Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.
Nákup v hodnotě 1300 Kč v e‑shopu Beate Uhse
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Objednávky na Beate-uhse.cz
- 1. Přihlaste se do svého zákaznického konta (v případě, že jste nový zákazník u Beate Uhse, se nejprve zaregistrujte a následně přihlaste).
- 2. Vybírejte z celého sortimentu a zboží vložte do košíku.
3. V dolní části nákupního košíku, v sekci „Máte akční kód, slevu nebo poukázku na nákup“ klikněte na „+“. Zobrazí se vám pole pro zadání kódu voucheru. Kód vložíte a potvrdíte kliknutím na „Vložit akční kód“. Po úspěšném vložení kódu se sleva zobrazí a zaúčtuje přímo v nákupním košíku. - 4. Na následující stránce zkontrolujte adresu a zvolte způsob platby (platba za poštovné a balné + částku přesahující hodnotu voucheru) „Na dobírku“.
- 5. Potvrďte obchodní podmínky a odešlete objednávku.
- Důležité:
- Voucher nelze uplatnit na poštovné. Cena dopravy činí 125 Kč.
- Po odeslání již nelze objednávku v eshopu měnit (nelze přidat nebo ubrat zboží, vložit slevový kód nebo objednávku stornovat). Objednávku odešlete pouze v případě, kdy s objednávkou a koncovou cenou bezvýhradně souhlasíte.
- V případě, že po zadání kódu voucheru objednávku nedokončíte, bude kód z bezpečnostních důvodů na několik dní zablokován. Poté bude voucher znovu aktivní a můžete jej využít.
- Voucher lze použít pouze na 1 objednávku a 1 doručovací adresu (na jedné poštovní adrese může voucher uplatnit pouze jedna osoba).
- Vztahuje se na aktuální ceny v den objednání.
- Nelze kombinovat s dalšími slevami / slevovými kupóny.
- Zboží vám bude dodáno do 14 pracovních dní od objednání.
- Do 14 dní máte právo na vrácení zboží.
- Nabídka platí pouze pro osoby starší 18 let.
- Doprava:
- Osobní odběr není možný.
- Dodání službou Česká pošta činí 125 Kč na dobírku.
- Na jedno poštovné lze objednat libovolný počet kusů.
- Doba dodání do 14 pracovních dní od objednání.
Dobrý den,
kolik stojí we vibe 2 po rozkliknutí http://www.beate-uhse.cz/eroticke-pomucky/we-vibe-2-c13377.html?source=left_category
je cena místo 999kč 1499kč?
Dobrý deň Jana,
We-Vibe II. stojí 1499,– tak ako je uvedené pri výrobku a doplní sa aj do
košíka. Na stránke ktorú ste nám poslali je skutočne starý banner. Daná
cena je už neplatná. Dali sme to opraviť. Ďakujeme za info.
Dobrý den, objednala jsem zboží, zadala akční kód, ale částka se mi neponížila. Mohl by jste mi to prosím ověřit ? Číslo objednávky 8000441705.
Dobrý deň Michaela,
kontrolovali sme to a skutočne ste to odoslali bez zľavy. Viac info nájdete
vo Vašej mailovej schránke. (Vybavili sme už aj email, ktorý ste nám
zaslali na zákaznícky servis. )
Dobrý den, nejde mi vložit kód voucheru i po té, co jsem zaregistrovala, jak jej tedy mám uplatnit? Zboží mám vybrané a nechci čekat, aby pak bylo třeba už vyprodané..
Dobrý deň Mirka, skúste ešte raz (neskor), alebo kontaktujte náš
zákaznícky servis (uveďte aj čislo vouchera), aby sme to mohli
skontrolovať. (treba sa registrovať, potom prihlásiť a potom vkladať
voucher)
Dobrý den, bezvadná sleva, ale velká spousta věcí vyprodaná… Chtěla
jsem si pořídit dva korzety, ale oba jsou vyprodané ve velikostech S, M
i L… takže bohužel.
Nechystáte se během platnosti této nabídky doplňovat zboží?
Dobrý deň Zuzana, zásobu neustále doplňujeme a obmieňame. To, či je nejaký tovar doplnený záleží od dopytu a samozrejme od „aktuálnosti“ daného modelu. Ak je nejaký tovar vypredaný, je možné, že sa daná kolekcia už nešije. Veríme, že si vyberiete z našej aktuálne ponuky dostupných modelov.
Dobry den. Chcel som zakupit vibracne vajicko ToyJoy „Turn me on“
(1119 Kc), ale kym som k tomu vybral nejake dodatocne veci, tak zmizlo zo
stranok. Neviem ani zistit, ci bude naskladnene, ani kedy.
Zaujem som mal o toto konkretne, iny tovar si nevyberiem.
Teda – bude naskladnene? A ak ano, tak kedy?
Dakujem.
Dobrý deň John,
ak tovar „zmizol“ zo stránky, tak je skutočne vypredaný a nemame
bližšie info. Ak by nám výrobca tovar ešte vedel dodať a potvrdí nám
objednávku, tovar bude opať na stránke e bude tam doplnený predpokladaný
dátum dodania. Ak však na stránke nieje, nevieme Vám nič potvrdiť a
radšej ani zákazníkom neodporúčame na tovar čakať. Ďakujeme za
pochopenie
Dobrý den, v obchodě se mi líbí minišaty s krajkou, ale ve velikosti S/M už jsou vyprodané. Píše se tam, že dodávka bude až v červenci. Voucher ale musím uplatnit do konce května. Nejde to nějak udělat? Děkuji
Dobrý deň Kateřino,
ak sa na stránke zobrazuje predpokladaný dátum, tak by sa mal dať objednať.
Skúste ho jednoducho vložiť do nákupného košíka. Ak sa tam pridá a
objednávku odošlete, tovar Vám odošleme. (ešte upozornenie: dátum dodania
je orienačný – záleži samozrjeme od dodávky tovaru od výrobcu). Ak by
ste chceli poradiť konkrétne, napíšte nám na zákaznícky servis
objednávacie čislo tovaru. Ďakujeme za pochopenie.
Dobrý den, mám problém s načtením slevového kódu – prostě se nenačte. Nenakupuju u vás poprvé a postupuju naprosto stejně jako vždycky. Přihlášená jsem, ale sleva se mi prostě neodečte. Čím to je a co s tím můžu dělat?
Dobrý deň Jitka,
skúste eše raz (neskor), alebo kontaktujte náš zákaznícky servis (uveďte
aj čislo vouchera), aby sme to mohli skontrolovať.
Dobrý den,
je možné v jedné objednávce uplatnit dva vouchery? Ráda bych si objednala
We Vibe a vzhledem k vyšší ceně si zakoupila dva vouchery. Děkuji za
odpověď.
Dobrý den Martino,
lze koupit pouze jeden voucher na osobu. Jedná se o exkluzivní slevu, kterou
chceme nabídnout co nejvíce zákazníkům, proto je nabídka limitována.
Hezký den
Dobrý den, včera jsem dostala od Vás zboží a většinu vracím, z důvodu špatné velikosti. Jak mám postupovat a jak to bude s vrácením peněz, jestli je možné si za tu částku objednat znovu nebo dostanu zpět peníze. Popřípadě, jak to bude s poštovným. Děkuji za odpověď.
Dobrý deň Marta,
Po vrátení tovaru Vám systém vystaví nový voucher, ktorý bude platný
jeden mesiac a možete ho uplantiť v novej objednávke. Poštovné a balné je
vrátené automaticky v prípade ak vrátite celú objednávku. (toto
poštovné a prípadný doplatok, ktorý ste nadplácali dobierkou bude
vrátený složenkou na Vašu adresu) To znamená, na sumu, ktorá bola
„platená“ voucherom bude vystavený nový voucher a sumu, ktorú ste
platili dobierkou Vám vrátime spať poštovou složenkou. Ak chcete vrátiť
len nejakú časť objednávky a chceli by ste konkrétne informácie, napíšte
nám do emailu čísla tovaru, ktorý chcete vrátiť a napíšeme Vám presne
ako to systém vyrovná. Viac informácii nájdete taktiež na stránke
v sekcii „zákaznícky servis/objednávaní/akćní kód“ Ďakujeme za
pochopenie
Dobrý den, chtěla bych se zeptat ohledně velikostí topů v sekci móda. Dle Vaší „měřící pásky“ mám velikost XS (popř. S). Topy, které jsem si vybrala, jsou velikosti S/M či S/L. Chtěla jsem se proto zeptat, zda jsou pro mě tedy vhodné (tj. zda budou i přesto přiléhavé). Nevím, jak moc je látka elastická. Děkuji za odpověď.
Dobrý deň Jana,
zaleži samozrejme od konkrétneho topu. Material z ktorého sa top skladá
uvádzame pri tovare v záložke „špecifikácie“ V každom prípade ak by
Vám tovar nesedel, možete ho po vyskúšaní (na spodnom prádle) do 14 dní
vrátiť a systém Vám automaticky zašle nový voucher na hodnotu vráteného
tovaru, ktorý možete použiť v novej objednávke.
Dobrý den,
prosím budete mít ještě We Vibe 2 (999 Kč)?
Děkuji.
Dobrý deň Martina,
momentálne máme v ponuke We Vibe 3 a 4.
K dvojke žiaĺ nemáme potvrdenú objednávku u výrobcu, takže nemáme
bližšie info. Ďakujeme za pochopenie.
Dobrý den,
je možné do jedné objednávky zadat více než 9 ks od jednoho zboží –
formulář nabízí jen možnost 1–9 kusů. Děkuji, Tomáš
Dobrý den Tomáši,
více kusů bohužel zadat nelze.
Hezký den
Jaká je doba platnosti voucheru?
Do konce května.
Dobrý den,
dokdy od zakoupení voucheru je třeba zaslat platbu? Děkuji.
Dobrý den, Lucie. Platbu je třeba zaslat do dvou pracovních dnů.
Dobrý den,
dostala jsem slevu 125Kč za přihlášení k registraci. To už k tomu
uplatnit nejde?
Děkuji.
Dobrý den Markéto,
tak jak je uvedeno v popisu nabídky, slevové akce není možné kombinovat.
Takže nelze,
hezký den
Dobrý den, na Vaši stránkách jsem si přečetla, že když nebudeme se zbožím spokojeni, tak jej můžeme vrátit, ale dopravu platíme MY. Je to pravda??
Dobrý deň Kateřina,
ak odstúpite od kúpnej zmluvy do 14 dní a vrátite balík spať, vrátime
Vám aj poštovné naklady, ktoré ste zaplatili za doručenie balíka k Vám.
Náklady spojené za zaslaním tovaru spať hradí kupujúci. (iný prípad je
ak sa jedná o oprávnenú reklamáciu. Vtedy može zákazník požadovať aj
vrátenie nákladov spojených so zaslaním tovaru spať k nám.)
Co když se do konce kvetna nenaskladni zbozi o ktere mam zajem ? Neslo by to objednat i kdyz neni aktualne skladem a dodat proste az prijde?
Dobrý deň Irena,
ak na stránke pri danom tovare je uvedené, že je vypredaný a nie je tam
uvedený predpokladaný dátum dodania, znamená to, že nemáme potvrdenú
objednávku od výrobcu a teda nemáme bližšie informácie. V tomto prípade
nedoporučujeme, aby ste na tovar čakali, pretože sa može stať, že ho už
nebudeme mať v ponuke a ak sa vypredajú všetky veľkosti, produkt
autoamticky „zmizne“ zo stránok. Veríme, že si vyberiete iný, dostupný
tovar z našej ponuky. Ďakujeme za pochopenie.
Dobrý den,
mám takový problém.
Zakoupila jsem voucher a ráda bych objednala pánské boxerky Diesel – cena
449,– Kč. AVŠAK – když je zboží v košíku, cena je rázem 499,–
Kč za kus, což se mi moc nelíbí. :) Jde problém vyřešit? Ráda bych
voucher využila, ale 2 různé ceny, to je zvláštní… pokaždé, když
jsem se na tyto boxerky dívala, stály 449,– kč. Nerada bych tolik
přeplácela.
Díky za váš čas a kladné vyřízení. Hezký večer.
Dobrý deň Sabina,
jednotlivé veľkosti toho istého tovaru možu mať rozne ceny. Platí to aj
u týchto boxeriek. Veľkosti S, M a L stoja 449,– a od veľkosti XL stoja
dané boxerky 499,–. Ak si ich teda objednávate vo veľkosti XL, správna
cena ja 499,– Kč.
Dobrý den,
lze koupit i více voucherů a využít je v rámci jednoho nákupu? Tedy
platit jen jedno poštovné?
Dobrý den Petře, na jeden voucher lze udělat pouze a právě jednu
objednávku. Jedná se o exkluzivní slevu, kterou chceme nabídnout co
nejvíce zákazníkům, proto je nabídka limitována – jeden voucher na
jednu osobu.
Hezký den
Dobrý den,
chtěla bych se zeptat na rozměry stírací mapy světa v sekci
vychytávky.
Děkuji předem za odpověď
Dobrý den Radka,
rozmery mapy (obj.číslo 24053) sú 81,9 × 58,2 cm.
Dobrý den,
je možné si zakoupit dva vouchery s tím, že se bude hradit jedno
poštovné? Nebo je nutné uhradit dvě.
Děkuji za odpověď a přeji hezký den
Dobrý deň,
ide o exkluzívnu zľavu a preto ju chceme ponúknuť čo najviac zákazníkom.
Z tohto dovodu je možné na jednu osobu zakúpiť len jeden voucher. V jednej
objednávke sa dá taktiež uplatniť len jeden voucher. Ďakujeme za
pochopenie.
Dobrý den,
prosím Vás, máte k dispozici velikostní tabulku oděvů s mírami? Ne
každý obchod má stejné velikosti.
Děkuji. S přátelským pozdravem Nika
Dobrý deň Nika,
tabuľka je na stránkach v sekcii zákaznícky servis, alebo nám napíšte
email a zašleme Vám ju v prílohe.
Dobrý den,
tabulku velikostí můžete nalézt na tomto odkazu: http://www.beate-uhse.cz/product/measure_table
Hezký den
Dobrý den,
ráda bych si zakoupila tento voucher, ALE – většinu pánských boxerek
DIESEL ve vel. XL máte vyprodanou. Je nějaká šance, že je v brzké době
naskladníte? Ráda bych příteli koupila takto dárek, ale jeho velikost
nemáte… :-(
Děkuji za odpověď! Hezký večer.
Dobrý deň Sabina,
ak na stránke pri danom tovare je uvedené, že je vypredaný a nie je tam
uvedený predpokladaný dátum dodania, znamená to, že nemáme potvrdenú
objednávku od výrobcu a teda nemáme bližšie informácie. V tomto prípade
nedoporučujeme, aby ste na tovar čakali, pretože sa može stať, že ho už
nebudeme mať v ponuke a ak sa vypredajú všetky veľkosti, produkt
autoamticky „zmizne“ zo stránok. Veríme, že si vyberiete iný, dostupný
tovar z našej ponuky. Ďakujeme za pochopenie.
Dobry den, ma objednavka nedosahuje castky 1300 ale je pouze 1252kc, je treba jeste neco dokoupit nebo bude sleva poskytnuta i na tuto catku? dekuji
Dobrý deň Alena,
nemusíte doobjednávať, naúčtuje Vám to v košiku len zľavu 1252,–
(zvyšok však prepadne a nie je možné ho už uplatniť. Voucher musí byť
uplatený na jeden krát.)
Dobrý den, chci se zeptat kde nebo kdy se platí poštovné, zda-li se platí až přijde balík tam dopravci přímo??? děkuji
Dobrý deň Hanka,
poštovné + prípadný doplatok (ak si objednáte nad hodnotu vouchera) bude
účtované ako dobierka. Zaplatíte teda pri preberaní balíka od pošty.
Dobrý den, docela mě mrzí, že většinu velkých velikostí podprsenek máte již dlouhou dobu vyprodané. Cca z dvaceti podprsenek velikosti 80F, jich polovinu nemáte
Dobrý deň Šárka,
zásobu neustále doplňujeme a obmieňame. To, či je nejaký tovar doplnený
záleží od dopytu a samozrejme od „aktuálnosti“ daného modelu. Ak je
nejaký tovar vypredaný, je možné, že sa daná kolekcia už nešije a máme
v ponuke nové modely. Aktuálnu ponuku Vašej veľkosti nájdete jednoducho na
http://www.beate-uhse.cz/queen-size/spodni-pradlo-c11938.html?page=1&per_page=32&amount=&color_id=&size_id=41
(nastavili sme Vám tam veľkostný filter na 80F. Výredajový tovar, ktorý je
zlacnený sa často v daných veľkostiach rýchlo vypredá)
Dobrý den. Chápu tedy správně, že je možné objednat i zboží, které máte právě v akci? Předem děkuji za odpověď.
Dobrý den Moniko,
ano, můžete nakoupit jakékoliv zboží, za ceny aktuálně platné na
stránce v momentě objednání, takže i za ty akční :)
Hezký den
Dobrý den,
chtěla bych se zeptat, jak to je v případě, že mi zboží nebude sedět a
budu ho muset vrátit?
Dobrý den Hanko,
zboží vrátíte zpět dle podmínek e-shopu: https://www.beate-uhse.cz/selfhelp/trinicom_full?tsite=agb
Na této stránce se dozvíte i jak postupovat, pokud jste uplatňovala
slevový voucher a vracíte jenom část zboží. Hezký den
Lze koupit za voucher i již slevněné zboží?
Dobrý deň Nikola,
tovar nakupujete za aktuálne ceny. Ak je na stránke niečo zlacné, tak paltí
zlacnená cena. Konečnú cenu produktu vždy vídíte aj v nákupnom košíku.
Prajeme pekný deň.
Dobrý den, vztahuje se tato akce i na zboží v sekci Vychytávky na e-shopu? Děkuji za odpověď
Dobrý den Romane,
voucher se vztahuje na celý sortiment e-shopu, tedy i na sekci
Vychytávky.
Hezký den
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, ještě jednou.
Váš zákaznický servis jsem samozřejmě již kontaktovala na mail, který byl uveden ve faktuře, s přesnějším popisem problému. Nikdo na něj však nereagoval. Jana
Dobrý deň Janča,
v tom prípade Vás prosíme ešte o trpezlivosť. Na emaly odpovedáme max. do 2 pracovných dní. (ak ste písali včera, tak Vám bude odpovedané dnes)