Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.
3 dny odpočinku v Piešťanech pro DVA
Hodnocení podniku Hotel Magnólia
Jídlo bylo vynikající. Přístup a služby na úrovni. V pokoji nebylo hlavní osvětlení. Internet pouze do druhého patra. I přesto byl pobyt krásný a odpočinkový.
Krásné a příjemné prostředí.
..nebylo to nejhorší..
Všechno v pořádku, skvělý profesionální přístup. Skvělé jídlo.
UBYTOVÁNÍ NIC MOC, SPANÍ NEPOHODLNÉ, POČASÍ PŘÍŠERNÉ, NEJLEPŠÍ BUFETOVÉ SNÍDANĚ- VELKÝ VÝBĚR JÍDLA.
Ochotný a milý přístup personálu, výborná kvalitní strava, wellnes.
Ochota a vstřícnost personálu. Kvalitní a chutné jídlo. Zlepšení bych viděla v důkladnějším úklidu, ubrusy, umyvadla…
ještě jsme neabsolvovali tento pobyt
Starý velký panelákový hotel s dobrou polohou u lázeňského ostrova. Večeře podprůměr hlavně 1.den – řízek, pár měsíčků opeč.brambor+suchá rýže s 1měsíčkem rajčete a kouskem listu salátu. 2.večeře lepší, snídaně bohaté. Kvalita všeho odpovídá ceně zájezdu, takže doporučuji.
No v restauraci vznikla zbytečně panika. Vůbec nevěděli jak mají obsluhovat hosty. Například se číšník ani nezeptal co si dáme na pití. Měli jsem své místo, ale druhý den jsme museli sedět jinde. Jídlo jsem dostali jako první den, museli jsem se ozvat abychom dostali kačenu. Opět se nikdo neptal co si dáme k pití a k jídlu. Wellnes centrum bylo dost obsazené, málem na nás nezbylo místo, na zábal jsem mohli až druhý den v 21:00, navíc jsem museli hodinu čekat, protože ta paní vůbec nereagovala když jsme došli, musel jsem 3× na recepci upozornit že se tam nemůžeme dostat. Jinak ostatní OK
Chyběla možnost parkování přímo u hotelu.
Prostředí velice pěkné, nelíbila se nám neexistující komunikace mezi recepcí a wellnes centrem, přestože jsme procedury měli předem zamluvené, což byla velká škoda, protože paní masérka byla velice šikovná a vstřícná.
vše supéééééééééér :-)
Hotel by starší, sice možná nejlepší v Piešťanech, ale obsluha a cely hotel nesplnil mé nároky. Na malého psíka se dívali špatně a jídlo bylo strašně průměrné. V ceně ve slevomatu nejsou další poplatky a tak jsem ihned na začátku pobytu platil na více 25 eur.
Super, příjemné jednání, hezké prostředí.
Nejsem si jistá, zda pobyt nereklamovat. Protože vlastně „všechno odpovídalo tomu co bylo napsáno“. Jenže – hotel rozhodně neodpovídá 4* – den předtím jsem spala v hotelu stejné kategorie a Maďarsku a bylo to nesrovnatelné! Na standartním pokoji nebyl ani větrák v koupelně, postele jsou proležené, v ledničce v pokoji .. no radši moc nekomentovat. Na tento víkend se jim hotel naplnil – lidé využívali vouchery a navíc měli v hotelu nějaké školení – parkoviště před hotelem bylo v podstatě zřejmě celé rezervované pro školitele. Takže hosté parkovali na městském parkovišti – které bylo levnější než parkování před hotelem, ale pokud jste to platili přes hotel zaplatili jste stejně 10 euro. Rašelinový ábal – představuji si, že mě do něčeho zabalí. Tady to byl obklad velikosti 30×40 cm, který Vám dali buďto na ramena, nebo na kříž – ne calá záda, ale jen část. Bazén sme nevyužili – a nebyli jsme jediní, protože bazén je poměrně maličký a ne zrovna teplý. Personál v jídelně – řekla bych že ne vlastní vinou (nemohli za to, že množství stolů nemohlo pokrýt množství hostů) nestíhal, ale velmi se snažil. Jídlo bylo dobré. Rozhodně si nemyslím, že by cena odpovídala poskytnutým službám a komfortu.