Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.
EXTRA VELKÝ kalendář z vašich fotek – krásný dárek pro vaše nejbližší. 12 fotografií
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Voucher uplatněte co nejdříve a nejpozději týden před koncem platnosti, abyste předešli případným problémům technického rázu.
- Postup objednávky:
- 1) Vyberte si formát fotokalendáře na stránce www.bontia.cz/kalendar podle údajů na zakoupeném poukazu.
- 2) Vložte fotografie do vašeho kalendáře.
- 3) Zkontrolujte si zvolený počáteční měsíc kalendáře, a zda je vyplněno všech 12 fotografií.
- 4) Objednejte fotokalendář.
- 5) V košíku zaškrtněte „Mám k dispozici kód poukazu“ a do pole uveďte kód voucheru. Klikněte na „Uplatnit poukaz ›“ a pokračujte v nákupu.
- Nelze kombinovat s objednávkou jiných produktů Bontia.
- Doprava:
- Dodání fotokalendáře do Vánoc lze garantovat pouze za předpokladu, že její platnou objednávku(zaplaceno dopravné) uplatníte nejpozději do 2. prosince 2013. Ostatní fotokalendáře budou dodány po Vánocích. V ostatních případech kalendáře obdržíte do 15 pracovních dní od vytvoření platné objednávky.
- Odpovědi na vaše další otázky naleznete na www.bontia.cz/podminky-kalendare.
- Dopravné činí 99 Kč. Zaslání Českou poštou.
- Osobní odběr není možný.
- Omezení:
- Tuto slevu není možné kombinovat s jakoukoli jinou slevou od firmy Bontia, včetně slev množstevních. Voucher není vyměnitelný za peníze a lze ho použít pouze jednou.
- Na 1 fotokalendář lze uplatnit pouze 1 kupon.
- Aplikace na tvorbu kalendářů je funkční ve všech podporovaných prohlížecích IE10, Chrome a Mozzila. Používejte výhradně tyto prohlížeče.
Dobrý den.
Chtěla bych se zeptat, zda je možné k fotografii přidat
popisek? Děkuji
Dobrý den, Kláro,
do fotokalendářů můžete přidat výhradně fotografie. Pokud chcete do
fotografie vložit text, musíte využít externí programy. Tento postup bych
vám však moc nedoporučoval. Děkujeme, přeji hezký den.
Dobry den, objednala jsem si 3 voachery na kalendare, ktere jsem zaplatila prevodem a chci se zeptat, kdy zaplatit a jak to postovne? Zatim mi nic neprislo, cekam, az se vam penizky pripisou na ucet.
Dobrý den, Zuzko,
poštovné platíte až poté, co si vytvoříte a objednáte kalendáře na www.bontia.cz/kalendar. V objednávce
zadáte kódy vašich kupónů a poté pouze zaplatíte poštovné. Děkuji
Dobrý den, nevím zda to chápu dobře: Ale pokud jsem s objednala
kalendář za 169,– tak musím volit pouze fotky na šířku ( dolní strana
delší)? A do kalendáře za 199,– fotky na výšku?
Velmi děkuji za odpověď a pokud jste již v diskuzi odpovídali, tak děkuji
dvojnásobně:)
Dobrý den, Martino,
přesně jak píšete. Kalendář za 169 Kč je sice na výšku, ale fotografie
v něm jsou koncipované na šířku. Kalendář za 199 Kč je na výšku
i s fotografiemi. Děkuji a přeji hezký den.
Dobrý Den,
chtěla jsem se zeptat, zda-li nemáte chybu u posledního rozměru
s cenou.
Jelikož jakmile dám kalkulaci ceny, zobrazí se mi 99,– a ne 249,–.
Která cena je tedy ta skutečná?
Děkuji za brzkou odpověď. :)
Dobrý den, Deniso,
ano cena v kalkulaci není správně. Děkujeme za upozornění, už pracujeme
na opravě. Správná cena je podle nákupního košíku tedy u poslední
varianty 249 Kč. Přeji hezký den.
Dobrý den, koupila jsem si na Slevomatu 5 voucherů na kalendář (všechny stejné za 169,– Kč) Na stránkách Bontia jsem si je vytvořila a nyní bych je chtěla objednat. Prosím, jak postupovat, aby mi přišly najednou? (Doufám, že nebudu muset platit za každý jeden poštovné). Děkuji
Dobrý den, Ivo,
své kalendáři si budete moci poslat na jedno poštovné. Tato služba bude
spuštěna v řádech dnů. Poté stačí přejít ve vaší zákaznické sekci
do „moje kalendáře“ a přidat zvolené kalendáře do košíku. Následně
budete moci zadat více poukazů na jednu objednávku.
Aktuální informaci o jednom poštovném naleznete na http://www.bontia.cz/kalendar v sekci
„Časté kladené dotazy“.
Děkujeme
Dobrý den, stále kopírujete odpověď, jak se dají koupit např dva kalendáře za jedno poštovné, ale tak nějak to je vysvětlení zmatečné, navíc když jsem koupil dva vouchery, tak jde zadat pouze jeden a druhý kalendář mi to napočítá bez slevy. Takže dotaz zní: jak objednat dva různé kalendáře( tedy stejného typu, ale s různými fotkami) tak, aby to vzalo oba vouchery? Děkuji MS.
Dobrý den,
jistě postupujete správně, ovšem zatím není služba spuštěna. Dodavatel
našich služeb narazil na technický problém. Toto se snažíme urychleně
vyřešit a v řádech dnů očekáváme zprovoznění jednoho dopravného.
Aktuální informaci naleznete na http://www.bontia.cz/kalendar. Děkuji
za pochopení.
Dobrý den, koukala jsem, že to skutečně ještě nejde poslat více kalendářů, jen se chci zeptat, jestli půjde na jedno poštovné poslat kalendáře, když budu mít např. já 2 vouchery a 1 sousedka, zda to můžeme sloučit jako jednu objednávku, nebo je to vždy nějak podle jména, kdo si to objednal? Předpokládám, že to půjde, jen se asi zadají č. voucherů, bez toho, kdo je zakoupil, ale pro jistotu se ptám. Velice děkuji
Dobrý den, Markéto,
kupóny nenesou žádnou informaci o tom, kdo jej zakoupil. Pokud se tedy spolu
domluvíte, jistě to tak půjde. Musíte to však zadat v jedné objednávce
na jednu doručovací adresu. Sloučit objednávky není možné. Přeji
hezký den.
Nabídka kalendáře č.1. je doufám na šířku, i když v popisu je psáno na výšku? Děkuji.
Dobrý den,
jaký kalendář myslíte označením č. 1?
169 Kč na výšku
199 Kč na výšku
249 Kč na šířku
Snad jsem pomohl. Děkujeme
Soňo, ještě vám upřesním odpověď. Kalendář je u varianty 169 Kč na výšku ovšem fotografie jsou v něm orientované na šířku. Druhá část kalendáře totiž tvoří prostor na poznámky v kalendáři. Prosím neváhejte se podívat na ilustrační fotky. Děkuji
Dobrý večer, jak mám postupovat v případě, že mám zakoupené 2 vouchery na kalendář velký 46×30 cm, které jsou rozdílné – neobsahují stejné fotografie a chci je uplatnit v jedné objednávce? Navíc chci platit pouze jedno poštovné, jak již v listopadu avizujete. Jak mám prosím postupovat? Objednávka se mi tímto způsobem nedaří zadat. Děkuji.
Dobrý den, Pavlo,
hned jak funkce bude k dispozici, jednoduše vytvořte svůj fotokalendář a
klikněte na objednat nebo ho přidejte ze záložky po přihlášení „moje
fotokalendáře“. Poté vytvořte druhý kalendář a objednejte jej, nebo
přidejte do košíku přes „moje fotokalendáře“. Jakmile budou oba
kalendáře v košíku, můžete pokračovat v objednávce.
Prosím o strpení s objednávkou a jedním poštovným. Snažíme se to co
nejdříve uvést v provoz. Děkujeme.
Dobrý den,
píši dnes ještě jednou, fotky které jsem vkládala do kalendáře byly asi
moc velke, když to psalo, že není optimální rozlišení, 3× jsem je
zmenšovala, až do velikosti takové, že mi to pro změnu napsalo, že je
rozlišené nedostatečné! TAK JE TO NORMÁLNÍ? Proč teda neuvedete, JAKE má
mít fotka rozlišení, pro lepší nahrávání fotek, nehledě na fakt, že
normálně servery nemají problém s nahráváním fotek, nahrajete fotku
s kvalitním – velkým rozlišením a je to, žádny problem. U Vás jsem
chtěla udelat – vyzkoušet kalendář po 1. ale obávám se, že objednám
jinde. příliš mnoho komplikací – viz. poštovné na každy produkt
zvlášt!
Děkuji
Dobrý den, Šárko,
špatně jste pochopila hlášku „neoptimální rozlišení“. Jsou tři
stavy, první je v pořádku bez popisu, druhé je „neoptimální
rozlišení“ a třetí „nedostatečné rozlišení“. Z neoptimálního
rozlišení se zmenšováním tedy dostanete do „nedostatečného
rozlišení“. Je mi líto, že došlo k nedorozumění.
Pokud si najedete na informační okno „neoptimální rozlišení“, tak vás
to informuje o rozlišení, které by vaše fotografie měla mít.
Chtěl bych vám vysvětlit, že jiné firmy vaše rozlišení nemusí řešit a
vytisknou fotky v horší kvalitě, my vás radši informujeme o tom, jak se
věci mají. Touto informační hláškou vás pouze upozorňujeme, že kvalita
vašich fotografií není maximální a ačkoliv je vytiskneme s tou nejlepší
technologií, nemusí odpovídat tomu, co vidíte na monitoru. Doufám, že jsem
vám vše objasnil. Děkuji a přeji hezký den.
Dobrý den,
už to tady bylo zmíněno, mám fotografie rozliš. 4288×3216 ± do cca 8 MB,
nechávala jsem si vytisknout plátno ve velkém rozměru, a fotka byla krásně
ostrá, proč u Vás na stránkách, když fotky zadávám do kalendáře, to
u všech píše, že není optimální rozlišení, jiné fotky nemám, ani od
fotografa, tedy si nemužu kalendář zakoupit? Děkuji za odpoved…
Dobrý den,
odpověděl jsem vám k vaší druhé odpovědi. Děkuji
Dobrý den, jaká je prosím gramáž papíru kalendářů? děkuji.
Dobrý den, Markéto,
gramáž papíru je 170 g/m2. Z obou stran je potažen laminem a s tím je
nutné počítat. Děkujeme
Dobrý den, chtěla bych si zakoupit tři kalendáře a nechat si poslat najednou za jedno poštovné. Píšete, že za jedno poštovné je možné objednávat od poloviny listopadu. Chápu to tedy dobře, že si můžu kalendáře koupit již dnes, ale na Vašich stránkách vytvořit a odeslat objednávku kalendářů až v té druhé polovině listopadu, kdy už se zprovozní zasílání kalendářů za jedno poštovné? děkuji.
Dobrý den, Barboro,
jedno poštovné bude pravděpodobně možné od poloviny listopadu. Přesně
tak, kupte dnes a v průběhu listopadu to již bude možné. Aktuální
informaci naleznete na http://www.bontia.cz/kalendar dole
v často kladených dotazech. Děkujeme
Dobrý den, zakoupila jsem si voucher na kalendář na výšku 300 × 460
mm. Bohužel
při zkoušce vkládání fotek mi u všech naskočila hláška, že fota
nejsou v dostatečném rozlišení.
Úprava přímo ve vašem rámečku není možná.
Je možnost si objednat místo tohoto formátu
kalendář za 169 Kč, kde jsou fotky menší? díky, Jarka
Dobrý den,
pokud se jedná o výměnu již objednaného kalendáře zde na slevomat.cz,
prosím kontaktujte s tímto dotazem přímo slevomat na podpora@slevomat.cz.
Děkujeme
Dobrý den, pokud pošlu fotky tento víkend, bude kalendář hotový do
začátku prosince? Potřebovala bych ho nejpozději 3. 12.
Děkuji.
Dobrý den, Jano,
podle našich expedičních údajů ho budete mít doma včas. Kalendáře
obdržíte do 15 pracovních dní od vytvoření platné objednávky.
Nezapomeňte jej co nejdříve uhradit, platba kartou je nejrychlejší.
Děkujeme
Dobry den, je mozno na nekterem kalendari pouzit jak fotky na sirku, tak na
vysku? Vsimnula jsem si, ze jeden je na sirku, druhy na vysku.....je nejaky
mix?
Diky za odpoved
Dobrý den, Ivanko,
nenabízíme kalendář, který by obsahoval mix na výšku a na šířku.
Úpravou fotografií v externích programech si však můžete sama podobný
kalendář udělat. Děkujeme
Dobrý den,
právě jsem objednala fotokalendář velký na šířku 460×300 mm, ale při
objednávce se mi zobrazila původní cena 639,– což je cena kalendáře na
výšku.
Mám opravdu koupený voucher ze slevomatu za 249,– na šířku, kde je
původní cena 799,–.
Fotokolandář jsem i zhotovila a objednala na šířku, při objednávce se mi
voucher odečetl, jen mě zarazila ta cena původní na fotokalendáře.
Je má objednávka vpořádku, přijde mi opravdu správný kalendář, který
jsem si zakoupila a objednala?
Děkuji za odpověď.
Zodpovězeno, děkujeme.
Dobrý den,
právě jsem objednala fotokalendář velký na šířku 460×300 mm, ale při
objednávce se mi zobrazila původní cena 639,– což je cena kalendáře na
výšku.
Mám opravdu koupený voucher ze slevomatu za 249,– na šířku, kde je
původní cena 799,–.
Fotokolandář jsem i zhotovila a objednala na šířku, při objednávce se mi
voucher odečetl, jen mě zarazila ta cena původní na fotokalendáře.
Je má objednávka vpořádku, přijde mi opravdu správný kalendář, který
jsem si zakoupila a objednala?
Děkuji za odpověď.
Dobrý den, Evo,
děkujeme za vaši zprávu. Co nejdříve tuto nesrovnalost napravíme. Vaše
objednávka je v pořádku, není třeba se obávat. Děkujeme a přeji
hezký den.
Dobrý den, na fotce co jsem vložila do kalendáře se mi ukázalo neoptimální rozlišení, ale zmenšit už nejde. Když to takhle nechám, fotka tam bude, jen ne v nejlepší kvalitě nebo fotka nepůjde natisknout vůbec? A prosím, kdy můžeme očekávat spuštění více kalendářů za jedno poštovné? Děkuji Veronika
Dobrý den, Veroniko,
fotka půjde vytisknout, je to pouze upozornění, že fotografie není
příliš kvalitní. Vytiskneme ji nejlíp jak to vůbec lze, ovšem je třeba
počítat s horší kvalitou než u kvalitních fotografií.
Více kalendářů za jedno poštovné, podle nové informace, bude
pravděpodobně možné od poloviny listopadu. Děkujeme
ještě mám další dotaz, zda poštovné se bude platit až při doručení poštou tzv. na dobírku,děkuji Adéla
Dobrý den, Adélo,
objednávku do 1000 Kč můžete platit i na dobírku. Pokud budete
uplatňovat slevomat poukazy, bude hodnota objednávky pouze dopravné.
Děkujeme
Dobrý den,chci se zeptat když už jsem si koupila na 1 voucher 4 ks kalendářů a zaplatila je,teď jsem si rozmyslela jestě 1 ks kalendáře přikoupit, je to možné za 1 poštovné?děkuji
Dobrý den,
pokud jste již vytvořila objednávku na www.bontia.cz, tak bohužel. Objednávky nelze
spojovat. Pokud se však jedná o objednávky slevomat, pak ano. Děkujeme
dobry den rada bych se zeptala kdyz pisete ze mam zadat ciselny a nebo textovy kod,a kdyz to mam vse dohromady!a nejde mi uplatnit sleva co mam delat? dekuji =)
Dobrý den, Terezo,
prosím ujistěte se, že objednáváte správný produkt na poukaz, který jste
si zakoupila. Kód celý zkopírujte do pole pro uplatnění voucheru během
zadávání objednávky. V jiném případě se prosím informujte na podpora@bontia.cz a tam se
pokuste podrobněji popsat svůj dotaz. Děkujeme
Dobrý den, zakoupila jsem kalendář za 199 Kč, ale v potvrzené objednávce jsem obdržela, že jsem zakoupila za 169 Kč. Znovu jsem zkoušela, jestli jsem se nepřemáčkla. Ale je to tak. Při zvolení výberu kalendáře za 199 Kč mi bylo ukázano, že v košíku je za 169 Kč. Kde se mi objeví správný typ kalendáře, abych při objednávce neobjednávala jiný typř?
Dobrý den, Lucie. Velmi se Vám omlouváme za zmatky, ale Vaše objednávka je naprosto správně :-) Děkujeme.
Dobrý den Lucie,
vše je i tak v pořádku. V závorce máte uvedenu variantu, kterou kupujete
a cena se Vám zobrazí 199 Kč. Krátký titulek nese název „169 Kč za
extra velký fotokalendář z vlastních fotek“, proto se Vám název
zobrazí takto.
Děkujeme však za upozornění, jsme si vědomi, že toto může zákazníky
mást a upravíme to.
Hezký den
Dobry den,
mozna jsem to prehledla, ale koupim-li 3 vouchery a budu je chtit uplatnit a
poslat dohromady za 1 postovne, musi byt vsechny kalendare stejne nebo mohou
byt ruzne?
Dekuji.
Dobrý den, Jano, fotokalendáře můžou být různé. Funkci objednání více kalendářů na jedno poštovné spustíme v průběhu listopadu. Pokud si koupíte tento poukaz, budete to moci využít. Děkujeme
Dobrý den, pokud si koupím voucher na kalendář, musím si ho nechat udělat hned nebo můžu až třeba za týden za dva? jak dlouho ten voucher platí? Děkuji :)
Dobrý den paní Karkošová,
vzhledem k tomu, že platnost voucheru je až do 14.1.2014, záleží jen a jen
na Vás, kdy si kalendář vyrobíte, důležité je jen jej vytvořit do konce
platnosti voucheru.
Děkujeme za dotaz
Nejdou mi tam vložit fotky,co mám dělat
Dobrý den, Renáto,
pro jistotu uvedu nápovědu z podmínek:
„Aplikace na tvorbu kalendářů je funkční ve všech podporovaných
prohlížecích IE10, Chrome a Mozzila. Používejte výhradně tyto
prohlížeče.“.
Pokud vám i přesto nelze vložit fotografie, prosím pošlete
Print-screen(uložit obrazovku) chyby na podpora@bontia.cz. Pro více
informací se dále obraťte na tento e-mail, rádi vám pomůžeme.
Děkujeme
Dobry den, voucher jsem zakoupila, jen mam dotaz ohledně poštovného – platí se na dobírku, převodem nebo kartou při objednávce? Dekuji
Dobrý den, Petro,
poštovné můžete zaplatit kartou nebo převodem. Děkujeme
dobrý den. Nevím jestli to chápu správně. Nejdříve si tedy na www.slevomat.cz koupím voucher a poté teprve jdu na stránku na výrobu kalendářů a zadám tam nějaký kod toho voucheru? Děkuji za odpoved.
Dobrý den, Báro,
přesně tak, nejdříve si nakupte poukaz na daný produkt. Poté si jej
vytvořte na stránce www.bontia.cz/kalendar. V objednávce
poté můžete zadat váš kód poukazu. Děkujeme
Ještě bych se ráda zeptala: ten maximální počet kalendářů (10 kusů) platí jen na jeden druh? Nebo celkem na všechny druhy? Protože v nákupním košíku mě to dovolí vybrat např. 9 ks s matnými fotky, 2 kusy s lesklými fotky. Také děkuji za odověď
Dobrý den, Martino,
maximální počet je udán akcí slevomat.cz. Přesné omezení je na počet
voucherů, takže by vám vaše objednávka neměla jít naklikat. Ovšem pokud
vám to lze objednat, myslím, že není problém objednat více.
V jiném případě se objednávka vztahuje vždy na osobu. S touto informací
již asi víte, co a jak. :) Děkujeme
Dobrý den,
nechápu jednu věc: na odpověď, zda jde poslat více kalendářů v jednom
balíku odpovíte: tak již v listopadu bude možné objednat s jednotným
poštovným více kalendářů. Stačí sledovat informaci ‚Často kladené
dotazy‘ na http://www.bontia.cz/kalendar…“ Už
je listopad a když se na ten odkaz podívám, tak to zatím není možné. Já
bych nerada nakoupila kalendáře a pak platila každému kalendáři
poštovné. Od kdy to teda půjde konkrétně? Děkuji za odpověď
Dobrý den, Martino,
omlouváme se, náš dodavatel služeb narazil na komplikace a snaží se je co
nejrychleji vyřešit abychom vám mohli vyhovět. Svůj slib hodláme dodržet,
v průběhu listopadu budete moci objednat, pouze to nebude hned ze začátku
listopadu. Má to pro nás maximální prioritu. Děkujeme za pochopení.
Dobrý den, chtěla bych se zeptat na informace ohledně platby. Pokud jsem
si vybrala kalendář za 249, připíšu na váš účet 249+99? Tedy celou
částku plus poštovné?
Děkuji za odpověď.
Dobrý den, Hanko,
zde na slevomatu poukaz zakoupíte a zaplatíte v hodnotě podle vašeho
vybraného formátu. Ve vašem případě tedy 249 Kč. Poté obdržíte
voucher, který můžete uplatnit na stránkách bontia.cz, kde po vytvoření
kalendáře provedete objednávku a uplatníte kód ze slevomatu. V rámci
této objednávky zaplatíte 99 Kč. Děkujeme
Dobrý den, zakoupil jsem několik voucherů, rád bych jeden fotokalendář rozdal více babičkám. Otázka zní jak mohu při objednávce více kusů jednoho kalendáře uplatnit více voucherů, při vložení do košíku je možné uplatnit pouze jeden voucher kód. Předem děkuji za odpověd.
Dobrý den, Miroslave,
to rádi slyšíme. Tato funkce, objednání více kalendáře(s více poukazy)
na jedno poštovné, bude spuštěna v průběhu listopadu. Aktuální
informaci naleznete na stránce www.bontia.cz/kalendar u často
kladených dotazů. Děkujeme za dotaz
Dobrý den, při vkládání fotek mi systém u každé píše – Nedostatečné rozlišení. Fotky mám přímo z ateliéru a nebo fotoaparátu. Nedávno jsme tvořili jiné kalendáře a nikde nebyl problém. Jak mám fotky upravit? Mám je jen zmenšit v Úpravách v PC? Tlačítka ve vašem systému na úpravu fotek nereagují. A bude 100% možné odeslat na jedno poštovné více kusů, u mě 4ks? Díky V.
Dobrý den, Veroniko,
kalendáře, které jste předtím tvořily byly předpokládám znatelně
menší. Naše kalendáře jsou velké a vyžadují kvalitní fotky, ideální
je alespoň 8Mpx fotoaparát. Pokud tlačítka na úpravy fotek nereagují,
prosím kontaktujte nás na podpora@bontia.cz. Přidejte
informaci o vkládaných fotografiích (velikost v MB a rozlišení). Jinak
ano Veroniko, bude to 100% možné, pouze nevíme přesný termín. Bude to
někdy v průběhu listopadu. Děkujeme
Dobrý den, všem kopírujete stejnou odpověď ohledně více kalendářů na jedno poštovné od listopadu (ač to dle předchozí připomínky p.Miroslavyy stále nelze), nikde jsem se však nedočetla, KOLIK kalendářů bude možno na 1 poštovné odeslat. Měla bych zájem o 3 ks velkého kalendáře na výšku, ovšem než zakoupím, prosím o ujištění, že budu platit pouze jedno poštovné. Děkuji, Iveta
Dobrý den, Iveto,
na jedno poštovné můžete(po spuštění služby) samozřejmě poslat kolik
kalendářů budete chtít. Výše dopravného se může navýšit na základě
hmotnosti podle ceníku České pošty. Není to však nic dramatického a
myslím, že v případě 3 ks kalendáře se poštovné nezvýší.
Děkujeme
Dobrý den,
velice mě pobavila věta za 1minutu hotovo… již mám 3hodiny práce za sebou
a jsem konečně v cíli…
Nakonec řeším odeslání objednávky a bohužel ač píšete, že bude
možné odeslat více kalendářů na jedno poštovné v listopadu, tak to
nejde… Můžu se zeptat kdy to tedy půjde?
Děkuji za odpověď.
Dobrý den, Miroslavo,
to mě skutečně překvapuje. Pokud jsou vybrané fotky, skutečně je to
otázka několika kliknutí – dosazení obrázků. Možná se jedná
o technickou chybu, v takovém případě piště prosím na podpora@bontia.cz. V jiném
případě bohužel nerozumím v čem náročnost tvorby spočívá. Děkuji
vám za zpětnou vazbu.
Co se týká odeslání v rámci jednoho poštovného, prosím sledujte
informaci na http://www.bontia.cz/kalendar.
Aktuální informace se nachází dole v často kladených otázkách. Přesný
termín bohužel zatím není, ovšem bude to jistě v průběhu listopadu.
Přeji vám hezký den.
Dobrý den, když kalendář objednám teď, bude termín dodání do 28.11.? Děkuji za odpověď.
Dobrý den, Kateřino,
doba dodání je 14 pracovních dní. Ve vašem případě by vám vaše
fotokniha měla dorazit. Předpokládám, že chcete darovat fotoknihu. Dodání
je různé podle vytížení výrobní linky a abyste předešla zklamání,
bych na to spoléhal. Děkujeme
Omlouvám se: „nespoléhal“.
Dobrý den, je možné objednat stolní kalendář?
Děkuji za odpověď.
Dobrý den, Lenko,
stolní kalendář nenabízíme. Děkujeme za dotaz.
Dobrý den, chtěla bych si objednat 4 kalendáře, poštovné by činilo 4× 99,– nebo bych platila poštovné jen jedno? Děkuji
Dobrý den, Veroniko,
snad bude v pořádku, když vám pouze zkopíruji odpověď na podobný
dotaz:
„…pokud byste chtěla vytvořit kalendáře ihned, tak zaplatíte za každý
kalendář poštovné zvlášť (ve vašem případě 4×99 Kč). Pokud však
potřebujete kalendáře s dodáním do Vánoc (je nutné vytvořit a objednat
kalendář do 2. prosince) tak již v listopadu bude možné objednat
s jednotným poštovným více kalendářů. Stačí sledovat informaci
‚Často kladené dotazy‘ na http://www.bontia.cz/kalendar…“
Děkuji za dotaz, přeji hezký den.
Dobrý den, je možné zakoupit více voucherů a řešit objednváku (expedici) více kůsů stejných kalendářů za cenu jednoho poštovného s příslušným početem zakoupených voucherů?
Dobrý den, Stando,
snad bude v pořádku, když vám pouze zkopíruji odpověď na podobný
dotaz:
„…pokud byste chtěl vytvořit kalendáře ihned, tak zaplatíte za každý
kalendář poštovné zvlášť. Pokud však potřebujete kalendáře
s dodáním do Vánoc (je nutné vytvořit a objednat kalendář do
2. prosince) tak již v listopadu bude možné objednat s jednotným
poštovným více kalendářů. Stačí sledovat informaci ‚Často kladené
dotazy‘ na http://www.bontia.cz/kalendar…“
Děkuji za dotaz, přeji hezký den.
Dobrý den,
kolik kalendářů můžu objednat na jedno poštovné,
Dobrý den, Jitko,
snad bude v pořádku, když vám pouze zkopíruji odpověď na podobný
dotaz:
„…pokud byste chtěla vytvořit kalendáře ihned, tak zaplatíte za každý
kalendář poštovné zvlášť. Pokud však potřebujete kalendáře
s dodáním do Vánoc (je nutné vytvořit a objednat kalendář do
2. prosince) tak již v listopadu bude možné objednat s jednotným
poštovným více kalendářů. Stačí sledovat informaci ‚Často kladené
dotazy‘ na http://www.bontia.cz/kalendar…“
Děkuji za dotaz, přeji hezký den.
Dobry den,
Chtela bych se zeptat kolik kalendaru lze koupit na jedno postovne?
Dobrý den, Kateřino,
snad bude v pořádku, když vám pouze zkopíruji odpověď na podobný
dotaz:
„…pokud byste chtěla vytvořit kalendáře ihned, tak to nelze. Pokud však
potřebujete kalendáře s dodáním do Vánoc (je nutné vytvořit a objednat
kalendář do 2. prosince) tak již v listopadu bude možné objednat
s jednotným poštovným více kalendářů. Stačí sledovat informaci
‚Často kladené dotazy‘ na http://www.bontia.cz/kalendar…“
Děkuji za dotaz, přeji hezký den.
Dobrý den, chtěla bych se zeptat jaké musí být minimální rozlišení
fotografie a zda je možné na jednu stranu vložit více fotek.
Zkusila jsem vložit asi 3 fotografie, ale některé mi hlásí neoptimální
rozlišení a radí zmenšit obrázek, což mi nejde.
Děkuji.
Dobrý den, Gabrielo,
nedá se to jednoznačně napsat rozlišením fotografie, ještě je třeba
brát v potaz DPI a sama fotka musí být dobře vyfocena. Obecně se dá
říct, že fotografie musí být kvalitní. Pokud vám to ukazuje varování, a
fotku jste sama nezvětšila malým plusem, pak se nedá nic dělat. Navrhuji
buď fotografii použít a počítat s horší kvalitou nebo vybrat
kvalitnější fotografie. Děkujeme za dotaz a držíme palce s vaším
fotokalendářem.
Dobrý den, když koupím 3 vouchery na kalendáře, ale každý za jinou cenu, přijdou mi na 1 poštovné? A když převod peněz trvá 2–3dny a mezitím sleva skončí…získám i tak poukaz, či mi peníze vrátíte?
Dobrý den,
snad bude v pořádku, když vám pouze zkopíruji odpověď na podobný
dotaz:
„…pokud byste chtěla vytvořit kalendáře ihned, tak zaplatíte za každý
kalendář poštovné zvlášť. Pokud však potřebujete kalendáře
s dodáním do Vánoc (je nutné vytvořit a objednat kalendář do
2. prosince) tak již v listopadu bude možné objednat s jednotným
poštovným více kalendářů. Stačí sledovat informaci ‚Často kladené
dotazy‘ na http://www.bontia.cz/kalendar…“
Co se týká převodu peněz, nejsem si jistý, jak to myslíte. Objednávku zde
na slevomatu můžete uhradit i po skončení akce. Budete jistě dobře
informovaná nákupním procesem, není třeba mít obavu.
Děkujeme
Dobrý den, je možné vložit na každý list více fotografií? Nebo musí být pouze jedna fotografie v každém měsíci? Děkuji
Dobrý den, Dášo,
je možné vložit pouze jednu fotografii na jeden měsíc. Pokud je ale obsahem
jedné fotografie více fotografií, to už je na vás. Děkujeme za dotaz
Dobrý den, když bych si vybrala variantu za 169kč, musí být fotky jen na šířku? nebo si můžu dát vedle sebe dvě na výšku?
Dobrý den, Drahuško,
technicky se dá vložit do kalendáře pouze jedna fotografie. Pro vložení
dvou musíte využít externí programy a spojit je do jedné fotografie. To už
je však na vás. Děkujeme
Dobrý den,
jaká velikost fotografíí jr nutná pro kalendář 46×30cm? Měla bych
o něj zájem, ale mám strach, že naše fotografie s velikostí 5Mpx,
nebudou k použití.
Děkuju předem za odpověď.
Dobrý den, Heleno,
nejlépe uděláte, když si to rovnou vyzkoušíte na www.bontia.cz/kalendar, nezabere vám
to ani minutu. Pokud by byl problém s velikostí fotografií, webová stránka
vás na to při tvorbě kalendáře upozorní. Děkujeme
Dobrý den, mám 3 vouchery na fotoknihu, kdybych si objednala 2 kalendare
a zadala objednavku najednou, je mozne sloucit postovne?
Dekuji
Dobrý den, Terezo,
to bohužel nelze, do košíku není možné vložit fotoknihy a fotokalendáře
najednou. Technicky toto není možné. Velkou roli hraje rozměr balíků.
Děkujeme za dotaz.
Dobrý den,
mám-li dodat 12 ks fotek, znamená to, že kalendáře nemají titulní
stranu, na kterou by bylo potřeba třináctou fotku ?
Koupím-li čtyři vouchery, je možné poslat 4 kalendáře za jedno
poštovné ?
Děkuji
Dobrý den, Míšo,
přesně tak, co fotka, to jeden kalendářní měsíc, dohromady tedy
12 fotografií. Kalendář má titulní stranu s logem Bontia, která není
potisknutelná. Titulní strana vám bude chránit váš obsah proti
umazání.
Co se týká poštovného, opět vložím stejnou odpověď:
„…pokud byste chtěla vytvořit kalendáře ihned, tak to nelze. Pokud však
potřebujete kalendáře s dodáním do Vánoc (je nutné vytvořit a objednat
kalendář do 2. prosince) tak již v listopadu bude možné objednat
s jednotným poštovným pro více kalendářů. Stačí sledovat informaci
‚Často kladené dotazy‘ na http://www.bontia.cz/kalendar…“
Děkujeme za dotaz.
Dobrý den,
chtěla bych se zeptat kolik kalendářů můžu objednat za jedno
poštovné?
Děkuji
Dobrý den, Heleno,
snad bude v pořádku, když vám pouze zkopíruji odpověď na podobný
dotaz:
„…pokud byste chtěla vytvořit kalendáře ihned, tak to nelze. Pokud však
potřebujete kalendáře s dodáním do Vánoc (je nutné vytvořit a objednat
kalendář do 2. prosince) tak již v listopadu bude možné objednat
s jednotným poštovným více kalendářů. Stačí sledovat informaci
‚Často kladené dotazy‘ na http://www.bontia.cz/kalendar…“
Děkuji za dotaz, přeji hezký den.
Dobrý den, mám dotaz: proč je kalendář na šířku o 50,– korun
dražší, než na výšku, když jsou rozměry totožné??
Není mi to jasné.
Jinak mám od Vás 5 fotoknih a s Vaší prací jsem nadmíru spokojená, ale
tohle mě zarazilo. Děkuji.
Dobrý den, Zdenko,
těší nás, že jste s námi moc spokojená. Neznám na vaši otázku
přesnou odpověď, ovšem vím, že tam hraje více parametrů jako jiný
postup výroby, vyšší náklady na materiál (kroužková vazba), méně
vyráběná varianta a také větší potisknutelná plocha. Děkuji
za dotaz.
Dobrý den, když objednám více kalendářů, platí se jedno poštovné? Děkuji
Dobrý den, Martino,
snad nebude vadit, když vám zkopíruji odpověď:
„…pokud byste chtěla vytvořit kalendáře ihned, tak to nelze. Pokud však
potřebujete kalendáře s dodáním do Vánoc (je nutné vytvořit a objednat
kalendář do 2. prosince) tak již v listopadu bude možné objednat
s jednotným poštovným pro více kalendářů. Stačí sledovat informaci
‚Často kladené dotazy‘ na http://www.bontia.cz/kalendar…“
Děkujeme
Dobrý den,
kolik kalendářů lze zaslat na jedno poštovné?
Děkuji.
Dobrý den, Libuše,
pokud byste chtěla vytvořit kalendáře ihned, tak to nelze. Pokud však
potřebujete kalendáře s dodáním do Vánoc (je nutné vytvořit a objednat
kalendář do 2. prosince) tak již v listopadu bude možné objednat
s jednotným poštovným pro více kalendářů. Stačí sledovat informaci
„Často kladené dotazy“ na http://www.bontia.cz/kalendar.
Děkujeme za dotaz.
dobry den, predpokladam, ze to nejde, ale kdo se nezepta, … Je mozne objednat fotokalendar tak, aby byl zaslan spolu s fotoknihou z minule akce a diky tomu platit jedno postovne? diky
Dobrý den, Niky,
to bohužel nelze, do košíku tyto dva produkty (fotoknihy a fotokalendáře)
nelze vložit najednou. Má to více důvodů, proč to technicky není možné.
Děkujeme za dotaz.
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, chtěla bych si objednat dva kalendáře různých rozměrů. Můžu to objednat najednou a za jedno poštovné? Děkuji za odpověď
Dobrý den,
ano bude to možné. Pracujeme na tom, abyste si mohla co nejdříve objednat kalendáře v rámci jednoho poštovného. Tato funkce bude v nákupním košíku zprovozněna v řádech dní.
Aktuální informaci o jednom poštovném naleznete na http://www.bontia.cz/kalendar v sekci „Často kladené dotazy“.
Děkujeme