhse.cz/selfhelp/trinicom_full?tsite=agb Na této stránce se dozvíte i jak postupovat, pokud jste uplatňovala slevový voucher a vracíte jenom část zboží. Hezký den

Nikola Vaňková

Lze koupit za voucher i již slevněné zboží?

Beate Uhse

Dobrý deň Nikola,

tovar nakupujete za aktuálne ceny. Ak je na stránke niečo zlacné, tak paltí zlacnená cena. Konečnú cenu produktu vždy vídíte aj v nákupnom košíku. Prajeme pekný deň.

Roman Svoboda

Dobrý den, vztahuje se tato akce i na zboží v sekci Vychytávky na e-shopu? Děkuji za odpověď

Slevomat.cz

Dobrý den Romane,
voucher se vztahuje na celý sortiment e-shopu, tedy i na sekci Vychytávky.
Hezký den

Beate Uhse

Dobrý deň Roman,

ano, akcia sa vzťahuje kompletne na celý sortiment na www.beate-uhse.cz

Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.

Nahoru