Nácvik krizových situací na různých typech povrchů
Více než 37 tisíc řidičů proškolených právě zde
Dokonale a bezpečně poznáte reakce svého vozu
Když se to vezme kolem a kolem, kola musíte ovládat kolosálně.
Na silnici může být průšvih otázkou chvilky. Doplňte si zkušenosti
při nácviku krizových situací na moderním polygonu
v Brně! Ze skvěle hodnocené Školy smyku budete odcházet (nebo spíše
odjíždět) s pocitem, že jste se dokonale seznámili s reakcemi svého vozu
a že víte, co při kterých nebezpečných situacích dělat a jak jim
předcházet.
Tip: Školu smyku už absolvovalo mnoho nadšených
řidičů, mrkněte na jejich skvělá
hodnocení.
Polygon Brno v areálu Masarykova okruhu je nejmodernějším
centrem bezpečné jízdy v Evropě. A spolupráce se zkušenými
školiteli je zárukou, že se opravdu něco naučíte. Od roku 2007 místní
lektoři proškolili více než 37 tisíc řidičů.
Kurz Compact je určený pro všechny, kteří se chtějí
dokonale naučit základy bezpečné jízdy – naučíte se reakce auta na různých typech vozovky, krizové zastavení i funkce
bezpečnostních systémů. Pro zkušenější řidiče tu připravili kurz Gangster, při kterém si s autem vyzkoušíte
gangsterské otočky nebo projíždět zatáčky smykem s pomocí ruční brzdy.
Dobré vědět: Většina nácviků probíhá na mokrém
povrchu, ale cvičení nijak nepoškozuje pneumatiky ani auto samotné.
Trénink je absolutně bezpečný pro řidiče, spolujezdce
i vozidlo.
Zjistíte, jak zastavuje auto na různých typech povrchů.
Pochopíte, proč je důležité mít správné pneumatiky.
Dokážete správně a efektivně v krizové situaci zastavit.
Naučíte se krizově vyhnout překážce při plném brzdění.
Vysvětlí vám, jak fungují základní a povinné bezpečnostní
systémy.
Teoretická příprava se věnuje základům správného
sezení, řízení, základní fyzice vozidla a vysvětluje již roky povinné
bezpečnostní systémy vozidla – airbagy, ABS a kontrolu trakce. Podrobně
rozebírá problematiku krizového brzdění, hybnosti vozidla a souvislosti
mezi rychlostí, reakční a brzdnou dráhou aut na různých typech
povrchů.
V praktické části si nacvičíte, jak zvládnout
základní krizové situace za volantem. Instruktor je s účastníky
v neustálém spojení prostřednictvím vysílačky. Tak dokáže přesněji a efektivněji identifikovat zlozvyky a nesprávné postupy řidičů v průběhu
jednotlivých cviků. Ve vozidle může při praktické části sedět i jedna
doprovodná osoba, ale pouze na předním sedadle.