Velký kalendář z vašich fotek, ideální pro babičku
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Dobrý den, obávám se, že vaše nabídka převažuje kapacitu vašich služeb. Inzerujete sice, že si kalendář můžeme vytvořit za minutu, už třetí den se ale nemůžu dostat na vaše stránky, což člověka docela otráví..
Dobrý den, Aleno,
rozhodně to nebude o kapacitě. Nemám žádné jiné zprávy o nefunkčních
stránkách. Jaká adresa vám přesně nefunguje? Nejedná se pouze o stránku
s vytvořením kalendáře? Možná, nemáte podporovaný prohlížeč, viz
doporučení:
„Aplikace na tvorbu kalendářů je funkční ve všech podporovaných
prohlížecích IE10, Chrome a Mozzila. Používejte výhradně tyto
prohlížeče.“
Pokud problémy přetrvávají, prosím kontaktujte naši podporu na podpora@bontia.cz. Děkujeme
za dotaz
Dobrý den, mám dotaz ohledně kalendářů. Zaplatila jsem si v jedné objednávce 2 kusy a chtěla bych se zeptat, až budu vkládat fotky, můžu dát na každý kalendář jiné, nebo musí být stejné pro oba. Děkuji za odpověď.
Dobrý den, Jitko,
každý kalendář bude podle vašich představ, záleží tedy na vás, jak to
chcete. Nemusí být stejný, stačí z košíku opět vytvořit nový
kalendář kliknutím na „Moje kalendáře“. Děkujeme
Dobrý den,
prosím Vás chci se zeptat ohledně nahrávání fotek – nahrála jsem do
kalendáře fotku a napsalo mi to nedostatečné rozlišení. Potom jsem v pc
fotku upravila – zvětšila jsem její velikost na rozměr, který jste psali
v jiném příspěvku, nahrála jsem ji a už se mi nenapsalo nic, fotka je
nahraná bez upozornění. Je to tak možné provést? Nebo je třeba už fotit
nějak jinak. Nebudu mít kalendář rozmazaný. Děkuji Vám za odpověď.
Dobrý den, Andreo,
Tímto postupem rozlišení fotky rozhodně nedoporučujeme zvětšit. Výsledek
by tímto postupem byl při tisku stejný, jako byste tiskla rovnou fotku
v nedostatečném rozlišení. Doporučujeme dvě možnosti, nafotit nové
fotky s odpovídající kvalitou nebo použít fotky, které máte, ovšem
počítat se zhoršeným výstupem(případně zvolit menší rozměr
kalendáře). Děkujeme a přeji ať se daří.
Dobry den, taky mame v planu objednat kolem 5 kalendaru, ale pokud bych platila postovne za každý zvlast, nebudu objednávat nic. Staci i kalendare poslat v prosinci, chtěla bych je pod stromeček..Da se s tim tedy něco udelat? Dekuji
Dobrý den, Moniko,
můžete platit jedno poštovné. Uvedu co jsem již psal „… pokud zadáte
objednávku včas, jistě stihnete kalendáře do Vánoc. Myslím, že koncem
tohoto měsíce již budete moci bez problémů objednat s jedním
poštovným…“. Toto co jsem uvedl platí. Tedy pouze neobjednávejte ihned,
objednejte své kalendáře od konce tohoto měsíce. Děkujeme
dobrý den,
ta cena 199kč je už s poštovným,nebo to se platí zvlášt.děkuji
Dobrý den, Kateřino,
cena 199 Kč je bez poštovného. Poštovné se platí zvlášť během vaší
objednávky a po vytvoření dat. Děkujeme
Dobrý den,
překvapuje mě, že kalendář má pouze 12 listů. Chybí mi tam titulní
strana
Děkuji
Dobrý den, Petro,
pokud vím, nikde neuvádíme 12 listů. Kalendář má dohromady 16 stran a
to je vytištěné na 8 listů. To zahrnuje titulní strana a zadní stranu
přesně jak píšete. Některým zákazníkům se mohou strany a listy plést,
proto volíme informaci 12 fotografií. Děkujeme za dotaz.
Dobrý den,
je možné mať menný kalendár v slovenčine – teda slovenské mená
(svátky) ? Ideálne dalo by sa urobiť slovensko – český kalendár?
Díky za odpověd
Dobrý den, Gabrielo,
slovenský kalendář zatím není k dispozici, už na tom pracujeme aby si
mohli i slovenští zákazníci objednat Bontia kalendář. Určitě o nás
uslyšíte takovou variantu budeme nabízet. Abyste se pojistila, odebírejte
náš newsletter. O Česko – Slovenském zatím neuvažujeme. Děkujeme
za dotaz.
Dobry den, myslite si, ze je realne, ze kdyz kalendar objednam zitra, tak ze bych ho do 21.10. uz mela doma? Predem dekuji za odpoved.
Dobrý den,
rád bych uměl odpovědět, bohužel to však nevím. Nespoléhal bych na to,
abyste předešel případnému zklamání, pokud to zamýšlíte jako dárek.
Děkujeme
Ať zkusím nahrát jakoukoli fotku z pc, pořád mi to píše
„nedostatečné rozlišení“. Jaké tam mám tedy vkládat fotky, aby měly
dostatečné rozlišení? Mám foťák ani né rok starý, myslím si, že fotí
dobré fotky… Tak kde je problém??
Druhý dotaz – tady na slevomatu zaplatím 199,– za tuto akci. To je
i s poštovným? Děkuji za odpověď.
Dobrý den, Lucko,
více než o rozlišení se jedná o DPI, které odhalí například
i rozmazané fotky a další… Jedná se o poměrně velký fotokalendář a
takový vyžaduje kvalitnější fotky. Například pokud se nyní pokouším
nahrát fotku 3680×2070 pixelů do největšího kalendáře, fotka má
dostatečné rozlišení. Pohlídejte si tedy, aby byla fotka orientovaná tak,
jako je orientovaný váš kalendář (na výšku/šířku).
Poštovné není v ceně, dopravné činí 99 Kč, zaslání Českou poštou.
Děkujeme
Dobrý den,mám dotaz ohledně toho poštovného to se platí při převzetí kalendáře když to není zaúčtováno k ceně klaendáře a nebo to mám k té ceně klaendáře připočítat sama.Děkuji
Dobrý den, Mirko,
poštovné platíte předem během zadávání vaší objednávky u nás na www.bontia.cz, kde zároveň zadáváte slevomat
kupon. Děkujeme za dotaz.
Je možné „rozpracovaný“ kalendář (fotoknihu) uložit a pak se k tomu vrátit a dokončit, aniž by bylo nutné začínat znovu od začátku???
Dobrý den, Jirko,
tato funkce zatím není součástí online aplikace. Naplnění je velice
rychlé, věříme, že se drtivá většina uživatelů obejde i bez toho.
Děkujeme
Neberte to prosim zle,ale beru Vas za slovo s tim,ze do Vanoc bude mozne zaslat napr. tri kalendare na jedno postovne. Pokud byste sve slovo nedodrzeli,pozadovala bych vraceni penez.
Dobrý den, Lucie,
samozřejmě své slovo dodržíme. Děkujeme
Ještě dodatek. Fotky mají přibližně rozměr 2400×3200 pixelů.
Dobrý den, zakoupila jsem 2 vouchery (a pravděpodobně ještě jeden přikoupím, takový dárek vždy potěší) na poznámkový kalendář, taktéž je chci „k Vánocům“ a taktéž chci platit je jedno poštovné. Pochopila jsem tedy správně, že mám objednávku zadávat až koncem října abych platila pouze 1×99,– a ne 2×99,–? Děkuji za upřesnění.
Dobrý den, Pavlo,
přesně tak. Zaplatíte pouze jedno poštovné. Jako konečné berte to, co
bude napsáno v nákupním košíku na stránkách www.bontia.cz. Děkujeme
Dobrý den. Koupila jsem si jeden voucher na poznámkový kalendář a když chci vložit fotky nenahrají se a píše to přibližně toto: „Následující soubory se nepodařilo identifikovat jako platné… menší než 10 MB a byly přeskočeny“ a to u všech 12 fotek. Jaké je řešení? Jiné fotky nemám k dispozici (mají v průměru tak 2,5 MB). Zdravím a děkuji.
Dobrý den, Olgo,
prosím přepište tento technický dotaz na podpora@bontia.cz. Naše
podpora to prošetří a odpoví vám. Pokud možno, přiložte prosím jednu
z fotografií do e-mailu. Děkuji.
Výborně, já mám skutečně zájem o 6 až 7 kalendářů. Mám si tedy koupit poukazy a vyčkat? Kalendáře potřebuji „k Vánocům“, času je zatím dost. Jak poznám, že je již vhodná doba pro objednání? Díky moc:-)
Dobrý den,
přesně jak píšete, objednejte poukazy a vyčkejte. Koncem tohoto měsíce by
již mělo být možné objednat, doporučuji tedy objednat v tuto dobu.
V případě potřeby si můžete informaci ověřit na podpora@bontia.cz.
Děkujeme
Chtěla bych kalendáře do vánoc, také nebudu plati několikrát poštovné. Myslíte tedy že do listopadu bude platit jedno poštovné?
Dobrý den, Martino,
jak jsem již psal „Tato funkce bude spuštěna tento či příští
měsíc.“. Tedy pokud zadáte objednávku včas, jistě stihnete kalendáře
do Vánoc. Myslím, že koncem tohoto měsíce již budete moci bez problémů
objednat s jedním poštovným. Děkujeme
Přesně jak píše paní Dominika.. Nebudu platit 5krát poštovné..
Dobrý den, Libore, zkopíruji vám svou odpověď pro Dominiku:
"..pokud chcete skutečně objednat takové množství kalendářů a vyplatí
se vám počkat s objednáním, pak doporučuji objednat množství, které
chcete. Platnost poukazů je do 4.2.2014 a do tohoto data bude již dlouho
fungovat jednotné poštovné pro více kalendářů. Může se stát, že se
poštovné mírně zvýší při větším počtu/hmotnosti, to však podle
ceníku České pošty(nic dramatického).Tato funkce bude spuštěna tento či
příští měsíc… "
Děkujeme, přeji hezký den.
Dobrý den, jaké je doporučené rozlišení fotografie na kalendář za 199Kč? Rád bych měl všechny fotografie stejně velké a nerad bych si ubíral zbytečně na kvalitě při poslání menší fotky. Děkuji
Dobrý den, Miroslave, nejedná se tak úplně o rozlišení fotografií jako spíš DPI. Proto vám doporučuji jít do aplikace a na zkoušku si vložit fotografie do vašeho vybraného provedení. Pokud se na fotkách zobrazí viditelné upozornění, fotky nejsou v optimálním rozlišení pro tisk. I přes to si však kalendář můžete objednat, kvalita tisku pak bude odpovídat kvalitě fotografie. Děkujeme
Dobrý den, chtěla bych se zeptat, proč účtujete poštovné za každý kalendář v případě objednání více kusů. Nepřipadá mi to moc logické, když doručíte jeden balíček. Chtěla bych kalendáře pro celou rodinu, ale takhle bych zaplatila 500 kč jen za poštovné. Považuji to za zásah do spotřebitelských práv a je to jediný důvod, proč si kalendáře neobjednám u vaší společnosti, nýbrž konkurenční, která je má třeba dražší, ale zato s jedním poštovným.
Dobrý den, Dominiko, špatně jste nás pochopila, poslali bychom vám
každý kalendář zvlášť. Ovšem jak jsem již psal:
"..pokud chcete skutečně objednat takové množství kalendářů a vyplatí
se vám počkat s objednáním, pak doporučuji objednat množství, které
chcete. Platnost poukazů je do 4.2.2014 a do tohoto data bude již dlouho
fungovat jednotné poštovné pro více kalendářů. Může se stát, že se
poštovné mírně zvýší při větším počtu/hmotnosti, to však podle
ceníku České pošty(nic dramatického).Tato funkce bude spuštěna tento či
příští měsíc… "
Děkujeme, přeji hezký den.
Přesně tak, já také beru 5 kalendářů… Ach jo, je škoda platit
každé poštovné zvlášť.
Je fajn mít hodně babiček, takový pěkný kalendář jim udělá radost;+)
No, možná si jich vezmu šest (hm… nebo sedm…), když o tom tak uvažuju.
Fakt by to nešlo zařídit? Při sedmi kalednářích darujeme poště
zbytečně 600 Kč, když si necháte tři stovky za vytvoření jednoho extra
balíku, tak na tom pořád dost ušetřím :-))
Dobrý den, Kristýno, pokud chcete skutečně objednat takové množství kalendářů a vyplatí se vám počkat s objednáním, pak doporučuji objednat množství, které chcete. Platnost poukazů je do 4.2.2014 a do tohoto data bude již dlouho fungovat jednotné poštovné pro více kalendářů. Může se stát, že se poštovné mírně zvýší při větším počtu/hmotnosti, to však podle ceníku České pošty(nic dramatického).Tato funkce bude spuštěna tento či příští měsíc. Snad jsem vám pomohl. Děkujeme
Pak byste asi měli trochu zapracovat na technice. Jen dnes jsem podobných
nabídek ve stejné cenové relaci našla na slevových serverech 6 – co
myslíte, kterou si vyberu? Většinou tam píšou až 5 kalendářů za jedno
poštovné. Neberte to jako rýpnutí, ale jako podnět pro zlepšení ;-)
Děkujeme Evo,
jste hodná, že se snažíte naše služby vylepšit. Mohu říct, že na tomto
řešení v současné době pracujeme. Určitě je to pro nás v současné
chvíli priorita. Děkuji a přeji hezký den.
Dobrý den, mohu k fotkám přidat nějaký svůj text? Máme v rodině moc dětí a babička si to už tak dobře nepamatuje :)
Dobrý den, Danielo,
v on-line aplikaci nelze přidat vlastní text do fotokalendáře. Text do
fotografií lze tak přidat pouze pomocí externích aplikací na úpravu fotek.
Děkujeme
Kolik je tedy poštovné za 1 ks kalendáře odeslané do Prahy?
Děkuji za odpovědi.
Dobrý den, Radko, poštovné je 99 Kč za jeden kalendář. V ceně je již balné, kompletace a další expediční poplatky. Děkujeme
Dobrý den,
já jsem právě zvolila poznámkovou variantu kalendáře, ale hlásí mi to
nedostatečné rozlišení. Jaké rozlišení fotografií by bylo
dostačující?
Díky moc.
Dobrý den, Radko,
ono se úplně nejedná pouze o rozlišení. I fotka s dostatečným
rozlišením může být nevhodná pro tisk. Skutečné měřítko kvality
fotografie pro tisk udává DPI viz. http://www.bontia.cz/jak-na-to/faq#id1047.
Doporučené DPI pro tisk udáváme 300 DPI. Jak si spočítat DPI u svých
fotografií se můžete dočíst například zde http://www.digineff.cz/jaknato/pixely_dpi/pixely_dpi.html.
Snad jsem vám poradil. Děkujeme za dotaz.
Hi,
is it possible to have it written in english version? like
monday…january…
Thank u
Hello Mina,
unfortunatally that is not possible. Right now, we have Czech version only .
Best regards.
A proč není možné objednávku sdružit za jedno poštovné? Uvažovala jsem, že bych nechala udělat klendářů asi 5, ale 5× poštovné celou nabídku znehodnocuje.
Dobrý den, Evo,
bohužel nejsme nyní technicky zařízeni na sloučení více kalendářů do
jednoho balíku, proto je za každý fotokalendář dopravné zvlášť. Děkuji
vám za dotaz.
Dobrý den, ještě se chci zeptat, proč musím platit poštovné za každý
kalendář zvlášť, kdybych jich objednala více. Kolik je eventuelně
poštovné za kalendář?
Děkuji
Nagyová
Ještě jednou dobrý den, Radko, v současné době nejsme technicky zařízeni na sloučení více kalendářů do jednoho balíku, proto je za každý fotokalendář dopravné zvlášť. Děkujeme za dotaz.
Dobrý den,
když načtu fotografie hlásí mi to nedostatečné rozlišení. Co s tím
můžu dělat?
Děkuji
Dobrý den, Radko,
obávám se, že s tímto již nic nenaděláte. Pro varianty větších
kalendářů 30×46cm je potřeba využít kvalitnější fotografie.
Pokud nemáte dostatečně kvalitní fotografie, doporučuji zvolit poznámkovou
variantu. V jiném případě samozřejmě není problém poslat objednávku
s výstražnými vykřičníky, jen je nutné počítat s tím, že kvalita
tisku bude ve výsledku odpovídat kvalitě fotografie. Děkujeme za dotaz.
Dobry den,
mam dotaz, jestli je možno vytisknout vice kusu kalendaru, mame hodne babicek
:o)
Diky
Marketa
Dobrý den,
můžete si zakoupit kolik kalendářů budete chtít, ovšem u této nabídky
je třeba za každý kalendář uhradit poštovné zvlášť. Bohužel to zatím
jinak neumíme technicky vyřešit. Děkujeme a posíláme pozdrav
babičkám. :)
Dobrý den,překvapuje mě,že není možný osobní odběr,mnohonásobně by se zvýšil zájem o vaši nabídku kalendářů a vám by ubyla časově náročná pracnost s expedicí. Stačí jen trošku logicky kalkulovat. Jinak je to ale nabídka velmi vhodná.
Dobrý den, Ivane,
naše výroba se nachází v Lounech, proto by ani většina zákazníků
možnost osobního odběru nezvolila. Bohužel v současné chvíli nemáme pro
tuto práci vyhrazeného pracovníka. Děkujeme za podnět, přidáme to do
zákaznických nápadů/podnětů. Přeji hezký den.
Dobrý den, je možné hotový kalendář vyzvednout osobně na Vaší adrese?Děkuji.
Dobrý den, Petro,
bohužel, osobní odběr není možné. Děkujeme
Dobrý den, jaký je opravdu rozměr plánovacího kalendáře? U nabídky je 30×46 cm a když kliknu na detail onoho kalendáře, je u něj uvedeno 15×46 cm. Tak jaký údaj je správný? Děkuji.
Dobrý den Jitko, platí údaj 30×46 cm uvedený zde na slevovém serveru. Děkuji, už jsem tuto informaci upravil. Přeji hezký den.
Dobrý den, na jaký papír je kalendář vytištěn (gramáž)? Děkuji..
Dobrý den,
kalendáře jsou vytištěné na matný křídový papír 170 g/m2. Přeji
hezký den
Dobrý den,
je možná jenom bílá varianta? Zdá se mi, že u kalendářů není žádný
výběr šablon…
Děkuji.
Dobrý den, Petro,
přesně tak, nabízíme pouze bílou variantu. Děkujeme za dotaz
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, chci se zeptat na velikost fotografií. Měla bych zájem o dva kalendáře toho většího rozměru fotografií, na výšku i na šířku. K dispozici mám ale pouze fotografie s velikostí 72dpi – není to málo? Respektive mohu tyto fotografie použít, aniž by to nijak neovlivnilo výslednou kvalitu tisku té fotografie? Nerada bych, aby poté na kalendáři byly nějak rozmazané. Děkuji za odpověď.
Dobrý den, Aneto,
v takovém případě by vaše fotografie měly mít rozměr alespoň 3700×2400 pixelů. Pokud jsou fotky a kalendář jinak orientované(na šířku/na výšku), musí mít nejmenší strana alespoň 3700px. Děkujeme za dotaz