Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.

Velký kalendář z vašich fotek, ideální pro babičku

Bontia 1 377 prodejů

Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce

Často se ptáte

Jak objednat zboží
Aneta

Dobrý den, chci se zeptat na velikost fotografií. Měla bych zájem o dva kalendáře toho většího rozměru fotografií, na výšku i na šířku. K dispozici mám ale pouze fotografie s velikostí 72dpi – není to málo? Respektive mohu tyto fotografie použít, aniž by to nijak neovlivnilo výslednou kvalitu tisku té fotografie? Nerada bych, aby poté na kalendáři byly nějak rozmazané. Děkuji za odpověď.

Michal

Dobrý den, Aneto,
v takovém případě by vaše fotografie měly mít rozměr alespoň 3700×2400 pixelů. Pokud jsou fotky a kalendář jinak orientované(na šířku/na výšku), musí mít nejmenší strana alespoň 3700px. Děkujeme za dotaz

Alena Horáková

Dobrý den, obávám se, že vaše nabídka převažuje kapacitu vašich služeb. Inzerujete sice, že si kalendář můžeme vytvořit za minutu, už třetí den se ale nemůžu dostat na vaše stránky, což člověka docela otráví..

Michal

Dobrý den, Aleno,
rozhodně to nebude o kapacitě. Nemám žádné jiné zprávy o nefunkčních stránkách. Jaká adresa vám přesně nefunguje? Nejedná se pouze o stránku s vytvořením kalendáře? Možná, nemáte podporovaný prohlížeč, viz doporučení:

„Aplikace na tvorbu kalendářů je funkční ve všech podporovaných prohlížecích IE10, Chrome a Mozzila. Používejte výhradně tyto prohlížeče.“

Pokud problémy přetrvávají, prosím kontaktujte naši podporu na podpora@bontia.cz. Děkujeme za dotaz

Jitka Čápová

Dobrý den, mám dotaz ohledně kalendářů. Zaplatila jsem si v jedné objednávce 2 kusy a chtěla bych se zeptat, až budu vkládat fotky, můžu dát na každý kalendář jiné, nebo musí být stejné pro oba. Děkuji za odpověď.

Michal

Dobrý den, Jitko,
každý kalendář bude podle vašich představ, záleží tedy na vás, jak to chcete. Nemusí být stejný, stačí z košíku opět vytvořit nový kalendář kliknutím na „Moje kalendáře“. Děkujeme

Andrea

Dobrý den,
prosím Vás chci se zeptat ohledně nahrávání fotek – nahrála jsem do kalendáře fotku a napsalo mi to nedostatečné rozlišení. Potom jsem v pc fotku upravila – zvětšila jsem její velikost na rozměr, který jste psali v jiném příspěvku, nahrála jsem ji a už se mi nenapsalo nic, fotka je nahraná bez upozornění. Je to tak možné provést? Nebo je třeba už fotit nějak jinak. Nebudu mít kalendář rozmazaný. Děkuji Vám za odpověď.

Michal

Dobrý den, Andreo,
Tímto postupem rozlišení fotky rozhodně nedoporučujeme zvětšit. Výsledek by tímto postupem byl při tisku stejný, jako byste tiskla rovnou fotku v nedostatečném rozlišení. Doporučujeme dvě možnosti, nafotit nové fotky s odpovídající kvalitou nebo použít fotky, které máte, ovšem počítat se zhoršeným výstupem(případně zvolit menší rozměr kalendáře). Děkujeme a přeji ať se daří.

Monika Monika

Dobry den, taky mame v planu objednat kolem 5 kalendaru, ale pokud bych platila postovne za každý zvlast, nebudu objednávat nic. Staci i kalendare poslat v prosinci, chtěla bych je pod stromeček..Da se s tim tedy něco udelat? Dekuji

Michal

Dobrý den, Moniko,
můžete platit jedno poštovné. Uvedu co jsem již psal „… pokud zadáte objednávku včas, jistě stihnete kalendáře do Vánoc. Myslím, že koncem tohoto měsíce již budete moci bez problémů objednat s jedním poštovným…“. Toto co jsem uvedl platí. Tedy pouze neobjednávejte ihned, objednejte své kalendáře od konce tohoto měsíce. Děkujeme

Kateřina Dupačová

dobrý den,
ta cena 199kč je už s poštovným,nebo to se platí zvlášt.děkuji

Michal

Dobrý den, Kateřino,
cena 199 Kč je bez poštovného. Poštovné se platí zvlášť během vaší objednávky a po vytvoření dat. Děkujeme

Petra

Dobrý den,

překvapuje mě, že kalendář má pouze 12 listů. Chybí mi tam titulní strana

 Děkuji

Michal

Dobrý den, Petro,
pokud vím, nikde neuvádíme 12 listů. Kalendář má dohromady 16 stran a to je vytištěné na 8 listů. To zahrnuje titulní strana a zadní stranu přesně jak píšete. Některým zákazníkům se mohou strany a listy plést, proto volíme informaci 12 fotografií. Děkujeme za dotaz.

Gabriela

Dobrý den,
je možné mať menný kalendár v slovenčine – teda slovenské mená (svátky) ? Ideálne dalo by sa urobiť slovensko – český kalendár?
Díky za odpověd

Michal

Dobrý den, Gabrielo,
slovenský kalendář zatím není k dispozici, už na tom pracujeme aby si mohli i slovenští zákazníci objednat Bontia kalendář. Určitě o nás uslyšíte takovou variantu budeme nabízet. Abyste se pojistila, odebírejte náš newsletter. O Česko – Slovenském zatím neuvažujeme. Děkujeme za dotaz.

Ashkhen Khazarova

Dobry den, myslite si, ze je realne, ze kdyz kalendar objednam zitra, tak ze bych ho do 21.10. uz mela doma? Predem dekuji za odpoved.

Michal

Dobrý den,
rád bych uměl odpovědět, bohužel to však nevím. Nespoléhal bych na to, abyste předešel případnému zklamání, pokud to zamýšlíte jako dárek. Děkujeme

Lucka

Ať zkusím nahrát jakoukoli fotku z pc, pořád mi to píše „nedostatečné rozlišení“. Jaké tam mám tedy vkládat fotky, aby měly dostatečné rozlišení? Mám foťák ani né rok starý, myslím si, že fotí dobré fotky… Tak kde je problém??
Druhý dotaz – tady na slevomatu zaplatím 199,– za tuto akci. To je i s poštovným? Děkuji za odpověď.

Michal

Dobrý den, Lucko,
více než o rozlišení se jedná o DPI, které odhalí například i rozmazané fotky a další… Jedná se o poměrně velký fotokalendář a takový vyžaduje kvalitnější fotky. Například pokud se nyní pokouším nahrát fotku 3680×2070 pixelů do největšího kalendáře, fotka má dostatečné rozlišení. Pohlídejte si tedy, aby byla fotka orientovaná tak, jako je orientovaný váš kalendář (na výšku/šířku).

Poštovné není v ceně, dopravné činí 99 Kč, zaslání Českou poštou. Děkujeme

Mirka Andrysíková

Dobrý den,mám dotaz ohledně toho poštovného to se platí při převzetí kalendáře když to není zaúčtováno k ceně klaendáře a nebo to mám k té ceně klaendáře připočítat sama.Děkuji

Michal

Dobrý den, Mirko,
poštovné platíte předem během zadávání vaší objednávky u nás na www.bontia.cz, kde zároveň zadáváte slevomat kupon. Děkujeme za dotaz.

Jirka

Je možné „rozpracovaný“ kalendář (fotoknihu) uložit a pak se k tomu vrátit a dokončit, aniž by bylo nutné začínat znovu od začátku???

Michal

Dobrý den, Jirko,
tato funkce zatím není součástí online aplikace. Naplnění je velice rychlé, věříme, že se drtivá většina uživatelů obejde i bez toho. Děkujeme

Lucie Blahová

Neberte to prosim zle,ale beru Vas za slovo s tim,ze do Vanoc bude mozne zaslat napr. tri kalendare na jedno postovne. Pokud byste sve slovo nedodrzeli,po­zadovala bych vraceni penez.

Michal

Dobrý den, Lucie,
samozřejmě své slovo dodržíme. Děkujeme

Olga Štenglová

Ještě dodatek. Fotky mají přibližně rozměr 2400×3200 pixelů.

Pavla

Dobrý den, zakoupila jsem 2 vouchery (a pravděpodobně ještě jeden přikoupím, takový dárek vždy potěší) na poznámkový kalendář, taktéž je chci „k Vánocům“ a taktéž chci platit je jedno poštovné. Pochopila jsem tedy správně, že mám objednávku zadávat až koncem října abych platila pouze 1×99,– a ne 2×99,–? Děkuji za upřesnění.

Michal

Dobrý den, Pavlo,
přesně tak. Zaplatíte pouze jedno poštovné. Jako konečné berte to, co bude napsáno v nákupním košíku na stránkách www.bontia.cz. Děkujeme

Olga Štenglová

Dobrý den. Koupila jsem si jeden voucher na poznámkový kalendář a když chci vložit fotky nenahrají se a píše to přibližně toto: „Následující soubory se nepodařilo identifikovat jako platné… menší než 10 MB a byly přeskočeny“ a to u všech 12 fotek. Jaké je řešení? Jiné fotky nemám k dispozici (mají v průměru tak 2,5 MB). Zdravím a děkuji.

Michal

Dobrý den, Olgo,
prosím přepište tento technický dotaz na podpora@bontia.cz. Naše podpora to prošetří a odpoví vám. Pokud možno, přiložte prosím jednu z fotografií do e-mailu. Děkuji.

Kristýna Housková

Výborně, já mám skutečně zájem o 6 až 7 kalendářů. Mám si tedy koupit poukazy a vyčkat? Kalendáře potřebuji „k Vánocům“, času je zatím dost. Jak poznám, že je již vhodná doba pro objednání? Díky moc:-)

Michal

Dobrý den,
přesně jak píšete, objednejte poukazy a vyčkejte. Koncem tohoto měsíce by již mělo být možné objednat, doporučuji tedy objednat v tuto dobu. V případě potřeby si můžete informaci ověřit na podpora@bontia.cz. Děkujeme

Martina Ochotná

Chtěla bych kalendáře do vánoc, také nebudu plati několikrát poštovné. Myslíte tedy že do listopadu bude platit jedno poštovné?

Michal

Dobrý den, Martino,
jak jsem již psal „Tato funkce bude spuštěna tento či příští měsíc.“. Tedy pokud zadáte objednávku včas, jistě stihnete kalendáře do Vánoc. Myslím, že koncem tohoto měsíce již budete moci bez problémů objednat s jedním poštovným. Děkujeme

Libor

Přesně jak píše paní Dominika.. Nebudu platit 5krát poštovné..

Michal

Dobrý den, Libore, zkopíruji vám svou odpověď pro Dominiku:

"..pokud chcete skutečně objednat takové množství kalendářů a vyplatí se vám počkat s objednáním, pak doporučuji objednat množství, které chcete. Platnost poukazů je do 4.2.2014 a do tohoto data bude již dlouho fungovat jednotné poštovné pro více kalendářů. Může se stát, že se poštovné mírně zvýší při větším počtu/hmotnosti, to však podle ceníku České pošty(nic dramatického).Tato funkce bude spuštěna tento či příští měsíc… "

Děkujeme, přeji hezký den.

Miroslav Kratochvíl

Dobrý den, jaké je doporučené rozlišení fotografie na kalendář za 199Kč? Rád bych měl všechny fotografie stejně velké a nerad bych si ubíral zbytečně na kvalitě při poslání menší fotky. Děkuji

Michal

Dobrý den, Miroslave, nejedná se tak úplně o rozlišení fotografií jako spíš DPI. Proto vám doporučuji jít do aplikace a na zkoušku si vložit fotografie do vašeho vybraného provedení. Pokud se na fotkách zobrazí viditelné upozornění, fotky nejsou v optimálním rozlišení pro tisk. I přes to si však kalendář můžete objednat, kvalita tisku pak bude odpovídat kvalitě fotografie. Děkujeme

Dominika

Dobrý den, chtěla bych se zeptat, proč účtujete poštovné za každý kalendář v případě objednání více kusů. Nepřipadá mi to moc logické, když doručíte jeden balíček. Chtěla bych kalendáře pro celou rodinu, ale takhle bych zaplatila 500 kč jen za poštovné. Považuji to za zásah do spotřebitelských práv a je to jediný důvod, proč si kalendáře neobjednám u vaší společnosti, nýbrž konkurenční, která je má třeba dražší, ale zato s jedním poštovným.

Michal

Dobrý den, Dominiko, špatně jste nás pochopila, poslali bychom vám každý kalendář zvlášť. Ovšem jak jsem již psal:

"..pokud chcete skutečně objednat takové množství kalendářů a vyplatí se vám počkat s objednáním, pak doporučuji objednat množství, které chcete. Platnost poukazů je do 4.2.2014 a do tohoto data bude již dlouho fungovat jednotné poštovné pro více kalendářů. Může se stát, že se poštovné mírně zvýší při větším počtu/hmotnosti, to však podle ceníku České pošty(nic dramatického).Tato funkce bude spuštěna tento či příští měsíc… "

Děkujeme, přeji hezký den.

Kristýna Housková

Přesně tak, já také beru 5 kalendářů… Ach jo, je škoda platit každé poštovné zvlášť.

Je fajn mít hodně babiček, takový pěkný kalendář jim udělá radost;+) No, možná si jich vezmu šest (hm… nebo sedm…), když o tom tak uvažuju. Fakt by to nešlo zařídit? Při sedmi kalednářích darujeme poště zbytečně 600 Kč, když si necháte tři stovky za vytvoření jednoho extra balíku, tak na tom pořád dost ušetřím :-))

Michal

Dobrý den, Kristýno, pokud chcete skutečně objednat takové množství kalendářů a vyplatí se vám počkat s objednáním, pak doporučuji objednat množství, které chcete. Platnost poukazů je do 4.2.2014 a do tohoto data bude již dlouho fungovat jednotné poštovné pro více kalendářů. Může se stát, že se poštovné mírně zvýší při větším počtu/hmotnosti, to však podle ceníku České pošty(nic dramatického).Tato funkce bude spuštěna tento či příští měsíc. Snad jsem vám pomohl. Děkujeme

Eva Kadlecová

Pak byste asi měli trochu zapracovat na technice. Jen dnes jsem podobných nabídek ve stejné cenové relaci našla na slevových serverech 6 – co myslíte, kterou si vyberu? Většinou tam píšou až 5 kalendářů za jedno poštovné. Neberte to jako rýpnutí, ale jako podnět pro zlepšení ;-)

Michal

Děkujeme Evo,
jste hodná, že se snažíte naše služby vylepšit. Mohu říct, že na tomto řešení v současné době pracujeme. Určitě je to pro nás v současné chvíli priorita. Děkuji a přeji hezký den.

Daniela

Dobrý den, mohu k fotkám přidat nějaký svůj text? Máme v rodině moc dětí a babička si to už tak dobře nepamatuje :)

Michal

Dobrý den, Danielo,
v on-line aplikaci nelze přidat vlastní text do fotokalendáře. Text do fotografií lze tak přidat pouze pomocí externích aplikací na úpravu fotek. Děkujeme

Radka Nagyová

Kolik je tedy poštovné za 1 ks kalendáře odeslané do Prahy?
Děkuji za odpovědi.

Michal

Dobrý den, Radko, poštovné je 99 Kč za jeden kalendář. V ceně je již balné, kompletace a další expediční poplatky. Děkujeme

Radka Nagyová

Dobrý den,
já jsem právě zvolila poznámkovou variantu kalendáře, ale hlásí mi to nedostatečné rozlišení. Jaké rozlišení fotografií by bylo dostačující?
Díky moc.

Michal

Dobrý den, Radko,
ono se úplně nejedná pouze o rozlišení. I fotka s dostatečným rozlišením může být nevhodná pro tisk. Skutečné měřítko kvality fotografie pro tisk udává DPI viz. http://www.bontia.cz/jak-na-to/faq#id1047. Doporučené DPI pro tisk udáváme 300 DPI. Jak si spočítat DPI u svých fotografií se můžete dočíst například zde http://www.digineff.cz/jaknato/pixely_dpi/pixely_dpi.html. Snad jsem vám poradil. Děkujeme za dotaz.

Mina

Hi,
is it possible to have it written in english version? like monday…january…
Thank u

Michal

Hello Mina,
unfortunatally that is not possible. Right now, we have Czech version only . Best regards.

Eva Kadlecová

A proč není možné objednávku sdružit za jedno poštovné? Uvažovala jsem, že bych nechala udělat klendářů asi 5, ale 5× poštovné celou nabídku znehodnocuje.

Michal

Dobrý den, Evo,
bohužel nejsme nyní technicky zařízeni na sloučení více kalendářů do jednoho balíku, proto je za každý fotokalendář dopravné zvlášť. Děkuji vám za dotaz.

Radka Nagyová

Dobrý den, ještě se chci zeptat, proč musím platit poštovné za každý kalendář zvlášť, kdybych jich objednala více. Kolik je eventuelně poštovné za kalendář?
Děkuji
Nagyová

Michal

Ještě jednou dobrý den, Radko, v současné době nejsme technicky zařízeni na sloučení více kalendářů do jednoho balíku, proto je za každý fotokalendář dopravné zvlášť. Děkujeme za dotaz.

Radka Nagyová

Dobrý den,
když načtu fotografie hlásí mi to nedostatečné rozlišení. Co s tím můžu dělat?
 Děkuji

Michal

Dobrý den, Radko,
obávám se, že s tímto již nic nenaděláte. Pro varianty větších kalendářů 30×46cm je potřeba využít kvalitnější fotografie.
Pokud nemáte dostatečně kvalitní fotografie, doporučuji zvolit poznámkovou variantu. V jiném případě samozřejmě není problém poslat objednávku s výstražnými vykřičníky, jen je nutné počítat s tím, že kvalita tisku bude ve výsledku odpovídat kvalitě fotografie. Děkujeme za dotaz.

Marketa Maricova

Dobry den,
mam dotaz, jestli je možno vytisknout vice kusu kalendaru, mame hodne babicek :o)
Diky
Marketa

Michal

Dobrý den,
můžete si zakoupit kolik kalendářů budete chtít, ovšem u této nabídky je třeba za každý kalendář uhradit poštovné zvlášť. Bohužel to zatím jinak neumíme technicky vyřešit. Děkujeme a posíláme pozdrav babičkám. :)

Ivan Petroušek

Dobrý den,překvapuje mě,že není možný osobní odběr,mnohonásobně by se zvýšil zájem o vaši nabídku kalendářů a vám by ubyla časově náročná pracnost s expedicí. Stačí jen trošku logicky kalkulovat. Jinak je to ale nabídka velmi vhodná.

Michal

Dobrý den, Ivane,
naše výroba se nachází v Lounech, proto by ani většina zákazníků možnost osobního odběru nezvolila. Bohužel v současné chvíli nemáme pro tuto práci vyhrazeného pracovníka. Děkujeme za podnět, přidáme to do zákaznických nápadů/podnětů. Přeji hezký den.

PetraZi

Dobrý den, je možné hotový kalendář vyzvednout osobně na Vaší adrese?Děkuji.

Michal

Dobrý den, Petro,
bohužel, osobní odběr není možné. Děkujeme

Jitka

Dobrý den, jaký je opravdu rozměr plánovacího kalendáře? U nabídky je 30×46 cm a když kliknu na detail onoho kalendáře, je u něj uvedeno 15×46 cm. Tak jaký údaj je správný? Děkuji.

Michal

Dobrý den Jitko, platí údaj 30×46 cm uvedený zde na slevovém serveru. Děkuji, už jsem tuto informaci upravil. Přeji hezký den.

Jan

Dobrý den, na jaký papír je kalendář vytištěn (gramáž)? Děkuji..

Michal

Dobrý den,
kalendáře jsou vytištěné na matný křídový papír 170 g/m2. Přeji hezký den

Petra

Dobrý den,
je možná jenom bílá varianta? Zdá se mi, že u kalendářů není žádný výběr šablon…

Děkuji.

Michal

Dobrý den, Petro,
přesně tak, nabízíme pouze bílou variantu. Děkujeme za dotaz

Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.

Nahoru