25 Kč dáte, 500 Kč dostanete
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Dobrý den, dá se někde v internetovém bankovnictví zjistit jestli mám nárok na bonus? Děkuji
Dobrý den, Jamesi, v internetovém bankovnictví tento nárok nenajdete, protože se jedná o akci, která samozřejmě není běžnou součástí našich bankovních služeb. O odměnu se ale bát nemusíte, její připsání ve prospěch vašeho ÚČTU najdete v „Přehledu transakcí“, nebo případně při pohledu do výpisu z ÚČTU.
Dobrý den, mohu tedy poprosit o přesný popis, jak pozvat přítele tak,
abych já získal bonus 300 Kč s myFriend programem a aby kamarád dostal
bonus 500 Kč se Slevomat programem? Skrze kterou stránku se má tedy kamarád
zaregistrovat? A předpokládám, že je třeba využít voucher zakoupený
mnou, ne kamarádem, je tomu tak?
Děkuji za odpověď
Dobrý den, Jakube, pokud už jste naším klientem, tak nejprve vyplníte formulář na této stránce www.zuno.cz/myfriends/, kterým se zapojíte do akce myFRIENDS. Poté váš kamarád vyplní formulář pro uplatnění voucheru zde www.zuno.cz/slevomat/ a následně si založí účet. Je opravdu důležité dodržet toto pořadí, aby vše proběhlo jak má a každý z vás dostal svou odměnu. Kdo koupil voucher není pro jeho uplatnění důležité. Váš kamarád tedy může využít voucher, který si koupil sám, nebo může uplatnit ten váš, který byste mu věnoval.
Dobrý den, počítá se jako platba u ochodníka také zaplacení
měsíčního vyúčtování u Vodafone?
díky za odpověď
Dobrý den, Jane, jako platba u obchodníka se počítá veškerá úhrada platební KARTOU u obchodníka. Důležité tedy je, jakým způsobem platíte. Jestli je to pomocí KARTY, pak ano, jestli zadáváte pouze příkaz k úhradě přes internetové bankovnictví, tak ne.
Za perfektní považuji možnost zvolit si vlastní PIN ke kartě – vzhledem k množství, kolik jich používám. Jen mne mrzí, že vzhledem k chybě, že jsem vyplnila nejprve údaje ke smlouvě a pak teprve aktivaci vpucheru nemohu premii obdržet. Opravdu se s tím nedá nic dělat?
Dobrý den, Zdenko, bohužel se s tím už nic dělat nedá. Nevěšte ale hlavu, jistě najdete ve svém okolí někoho, komu byste mohla zakoupeným voucherem udělat radost a odměnu si potom můžete užít společně.
Dobrý den
Četl jsem v podmínkach u doporučitele v akci myFriend tuto podmínku,
kterou nějal nechápu. Podmínka zní – „Jako první uvedl (I) svoji
vlastní e-mailovou adresu, kterou využívá pro komunikaci se ZUNO BANK a (II)
e-mailovou
adresu doporučené osoby na internetové stránce ZUNO BANK www.zuno.cz (Internetová stránka)“
Děkuji za odpověď
Dobrý den, Slávo, tyto podmínky jsou zde proto, abychom vás poznali (podle uvedené emailové adresy) a následně vám mohli připsat odměnu. Pro vyplnění použijte, prosím, tento odkaz www.zuno.cz/myfriends/ a postupujte v souladu s instrukcemi na této stránce.
Dobrý den, chápu dobře když mám voucher tak s ním mohu zajít rovnou na Zuno Zonu a tam již vše vyřídějí na místě? Nemusím se registrovat přes stránky? Jde mi o to abych nemusela čekat na doručení smlouvy kurýrem. Děkuji za odpověď.
Dobrý večer, samozřejmě můžete zajít na jednu z našich Zuno zón a tam s Vámi vše vyřídí na místě.
Dobry den. Dekuji za odpoved ohledne kombinace Slevomat+MyFriends. Od zacatku jsem byl srozumen s tim, ze doporuceny pritel soucasne vyuzivajici voucher od Slevomatu nemuze inkasovat oba bonusy – ale v prvotni odpovedi jste mi tvrdili, ze ten pritel dostane pouze 500Kc za Slevomat – a ted z poslednich odpovedi vyznivalo, ze muze dostat pouze 300Kc za pritele a voucher od Slevomatu vubec nevyuzije. Jsem rad, ze se to vyjasnilo. Takze pro definitivni shrnuti, at se uz nikdo nemusi ptat: ja zavedu svuj ucet s voucherem, pote doporucim pritele, pote on zalozi ucet s voucherem. Ja dostanu 500+300, on pouze 500 za voucher. Souhlas, pochopil jsem to spravne? Dekuji.
Dobrý den, dali, pochopil jste to naprosto správně a doufáme, že jsme tímto rozptýlili všechny nejasnosti jednou pro vždy i pro ostatní diskutující.
Dobry den,
je velmi dolozity trvaly pobyt v ČR na otvorenie účtu? Som Slovenka…diks
za odpoved
Dobrý den, Moniko, k založení účtu u nás vám stačí slovenský OP a potvrzení o přechodném nebo trvalém pobytu.
Dobrý den,
chtěla bych se zeptat, jak mohu na účet vkládat hotovost. Jestli můžu
přes jakoukoliv pobočku RaiffeisenBank a je-li vklad hotovosti
zpoplatněn.
Děkuji
Dobrý den, Michaelo, na svůj ÚČET si můžete peníze přeposlat z jiného účtu nebo vložit hotovost přes jakoukoli jinou banku, případně využít Českou poštu. Poplatky spojené s vkládám hotovosti jsou záležitostí jednotlivých bank nebo České pošty.
Dobry den, mam statne obcanstvi (obcansky prukaz) vystaveny v SR, v CR mam prechodny pobyt. Muzu mit u vas ucet? A pokud ano, tak jak se bude resit cislo OP(ktore asi pozadujete)? Protoze slovensky OP a taky prukaz prechodneho pobytu maji parametralne jine sve identifikacni cisla jako klasice OP v CR – co pote pouzit? Nebo na koho se obratit ohledne pomoci? Dekuji.
Dobrý den, Lucie, k založení účtu u nás vám stačí slovenský OP a potvrzení o přechodném nebo trvalém pobytu. Na vaše další otázky vám rádi odpovíme na našem Call Centru (+420 2 456 99 999).
Dobry den. Pred 5 dny jste mi na dotaz ohledne kombinace Slevomat+MyFriends odpovedeli:„Dobrý den, dali. Ne uplně. Výhodu může čerpat jen doporučitel, ne doporučený. Tedy pokud si vy s voucherem založíte ÚČET a doporučíte svého přítele, který si také založí ÚČET, vy získáte 500 Kč za voucher + 300 Kč za doporučení kamaráda. Váš přítel má už ale nárok jen na jednu z odměn – pokud se založí s voucherem, dostane jen 500 Kč. Pokud bez voucheru, má nárok na 300 Kč.“ Pred 2 dny jste odpovedeli J.Dvorskemu:„.. když splníte podmínky akce SLEVOMAT.CZ získáte 500,– Kč, pokud pozvete své kamarády obdržíte 300,– Kč jako Doporučitel v rámci akce myFRIENDS. Vámi pozvaní kamarádi získají pouze 300,– Kč jako Doporučení , nicméně již nemají nárok na výhru v akci SLEVOMAT.CZ.“. To je ale zmena. To mate tolik zakazniku, ze vam to stoji za to zmenit podminky v prubehu akce? Jeste pred 5 dny stalo za to koupit voucher i pro kamarada – dnes uz to je prodelecne (kdyz doporucim kamarada, dostaneme 2×300Kc a voucher od Slevomatu muze kamarad zahodit). Takze najednou uprostred akce clovek zjisti, ze to je jinak nez kdyz vouchery kupoval a ze vouchery koupene pro kamarada muze zahodit. Nevim jestli vam uspora 200Kc (ze kamaradovi najednou neuznate 500Kc kupon od Slevomatu a date mu jen 300Kc za doporuceni) stoji za to, ze ted zacinam vahat (a mozna nejsme sam), jestli banka menici podminky behem uprostred akce je opravdu az tak duveryhodna. Diky za vysvetleni.
Dobrý den, dali, v podmínkách akce myFRIENDS a SLEVOMAT.CZ v jejich průběhu nedošlo. Omlouváme se za předchozí zavádějící odpověd, která nebyla zcela přesná. Propojení těchto dvou soutěží je stále stejné a probíhá tímto způsobem: pokud si vy s voucherem založíte ÚČET a doporučíte svého přítele, který si také založí ÚČET, vy získáte 500 Kč za voucher + 300 Kč za doporučení kamaráda. Váš přítel má už ale nárok jen na jednu z odměn – pokud se založí s voucherem, dostane jen 500 Kč.
Dobrý den
Již delší dobu o Zunu uvažuji a teď když jsou akce s voucherem a
myFriends je ideální doba. Mám dotazy na využítí akce myFriends co se
týče osoby blízké podle paragrafu 116 Občanského zákoníku. Je možné
doporučit bratra své přítelkyně a jeho manželku? Dále mám otázku zda je
možné doporučit kamaráda i jeho manželku, pokud oba chtějí Zuno a tím
každý z nich získá výhru 300Kč a já 2× 300Kč. Mohou být doporučené
osoby (kamarádi) manželé. Je to tak správně. Poslení dotaz je na danění
500Kč při použití voucheru, daní se těch 500Kč? Děkuji za odpověď
Dobrý den, Slávo, doporučit můžete každého, kdo s vámi není v přímém příbuzenském vztahu. Jmenovitě tedy rodič, dítě, sourozenec, manžel/ka, partner. Co se týká danění voucheru, tak odměna 500 Kč dani nepodléhá.
Dobrý den, z čeho prosím zaplatím kartou např.ty rohlíky, když na účtu v podstatě nic nemám? Děkuji za odpověď .
Dobrý den, Jaroslavo, musíte si na svůj ÚČET peníze přeposlat z jiného účtu nebo vložit hotovost přes jinou banku, případně využít Českou poštu.
Dobrý den.Po přečtení dotazu pana Dvorského a vaší odpovědi na něj
bych se chtěla ještě jednou ujistit.Pokud mne kamarád doporučí a já si
otevřu účet s voucherem, on dostane 300,–Kč a já 500,–?
Když pak já doporučím dalšího kamaráda a on si také založí účet
s voucherem, dostanu já 300,–Kč a kamarád 500,–?Děkuji za
odpověď.
Dobrý den, Lucie, omlouváme se za chybnou odpověď našich kolegů. Pokud vás kamarád doporučí, tak jste již využila akci myFRIENDS a nelze dále získat nárok na 500,– Kč v rámci akce SLEVOMAT.CZ. Avšak dále se můžete účastnit akce myFRIENDS pouze jako Doporučitel.
Dobrý den ještě jednou.
Mohl/a byste to trochu rozvést? Tedy MyFriends a Slevomat propojit nejde? Abych
já dostal 300 a kamarád 500? Mně v podstatě nejde o peníze, jedná se
o pár stovek, jako spíš o to, jestli tak trochu nemystifikujete.
Paní Lucie totiž měla výše dotaz:
---„Dobrý večer, předem se omlouvám za hloupý dotaz, vím, že odpověď
zde již byla v podstatě nejmíň dvakrát napsána, ale chci se ujistit.
Příklad: švagr má účet v ZUNO bank. Já si dnes koupím dva
vouchery.Švagr mne doporučí a já si na jeden ze svých voucherů založím
účet.Poté doporučím svého přítele, který si založí účet na druhý
z mých voucherů.
Můj švagr tedy dostane 300,–Kč, já 500,–.Poté já za doporučení
přítele 300,– a přítel 500,–Kč, je to tak?
V případě, že jsem mrcha a na švagra se vybodnu, získám celkem 800,–
za otevření účtu a doporučení přítele, přítel 500,– a pouze švagr
ostrouhá?
Děkuji za trpělivost a přeji hodně chápavých klientů.:)“---
Vaše odpověď zněla ano, z čehož vyplývalo, že to propojit jde.
Dobrý den,
mám už nějakou dobu u vás účet a jsem s ním opravdu plně spokojený.
Také ho chválím kamarádům (i díky akci MyFriends). Ale nechápu, jak
postupovat, abych mohl MyFriends spojit s touto akcí. Abych já dostal 300 a
kamarád 500. Píšete totiž, že kamarád (doporučený) dostane pouze tu
odměnu, na kterou získá právo dříve. Jak ho mám tedy doporučit až
poté, co použije voucher?
Děkuji za odpověď, doufám, že to půjde, protože výše jste to
tak psali.
Dobrý den, Jirko, vaše spokojenost nás velmi těší. Pokud váš kamarád využije akci SLEVOMAT.CZ, nemůže být dále doporučený skrze akci myFRIENDS.
Dobrý den. Provádíte také konsolidace půjček? Uvažuji o Vás již delší dobu, ale zatím jsem to pořád odkládala.
Dobrý den, Zuzko, konsolidaci půjček prozatím neposkytujeme.
Děkujeme,
pokud si některý z vašich kamarádů otevře ÚČET v ZUNO, pošleme vám
300 Kč. A když poprvé zaplatí kartou, dostane 300 Kč i on. Každý
kamarád se počítá.
Můžete se potom pozvat, na co budete chtít.
→
Chápu tedy dobře, že když využiju akci, tak získám 500kč za kód (myšleno, že splním podmínky akce) a 300kč, že jsem někoho pozval. Kamarád když se zaregistruje s kódem dostane 500kč a poté jak zaplatí kartou dalších 300kč ?
Dobrý den, Jiří, když splníte podmínky akce SLEVOMAT.CZ získáte 500,– Kč, pokud pozvete své kamarády obdržíte 300,– Kč jako Doporučitel v rámci akce myFRIENDS. Vámi pozvaní kamarádi získají pouze 300,– Kč jako Doporučení , nicméně již nemají nárok na výhru v akci SLEVOMAT.CZ.
Dobrý den,
chtěl bych navázat na dotaz Andyho. Chápu, že dokud nepodepíšu smlouvu,
nejsem ještě klientem. Jak je tedy možné, že pozvání jde odeslat? Bonus
se mi tedy připíše dodatečně, až budu mít smlouvu podepsanou?
Dobrý den, Petře, pozvání je sice možné odeslat, ale pro splnění
soutěžních podmínek akce myFRIENDS musíte být jako doporučitel již
klientem ZUNO BANK v České republice.
Dobrý den,
je možné založit účet více členům rodiny v domácnosti ?
Dobrý den, Tomáši, ÚČET si může založit více členů rodiny. Zakoupit si můžete maximálně 5 kuponů a z toho 4 darovat.
Dobrý den,
chci se zeptat jestli tuto akci mohu využít i když jsem u vás už měl
účet, ale zrušil jsem ho?
Děkuji
Dobrý den, Marku, pokud ÚČET již máte, nebo jste ho zrušil, tak tuto akci bohužel využít nemůžete.
Díky za odpověď, ale předtím mě kurýr taky kontaktoval a ohledně času předání prostě řekl, kdy přijede a jindy to nejde. A když jsem argumentovala, že v tuto dobu je většina lidí v práci, tak řekl, že zatím mohli všichni…tak jsem mu řekla, ať zásilku zahodí :-)
V průběhu vyplňování žádosti máte možnost zadat adresu na kterou
chcete aby vám kurýr smlouvu přivezl, tedy i adresu vašeho pracoviště.
Případně je také možné vyplnit smlouvu přes internet a v jakýkoli den
si smlouvu následně vyzvednout v ZUNO ZÓNÁCH.
Již jednou jsem chtěla využít podobnou nabídku, ale vše zkrachovalo na nemožnosti dopravce doručit smlouvu k podepsání. Jakou využíváte dopravní firmu vy? :-)
Dobrý den, Ireno, na naše smluvní kurýry se můžete spolehnout,
v případě uzavření smlouvy přes internet vás bude kurýr kontaktovat a
domluvíte si čas předání na vámi zvolené adrese. Pokud přijdete osobně
do některé ze ZUNO ZÓN, smlouvu s vámi uzavřou naši asistenti.
Dobrý den,
chtěla bych k účtu dostat visa kartu, ale jelikož jsem zatrhla že ji
nechci, je to možné změnit?
Dobrý den, Míšo, o KARTU si můžete zažádát v online-bankingu
v záložce KARTY. Připomínáme, že odměna je vázaná právě na platbu
KARTOU, tak si o ni nezapomeňte zažádat.
Dobrý den,
rád bych se informoval, jakým způsobem si vytvořím heslo do online bankingu
pokud se zastavím přímo v zuno zóně. A pokud zároveň zažádám
o kartu, zda-li si mohu zvolit vlastní pin kód.
Děkuji za odpověď.
Dobrý den, KillerShote, při procesu zakládání účtu vás bude doprovázet asistent ZUNO ZÓNY a heslo do online-bankingu a PIN kód si nastavíte sám.
Dobrý den, požádal jsem o založení účtu, kurýr zatím nedorazil. Jsem už klientem, tzn. mohu platně doporučovat? Díky.
Dobrý den, Andy. Klientem ZUNO se stáváte až po podepsání smlouvy. Platně doporučovat v rámci akce myFRIENDS zatím tedy nemůžete.
Dobry den.Jsem zaneprazdneny clovek a trochu se bojim toho, jak bude probihat domlouvani osobniho setkani s kuryrem – takze bych asi radsi vyuzil ZUNO zony v Praze,kde bych vse vyridil rovnou osobne v case, ktery se mi hodi. Chci se jen ujistit, ze to chapu spravne – pokud prijdu osobne (musim se objednat??) do ZUNO zony s cislem voucheru, vyridim tam vse potrebne vcetne podpisu smlouvy, aniz musim cokoliv zadavat online na zuno.cz/slevomat ? Kartu pak dostanu pozdeji postou – aniz bych musel dohadovat nejake dalsi casy osobnich setkani? Dekuji.
Dobrý den, dali, v případě uzavření smlouvy přes internet vás bude kurýr kontaktovat a domluvíte si čas předání na vámi zvolené adrese. Pokud přijdete osobně do některé ze ZUNO ZÓN, smlouvu s vámi uzavřou naši asistenti. V tomto případě vy už nic vyplňovat nemusíte. O KARTU zažádáte ve svém online bankingu, případně naši asistenti ji objednají v průběhu vyplňování žádosti o ÚČET. Objednávat se nikde nemusíte.
Když čtu některé dotazy, tak si říkám, jestli pisatelé mají vůbec občanku…
Dobrý den, poplatek za výběr z bankomatu je pořád stejný? Nezáleží na výšši vybírané hotovosti? děkuji Karel
Dobrý den, Karle. Pokud máte ÚČET, tak nezáleží na výši hotovosti a
poplatek je pořád stejný.
Pokud byste si zřídil ÚČET PLUS, tak všechny výběry z bankomatů
Raiffeisenbank nad 1000 Kč máte za 0 Kč.
dobrý den, ve VOP mě zarazila následující věta:
ZUNO má právo stanovit výši minimálního vkladu a minimálního zůstatku
na ÚČTU, která bude zveřejněna na stránce
www.zuno.cz a v ZUNO ZÓNĚ. Jaká je výše
minimálního vkladu a minimálního zůstatku?
Dobrý den, Anett. V současnosti není nutný žádný minimální vklad ani zůstatek a zatím to ani neplánujeme.
Dobrý den.Po přečtení dotazu paní Heleny bych se ráda zeptala, jak to bude, když mi bude zaslána platba ze zahraničí.Budu platit jakýkoliv poplatek, ať už by mi ze zahraničí byla zaslána platba v eurech, korunách, či jiné měně, pokud ano, jaký?
Dobrý den, Lucie. ZUNO si za přijaté platby poplatky neúčtuje. Ať jsou
zahraniční, nebo domácí.
U zahraničních plateb však záleží na tom, jak je odesílatel pošle.
Odesílatel má totiž vždy možnost rozhodnout se, zda zaplatí cenu
odesílané zahraniční platby sám, nebo zda se o cenu podělí
s příjemcem.
Pokud jde o druhý případ, ZUNO vám sice nic nestrhne, ale suma nedorazí
„kompletní“ – bude nižší o poplatky korespondenčních bank, to už
my neovlivníme.
Dobrý den, a jak provest doporuceni, aby bylo jasno, ze je to klient ode mne? je tam nekde kolonka pro toto?
Dobrý den, Elio, doporučit kamaráda můžete na této stránce
goo.gl/gWnfY – vyplníte tam své jméno a e-mail, který v ZUNO
používáte.
Vyplníte také kamarádův e-mail. – on ho pak musí použít při
zakládání ÚČTU (vyplní ho do žádosti o založení ÚČTU). V systému
se nám pak automaticky spárujete.
Dobry den, postacoval by na zalozeni uctu prechodny pobyt? Dekuji
Dobrý den, Mariane. Ano, přechodný pobyt stačí.
Dobrý den, po přečtení VOP mám ještě několik dotazů:
„ZUNO má právo stanovit výši minimálního vkladu a minimálního
zůstatku na ÚČTU, která bude zveřejněna na stránce
www.zuno.cz a v ZUNO ZÓNĚ. Jste povinen
dodržovat minimální vklad a minimální zůstatek na ÚČTU, v opačném
případě
není ZUNO povinno realizovat platby z ÚČTU, pokud není mezi námi dohodnuto
jinak.“
Kdy zavedení těchto limitů plánujete?
„Zúčtování: ZUNO zaúčtuje na vrub Vašeho ÚČTU každou transakci
uskutečněnou KARTOU na území České republiky
nebo v zahraničí v příslušné sumě. Jestliže je transakce KARTOU
realizována v jiné měně než v měně, v níž je veden ÚČET,
ZUNO použije na zúčtování transakce na vrub Vašeho účtu sumu transakce
stanovenou společností VISA v zúčtovací měně
EUR. Na přepočítání transakce z originální měny transakce do
zúčtovací měny € ZUNO použije směnný kurz VISA.
Na přepočítání sumy transakce ze zúčtovací měny € do měny účtu
ZUNO použije směnný kurz prodej banky. Transakce
může být navýšena o poplatky společnosti VISA. ZUNO je oprávněno na
vrub Vašeho ÚČTU zúčtovat všechny náklady
a prokázané škody, které ZUNO vznikly v důsledku porušení právních
nebo Vašich smluvních povinností, a to i v případě, že
takovým zúčtováním dojde k Nepovolenému čerpání ve smyslu článku
6.1 VOP, se kterým budou spojeny všechny důsledky
v článku 6.1 VOP stanovené.“
Má VISA aktuálně nějaký takový poplatek za placení v zahraničí a kolik
je?
Nastane situace, že na účtu budu mít dejme tomu 1000Kč, které vyberu z bankomatu a poplatkem za výběr se dostanu na účtu do mínusu. Zjistím to a dejme tomu za 3 dny vyrovnám zůstatek do plusu…kolik mě to bude stát navíc?
Dobrý den, Heleno. Zavedení minimální vkladu nebo zůstatku na ÚČTĚ
neplánujeme.
Ohledně KARTY – pokud je nám známo, VISA si v současné chvíli
takovýto poplatek neúčtuje.
A k poslednímu dotazu – takovéto krátkodobé „mínusy“ problém
nejsou a nestojí vás to nic. Pokud by šlo o delší obdobík, poslali bychom
vám upomínku e-mailem nebo smskou. Ta vyjde na 80 Kč.
Dobrý den,
abych získala těch 500kč tak musim udělat nákup přesně za 500Kč nebo
mohu udělat více nákupů,které dají dohromady 500kč? Děkuji za
odpověď
Dobrý den, theo. Stačí udělat třeba jen jeden nákup za korunu.
hedam banku, ktera prevede penize „okamzite“ a nenecha si je den pro
vlastni potrebu, jak je to u vas?
Dobrý den, kes. Platby posíláme každý den vždy v 10.30. Záleží
tedy na tom, kdy k nám peníze vložíte. Pokud do 10.30, odcházejí ještě
ten den a následující pracovní den je má příjemce na účtě.
Pokud paltbu zaáte až po 10.30, pak peníze pošleme až následující
pracovní den – a opět další pracovní den je má příjemce na
účtě.
Platby v rámci ZUNO se připíšou na ÚČET příjemce okamžitě a
zahraniční platby dorazí příjemci do 2 – 3 dnů.
Máme na to takovou přehlednou tabulku, tak se do ní případně mrkněte
;) http://goo.gl/e8cqR
A ještě další otázka: lze v online bankovnictví, nebo jinak nastavit
limit pro výběry z kreditní karty při internetových platbách? Tzn. jako
pojistka proti „vysátí účtu“?
Díky, Honza
Dobrý den, Honzo. Mluvíme tedy o debetní kartě, ne kreditní, tu zatím neposkytujeme. Ale u debetní KARTY limit pro platby na internetu nastavit jde. Nicméně tento limit je spojený s limitem pro platbu u obchodníka.
Zaujala mě u Zuno bank i možnost mít účet v eurech, dolarech či
librách. Ale nikde jsem na webu nenašel, jak mám postupovat, když mám
třeba pár set liber v hotovosti a chtěl bych si je dát na takový účet.
Bez přepážek to jde dost špatně. Na chatu mi pracovník banky radil taková
skvělá řešení, jako poslat to z účtu v jiné bance (ale já nemám
účet v librách v jiné bance), nebo dokonce poštovní poukázkou. Nějak
se mi nezdá, že by pošta přijímala libry. A určitě jedna možnost
bezpoplatkovější, než druhá.
Stránky jinak máte pěkné, ale zrovna u toho chatu (a teď myslím na
zuno.cz, ne tady na Slevomatu) mi docela vadilo, že když jsem se na něco
zeptal, pracovník mi odpověděl a okno se velmi rychle samo zavřelo, že jsem
si ani odpověď nestačil přečíst (protože než čekat, než mi někdo
odepíše, raději zatím také dělám něco jiného).
Dobrý den, Marku. Na ten chat se podíváme. Jaký používáte
prohlížeč?
Ohledně vašeho dotazu – my jsme online banka a peníze přijímáme jen
bezhotovostně. Takže jediná možnost je opravdu z účtu v jiné bance.
Pošta, tušíme, libry nepřijímá. Takže se omlouváme za případnou
mystifikaci od kolegů na call centru.
Dobrý den,
je platební karta vydávaná k tomuto účtu použitelná pro platby na
internetu (např. přes PayPal)?
Pokud ano, jaké jsou poplatky za platby na internetu přes tuto kartu?
Díky za odpovědi,
Honza
Dobrý den, Honzo. KARTU můžete s PayPalem propojit a takto ji využívat.
Z naší strany se k tomu nevážou žádné poplatky (stejně jako
k žádným platbám, ať už u obchodníkan ebo na internetu) a tušíme, že
ani ze strany PayPalu.
Ještě jednou dobrý den.Měla bych další dotaz.V podmínkách pro získání odměny máte text :Do 20. 8. zaplaťte KARTOU u obchodníka nebo na internetu.Ohledně platby na internetu-jedná se pouze o platbu obchodníkovi, nebo se dá využít i převod z účtu ZUNO na jiný osobní bankovní účet?Děkuji.
Dobrý den, Lucie. Převod využít nejde, odměna je vázaná přímo na platbu KARTOU.
Dobrý den,
obávám se, že jsem z pravidel ani z diskuze nepochopila, tak se zeptám na
příkladu kombinace Slevomat a myFriends.
Mám ÚČET, doporučím přítele = dostanu 300 Kč,
přítel si koupí voucher = dostane 500 Kč.
(celkem jsem získali 800 Kč (300+500),
ne 300Kč+300Kč,
ne 0Kč+500 Kč)
Je tohle možné? Pokud ano, jak přesně postupovat?
Dobrý den, chtěla bych se zeptat, když budu chtít posléze zrušit účet, píšete, že zrušení je zdarma! Jde zrušit účet přes internet, na stránkách jsem se dočetla, že to lze pouze telefonicky, tzn.přes call centrum za 30Kč?
Dobrý den, M.U. odpovíme vám stejně, jako kolegovi před vámi:
zrušení ÚČTU není spojeno s žádným poplatkem.
Úkony, které lze řešit přes call centrum, ale vztahuje se na ně tento
poplatek, jsou v ceníku přesně označeny. Jde vesměs o věci, které si je
klient schopen v online bankingu zařídit sám, ale z jakéhokoli důvodu
chce asistenci call centra.
Dobrý den,
využila jsem slevový kod od Zuna ale v sekci můj účet se stále voucher
č. 4460356212–571 zobrazuje jako nepoužitý ,když ho znovu zadám,tak je
stále platný.Kde se stala chyba?
Dobrý den, jak je to ještě, prosím, s osobními údaji? Pokud odejdu od Zuno, zlikvidujete je a nebudou mi chodit žádné marketingové nabídky?
Dobrý den, K., pokud odejdete ze ZUNO, už vám žádné marketingové
nabídky posílat nebudeme.
Vaše osobní údaje ale zlikvidovat nemůžeme. Zákon nám ukládá je ještě
několik let archivovat.
Hezký den, zrušení účtu se nutně musí provést telefonicky a je s ním tedy spojen poplatek 30 Kč, je to tak?
Dobrý den, K., zrušení ÚČTU není spojeno s žádným poplatkem.
Úkony, které lze řešit přes call centrum, ale vztahuje se na ně tento
poplatek, jsou v ceníku přesně označeny. Jde vesměs o věci, které si je
klient schopen v online bankingu zařídit sám, ale z jakéhokoli důvodu
chce asistenci call centra.
Dobrý den, Jajo, omluváme se, dotaz jsme špatně přečetli :( – jako „zda je možné dostat se k ÚČTU v eur“. Kolegové na call centru mají pravdu – KARTU vydáváme pouze k ÚČTU v CZK.
Děkuji za odpověď, ale prosím o vyjasnění. Volala jsem na zuno linku a tam mi řekli, že vydání karty k účtu v eurech není možné. Tak jak to tedy je.
Dobrý den.Několikrát se zde vyskytl dotaz týkající se blízké
osoby.Nebylo by možné vyjmenovat zde, kdo konkrétně je za osobu blízkou
považován?Jde jistě o rodiče, děti, sourozence, manžele nebo
partnery.Jedná se ještě o další osoby?
Také bych se ráda zeptala, jak se řeší, pokud například já budu
doporučitelem osobě, která má stejnou adresu, například sousedka
z panelového domu.
A ještě jeden dotaz.Pokud bych byla doporučitelem osobě, která má jinou
adresu, samozřejmě i v OP, je problém udat pro doručení smlouvy mojí
adresu? Jak mám v takovém případě postupovat?Děkuji za odpověď.
Dobrý den, Lucie, jde o partnery, manžele, děti a sourozence, případně
osvojence a osvojitele – tak, jak píše zákon.
Zákon je dál širší a mluví ještě o dalších osobách. Pro nás jsou
ale směrodatní tito přímí příbuzni a partneři.
Pokud jde sousedy v paneláku – můžete nám poslat čestné prohlášení,
že nejde o osobu blízkou. Najdete ho na našem webu v sekci Dokumenty jako
MyFriends – čestné prohlášení goo.gl/e7eD0
K poslední části vašeho dotazu – doručovací adresa nehraje roli.
Takže pokud je trvalé bydliště jinde, pak už nic prokazovat nemusíte a je
to v pořádku.
Je možné dostat kartu k účtu vedeném v eurech? Děkuji za odpověď
Dobrý den, Jajo. Samozřejmě. Je to možné kdykoli v online bankingu.
Dobrýden,
2% spoření jsou neměnná? Po jakou dobu?
Můžu si posílát na váš účet výplatu? Chápu dobře, že se bude denně
přepočítávat na 2 % spoření?
A vybírat si peníze z bankomatu nebo posílat na jiný účet mohu
kdykoliv?
Děkuji za odpověď
Dobrý den, Martino. Úroky na spořicích účtech obecně – tedy nejen
v ZUNO – vázané nejsou a mohou se změnit kdykoli. My zatím změnu
neplánujeme, ale nemůžete garantovat dobu, po kterou se nezmění.
Pokud chcete mít jistotu dobrých úroků, je třeba si vybrat VKLAD, kam
peníze uvážete na určitou dobu (podle typu VKLAD) a my vám garantujeme, že
se procentuální sazba celou dobu trvání VKLADU nezmění.
Na ÚČET si výplatu posílat můžete a my budeme dokonce rádi :).
Pokud byste někdy potřebovala příslušný formulář najdete ho na nawem
webu v sekci Dokumenty.
Pokud chcete využívat denní úročení, musíte peníze převést na
SPOŘENÍ. Na ÚČTU se neúročí. Pomocí mobile bankingu nebo online bankingu
si je ale můžete kdykoli převádět mezi ÚČTEM a SPOŘENÍM, jak
potřebujete. Peníze jsou převedené okamžitě.
Peníze můžete vybírat nebo přeposílat kdykoli kamkoli, pokud je máte na ÚČTU.
Pokud tedy chcete vytěžit maximum ze svých peněz, převeďte si všechny peníze na SPOŘENÍ a na ÚČTU si nechávejte jen to, co potřebujete pro okamžitou spotřebu. Každý den/týden si pak ze SPOŘENÍ můžete převádět peníze na ÚČET podle potřeby – jak už jsme psali – převod se provede ihned. Tedy máte-li smartphone, můžete si peníze převést třeba v obchodě ve frontě před pokladnou.
Dobrý den, můžu si přes tento voucher založit účet, i když mám u ZUNO spořící účet? Klasický účet s platební kartou jsem u ZUNO nikdy neměla. Děkuji
Dobrý den, Gabko. Bohužel nemůžete. ÚČET už u ZUNO otevřený máte, přestože ho nevyužíváte. (abyste si u nás mohla otevřít SPOŘENÍ, musíte mít nejdřív běžný ÚČET)
Dobrý den,
chtela bych zakoupit voucher jako dárek pro syna (zřízení jeho prvního
účtu :-), kterému je 18 let až 26.8 2012. Je to možné a jak mám
případně postupovat ? A měl by i on šanci na nějakou odměnu ? Děkuji
za odpověď.
Dobrý den, Felis. Prostřednictvím této akce to bohužel nepůjde.
Nemůžeme zakládat účty osobám mladším 18 let.
Ale můžete s ním po jeho narozeninách zajít třeba do naší ZUNO ZÓNY,
nebo založit ÚČET online. Bode to už ale bez nároku na odměnu.
Účet u Zuna mám už víc jak půl roku a sem maximálně spokojená, všechno zdarma až na ty výběry z bankomatu, ale aktivovala jsem si účet Plus a výběry nad 1 000,– z bankomatu RB mám zdarma :-) Opravdu chválím, konečně banka, která neparazituje na blbosti lidí…
Jé, Hano, to děkujeme za pochvalu :)
Kdy planujete znovuzprovozneni Vasich internetovych stranek? Zda se, ze slevomatova akce Vam pretizila stranky. Mate pobocku v Brne?
Dobrý den, Martine, naše stránky jsou plně funkční. Ani nemáme
hlášený žádný výpadek.
Mohli bychom říct, že máme pobočku všude, kde je internet :). Ale nebudem
vtipkovat – v Brně kamennou pobočku nemáme.
Dobrý den, ráda bych se zeptala na následující. Uvažuji o tom, že bych si Váš účet založila z důvodu zhodnocení finanční prostředků. Pokud tedy vložím částku minimálně 200tisíc pouze pro tyto účely, nemám v úmyslu používat účet jinak, jaké poplatky mě čekají a platí tedy úrok 3,1% p.a. na 3 roky? Moc děkuji za odpovědˇ.
Dobrý den, Marto. Pokud si u nás otevřete ÚČET a následně VKLAD, na
který si vložíte 200 000 Kč, nečekají vás žádné poplatky.
Pokud si VKLAD otevřete na 3 roky, platí pro něj úrok 3,1 % ročně,
který vám garantujeme po celou dobu trvání VKLADU.
Dobrý večer, předem se omlouvám za hloupý dotaz, vím, že odpověď zde
již byla v podstatě nejmíň dvakrát napsána, ale chci se ujistit.
Příklad: švagr má účet v ZUNO bank. Já si dnes koupím dva
vouchery.Švagr mne doporučí a já si na jeden ze svých voucherů založím
účet.Poté doporučím svého přítele, který si založí účet na druhý
z mých voucherů.
Můj švagr tedy dostane 300,–Kč, já 500,–.Poté já za doporučení
přítele 300,– a přítel 500,–Kč, je to tak?
V případě, že jsem mrcha a na švagra se vybodnu, získám celkem 800,–
za otevření účtu a doporučení přítele, přítel 500,– a pouze švagr
ostrouhá?
Děkuji za trpělivost a přeji hodně chápavých klientů.:)
Dobrý den, Lucie. Odpověď na obě otázky je ano ;)
Akce „my friends“ se netýká vztahu matka-syn (tedy v tomto případě žádný bonus připsán nebude). Chápu to dobře? Děkuji za odpověď.
Dobrý den, Jajo, chápete to dobře.
Tak jsem si to aktivoval taky potřeboval jsem utratit 6kč do jinýho kreditu. FireFox nefunguje, Google Chrome ano. Jsem zvědav jestli budete lepší než FIO banka kterou už od roku 2000 používám. Mám hypotéku od Unicredit a z těch poplatků se mi chce zvracet. No uvidíme. Klidně bych ještě zkusil Kellnerovic banku Air. Jinak jsem si spočítal že zatím těch 700 lidí co koupilo Vás určo stojí 350tis + provozní věci. Určitě na to máte rozpočet 1mil a víc. Za to utržíte tak 1500–2500 klientů, že? Když jich bude 1000 využívat cca 15tis tak každej měsíc máte na účtě 15mil. A určitě si hraju s moc malejma číslama. Matematika je moc krásná. Ať se Vám daří.
Dobrý den,
bohužel mi nejde přepsat kod z obrázku. Pořád mi to hlásí „přepište
kod“ přitom jsem kod zadala správně.
Co mám dělat?
Dobrý den, Niki, zkuste refresh tlačítko u kódu a zadejte ho znovu.
a co přesně si mám představit pod tímto?
Před posledním dnem platnosti Akce může ZUNO BANK odvolat Akci jen ze
závažných důvodů, zejména pokud se okolnosti,
ze kterých ZUNO BANK vycházela při vyhlášení této Akce, změnily do té
míry, že není možné od ZUNO BANK rozumně
požadovat, aby Odměnu na ÚČET poskytla. Odvolání Akce před posledním
dnem platnosti Akce je ZUNO BANK povinna
oznámit stejným způsobem, jakým uveřejnila Pravidla Akce.
Dobrý den, Josefe. Znamená to, že si nemůžeme jen tak samovolně zrušit akce, které jsme vyhlásili. Musí pro to být závažné důvody, za kterých není od ZUNO možné „rozumně požadovat“, abychom odměnu poskytli.
můžu doporučit taky manželku? nebo se na rodinné příslušníky akce nevztahuje?
Dobrý den, Josefe. Manželku doporučit nemůžte, jedná se o osobu blízkou a ty jsou našimi podmínkami vyloučeny.
kdy můžu po podání žádosti na internetu čekat kurýra? děkuji za odpověď
Dobrý den, Mílo. Kurýr se vám telefonem ozve do tří dnů a pak se s ním dohodnete na datu předání.
Hezký den,
nešly by k účtu vydat karty dvě.....? Děkuji
Dobrý den, Tomáši. Zatím k ÚČTU vydáváme jen jednu KARTU.
Je timto zpusobem zalozeny ucet pouze korunovy a je nutne pro kazdou dalsi menu samostatny ucet , nebo pod stejnym cislem lze mit i ucet v ruznych menach ?
Dobrý den, Mario. Tímto způsobem vám otevřeme korunový ÚČET.
V online bankingu si pak sama jednoduše pár kliknutími můžete otevřít
i další účty – po jednom v GBP, USD a EUR. Každý má samostatné
číslo účtu.
Vedení těchto účtů je také za 0 Kč.
Jaké jsou poplatky za výběr u Vas, z druheho bankomatu ?
Dobrý den, Romane. Za výběr z bnakomatů Raiffeisen je to 18 Kč, za výběr z jiného bankomatu je to 38 Kč.
Dobry den – jsem obcan CR a mam jenom pas OP – si vyrizuji – je mozne si zalozit u VAS ucet ?
Dobrý den, Romane. Jako občan ČR si ÚČET můžete založit jedině s OP.
Viz Jana – dají se vůbec peníze ukládat jiným způsobem, než převodem? Příp. s jakým poplatkem? Nebo jen na jediných dvou pražských pobočkách? Jak to probíhá, když se uzavře smlouva? Po on-line registraci posíláte ještě papírovou? Je tato smlouva někde k nahlédnutí?
Dobrý den, Heleno. Do ZUNO hotovost ukládat nelze, a to ani na pobočkách.
Je třeba využít jiné banky, případně pošty. Poplatek se pak řídí
ceníkem dané instituce.
Jak probíhá uzavření smlouvy najdete popsáno tady goo.gl/gKWXm
Ano, po online žádosti vám příjde uvítací balíček – přiveze vám ho
kurýr – včetně smlouvy.
Vzor smlouvy najdete také na našem webu
goo.gl/e7eD0 – v sekci Další dokumenty pod názvem Smlouva
s klientem – vzor
Dobrý den,
pochopila jsem správně,že ZUNO pracuje jen on-line?Peníze mohu tedy ukládat
v Raiffeisen Bank?
Děkuji
Dobrý den, Jano. Ano, jsme online banka. Naší devizou je právě to, že
na pobočku není potřeba nikdy jít.
S hotovostí ale nepracujeme. Můžete ji vložit v Raiffce stejně jako
v jakékoli jiné bance, nebo třeba na poště – za poplatek podle ceníku
dané banky.
Dobrý den,
je tedy možné doporučit v akci myFriends tetu či sestřenici? Nebo se
i oni považují za osobu blízkou? Děkuji
Dobrý den, Zdenko. Teta ani sestřenice nejsou považovány za osobu blízkou.
Dobrý den, těch 500,–Kč jako bonus je zdaněných, nebo je na ně
ještě uplatněna srážková daň ve výši 15%?
Děkuji
Dobrý den, Jane. Na ÚČET vám bude přispáno čistých 50é Kč.
500 Kč ;)
Dobrý den. Jak se nechá účet zrušit? Díky
Dobrý den, Daky. ÚČET zrušíte jednoduše jedním telefonátem na naše kontaktní centrum.
Týká se nabídka také právnických osob
Dobrý den, Tome. NAbídka je jen pro fyzické osoby.
Dekuji za odpoved, mela bych jeste doplnujici dotaz:
je sms autorizace i pri prihlaseni k uctu? O autorizaci platby kartou sms
neuvazujete? Kartu muze nekdo ukrast a udaje si snadno zjistit. A dale: je na
internetu zdarma a ihned k nahlednuti prehled o pohybech na uctu a
jednotlivych transakcich? Dekuji.
Dobrý den, Jano. Sms autorizace při přihlášení k ÚČTU není,
neuvažujeme ani o autorizace při platbě kartou.
Informace o pohybech na ÚČTU i jednotlivých transakcích jsou samozřejmě
v online bankingu zcela zdarma.
dobry den,
plati tato akce i pro UCET PLUS a muzu kdykoli menit mezi UCET a UCET PLUS bez
poplatku?
Dobrý den, markuc. Změna mezi ÚČTEM a ÚČTEM PLUS je bez poplatku.
Nicméně na ÚČET PLUS se vztahuje měsíční poplatek.
Můžete si otevřít ÚČET, bezplatně ho změnit na ÚČET PLUS, získat od
nás odměnu 500 Kč, nicméně za ÚČET PLUS vám naúčtujeme měsíční
poplatek 68 Kč.
ÚČET PLUS ale můžete mít za 0 Kč, pokud měsíčně utratíte KARTOU
aspoň 5000 Kč, nebo když bude váš průměrný zůstatek v ZUNO v daném
měsíci aspoň 200 000 Kč.
A ještě jeden dotaz – zda je nějak podmíněn měsíční „přísun“ peněz na účet, či zda je možné jej opravdu mít bez avizovaných poplatků i kdyby na něm byl obrat třeba jen 500,–Kč měsíčně?
Ano, je bez poplatků, i když na něm nebude pohyb třeba půl roku. Není nutný žádný minimální vklad ani zůstatek.
Ještě se chci zeptat, zda je nějak podmíněna doba, po kterou musím účet minimálně vlastnit? Zda je možné jej klidně po 14 dnech po připsání 500,–Kč „beztrestně“ zrušit, aby třeba nedošlo k situaci, že se lidé upíší na nějakou dobu a pak dojde ke zpoplatnění? Můžete tedy s čistým svědomím říci, že na nikoho „nevykouknou“ žádné nepříjemné údaje pidipísmem „pod čarou“?
Dobrý den, Heleno. Můžeme s čistým svědomím říct, že na vás nic
nevykoukne :).
ÚČET můžete zrušit kdykoli.
Dobry den,
lze kartou platit pres internet a je nutne toto nejak zrizovat, nebo je tato
sluzba automaticka? Je platba pres internet i pripadne zrizeni teto sluzby
zdarma? Je tato platba jistena kontrolni sms a pripadne vysi castky? Dekuji.
Dobrý den, Jano. KARTOU lze platit přes internet a tato služba je u ní
automaticky. Nicméně KARTU jako takovou je třeba aktivovat před první
použití – návod přijde spolu s KARTOU.
Platba je za 0 Kč.
Ke zbytku dotazu – pokud platíte kartou na internetu, není tato platba
jištěna smskou – to platí pro platby převodem. Platby kartou mají jiné
zabezpečovací prvky – číslo karty, expirace, cvv kód. Limit na
maximální částku, kterou lze kartou zaplatit si nastavíte sama v online
bankingu.
Mě vše v pořádku fungovalo v Google Chrome :)!
Dobrý den, právě jsem zakoupila voucher. Vyplnila jsem úvodní formulář na jejich stránce (číslo voucheru, jméno, email), dala „otevřít účet“, ale přesměrovalo mě to znovu na tento úvodní formulář. Nepřišel mi žádný email s dalším postupem, nic. Očekávala jsem nějaký další podrobný formulář, bojím se ale zadat své údaje znovu, aby nebyl problém s již použitým číslem voucheru. Jak mám postupovat?
Dobrý den, Terezo. Údaje můžete klidně zadat znovu. Pokud to nepůjde ani podruhé, pak běžte přímo na stránku http://www.zuno.cz/stante-se-klientem/ a vyplňte žádost tam. Vaše údaje z předchozího formuláře už máme v systému a spárují se automaticky.
Dobry den,
predpokladam, ze smlouva bude dorucena kuryrem? Musim u toho byt osobne?
P.S.: Ta optimalizace pro prohlizece docela zlobi, v opere jsem se nechytal,
v IE pri vyberu zamestnani tez ne. :(
Dobrý den, josefe, u předání smlouvy kurýrem osobně být musíte.
Kurýr musí ověřit vaši totožnost.
Dobrý den,
zajímalo by mne za co mohou být z vaší strany posílány upomínky ať už
poštou, či telefonicky, jsou totiž dost vysoko zpoplatněny a pak také zdali
je povinnost odebírat měsíční výpisy poštou za 48,–Kč, nebo je možno
tyto výpisy mít elektronicky a za kolik?
Děkuji.
Dobrý den, Milane. Výpis posíláme standardně elektronicky, poštu pouze
pokud si to tak klient zvolí.
Upomínky posíláme v případě, že je na straně klienta nějaký
problém – v zásadě když se dostane do mínusus a nesplácí
pohledávky.
Dobrý den, zajímalo by mě za jak dlouho od provedení platby kartou se připíše zmiňovaná částka 500 Kč :)? Děkuji
Dobrý den, Aleši, částku připíšeme do 15.9.2012
Doporučuji pořádně prostudovat podmínky akce myFRIENDS, viz třeba
toto:
„Doporučil fyzickou osobu, která (I) není jeho osobou blízkou podle §
116 Občanského zákoníku (tj. například jeho rodič,
dítě, sourozenec nebo manžel/manželka, partner), (II) nemá stejnou adresu
trvalého bydliště jako Doporučitel a (III)
neuvedla stejnou e-mailovou adresu nebo telefonní číslo jako
Doporučitel“
to samé platí pro Doporučeného :). Abyste se pak nedivili, že vám nic
nepřipíšou :)
Dobry den, mozem si zalozit s rovnakymi podmienkami ucet aj ked som obcanom SR? Za odpoved vopred dakuejm…
Dobrý den, Roberte. Můžete, pokud máte v ČR přechodný nebo trvalý pobyt.
Dobrý den, dokdy bude akce MyFriends probíhat? a můžu, když si koupím voucher a založím si přes něj účet potom také doporučovat známým za odměnu? Díky
Dobrý den, Kláro. V dohledné době neplánujeme akci myFriends ukončovat. Takže pokud si pořídíte ÚČET, můžete klidně doporučovat. Odměnu získáte.
Mně by naopak zajímalo, co z toho má Zuno?
Dobrý den, Markéto. Je to pro nás forma marketingu. A věříme, že se
větší část klientů rozhodne už v ZUNO zůstat a budou s námi ať už
spořit, nebo používat naši KARTU apod.
Podobnou akci už jsme v menším měřítku dělali a tento předpoklad se
nám potvrdil. Tak jsme se rozhodli ji zopakovat.
Dobrý den, v ceníku jsem našla položku expresní vydání karty 1800,–. Můžete mi objasnit co to je? chci se ujistit, že zde v této nabídce je vydání karty za 0,–. Díky
Dobrý den, Barboro. Při žádosti o KARTU si můžete vybrat, jestli si ji
necháte poslat klasickou cestou, což trvá 5 – 10 dní. A to je za
0 Kč.
Nebo si vyberete expresní vydání, to vám KARTU dodáme do 3 dní, ovšem
s tímto poplatkem.
Dobrý den, ještě pro doplnění, tedy i kamarád kterého doporučím
bude mít nárok na obě odměny?
Jde mi o to že by jsme si s přítelkyní u vás otevřeli účet když
nabízíte takový krásný bonus
Dobrý den, Ondřeji, koukněte na předešlé odpovědi. V tomto případě
máte nárok na obě odměny pouze vy jako doporučitel. Vaše přítelkyně má
nárok jen na jednu z odměn.
Podrobně viz podmínky akce (v PDF)
goo.gl/3dMjV
Kdyz bychom si ten ucet zalozili 2, muzeme cerpat vyhodu tuto i tu vyhodu programu MyFriends? Tedy ze zalozim s voucherem a dostanu na kartu 500, doporucim pritele, ten zalozi s voucherem a dostane 500 za voucher a oba dostaneme dalsi 300 za Friend? Diky.
Dobrý den, dali. Ne uplně. Výhodu může čerpat jen doporučitel, ne
doporučený.
Tedy pokud si vy s voucherem založíte ÚČET a doporučíte svého přítele,
který si také založí ÚČET, vy získáte 500 Kč za voucher + 300 Kč za
doporučení kamaráda.
Váš přítel má už ale nárok jen na jednu z odměn – pokud se založí
s voucherem, dostane jen 500 Kč. Pokud bez voucheru, má nárok na
300 Kč.
Podrobně o tom v podmínkách akce:
goo.gl/3dMjV (odkaz vede na PDF)
Dobrý den, nejsem zběhlá v e-bankingu a proto mi není jasné, že se dá koupit až 5 voucherů, ale účet se dá založit jen jeden na osobu. můžete mi to trochu objasnit? Děkuji
Dobrý den, Jarko. Jako fyzická osoba můžete mít u nás jen jeden
účet – proto to omezení.
Voucherů si můžete pořídit víc pro případ, že byste je chtěla
nabídnout svým známým.
Dobrý den, pokud budu mít tedy Účet, tak za 0,–Kč jej zřídím, za měšíční poplatek 0,–Kč, za 0,–Kč dostanu kartu, kterou za 0,–Kč v obchodech platím. Na účet mi mohou za 0,–Kč chodit peníze jak z ČR, tak i ze zahraničí a já je přes internet mohu za 0,–Kč posílat po ČR. V zahraničí mohu kartou platit za 0,–Kč, pouze v přepočtu za nějaký „běžný kurz“. A když mě to přestane bavit, tak za 0,–Kč účet i kartu zruším. A za první platbu dostanu 500,–Kč. Je to tak? Děkuji.
Dobrý den, Heleno. Je to tak, jak píšete.
Přehled všech poplatků najdete v ceníku, ale zdá se, že už jste se na
něj dívala :)
goo.gl/qT2z5
Dobrý den, chtěl bych se zeptat jestli je možné využít voucher i na
vaší pobočce, podepsat smlouvu tam a nečekat na kurýra.
Děkuji za odpověď.
Dobrý den, Ondřeji, i to je možné. Nezapomeňte si vzít na ZUNO ZÓNU kód voucheru ;)
Dobrý den, chci se zeptat, jestli tato nabídka lze kombinovat s Vaší akcí MyFriends. Děkuji.
Dobrý den, lze. Ale pouze v případě, že majitel voucheru je zároveň
doporuřitelem – tedy tím, kdo přivede nového kamaráda. Tedy ne
naopak – že si pořídíte voucher a ještě se dohodnete s kamarádem na
pozvánce do ZUNO.
Podrobně to najdete v podmínkách této akce:
goo.gl/3dMjV (odkaz vede na PDF)
Dobrý den,chci se Vás zeptat.Po vyčerpání 500kč odměny a pokud nebudu zpokojený je tedy možné účet zrušit kdykoliv?Třeba za měsíc?Nebude z toho žádná sankce?Děkuji Tom.
Dobrý den, Tome. ÚČET opravdu můžete kdykoli bez sankcí zrušit.
Díky, ještě poslední dotaz, je třeba mít na účtu nějaký minimální vklad, v případě že ano, jaký?
Dobrý den, Lucie. Nemusíte mít žádný miniální vklad ani zůstatek.
Dobrý den, na stránce http://www.zuno.cz/slevomat/ mi to nedovolí přejít přes ten obrázek s opsáním slova. Zkoušela jsem asi 50 slov i v jiném prohlížeči, ale pořád jenom „Přepište text na obrázku“ Jsem jediná s tímhle problémem? :(
Dobrý den, elčo. Zatím, co víme, jste třetí. Zjišťujeme, v čem je problém. Jaké prohlížeče jste použila?
Dobrý den, chtěla bych se zeptat, kolik stojí výběr z bankomatu? A za co se u vás případně platí poplatky? Děkuji
Dobrý den, Anno. Budeme samozřejmě rádi, když ho aktivně využívat
začnete, ale nemusíte.
Na poplatky se koukněte do našeho ceníku. Stručně můžeme říct, že při
běžném používání ÚČTU vás čeká jedině poplatek za výběr
z bankomatu.
goo.gl/qT2z5
Anno, omlouváme se, podařilo se nám spojit dvě odpovědi pod jeden dotaz
:).
Poplatek za výběr z bankomatu je 18 Kč.
Dobry den,
musim ucet pote nejak aktivne vyuzivat?Treba posilat tam pravidelne nejake
penize?Dekuji
Dobrý den, Michaelo, budeme samozřejmě rádi, když ho aktivně využívat začnete, ale nemusíte.
Zdravím
Této nabídce nějak nerozumím. Co mi brání v tom, abych účet po
připsání částky zrušil a vše vybral?
Díky
Dobrý den, Honzo. Nebrání vám nic. Ale my doufáme, že vás náš ÚČET zaujme a začnete ho využívat.
Až na ty přemrštěný částky za výběry z bankomatů je to celkem ucházející nabídka. Neplánujete změny těchto poplatků?
Dobrý den, Terezie, plánujeme. Je to věc, kterou nám klienti vytýkají nejčastěji, takže se snažíme s tím pohnout v jejich prospěch ;)
Dobrý deň, môže si tento učet založiť aj občan Slovenskej republiky?
Dobrý den, Martine. Pokud má v ČR přechodný nebo trvalý pobyt, tak může.
Dobrý den,
měla bych dva dotazy.
1. Jaký spořící účet automaticky přiřazujete k tomuto účtu? Jaké
tam jsou úroky a jaké podmínky?
2. Při založení tohoto účtu přes slevomat je povinnost uzavření smlouvy
na kolik měsíců?
Dobrý den, Lucie. Spolu s ÚČTEM se vám automaticky otevřei
SPOŘENÍ – spořicí účet bez jakýchkoli podmínek. Je na vás, jestli si
na něj vložíte peníze nebo ne. Není nutné mít jakýkoli minimální
zůstatek.
Úrok na něm je 2 % ročně a můžete si otevřích až 10 SPOŘENÍ, a to
nejen v českých korunách, ale také v eurech, dolarech nebo britských
librách.
Peníze můžete libovolně vybrat, SPOŘENÍ zavřít – všechno provedete
sama jednoduše v online bankingu, nebo vám s tím pomůžeme na call
centru.
Podrobnosti najdete na našem webu:
goo.gl/rjlNd
Pokud si ÚČET založíte, ať už přes Slevomat nebo jakkoli jinak, je jen na
vás, jak dlouho si ho budete chtít nechat. Můžete ho zrušit kdykoli.
Aha, už to vidím, kredity lze uplatnit pouze na nabídky v hodnotě 150 Kč a vyšší :-)
Standardně používám Google Chrome. Teď jsem to zkusila v Exploreru a už to funguje.
Dobrý den, mám pár otázek, lze zkombinovat tuto slevomatovou akci a akci MyFriends? Tedy dejme tomu že si koupim voucher otevřu účet pak doporučím kamarádovi otevření účtu ale on si jej otevře taky přes slevomat voucher? Díky za odpověď
Dobrý den, Ondřeji. Tak, jak popisujete, akce kombinovat jdou.
Není to možné naopak – tedy pokud si koupíte voucher a zároveň se vy
necháte doporučit od známého.
Dobrý den,
při otevření účtu mi to neustále nechce schválit „Přepište text na
obrázku“. :( I když dám jiný a napíši to správně.
Mohli byste to, prosím, nějak vyřešit? Děkuji.
Dobrý den, Lucie, koukneme na to. Jaký prosím používáte prohlížeč?
Dobrý den
Co znamená : Možnost otevřít si 10 SPOŘENÍ a až 50 VKLADŮ . Jaký je
na spoření úrok? Jaký je úrok na debetní kartě?
Dobrý den, Zuzko. V ZUNO můžete mít nejen ÚČET, ale také s námi
spořit. Buď na klasickém spořicím účtu – SPOŘENÍ, nebo na
termínovaném vkladu – ten se u nás jmenuje VKLAD.
Spořicích účtů si můžete založit až 10 a VKLADŮ až 50. Je na vás,
kolik z tohoto počtu využijete.
Na SPOŘENÍ je úrok 2 % ročně a výnos z úroků vám připisujeme každý
den – to znamená, že každý den vidíte, kolik se vám podařilo naspořit
a s penězi můžete ihned disponovat.
Kromě tohoto klasického spořicího účtu máme ještě SPOŘENÍ PLUS
s úrokem 2,5 % ročně. Tam úroky připisujeme jednou za měsíc. Podmínkou
je, že celý měsíc ze SPOŘENÍ PLUS nepřevedete peníze jinam.
Podrobnosti si přečtěte na našem webu, přecijen tady není tolik
prostoru:
http://goo.gl/rjlNd
Co se týká debetní karty – je to karta, díky které využíváte vaše peníze na ÚČTĚ. Peníze na ÚČTU neúročíme, takže ani peníze na kartě nejsou nijak úročené.
Děkuji za odpověď.Ještě jeden dotaz, i když odpověď bude nejspíš
také ne.Dvě „akce“ se pravděpodobně spojit nedají-myslím tím
doporučení nového klienta, který by si poté koupil voucher a získal tak
500,– + 300,– Kč?
Děkuji za odpověď a přeji hezký den .
Dobrý den, Lucie. Akce se spojit dají, ale jen v případě, že vy
doporučíte dalšího klienta – pokud si váš kamarád u nás otevře
ÚČET, získáte pak 300 Kč.
Nedají se spojit v případě, že byste se stala právě tou kamarádkou –
doporučenou klientkou. V tom případě vám vyplatíme pouze jednu odměnu, a
to tu, na kterou jsme měla nárok dřív.
Podrobně o tom se dočtete v podmínkách této akce:
http://goo.gl/3dMjV (odkaz vede na PDF)
Dobrý den, proč nemohu za voucher zaplatit místo kartou nebo převodem kredity?
dají se služby sms plus a autopilot zablokovat?
Dobrý den, Mílo, je na vás, jestli se rozhodnete je využívat nebo
ne.
V základním nastavení jsou tyto služby vypnuté. Nemusíte se tedy bát,
že bychom skrývali poplatek za ÚČET v poplatcích za jiné služby.
I v online bankingu, než provedete jakoukoli operaci, vždy uvidíte, jestli
vás bude něco stát a kolik.
Dobrý den, chtěla bych se zeptat, zda je možné založit účet i dítěti, děkuji.
Dobrý den, Lucie, to možné není. ÚČET si u nás může otevřít jen osoba starší 18 let.
Dobrý den, vypadá to samozřejmě moc lákavě, ale popravdě mi to přijde podezřelé…poslední dobou vám všude nabízí něco „zadarmo“ a nakonec slyšíte ve zprávách, že to byl podvod.. Tím, že je akce na Slevomatu, který podle mých zkušeností nabízí pouze kvalitní služby, jsem ji hned nezavrhla jako jiné zázračně výdělečné akce, ale stejně…jak tedy vyděláváte, když vše je za 0Kč a ještě dostane každý 500Kč? předem děkuji za odpověď
Dobrý den, Kláro. My hlavně doufáme, že se vám bude ÚČET líbit a
začnete ho využívat. Tam pak leží naše zisky.
odkaz pro uplatnění nefunguje – nejde to odeslat
Dobrý den, Kamilo. Jaký používáte prohlížeč?
Dobrý den. Před týdnem jsem si tento účet otevřel a teď se objeví tato zajímavá akce. Mám si koupit a mohu ještě voucher uplatnit nebo již ne?
Dobrý den, Martine. To bylo těsné :).
Voucher už bohužel uplatnit nemůžete. Podívejte se ale na naši akci
MyFriends http://goo.gl/gWnfY .
Když budete s ÚČTEM spokojený, můžete ho doporučit známým. Za
každého doporučeného kamaráda, který si u nás otevře ÚČET pak
získáte 300 Kč. A na 300 Kč má nárok i on, pokud využije KARTU.
Zdravím,
je jedno za kolik u obchodníka nakoupím, nebo je dán nějaký limit, aby
byla připsána odměna?
Dobrý den, Lucko, není dán limit. Můžete nakoupit třeba rohlíky ke snídani ;).
Dobry den, rada bych si voucher koupila, ale nefunguje odkaz zuno.cz/slevomat , muzete se na to prosim podivat, aby pak bylo voucher mozno uplatnint? Dekuji.
Dobrý den, Katerino. Měli jsme s odkazem nějaké problémy, ale už by to mělo být v pořádku.
Dobry den, rada bych se zeptala na nekolik veci.. Jaky je poplatek za prichozi platbu na ucet? jaky je poplatek za odchozi tuzemskou platbu? kolik stoji vydani karty? a plati se neco za zruseni karty, pripadne zavreni uctu? diky, m.
Dobrý den, Madi, všechny příchozí platby jsou za 0 Kč – domácí,
zahraniční i SEPA platby. Odchozí domácí platba je také za 0 Kč.
Vydání KARTY je za 0 Kč. Za zrušení KARTY ani ÚČTU nic neplatíte.
Dobry den, nemam s tim dobrou zkusenost, nejdrive vse vypada za „0“, ale treba po roce zacnou uctovat poplatky za vedeni bezneho uctu atp. Jake jsou plany v ZUNO?
Dobrý den, na trhu budem v červenci rok a neplánujeme ÚČET
zpoplatňovat.
Pokud si chcete prostudovat ceník, podívejte se náš web http://goo.gl/qT2z5
Dobrý den. Chtěl bych se zeptat, zda můžu mít u Zuna dva účty?
Dobrý den, Radku. Můžete mít jen jeden účet.
Za založení účtu se platí 0 Kč, za vedení účtu se platí 0 Kč… Tahle banka se mi začíná líbit :-)
Dobrý den,
můžu mít u vás dva účty? O:-)
Dobrý den, Tomáši, můžete mít jen jeden účet ;)
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, jde u Vás otevřít běžný účet i na občanské sdružení? Děkuji a přeji pěkný den
Dobrý den, Olgo, prozatím nabízíme účty pouze pro fyzické osoby.